Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары

Мектеп
Жарма ауданы Шуақ ауылы
"№236 орта мектебі"КММ
Күні

Мұғалімнің
аты-жөні
Омаров Болат Нурмукашевич
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы
3. Мемлекет тарихы және қоғамдық -саяси ойдың дамуы
Сынып 11
Қатысқаны: Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы
Қазақ хандығы дәуіріндегі қоғамдық- саяси ойдың дамуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
11.3.1.3.Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық -саяси идеяларын анықтайды.
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар:Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларын анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі:Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін сипаттайды.
Кейбір оқушылар:Қазақ хандығы дәуіріндегі тұлғалардың шығармашылығын бағалайды.
Бағалау критерииі
Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық саяси идеяларын анықтайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар ... істей алады
Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық -саяси идеяларын анықтайды.
Айтылым: Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін талқылайды..
Тыңдалым: Бейне ресурстан қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық -саяси идеяларын талқылайды.
Оқылым:Қазақ хандығы дәуірінде өмір сүрген тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси ойларын оқулықтан зерделейді.
Жазылым: SWOT талдау арқылы Тәуке хан саясатының ерекшеліктерін кестеге толтырады.
Лексика мен терминология:
Тәуелсіздік,елбірлігі, Отан қорғау, жұмылдыру.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Тәуке ханның ішкі саясатының негізгі бағыттары...............болып табылады.
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары .......болып табылады.
Бұл бейнелер негізінде келесідей ................. ой туындайды.
Құндылықтарға баулу
"Мәңгілік ел"қоғамымыздағы ұлттық бірлік бейбітшілік пен келіс құндылығы бойынша топтық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақ-тастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады.
"Мәңгілік ел"жалпы ұлттық идеясының" Зайырлы қоғам және жоғары руханият"құндылығын басшылыққа ала отырып : өмір бойы білім алу, айналадағыларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс
География , құқықтану, әдебиет.
Тарихи концепт
Дәлел
Тақырып бойынша алдыңғы білім
11.3.1.2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау.

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
1 минут

4 минут

5 минут
Ұйымдастыру.
Ынтымақтастық орнату:Тілек айту
Топқа бөлу: Мозайка құрастыру тәсілі арқылы. Топ құрамын-дағы оқушылар саны бойынша суреттерді қиып, оларды араластырып,астарына аттары жазылып оқушыларға таратылады. Оқушылар қиындылардан суреттер құрастырып,сол бойынша құрылымдалған топ құрайды.
І топ "Хандар"
ІІ топ "Билер"
ІІІ топ "Жыраулар"
Тапсырма №1. (Ұ) "Қоғамдық- саяси ойдың бастауы және дамуы" тақырыбындағы үй жұмысын"Зымыран сұрақтар" қарқын арқылы саралау:
1.Қазақ халқының жерге қатысты қандай даналық сөздерін білесің?
2.Ежелгі көшелілердің Жер-Анаға деген құрметі қандай болды?
3.Неліктен орта ғасырларда әлеуметтік -саяси ойдың дамуы қарқын алды?
4.Түркі тілдерінің сөздігінің авторы кім?
5.Қандай шығыс ғұламаларын білесің?
Тапсырма №2. (БЫМ) Тарихи тұлғалардың бейнелері ұсынылып, сұрақтар қойылады.

Бұхар жырау Төле би Қазбек би Әйтеке би Қасым хан

А).Бұл бейнелер негізінде, қандай ой туындайды ?
Б).Бұл адамдардың ортақ байланысы неде?
С).Сізде қандай сұрақтар туындады?- сұрақ төңірегінде оқушылардың ой-пікірлері сұралып, сабақ тақырыбына болжам жасалады.
Сабақтың оқу мақсатымен тақырыбы айтылады.
11.3.1.3.Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардыңқоғамдық -саяси идеяларын анықтайды.

Қазақ хандығы дәуіріндегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы.

Сабақтың ортасы
20 минут

10 минут

5 минут

5 минут
Тапсырма № 3 Үлестірме қағаздағы және кітаптағы мәтінмен жұмыс жасау. Ақпараттағы негізгі ұғым түйінді сөз арқылы белгіленеді.Түйінді сөзді және оның қасиеттерін, белгілерін, ерекшеліктерін сипаттайтын етістіктерді анықтап, бастапқы түйінді сөзді тармақтарға жіктеп, тармақтар мен түйінді сөзді сәйкестендіріңіз.
І топ "Хандар"
Қазақ хандарының және оның қоғамдық-саяси көзқарасын анықтайды.
ІІ топ "Жыраулар"
Ақындар мен жыраулар олардың Қазақ билері және олардың қоғамдық -саяси көзқарасын анықтайды.
ІІІ топ "Билер"
Қазақ билері және олардың қоғамдық -саяси көзқарасын зерттейді.
"Денотатты"әдісі арқылы жүргізіледі.Оқушылардың жұмыстары қабырға ілініп,барлық оқушылар олармен танысып,өз пікірлерін ауызша немесе жазбаша береді.Топтан бір өкілі тұрып, сұрақтарға жауап береді.
Қолданылатын әдіс-тәсіл:"Денотатты граф "әдісі.
Қалыптастырушы бағалау:"Екі жұлдыз бір тілек" әдісі
А3 қағаз,
маркер
клей, суреттер,
стикер,
оқулық,
үлестірме.

Тапсырма № 4.
Деңгейлік тапсырма.(Саралау бойынша)
А деңгейі.
1. Қазақ хандығы қашан құрылды?
2. Қазақ хандығының незін салушылар кімдер?
В деңгейі.
1. Қасым хан және оның қоғамдық-саяси көзқарасын анықта.
2. Хақназар ханның билігі жылдарындағы саяси ахуалға талдау жаса.
С деңгейі.
1. Абылай хан менТәуке ханның мемлекетті басқару барысындағы рөлін салыстыр.
Қолданылатын әдіс-тәсіл:"Шыңға шығу" әдісі
Қалыптастырушы бағалау:
"Активатор" әдісі 3- нәрсені білдім.
2-білмей жүргенім
1-қолдануға дайынмын
Тапсырма № 5 SWOT талдау арқылы Тәуке хан саясаты-ның ерекшеліктерін кестеге түсіріңіз
Саясаты
Ерекшелігі
Ішкі
1
2
3
4
сыртқы
1
2
3
4
Дескриптор:
-Тәуке ханның ішкі саясатының ерекшелігін атайды;
-Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағытын көрсетеді
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Жеке жұмыс
Қалыптастырушы бағалау: "Бір сөйлем "әдісі

Сабақтың соңы
10 минут

7 минут

Тапсырма № 5.
Оқушыларға интербелсенді тақадан "Қасым хан және Тәуке хан хандығы" тақырыбында бейне ресурсты "Стоп кадр" тәсілі арқылы талқылайды.

https://www.youtube.com/watch?v=K1BG5jbVixA
1 минут

Үйге тапсырма.
А. Оқулықтың соңындағы сұрақтарға жауап беру.
В.Оқулықтағы мәтін бойынша 10-15 жабық тест сұрақтарын құрастыру.
С.Қазақ хандығындағы қоғамдық - саяси көзқарасқа <<ПТМС>> формуласы бойынша қорытынды жасау.

2 минут
Рефлексия.
Нысана стратегиясы.
(Әр оқушыға төрт стикерден таратылады.)
Білдім
Белсенді қатыстым
Түсінікті болды
Қызықты болды
стикер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма-лар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материал-ды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіп-сіздік техни-касын сақтау
Сабақтың мақсатында оқушы-лардың қажеттіліктерін ескере отырып, сараланған сабақ мақсатын қойдым.Оқу материалы мен ресурс-тар оқушылардың жас ерекше-ліктерін ескере отырып әзірлен-ді. Сонымен қатар, қазақ хандығы кезіндегі қоғамдық-саяси көзқарас-ты талдау мақсатындағы тапсырма-ға және тақырыбында "Стоп кадр" тәсілі арқылы "Қасым хан және Тәуке хан хандығы атты бейне ресурстан https://www.youtube.com/watch?v=K1BG5jbVixA үзінді көрсетіліп, саралау арқылы талқылау ұсыныл-ды.
Үй тапсырмасы сараланып берілді.
Қалыптастырушы бағалаудың психомоторлық/ әлеуметтік аспектісі: Сабақ барысындағы <<Бас бармақ>>, <<Екі жұлдыз - бір тілек>>, <<Активатор>>, <<Бір сөйлем>>, <<Денотантты граф>> әдістерін қолдану, жаңа білімнің нақты, маңызды тұстарымен қатар түсініксіз жерлерін де анықтайтындықтан тиімді деп ойлаймын. Қалыптастырушы бағалаудың таным-дық аспектісі: Бағалау критерийі мен дескрипторлар ұсынылады, қалыптастыру-шы бағалау тапсырмасы оқушының сабақ мақсатына жеткендігін тексеру үшін жасалды.
Денсаулық және қауіпсіз-дік ережелері-нің сақталуын қамтамасыз ету,яғни оқу-шыларға электр құрал-дарымен, кабинеттегі жабдықпен, АКТ жұмыс істеу бары-сында қауіп-сіздік ереже-сін сақтауын қамтамасыз ету.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ хандығының ыдырай бастауы
Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығы
Қазақтың хандарын ата
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Тәукехан тұсындағы қазақ хандығы
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты
Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау
Абылай хан тұсындағы қазақ хандығы
Қазақстанның ресейге бодандығы. әбілқайыр ханның саясаты
Қазақ жеріндегі ойшылдар
Пәндер