Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік - аумақтық өзгерістерді түсіндіру

Сабақжоспары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:
Мектеп: Бударин МБК КММ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Сагинова А.Т
Сынып:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.
Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан <<бөліп ал да, билей бер>> ұстанымы қалай жүзеге асты?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау;
7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру;
Сабақтың мақсаты
Барлығы: Ресей империясының отарлау саясатының себептері мен салдарын сипаттайды.
Басым бөлігі: Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік - аумақтық өзгерістерді түсіндіреді.
Кейбіреулері: Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерге баға береді.
Бағалау критерийі
Ресей империясының отарлау саясатының себептері мен салдарын анықтайды.
Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіреді.
Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік - аумақтық өзгерістерді зерттейді.
Тілдік мақсаттар

1. Тірек сөздер арқылы сұрақтар құрастырады (жазылым дағдысы);
2. Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдары туралы айтады (айтылым дағдысы);
3. Патша үкіметінің реформалары туралы үзінді мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).
4. Әкімшілік-аумақтық реформаның өзгерістері туралы сыныптық талқылау(тыңдалым дағдысы)

Пәнге қатысты лексика мен терминология
<<Дала комиссиясы>>, генерал-губернаторлық,уезд,реформа

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:
Қазақ жерінде 1867-1868жж. реформалардың жүргізілуінің себебі... ... ...
1867-1868жж. реформалардың басты мақсаты... ... ...
Ең басты өзгерістер болды...
ХІХғ реформалары туралы не білеміз?
Әкімшілік-аумақтық реформаларының нәтижесі қандай болды?
Құндылықтарға баулу

Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық борышы - Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа беру.
Пәнаралық байланыс
География пәнімен байланыс орнатылады Қазақстан аумақтары тақырыбы бойынша, дүние жүзі тарихымен ХІХғ Ресей империясының дамуы тақырыптары

Алдыңғы білім

Кіші,Орта,Ұлы жүздің Ресей империясының құрамына өту.1822 жылғы <<Сібір қазақтары туралы>> Жарғы, 1824 ж <<Орынбор қазақтары >> туралы Жарғы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен амандасу
Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру

<<5 сұрақ>> тапсырмасы

1.Сен саясат туралы не білесін?
2.Сен отарлау саясаты туралы не білесін?
3.Сен реформа туралы не білесін?
4.Сен Ресей империясының Қазақстанда жүргізген 5.ХІХ ғ реформалары туралы не білесін?
Сен <<бөліп ал да билей бер>> саясаты туралы не білесін?

ҚБ мұғалімнің ауызша кері байланысы, саралау,қолдау көрсету
Оқушылардың жауаптары тыңдалып,ортақ болжам жасалады

М <<Қалай ойлайсыз бүгін сабақта не туралы айтамыз?>>
<<Қандай білім алып шығамыз?>>
Қандай нәтижеге жетеміз?

М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

Сабақтың тақырыбы:
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.
Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан <<бөліп ал да, билей бер>> ұстанымы қалай жүзеге асты?

Тарихи концепт: себеб пен салдар

Презентация
Слайд №1

Презентация
Слайд №2
Сабақтың ортасы

1867-1868 жж реформа бейнематериал қарайды.
Үш қадамдық сұхбат. Жұппен жұмыс
Сұрақтар
1.Қандай даталар есінізде қалды?Оларды қандай оқиғалармен байланыстыра аласыз?
2.ХІХ ғ екінші жартысындағы әкімшілік-аумақтық реформалардың себептерін анықтыз?
3. ХІХ ғ екінші жартысындағы әкімшілік-аумақтық реформалардың салдарын сипаттаныз

<<Тарихи таразы>> бағалауы жұптағы оқушылар бір біріне баға береді

Саралау: қарқын

Рөлдік ойын: Ресей империясының шенеунігі, қазақ даласындағы ақсүйек, қара сүйек өкілі: оқушылар әр жүздегі патша үкіметінің әкімшілік-аумақтық реформалар нәтижесіндегі өзгерістер туралы түсіндіреді,әр біреуі өз позициясынан
Дискрипторлары:
+ Үш жүздегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді жіктейді
+ Үш жүздегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіреді
Бағалау:
Өзін-өзі бағалау
Сөйлемді аяқта:
Мен түсіндім...
Мен үшін қиын

https://youtu.be/dWWZJBmbt6A

Оқулық
8(7) Қазақстан тарихы Алматы <<Атамүра>> 2018
З.Е.Қабылдинов,Ж.И.Қалиев, А.Т.Бейсембаева

Сабақтың соңы

<<Ойлаң,жұптас,бөліс>> Топтық жұмыс IDEA толтыру

І
ХІХ ғ екінші жартысындағы патша үкіметінің әкімшілік-аумақтық реформаның кем дегенде 3 себебін анықта


D
ХІХ ғ екінші жартысындағы патша үкіметінің әкімшілік-аумақтық реформа нәтижесінде кем дегенде 3 өзгеріс болғаның дәлелдеп сипатта

Е
Патша үкіметінің ХІХ ғ екінші жартысындағы әкімшілік-аумақтық реформасының барысында <<бөліп ал да, билей бер>> принципі қазақ халқының жағдайына қалай әсер еткенің түсіндір?

А
Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерге баға бер

Дискриптор:
+ ХІХ ғ екінші жартысындағы патша үкіметінің әкімшілік-аумақтық реформаның кем дегенде 3 себебін анықтау
+ ХІХ ғ екінші жартысында патша үкіметінің әкімшілік-аумақтық реформасының нәтижесінде кем дегенде 3 өзгеріс дәлел келтіреді.

+ <<Бөліп ал да билей бер>> принципінің қазақ халқының жағдайына қалай әсер еткендігін түсіндіру

+ Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерге баға беру

Топтар бірін-бірі бағалайды.
Сіздің жетістігініз:

Рефлексия 5-5-1

Саралау - Сіз қандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолда укөрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).
Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.
Сабақта әрбір оқушының мақсатқа қол жеткізу үшін олардың қажеттіліктерін ескердім. Кейбір оқушылар анағұрлым күрделі деректермен жұмыс істей алады. осы мақсатта сол оқушыларға "1867-1868 жж " дерек ұсынамын осы арқылы дереккөздер арқылы саралау жүргізілді.
Сабақ барысында барлық оқушыларға бірдей тапсырма берілгенмен,күтілетін нәтиже әртүрлі болуы ,нәтиже арқылы саралау <> тапсырмасы арқылы жүргізілді.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдердіжазыңыз.
Бағалау мұғалімнің кері байланысы арқылы жүргізіледі.
Топтың ішінде дискриптор арқылы бағалайды.
Өз-өзіне бағалау жүргізу
Сабақтың сонында 5-5-1 кері байланысы арқылы жүзеге асады.
Денсаулықсақтаутехнологиялары.
Сабақтасергітужаттығуларыменбелсендіжұмыстүрлерінқолдану.
Осысабақтақолданылатын
Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
Сабақта қолайлы климат орнаталады
Сабақбойыншарефлексия

Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Оқушының әрекеті. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
1822-1824 жылдардағы реформалар қазақ қоғамына қаншалықты ірі өзгерістер әкелді
1867-1868 жылдардағы Қазақстандағы реформалар
8-сынып. Қазақстан тарихы
Ресейдің қазақ жеріне әкімшілік-саяси басқару жүйесін енгізуі
ХІХ ғ 80-90 жылдарындағы.әкімшілік-аумақтық реформалар
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Губернатор соты
1837 – 1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себептерімен тарихи маңызы
Салық реформасы
Пәндер