Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Экожүйелер Мектеп: №10 орта мектеп
Күні:
Сынып: 7 Мұғалімнің аты-жөні: Таучабаева Жанар

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау.
Сабақтың мақсаты
Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақ түрлерін және олардың арасындағы айырмашылықтарды білу.
Қазақстанның физикалық картасын пайдалана отырып, ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың орналасуын анықтайды.
Еліміздегі қорықтарда қорғалатын өсімдіктер мен жануарлар дүниесін сипаттайды.
Бағалау критерийі
Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарын анықтайды.
Қорықтардың қай аумақта орналасқанын табады.
Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттайды.
Тілдік мақсаттар
Термин сөздермен жұмыс: қорықтар, қорықшалар, флора, фауна.
Негізгі сөздер мен тіркестер: ұлттық табиғи саябақтар, табиғи қорыққорлар, табиғат ескерткіштері, ботаникалық бақ т.б.
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік Ел>> идеясының құндылығы: Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікті сезіне отырып, өзінің отанына, табиғатына деген жауапкершілікті сезіну, өсімдіктер мен жануарлар әлемін қорғауға тәрбиелеу. Оқушыларды ізденімпаздыққа, өз бетінше ойлауға, есте сақтауға, еңбекке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану, география, экология.
Алдыңғы білім
7.3.2.2 Адам әрекеттерінің экожүйеге жағымсыз әсері.
Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы

0-10 минут

Ұйымдастыру: сәлемдесу.
<<Бүгінгі сабаққа тілек>>.
Өткен сабақты еске түсіру.
Үй тапсырмасын тексеру:
<<Сұрақ-жауап>> әдісі
1.Экожүйе деген не?
2.Адамның іс-әрекетінің экожүйеге әсері қандай?
3.Неліктен Жер шарында өсімдіктер мен жануарлардың көптеп жойылу қаупі бар?
4.Қазіргі кезде тірі табиғатты сақтау үшін қандай іс-шаралар ұйымдастырылуда?
Бағалау критерийі
Дескриптор
Экожүйе туралы білімдерін негіздейді.
Экожүйе туралы біледі.
Адамның экожүйеге тигізген кері әсерін анықтайды.
Өсімдіктер мен жануарлардың жойылу қауіпін анықтайды.
Қорғау мақсатында ұйымдастырылған шараларды (қорық, қорықша, ұлттық табиғи саябақтар табиғат ескерткіштері) атайды.

Топқа бөлу: Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтардағы өсімдіктің аттары жазылған қағаз қиындысы арқылы 3 топқа бөлу (қызғалдақ, бұйра лалагүл, қызғылт семізот).

Сабақтың ортасы
20 мин

Сабақтың соңы
7 мин

3мин

3 мин

І топ. Биологиялық диктант
............ - бұл шаруашылық пайдаланудан толық алынған аумақ. Ерекше экологиялық, тарихи және эстетикалық құндылығы бар табиғат кешендерін сақтау үшін ...................... құрылған. Алматы қорығында жоғары сатыдағы өсімдіктердің шамамен ......... түрі бар. Еліміздің Қызыл кітабына .............. және .............. алмасы, .................. енгізілген.
Керекті сөздер: Қорық, ұлттық табиғи саябақтар, 1100, Сиверс алмасы, Недзведскииий алмасы, қызғалдақтар.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Ерекше қорғалатын аймақтардағы өсімдіктер мен жануарларды сипаттайды.
Ерекше қорғалатын аумақтарды біледі.
Қызыл кітапқа енген өсімдіктерді жазады.

ІІ топ. Қазақстанның физикалық картасын пайдаланып, қорықтардың орналасқан жерін анықтаңдар. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесін сипаттаңдар.

Бағалау критерийі
Дескриптор
Картадан нысандарды тауып, ажырата алады.
Дәптерге қорықтардың қай аймақта орналасқандығын анықтап, жазады.
Флорасы мен фаунасын сипаттайды.
ІІІ топ. Мәтінмен жұмыс.
Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары <<Үстірт қорығы>> кестені толтыру.
Атауы
Құрылған жылы
Өсімдіктері
Жануарлары
Үстірт қорығы

Бағалау критерийі
Дескриптор
Үстірт қорығы туралы сипаттайды.
Үстірт қорығының құрылған жылын анықтайды.
Флорасына сипаттама береді.
Фаунасына сипаттама береді.

Тест
1.Қазақстанда ерекше қорғалатын табиғи аумақтың неше түрі бар?
А) 7; Ә) 8; Б)9; В)10.
2.Қазақстанда неше қорық бар?
А) 6; Ә) 8; Б)7; В) 10.
3. Ақсу-Жабағылы қорығы қай жылы құрылды?
А) 1926ж; Ә) 1931ж; Б) 1939ж; В) 1968ж.
4. Маңғыстау облысында орналасқан қорық
А) Марқакөл; Ә) Үстірт; Б) Барсакелмес; В)Алакөл.
5. Ерекше қорғауға алынған өсімдік түрі
А) бұйра лалагүл; Ә) жантақ; Б) жолжелкен; В) итмұрын.
Бағалау критерийі
Дескриптор

Қазақстанда ерекше қорғалатын аумақтарды біледі.
Ақсу-Жабағылы қорығының құрылған жылын анықтайды.
Маңғыстау облысында орналасқан қорықты анықтайды.
Ерекше қорғауға алынған өсімдікті сипаттайды.
<<Хат жазу>> жұптық жұмыс
Бір бет параққа оқушы 1 сұрақ жазады. Екінші оқушымен парақты алмастырып, жауап береді. Бірін-бірі тексереді.

Рефлекция
Бағдаршам әдісі
Жасыл - Қазақстанның қорықтарын атай аламын
Сары- картадан қорықтарды таба аламын
Қызыл-өсімдіктер мен жануарларды табуда қателіктер жібердім

Оқулық
<<Алматы? Атамұра>>
2017 ж
7 сынып Биология
А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова, Ж.Ә. Алина.
Оқулық 1-бөлім,
6 - тақырып, парақшалар, сурет, кесте.

https://www.youtube.com/
watch?v=KOvmmzOFgls
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Картамен жұмыс>> тапсырмасы арқылы қорықтың орналасқан орнын, қорықтағы өсімдіктер, қорық аумағында мекен ететін екі жануарға мысал келтіре алады. Барлық қамтылған тасырмалар арқылы қорықтардағы жануарлар және өсімдіктер әлемін сипаттайды, оларға әсер етуші факторларды біледі. Олардың жойылып кетпеуінің алдын алу шараларын ұсынады.

Денсаулық: Сыныптың санитарлық нормаға сай болуы. Ток көздерімен жұмыс жасағанда сақтық ережелерін сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия:
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау:
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқу мен оқытуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері - қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Протобионттар немесе тіршілік жолашары
Экологияның негізгі заңдары мен қағидалары
Адамзаттың экологиялық мәселелерді шешу жолдары
Ұлттық саябақтар мен қорықшалар
Қорықтар. қызыл кітап
Ақпараттық оқыту технологиясын экология сабақтарында қолдану әдістері
"жас эколог" үйірмесінің күнтізбелік жоспары
Қорықтың мақсаты
Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
Мәдени орталық
Пәндер