Реакция жылдамдығына концентрацияның әсері

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

10. 2В Кинетика

Бағыт: Жаратылыстану-математика

Мектеп: «Қарабұлақ орта мектебі» КММ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Күні:
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Жумакулова Гулбану Жолдиевна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Сынып: 10
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ: Қатысқандар:Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ: Есеп шығару «Әрекеттесуші массалар заңы».
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ: 10. 3. 2. 4 әрекеттесуші массалар заңы бойынша есептеулер жүргізу;
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Сабақтың мақсаты
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ:

Барлық оқушылар:

Әрекеттесуші массалар заңына есептеулер жүргізу.

Оқушылардың басым бөлігі:

Әрекеттесуші массалар заңына есептеулер жүргізудің шығару жолдарын түсіндіру.

Кейбір оқушылар:

Әрекеттесуші массалар заңына байланысты жаңа есептің шартын құрастыру.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Ойлау дағдыларының деңгейлері
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ: Қолдану, талдау, жинақтау.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Бағалау критерийі
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ:
  1. Әрекеттесуші массалар заңына есептеулер жүргізеді.
  2. Әрекеттесуші массалар заңына байланысты жаңа есептің шартын құрастырады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Тілдік мақсат
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ:

Оқушылар ауызша немесе жазбаша түрде тақырыпқа сай есептерді шығаруда реакцияның жылдамдығына концентрацияның әсер ету заңдылықтарын, яғни әрекеттесуші массалар заңын қолдана алады. Берілген реакцияға сәйкес кинетикалық теңдеу жаза алады. Есептің мазмұнына қарай оның шартын жаза алады.

Терминдер: концентрация, жылдамдық константасы, тура пропорционал, реагенттер, коэффициент, жылдамдық өзгерісі.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Құндылықтарға баулу
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ: Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, ашықтық, азаматтық жауапкершілік.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Пәнаралық байланыс
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ:

Физика (жылдамдық, көлем, агрегаттық күй, уақыт, масса)

Математика (қатынас, теңдеу, дәреже)

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 2В КинетикаБағыт:Жаратылыстану-математика: Алдыңғы білім
Мектеп:«Қарабұлақ орта мектебі» КММ:

8. 3АХимиялық реакция жылдамдығы.

8. 3В Қайтымды реакциялар.

10. 3. 2. 3 реакциялар үшін әрекеттесуші массалар заңының қолданылатындығын түсіндіру. (§ 35 (оқулық, 143-бет) Реакция жылдамдығына концентрацияның әсері. )

Сабақ барысы

Жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
:

Сабақтың басы

3 минут

3 минут

Жоспарланған іс-әрекеттер:
  1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, олардың сабаққа қатысымын тексеру.

Жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Мадақтау» әдісі (Оқушылар сынып ішінде ары-бері жүріп, бір-біріне мақтау мен комплимент айтады: «Бүгін тіпті құлпырып кетіпсің ғой!», «Мен сені шыншылдығың мен әділеттілігің үшін өте сыйлаймын!», т. б.

«Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрақтар қою арқылы тексеру (оқушылар тез, қол көтеру арқылы жауап береді) :

  1. Химиялық реакция жылдамдығына концентрацияның әсері қандай заңмен сипатталады?
  2. Әрекеттесуші массалар заңын тәжірибелік деректер негізінде тұжырымдаған ғалымдар кімдер және қай жылы тұжырымдады?
  3. Әрекеттесуші массалар заңының ережесі қалай айтылады? Заңның математикалық өрнегін тақтаға жазып, түсіндіріңіз.
  4. Лимиттеуші саты деген не?
  5. Химиялық реакция жылдамдығына әрекеттесуші заттардың табиғатының әсерін мысалмен түсіндіріңіз?

Кері байланыс: мадақтау

Топқа бөлу. (Оқушылар өз қалаулары бойынша топқа бөлінеді. 1-топ атауы: «Жылдамдық» , 2-топ атауы: «Концентрация»)

Ресурстар:

Презентация

1-ші слайд

Презентация

2-ші слайд

Топ атаулары жазылған қағаздар

:

Сабақтың ортасы

8 минут

Жоспарланған іс-әрекеттер:

І. Есептер шығару

Оқушылар дәптерге күннің жады мен тақырыбын жазады. Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері - қолдану, талдау

Белсенді оқыту әдісі - «Конверт» әдісі

Жұмыс түрі - жеке жұмыс

Дамыту дағдылары - жазылым, айтылым, тыңдалым

Саралау - тапсырма бойынша, бағалау бойынша

Бағалауды ұйымдастыру формасы: мұғалімнің бағалауы

Топтарға ішінде есептері бар конверт ұсынылады (бір топқа бір конверт) . Оқушылар есепті дәптерге орындайды. Барлық оқушылар есепті орындап болған соң, тақтаға жазып, көрсетеді және қалай шығарғандарын түсіндіріп, айтады.

Тапсырма №1. Реакцияларды теңестіріп, тура реакция үшін кинетикалық теңдеу жазыңыздар.

1-топ: а) СО(г) +Н 2 О(г) ↔︎ СО 2 (г) +Н 2 (г)

ә) Ғе 3 О 4 (қ) + СО(г) ↔︎ 3Ғе(қ) + СО 2 (г)

2-топ: а) NH 3 (г) + О 2 (г) ↔︎NО(г) + Н 2 О(г)

ә) СО 2 (г) + С(қ) ↔︎ СО(г)

Қалыптастырушы бағалау

:
:

Кері байланыс: Мақтау сөздерін қолданып, мұғалім оқушыларды бағалайды.

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор
1. Әрекеттесуші массалар заңына есептеулер жүргізеді.
  1. есептің шартын қатесіз жазады;
  2. теңдеуді теңестіріп, коэффициенттерін қояды;
  3. тура реакция үшін кинетикалық теңдеу жазады.

Презентация

3-ші слайд

Конверттер

Презентация

4-ші слайд

:
Жоспарланған іс-әрекеттер:
:
Жоспарланған іс-әрекеттер:
: 10 минут
Жоспарланған іс-әрекеттер:

II. Есептер шығару.

Оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықтың 146-бетіндегі №1 және №4 есептердің шарттарын оқып, А3 форматты параққа жазып шығарады. Қалай шығарғандарын топта талдап, түсіндіреді.

Ойлау дағдыларының деңгейлері - қолдану, талдау

Белсенді оқыту әдісі - «Джигсо» әдісі

Жұмыс түрі - топтық

Дамыту дағдылары - оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым

Саралау - тапсырма бойынша, нәтиже бойынша

Бағалауды ұйымдастыру: мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау

Тапсырма №2. 1-топ (Оқулық, 146-бет, №1 есеп)

Көлемі 600 мл. болатын жабық ыдыста мынадай реакция жүреді: Н 2 (г) + Вr 2 (г) = 2HBr(г) . Белгілі уақыттан кейін сутек пен бромның зат мөлшері сәйкесінше 0, 02 моль және 0, 03 моль болды. Егер түтікке сутек пен бромның әрқайсысынан 0, 01 мольден қосымша енгізсе, реакцияның жылдамдығы қалай өзгереді? (Жауабы: 2 есе өседі)

2-топ (Оқулық, 146-бет, №4 есеп)

Мынадай реакция берілген: 2NO(г) + O 2 (г) = 2NO 2 (г) . Реагенттердің бастапқы концентрациялары: с(NO) = 0, 8 моль/л, с(O 2 ) = 0, 6 моль/л. Оттектің концентрациясын 0, 9 моль/л-ге, ал азот (ІІ) концентрациясын 1, 2 моль/л-ге дейін арттырса, реакцияның бастапқы жылдамдығы қанша есе өседі? (Жауабы: 3, 4 есе өседі)

Қалыптастырушы бағалау

:
:

Кері байланыс: «Жетондар»

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор
1. Әрекеттесуші массалар заңына есептеулер жүргізеді.
  1. есептің шартын қатесіз жазады;
  2. есептің шартына сәйкес есепті шығаруға қажетті формулаларды дұрыс жазып, оларды дұрыс қолдана біледі;
  3. кинетикалық теңдеулерді қатесіз, дұрыс жазады
  4. есептің жауабын жазады;
  5. қалай шығарғандарын талдап, түсіндіреді.

Презентация

5-ші слайд

Оқулық

М. Қ. Оспанова

Қ. С. Аухадиева

Т. Г. Белоусова

Химия 1-бөлім

146-бет

А3 форматты парақтар стикерлер

жетондар

:
Жоспарланған іс-әрекеттер:
:
Жоспарланған іс-әрекеттер:
: 5 минут
Жоспарланған іс-әрекеттер:

Сергіту сәті. «Атомдар мен молекулалар» ойыны.

Жүргізуші «атомдар» деген кезде ойыншылар жеке-дара жүреді, ал жүргізуші «молекулалар екеуден, үшеуден, т. б. » дегенде ойыншылар сәйкесінше топтасады. Топқа бірікпей қалған оқушы тілек айтады немесе өз өнерін көрсетеді.

Ресурстар:

Презентация

6-шы слайд

Музыкалық сүйемелдеу

: 8 минут
Жоспарланған іс-әрекеттер:

III. Сабақты бекіту. Есептер шығару.

Оқушыларға есептің шығарылу жолы слайдтан ұсынылады. Соған сәйкес оқушылар есептің шартын құрастырады, дәптерге және тақтаға жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері- қолдану, талдау, жинақтау

Белсенді оқыту әдісі - «Дұрыс-бұрыс» әдісі

Жұмыс түрі - топтық

Дамыту дағдылары - жазылым, айтылым

Саралау - тапсырма бойынша, нәтиже бойынша, уақыт бойынша

Бағалауды ұйымдастыру: мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау

Тапсырма №3. 1-топ:

Шешуі: 1. Реакцияның кинетикалық теңдеуін жазамыз:

1 = k·c 2 (SO 2 ) ·с(O 2 )

  1. SO2концентрациясын 2 есе арттырған кездегі реакция жылдамдығын өрнектейміз:

2 = k·(2c) 2 (SO 2 ) ·с(O 2 )

  1. Реакция жылдамдығының қатынастарын жазамыз:

2 k·(2c) 2 (SO 2 ) ·с(O 2 )

_ = = 4

1 k·c 2 (SO 2 ) ·с(O 2 )

Жауабы: реакция жылдамдығы 4 есе өседі.

2-топ:

Шешуі: 1. Реакцияның кинетикалық теңдеуін жазамыз:

1 = k·c 2 2 ) ·с(O 2 )

  1. O2концентрациясын 3 есе арттырған кездегі реакция жылдамдығын өрнектейміз:

2 = k·с 2 2 ) ·3с(O 2 )

  1. Реакция жылдамдығының қатынастарын жазамыз:

2 k·c 2 2 ) ·3с(O 2 )

_ = = 3

1 k·c 2 2 ) ·(O 2 )

Жауабы: реакция жылдамдығы 3 есе өседі.

Қалыптастырушы бағалау

:
:

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі.

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор
2. Әрекеттесуші массалар заңына байланысты жаңа есептің шартын құрастырады.
  1. Есептің шығарылу жолына сәйкес есептің шартын құрастырады;
  2. Шартын қатесіз жазады.

Презентация

7-ші слайд

:
Жоспарланған іс-әрекеттер:
:
Жоспарланған іс-әрекеттер:
:

Сабақтың соңы

3 минут

Жоспарланған іс-әрекеттер:

Рефлексия: «SМS» әдісі. Оқушылар қағаздан арнайы жасалынған ұялы телефонға сабақтың қалай өткендігі және қаншалықты табысты болғандығын жазып, мұғалімге (жібереді


Ұқсас жұмыстар
Химиялық реакцияның жылдамдығына әр түрлі факторлардың әсері 10-сынып
Реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі
Реакция жылдамдығы
Химиялық реакциялардың жылдамдығы
Химиялық тепе-теңдік және оның ығысу шарттары. ле-шателье принципі
Химиялық реакция жылдамдығы Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар
Химиялық элементтер, атом молекулалар. д.и.менделеевтің периодтық заңы,периодтық жүйенің құрылысы
Әртүрлі типтегі есептеу есептерін шығару
Металдар химиясы
«жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» танымдық сайыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz