САБАҚ Адамның қан топтарының тұқым қуалауы

Сабақ жоспары
Осы сабақтың
көмегімен қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
адамның қан тобының тұқым қуалауын және қан топтарын анықтау
механизмін түсіндіру
- Адамның қан топтарын талдау
- Адам қан топтарының тұқым қуалауын сипаттау
- Қан топтарын генетикалық жолмен анықтау механизмін талдау
Қан топтары туралы алдыңғы білімдерін қолданады. Өздерінің
нәтижелеріндұрыс талдайды. Генетикалық сызбалар жазу кезінде
және Пенет торын толтырудағы практикалық дағдыларын
көрсетеді. Адамдардағы қан топтарын анықтау және тұқым қуалау механизмін түсіндіреді. Қорытынды жасайды.
Пәндік лексика және терминология аллель, кодоминанттық, толық емес, антиген, антидене, аглютинация, аглютинин, аглютиноген, резус фактор
Диалог жазуға арналған сөз тіркестерінің топтамасы:
Х рецессивті нышан болып табылады, себебі…
Y доминанттық нышан болып табылады, себебі…
Құрмет
Негізгі ұғымдарды талдау кезінде оқушылардың бірі-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.
Жалпыұлттық идея «Мәңгілік ел» Дені сау ұрпақ пен бәсекеге қабілетті Қазақстанның зияткерлік әлеуетін арттыруда оқушылардың ғылымға қызығушылығын арттыру
Генетикалық концепциялар, символдар және терминология (9-сынып)
Генетикалық тірек сызбаларды қалай құру керек (9 Класс)
Қанның агглютинациясы (9-сынып)
Иммунды реакция (9-сынып)
((T) ABO қан тобы жүйесінде канның төрт типі болатынын және олар генетикалық бақылауда екенін түсіндіріледі Әр аллель жеке бір белгінің жарыққа шығуына жауап береді, бірге екі аллельде бірдей дәрежеде жарыққа шығады. Мысалы: АВО жүйесі бойынша IV қан тобы.
(І) Оқушылар барлық мүмкін генотиптерді жазады және оларға қан топтары түрлірін белгілейді. Пеннет торын сызады Жұмыс парағында ұсынылған тапсырмаларды орындайды. Оқушылар өзара бағалауды жүзеге асырады
(T) Қан топтары антигенді болып табылатын қызыл қанды жасушалардың мембраналарында нәруыздармен сипатталатынын түсіндіріңіз. Әр түрлі қан топтарының араласу зардаптарын түсіндіріп, оның неге болытынын пысықтаңыз. Оқушылардың ойлары тыңдалады мұғалімнің тиімді кері байланысы жүзеге асырылады
(I) Оқушыларға бірінші ұрпақ түрін шығару үшін әр түрлі аталық генотиптерін ұсыныңыз. Оқушылар Пеннет торында көрсетілген генотип, фенотип, гамета, ұрпақ генотипін толық, дұрыс және ұрпақ фенотиптерін көрсете отырып, өзінің генетикалық тірек сызбаларын жоспарлайды Оқушы жеке жұмыс жасайды, мұғалімнің кері байланысы жүзеге асырылады
https://www. youtube. com/watch?v=jdSeHb_7Zyg
Сабақты қорытындылау .
Рефлексия.
Сабақ соңында түсінікті болды.
Мен барлығын білемін
Барлық мақсатқа жету үшін мен
Үйге тапсырма:
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz