Функцияның графигі

Қысқа мерзімді жоспар
Оқушының аты-жөні
Топпен жұмыс нәтижесі
1-есеп
2-есеп
3-есеп
Барлығы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7. 2А Функция. Функцияның графигі

Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Мектеп: Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:

Күні:

Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Мұғалімнің аты-жөні: Қажымов Андас Марленұлы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:

Сынып: 7

Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:

Сабақ тақырыбы

Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Сызықтық функция және оның графигі (3 сағат берілген, 1-сабақ)

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
  • 7. 4. 1. 4y=kxy = kxфункциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;
  • 7. 4. 1. 5y=kx+by = kx + bтүріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Барлық оқушылар:

  • y=kx функциясының анықтамасын біледі, графигін салады, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;
  • y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін салады және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;

Кейбір оқушылар:

  • y=kx+b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау.
  • Сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Бағалау критерийлері
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
  • y=kx функциясының анықтамасын біледі, графигін салады;
  • k бұрыштық коэффициентіне қатысты графиктің орналасуын және b бос мүшеге қатысты орналасуын анықтайды;
  • y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, графигін салады, k және b таңбаларын анықтайды;
  • Сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
  • Сызықтық функцияның анықтамасын айтады;
  • Тура пропорционалдық қандай қасиетіне байланысты дербестікке ие болатынын айта алады;
  • Графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын түсіндіріп береді;
  • Функция графигіне қарап, k және b коэффициенттерінің таңбаларын анықтап айтады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Лексика мен терминология
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
  • Функция;
  • Аргумент;
  • Тәуелді айнымалы;
  • Тәуелсіз айнымалы;
  • Сызықтық функция;
  • Тура пропорционалдық;
  • Көлденең, тік;
  • Координаталық жазықтық;
  • Координаталық осьтер;
  • Координата басы;
  • Абсцисса;
  • Ордината;
  • График;
  • Коэффициент;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Құндылықтарды дарыту топтық жұмыстарда оқушыларды ынтымақта жұмыс істеуге, бір-бірін құрметтей отырып, пікірлерін ашық айтуға баулу, түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың білімге деген құштарлығын артырып, ізденуге бағыттау арқылы жүзеге асады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі: Сызу, геометрия.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Алдыңғы тақырып
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі: Функция және функцияның графигі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
  • Интерактивті тақта мүмкіндігін пайдаланып, өткен материалды қайталайды;
  • «Геогебра» бағдарламасы арқылы функция графигін салады, салыстырады, зерттейді;
  • PowerPoint бағдарламасында сабақ көрнекілігі жасалады;
  • Сабақты бағалау Excel электронды кестесінде жүргізіледі;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Бастапқы білім
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі: Оқушылар жалпы функция туралы ұғымды, тәуелді және тәуелсіз айнымалылар туралы мағлұматты, координаталық жазықтық, осьтер туралы түсініктерді, кесте арқылы график салуды өткен сабақтан біледі;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Сабақтың басы
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Сабақ басында:

- Оқушылармен амандасып, түгендеймін;

- Дөңгелек, бесбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыштар арқылы топтарға бөліп, таңдаған фигураларына қарай жағымды психологиялық сипаттама беріп, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырамын;

- «Тимбилдинг» әдісі арқылы өткен материалды қайталата отырып, сабақ тақырыбын ашқызам;

- Оқушыларды критерийлермен таныстырып, бағалау парақтарын үлестірем.

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:

Қағаздан қиылған дөңгелек, бесбүрыш, төртбұрыш, үшбұрыштар.

Үлестірмелі бағалау парақтары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Сабақтың ортасы
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Сабақ мақсатына орай білімдерді қалыптастыру үшін «Қар үйіндісі» әдісін пайдаланамын. Аталған әдіс бойынша оқушылар алдымен тақырыпты толық оқиды. Сосын төрт топқа тапсырма бөлініп беріледі: «y=kx функциясының анықтамасы, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау», «y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасы, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау», «Сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу», «y=kx+b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау». Бөлініп берліген тақырыптар бойынша оқушылар білгендерін ортаға тастап, талқылап, мысалдар келтіре отырып, постер жасайды, әр топ өз постерін қорғайды. Топтар бір-бірін мұқият тыңдайды, сұрақтар қояды.

Топпен жұмыс нәтижесін оқушылар өзара бағалайды

Дескриптор

:
:
:
:

Визуалдандыру

Саралау жұмысының дереккөздер тәсілі

Мақсаты: Оқушылардың алған білімін түйіндей түсу үшін «Геогебра» бағдарламасы арқылы k және b коэффициенттерінің мәнін өзгерте отырып, сызықтық функция графигінің қалай өзгеретінін көрсету.

Алған жаңа білімді бекіту үшін оқулықпен жұмыс жасау. Есептер шығару. «Сіз білетіннің барлығы» әдісі.

  • Саралау жұмысының диалог және қолдау көрсету тәсілі;
  • Өзін-өзі бағалау.

Мақсаты:

  • y=kx функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;

Бағалау критерийі:

  • y=kx функциясының анықтамасын біледі;
  • Тәуелсіз айнымалыға мән бере отырып, сәйкес тәуелді айнымалыларды табу арқылы кестені толтырады;
  • Координаталық жазықтықта функция графигін салады.

1-есеп:

Берілген y=0, 5х функциясының түрін анықтап, кесте толтырып, графигін салыңдар.

Дескриптор

:
:
:
:

Мақсаты:

  • y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу
  • Сызықтық функция графигін салу және графиктің

k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау.

Бағалау критерийі:

  • y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, графигін салады, k және b таңбаларын анықтайды

2-есеп:

Берілген y=2x-1 функциясының түрін анықтап, графикке тиісті екі нүкте арқылы графигін тұрғызыңдар, сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерінің координатасын график арқылы анықтаңдар.

Дескриптор

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Мақсаты:

  • y=kx+b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;
  • Сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу.

Бағалау критерииі:

  • Сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табады.

3-есеп:

Берілген y = 3 x + 5 y = 3x + 5 функциясының графигін салмай-ақ, абсцисса және ордината осьтерімен қиылысу нүктелерінің координатасын жазыңдар.

Дескриптор

:
:
Топта талқылау кезінде постер мазмұнына идея қосуы
1 балл
Постерді қорғауға қатысуы
1 балл
Өзге топтардың қорғау жұмысын толықтыру үшін сұрақ қоюуы
1 балл
Берілген функцияның түрін анықтайды
1 балл
Тәуелсіз айнымалыға мән бере отырып, сәйкес тәуелді айнымалыларды табу арқылы кестені толтырады
1 балл
Координаталық жазықтықта функция графигін салады
1 балл
Берілген функцияның түрін анықтайды
1 балл
k және b коэффициенттерінің таңбасын анықтайды
1 балл
Графикке тиісті екі нүктенің координатасын жаза алады
1 балл
Координаталық жазықтықта функция графигін салады
1 балл
График арқылы абсцисса осімен қиылысу нүктесінің координатасын жаза алады
1 балл
График арқылы ордината осімен қиылысу нүктесінің координатасын жаза алады
1 балл
Графигін салмай-ақ, абсцисса осімен қиылысу нүктесінің координатасын жаза алады
1 балл
Графигін салмай-ақ, ордината осімен қиылысу нүктесінің координатасын жаза алады
1 балл

Оқулық

Интерактивті тақта

Геогебра бағдарламасы

Сызғыш

Қарындаш

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі:
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Функция. Функцияның графигі: Сабақтың соңы
Мектеп:Медеу ауданы, №19 жалпы білім беретін мектебі:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

«Плюс. Минус. Қызықтырады» кестесі

:
:
:

Кестедегі «Плюс» бағанына оқушылар сабақ барысында жақсы меңгерген білімдерін, ал «Минус» бағанына сабақ барысында сұрақ туындатқан мәселелерін, «Қызықтырады» бағанына өздерінің алдағы уақытта білгісі келетін мәліметтері туралы жазады.

Сабақ соңында оқушылардың барлық жинаған ұпайларының Excel электронды кестесі арқылы қорытындысы шығады:

12-14 балл - «Жарайсың!»

8-11 балл - «Жақсы. Дегенмен, әлі де іздену керек!»

1-7 балл - «Көп іздену керек!»

Плюс
Минус
Қызықтырады

«Плюс


Ұқсас жұмыстар
Функцияны зерттеу және оның графигін салу туралы
Дәрежелік функция
Функцияны зерттеу және оның графигін салу
Функциялар
Сызықтық функция 6-сынып
Функцияның графигін сыз
8-сыныпта «сызықтық функция» тақырыбына бизнес – сабақ
Жеке тапсырма ұсыну
Функция графигі парабола
Квадраттық функция және оның графигі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz