САБАҚ Адамның қан топтарының тұқым қуалауы

Сабақ жоспары

9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: 9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Күні:
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Мұғалімнің аты-жөні:.
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: СЫНЫП:9
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Қатысқандар саны:
: Қатыспағандар:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: САБАҚ Адамның қан топтарының тұқым қуалауы
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары:

Осы сабақтың

көмегімен қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

адамның қан тобының тұқым қуалауын және қан топтарын анықтау

механизмін түсіндіру

:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:
  1. Адамның қан топтарын талдау
  2. Адам қан топтарының тұқым қуалауын сипаттау
  3. Қан топтарын генетикалық жолмен анықтау механизмін талдау
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Бағалау критерийі
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

Қан топтары туралы алдыңғы білімдерін қолданады. Өздерінің

нәтижелеріндұрыс талдайды. Генетикалық сызбалар жазу кезінде

және Пенет торын толтырудағы практикалық дағдыларын

көрсетеді. Адамдардағы қан топтарын анықтау және тұқым қуалау механизмін түсіндіреді. Қорытынды жасайды.

:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Тілдік мақсат
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

Пәндік лексика және терминология аллель, кодоминанттық, толық емес, антиген, антидене, аглютинация, аглютинин, аглютиноген, резус фактор

Диалог жазуға арналған сөз тіркестерінің топтамасы:

Х рецессивті нышан болып табылады, себебі…

Y доминанттық нышан болып табылады, себебі…

:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

Құрмет

Негізгі ұғымдарды талдау кезінде оқушылардың бірі-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі.

Жалпыұлттық идея «Мәңгілік ел» Дені сау ұрпақ пен бәсекеге қабілетті Қазақстанның зияткерлік әлеуетін арттыруда оқушылардың ғылымға қызығушылығын арттыру

:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Адам қан топтарымен байланысты есептер шығару математика пәнімен байланысады.
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: АКТ сабақтың басында тақырып бойынша суреттер мен кестелерді, видеофильмдерді көрсету презентация түрінде қолданылады .
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Алдын-ала білімдер
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

Генетикалық концепциялар, символдар және терминология (9-сынып)

Генетикалық тірек сызбаларды қалай құру керек (9 Класс)

Қанның агглютинациясы (9-сынып)

Иммунды реакция (9-сынып)

:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Сабақтағы жоспарланған жұмыс
: Ресурстар
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: 0 - 2 мин
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Сабақтың басталуы, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: 3-36 мин
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

((T) ABO қан тобы жүйесінде канның төрт типі болатынын және олар генетикалық бақылауда екенін түсіндіріледі Әр аллель жеке бір белгінің жарыққа шығуына жауап береді, бірге екі аллельде бірдей дәрежеде жарыққа шығады. Мысалы: АВО жүйесі бойынша IV қан тобы.

(І) Оқушылар барлық мүмкін генотиптерді жазады және оларға қан топтары түрлірін белгілейді. Пеннет торын сызады Жұмыс парағында ұсынылған тапсырмаларды орындайды. Оқушылар өзара бағалауды жүзеге асырады

(T) Қан топтары антигенді болып табылатын қызыл қанды жасушалардың мембраналарында нәруыздармен сипатталатынын түсіндіріңіз. Әр түрлі қан топтарының араласу зардаптарын түсіндіріп, оның неге болытынын пысықтаңыз. Оқушылардың ойлары тыңдалады мұғалімнің тиімді кері байланысы жүзеге асырылады

(I) Оқушыларға бірінші ұрпақ түрін шығару үшін әр түрлі аталық генотиптерін ұсыныңыз. Оқушылар Пеннет торында көрсетілген генотип, фенотип, гамета, ұрпақ генотипін толық, дұрыс және ұрпақ фенотиптерін көрсете отырып, өзінің генетикалық тірек сызбаларын жоспарлайды Оқушы жеке жұмыс жасайды, мұғалімнің кері байланысы жүзеге асырылады

: Сабақтың презентациясы

https://www. youtube. com/watch?v=jdSeHb_7Zyg

9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: 38-40мин
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:

Сабақты қорытындылау .

Рефлексия.

Сабақ соңында түсінікті болды.

Мен барлығын білемін

Барлық мақсатқа жету үшін мен

Үйге тапсырма:

:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Қосымша ақпарат
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды:
:
:
9. 3C - Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз
Мектеп: ХББ НЗМ Қарағанды: Бағалау - оқушылардың материалдымеңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
:

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы


Ұқсас жұмыстар
Генетикалық жіктеу бойынша тұқым қуалайтын аурулар
Жыныстың генетикалық анықталуы. жыныспен тіркес тұқым қуалауы
Гендердің өзара әрекеттесуі
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу жайлы
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы
Сары тегіс
Генотип, қоршаған орта және адам денсаулығы. адамның тұқым қуалайтын аурулары
Қан тобы
Денсаулықтың генетикалық негіздері және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz