Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың

тарауы: Экожүйелер Мектеп: №10 орта мектеп

Күні:

Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні: Таучабаева Жанар

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың тақырыбы : Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 3. 2. 3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау.
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақ түрлерін және олардың арасындағы айырмашылықтарды білу.

Қазақстанның физикалық картасын пайдалана отырып, ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың орналасуын анықтайды.

Еліміздегі қорықтарда қорғалатын өсімдіктер мен жануарлар дүниесін сипаттайды.

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Бағалау критерийі

Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарын анықтайды.

Қорықтардың қай аумақта орналасқанын табады.

Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттайды.

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Тілдік мақсаттар

Термин сөздермен жұмыс: қорықтар, қорықшалар, флора, фауна.

Негізгі сөздер мен тіркестер: ұлттық табиғи саябақтар, табиғи қорыққорлар, табиғат ескерткіштері, ботаникалық бақ т. б.

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік Ел» идеясының құндылығы: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті сезіне отырып, өзінің отанына, табиғатына деген жауапкершілікті сезіну, өсімдіктер мен жануарлар әлемін қорғауға тәрбиелеу. Оқушыларды ізденімпаздыққа, өз бетінше ойлауға, есте сақтауға, еңбекке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану, география, экология.
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Алдыңғы білім
7. 3. 2. 2 Адам әрекеттерінің экожүйеге жағымсыз әсері.
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың жоспарланған кезеңі
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::

Сабақтың басы

0-10 минут

Ұйымдастыру: сәлемдесу.

«Бүгінгі сабаққа тілек».

Өткен сабақты еске түсіру.

Үй тапсырмасын тексеру :

«Сұрақ-жауап» әдісі

1. Экожүйе деген не?

2. Адамның іс-әрекетінің экожүйеге әсері қандай?

3. Неліктен Жер шарында өсімдіктер мен жануарлардың көптеп жойылу қаупі бар?

4. Қазіргі кезде тірі табиғатты сақтау үшін қандай іс-шаралар ұйымдастырылуда?

:
:

Топқа бөлу: Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтардағы өсімдіктің аттары жазылған қағаз қиындысы арқылы 3 топқа бөлу (қызғалдақ, бұйра лалагүл, қызғылт семізот) .

Бағалау критерийі
Дескриптор
Экожүйе туралы білімдерін негіздейді.

Экожүйе туралы біледі.

Адамның экожүйеге тигізген кері әсерін анықтайды.

Өсімдіктер мен жануарлардың жойылу қауіпін анықтайды.

Қорғау мақсатында ұйымдастырылған шараларды (қорық, қорықша, ұлттық табиғи саябақтар табиғат ескерткіштері) атайды.

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::

Сабақтың ортасы

20 мин

Сабақтың соңы

7 мин

3мин

3 мин

І топ. Биологиялық диктант

. . . - бұл шаруашылық пайдаланудан толық алынған аумақ. Ерекше экологиялық, тарихи және эстетикалық құндылығы бар табиғат кешендерін сақтау үшін . . . құрылған. Алматы қорығында жоғары сатыдағы өсімдіктердің шамамен . . . түрі бар. Еліміздің Қызыл кітабына . . . және . . . алмасы, . . . енгізілген.

Керекті сөздер: Қорық, ұлттық табиғи саябақтар, 1100, Сиверс алмасы, Недзведскииий алмасы, қызғалдақтар.

:
:

ІІ топ. Қазақстанның физикалық картасын пайдаланып, қорықтардың орналасқан жерін анықтаңдар. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесін сипаттаңдар.

Қазақстан географиясы — Уикипедия

:
:

ІІІ топ. Мәтінмен жұмыс.

Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары «Үстірт қорығы» кестені толтыру.

:
:
:
:
:
:

Тест

1. Қазақстанда ерекше қорғалатын табиғи аумақтың неше түрі бар?

А) 7; Ә) 8; Б) 9; В) 10.

2. Қазақстанда неше қорық бар?

А) 6; Ә) 8; Б) 7; В) 10.

3. Ақсу-Жабағылы қорығы қай жылы құрылды?

А) 1926ж; Ә) 1931ж; Б) 1939ж; В) 1968ж.

4. Маңғыстау облысында орналасқан қорық

А) Марқакөл; Ә) Үстірт; Б) Барсакелмес; В) Алакөл.

5. Ерекше қорғауға алынған өсімдік түрі

А) бұйра лалагүл; Ә) жантақ; Б) жолжелкен; В) итмұрын.

:
:

«Хат жазу» жұптық жұмыс

Бір бет параққа оқушы 1 сұрақ жазады. Екінші оқушымен парақты алмастырып, жауап береді. Бірін-бірі тексереді.

Рефлекция

Бағдаршам әдісі http://pro-business.kz/assets/images/iskusstvo-prodavat/svetofor.jpg

Жасыл - Қазақстанның қорықтарын атай аламын

Сары- картадан қорықтарды таба аламын

Қызыл-өсімдіктер мен жануарларды табуда қателіктер жібердім

Бағалау критерийі
Дескриптор
Ерекше қорғалатын аймақтардағы өсімдіктер мен жануарларды сипаттайды.

Ерекше қорғалатын аумақтарды біледі.

Қызыл кітапқа енген өсімдіктерді жазады.

Бағалау критерийі
Дескриптор
Картадан нысандарды тауып, ажырата алады.

Дәптерге қорықтардың қай аймақта орналасқандығын анықтап, жазады.

Флорасы мен фаунасын сипаттайды.

Атауы
Құрылған жылы
Өсімдіктері
Жануарлары
Үстірт қорығы
Бағалау критерийі
Дескриптор
Үстірт қорығы туралы сипаттайды.

Үстірт қорығының құрылған жылын анықтайды.

Флорасына сипаттама береді.

Фаунасына сипаттама береді.

Бағалау критерийі
Дескриптор

Қазақстанда ерекше қорғалатын аумақтарды біледі.

Ақсу-Жабағылы қорығының құрылған жылын анықтайды.

Маңғыстау облысында орналасқан қорықты анықтайды.

Ерекше қорғауға алынған өсімдікті сипаттайды.

Оқулық

«Алматы? Атамұра»

2017 ж

7 сынып Биология

А. Р. Соловьева, Б. Т. Ибраимова, Ж. Ә. Алина.

Оқулық 1-бөлім,

6-тақырып, парақшалар, сурет, кесте.

https://www. youtube. com/

watch?v=KOvmmzOFgls

Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерзімді жоспардыңтарауы: Экожүйелер Мектеп:№10 орта мектепКүні:Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні:Таучабаева ЖанарҚатысқандар:Қатыспағандар::

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті


Ұқсас жұмыстар
Протобионттар немесе тіршілік жолашары
Экологияның негізгі заңдары мен қағидалары
Адамзаттың экологиялық мәселелерді шешу жолдары
Ұлттық саябақтар мен қорықшалар
Қорықтар. қызыл кітап
Ақпараттық оқыту технологиясын экология сабақтарында қолдану әдістері
"жас эколог" үйірмесінің күнтізбелік жоспары
Қорықтың мақсаты
Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
Мәдени орталық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz