Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары

Мектеп

Жарма ауданы Шуақ ауылы

"№236 орта мектебі"КММ

Мектеп: Күні
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:
Мектеп:

Мұғалімнің

аты-жөні

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Омаров Болат Нурмукашевич
Мектеп: Ұзақ мерзімді жоспар тарауы
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: 3. Мемлекет тарихы және қоғамдық -саяси ойдың дамуы
Мектеп: Сынып 11
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Қатысқаны: Қатыспағаны:
Мектеп: Сабақтың тақырыбы
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Қазақ хандығы дәуіріндегі қоғамдық- саяси ойдың дамуы
Мектеп: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: 11. 3. 1. 3. Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық -саяси идеяларын анықтайды.
Мектеп:

Сабақтың

мақсаты

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

Барлық оқушылар: Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларын анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығы дәуіріндегі тұлғалардың шығармашылығын бағалайды.

Мектеп: Бағалау критерииі
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық саяси идеяларын анықтайды.
Мектеп: Тілдік мақсат
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

Оқушылар . . . істей алады

Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық -саяси идеяларын анықтайды.

Айтылым: Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін талқылайды. .

Тыңдалым: Бейне ресурстан қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық -саяси идеяларын талқылайды.

Оқылым: Қазақ хандығы дәуірінде өмір сүрген тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси ойларын оқулықтан зерделейді.

Жазылым : SWOT талдау арқылы Тәуке хан саясатының ерекшеліктерін кестеге толтырады.

Лексика мен терминология:

Тәуелсіздік, елбірлігі, Отан қорғау, жұмылдыру.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Тәуке ханның ішкі саясатының негізгі бағыттары . . . болып табылады.

Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары . . . болып табылады.

Бұл бейнелер негізінде келесідей . . . ой туындайды.

Мектеп: Құндылықтарға баулу
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

"Мәңгілік ел"қоғамымыздағы ұлттық бірлік бейбітшілік пен келіс құндылығы бойынша топтық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақ-тастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады.

"Мәңгілік ел"жалпы ұлттық идеясының" Зайырлы қоғам және жоғары руханият" құндылығын басшылыққа ала отырып : өмір бойы білім алу, айналадағыларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.

Мектеп:

Пәнаралық

байланыс

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: География, құқықтану, әдебиет.
Мектеп: Тарихи концепт
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Дәлел
Мектеп: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: 11. 3. 1. 2 Қазақстандағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін бағалау.
Мектеп: Сабақ барысы
Мектеп:

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Мектеп:

Сабақтың басы

10 минут

1 минут

4 минут

5 минут

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

Ұйымдастыру.

Ынтымақтастық орнату: Тілек айту

Топқа бөлу: Мозайка құрастыру тәсілі арқылы. Топ құрамын-дағы оқушылар саны бойынша суреттерді қиып, оларды араластырып, астарына аттары жазылып оқушыларға таратылады. Оқушылар қиындылардан суреттер құрастырып, сол бойынша құрылымдалған топ құрайды.

І топ "Хандар"

ІІ топ "Билер"

ІІІ топ "Жыраулар"

Тапсырма №1. (Ұ) "Қоғамдық- саяси ойдың бастауы және дамуы" тақырыбындағы үй жұмысын"Зымыран сұрақтар" қарқын арқылы саралау:

1. Қазақ халқының жерге қатысты қандай даналық сөздерін білесің?

2. Ежелгі көшелілердің Жер-Анаға деген құрметі қандай болды?

3. Неліктен орта ғасырларда әлеуметтік -саяси ойдың дамуы қарқын алды?

4. Түркі тілдерінің сөздігінің авторы кім?

5. Қандай шығыс ғұламаларын білесің?

Тапсырма №2. (БЫМ) Тарихи тұлғалардың бейнелері ұсынылып, сұрақтар қойылады.

https://express-k.kz/upload/medialibrary/7ff/7ffad29e8868f0264fc052f61a7df264.jpg

Бұхар жырау Төле би Қазбек би Әйтеке би Қасым хан

А) . Бұл бейнелер негізінде, қандай ой туындайды ?

Б) . Бұл адамдардың ортақ байланысы неде?

С) . Сізде қандай сұрақтар туындады?- сұрақ төңірегінде оқушылардың ой-пікірлері сұралып, сабақ тақырыбына болжам жасалады.

Сабақтың оқу мақсатымен тақырыбы айтылады.

11. 3. 1. 3. Қазақ хандығы дәуіріндегі тарихи тұлғалардыңқоғамдық -саяси идеяларын анықтайды.

Қазақ хандығы дәуіріндегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы.

Мектеп:

Сабақтың ортасы

20 минут

10 минут

5 минут

5 минут

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

Тапсырма № 3 Үлестірме қағаздағы және кітаптағы мәтінмен жұмыс жасау. Ақпараттағы негізгі ұғым түйінді сөз арқылы белгіленеді. Түйінді сөзді және оның қасиеттерін, белгілерін, ерекшеліктерін сипаттайтын етістіктерді анықтап, бастапқы түйінді сөзді тармақтарға жіктеп, тармақтар мен түйінді сөзді сәйкестендіріңіз.

І топ "Хандар "

Қазақ хандарының және оның қоғамдық-саяси көзқарасын анықтайды.

ІІ топ "Жыраулар"

Ақындар мен жыраулар олардың Қазақ билері және олардың қоғамдық -саяси көзқарасын анықтайды.

ІІІ топ "Билер"

Қазақ билері және олардың қоғамдық -саяси көзқарасын зерттейді.

"Денотатты"әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушылардың жұмыстары қабырға ілініп, барлық оқушылар олармен танысып, өз пікірлерін ауызша немесе жазбаша береді. Топтан бір өкілі тұрып, сұрақтарға жауап береді.

Қолданылатын әдіс-тәсіл: "Денотатты граф "әдісі.

Қалыптастырушы бағалау: "Екі жұлдыз бір тілек" әдісі

А3 қағаз,

маркер

клей, суреттер,

стикер,

оқулық,

үлестірме.

Мектеп:

Тапсырма № 4.

Деңгейлік тапсырма. (Саралау бойынша)

А деңгейі.

1. Қазақ хандығы қашан құрылды?

2. Қазақ хандығының незін салушылар кімдер?

В деңгейі.

1. Қасым хан және оның қоғамдық-саяси көзқарасын анықта.

2. Хақназар ханның билігі жылдарындағы саяси ахуалға талдау жаса.

С деңгейі.

1. Абылай хан менТәуке ханның мемлекетті басқару барысындағы рөлін салыстыр.

Қолданылатын әдіс-тәсіл:" Шыңға шығу" әдісі

Қалыптастырушы бағалау:

" Активатор" әдісі 3- нәрсені білдім.

2-білмей жүргенім

1-қолдануға дайынмын

Тапсырма № 5 SWOT талдау арқылы Тәуке хан саясаты-ның ерекшеліктерін кестеге түсіріңіз

:
:
:
:

Дескриптор:

-Тәуке ханның ішкі саясатының ерекшелігін атайды;

-Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағытын көрсетеді

Қолданылатын әдіс-тәсіл: Жеке жұмыс

Қалыптастырушы бағалау: " Бір сөйлем "әдісі

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ: Саясаты
Ерекшелігі
Ішкі

1

2

3

4

сыртқы

1

2

3

4

Мектеп:
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:
Мектеп:
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:
Мектеп:
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:
Мектеп:

Сабақтың соңы

10 минут

Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:
Мектеп: 7 минут
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

Тапсырма № 5 .

Оқушыларға интербелсенді тақадан "Қасым хан және Тәуке хан хандығы" тақырыбында бейне ресурсты "Стоп кадр" тәсілі арқылы талқылайды.

https://www. youtube. com/watch?v=K1BG5jbVixA
Мектеп: 1 минут
Жарма ауданы Шуақ ауылы"№236 орта мектебі"КММ:

Үйге тапсырма.

А. Оқулықтың соңындағы сұрақтарға жауап беру.

В. Оқулықтағы мәтін бойынша 10-15 жабық тест сұрақтарын құрастыру.

С. Қазақ хандығындағы қоғамдық - саяси көзқарасқа «ПТМС » формуласы бойынша қорытынды жасау.


Ұқсас жұмыстар
Қазақ хандығының ыдырай бастауы
Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығы
Қазақтың хандарын ата
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Тәукехан тұсындағы қазақ хандығы
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты
Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау
Абылай хан тұсындағы қазақ хандығы
Қазақстанның ресейге бодандығы. әбілқайыр ханның саясаты
Қазақ жеріндегі ойшылдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz