Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Есептерді шығар. Сабақтың тақырыбы
Күні: 11.02.2020
Мектебі: №8 ЖББ орта мектеп
Сыныбы: 2 "А"
Сынып жетекшісі: Нурмаханова Д.К
Әдіскер: Жакупова М.Т
Машықкер:Рамазанова Әйгерім
Пән атауы:
Математика
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
<<2-5 сандарына көбейту және бөлу кестесін бекіту>>
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
2.1.2.4 2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану
2.5.1.3 бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
-2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құрастырады, біледі және қолданады;
Бірқатар оқушылар:
- Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды және шығарады;
Кейбір оқушылар:
- Кері есеп құрастырады және шығарады.
Жетістік критерийлері:
- 2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құрды, білді және қолданды
- Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдады және шығарды, кері есеп құрастырды және шығарды
Сабақ түрі:
Аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер:
Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Құндылықтарды дарыту:
Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, орыс тілі, шет тілі, дене шынықтыру.
АКТ қолдану дағдылары:
Интернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпарат іздеу
Тілдік құзіреттілік:
Оқушы - ученик - pupil
Күн тәртібі - распорядок дня - Daily Routine
Өрнек - выражение - expression
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы.
Ширату жаттығулары.
Карточкамен жұмыс.
1-тапсырма.
Сіз зерттеушісіз
Сабақтың ортасы.
2-тапсырма.
<<Кім тез ойлайды?>>
Сергіту сәті.
Жұптық жұмыс.
3-тапсырма.
Есепте.
4-тапсырма
Сабақтың соңы.
Рефлексия.
- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Отырыңдар! Бүгінгі сабақты мен, Рамазанова Әйгерім өткізетін боламын.
- Көңіл-күйлерің қалай?
- Сабаққа дайынсыңдар ма?
- Ендеше, сабағымызды бастайық!
- Балалар, сабағымызды бастамас бұрын карточкадағы есептерді шығарып жіберейік. Бастапқы 5 баланың жұмысы қабылданады.
1-топ: 2-топ: 3-топ:
6*5+10=40 8*2+4=20 5*8+10=50
8*2+4=20 7*4+2=30 7*3+9=30
Күн тәртібін сақтау үшін әр оқушы не істеу керек? Әр бағандағы өрнектер мен олардың мәнін салыстыр. Қандай қорытынды жасауға болады? Қай өрнектер жұбы дұрыс құрастырылмаған? Қатені түзет.
-Жарайсыңдар, балалар!
-Сендердің күн тәртіптерің қандай?
Есептерді шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.
1-топ:
Бір қорапта 6 қарындаш бар. Осындай 2 қорапта неше қарын-даш бар?
2-топ:
12 дәптер 6 оқушыға тең бөлініп берілді. Әр оқушы неше дәптерден алды?
3-топ:
Дүкенге әрқайсысында 8 кг-нан 2 жәшік сәбіз әкелінді. Дүкенге неше килограмм сәбіз әкелінді?
1) Берілгені:
1 қорап - 6 қарындаш
2 қорап - ? қарындаш
Шешуі: 2*6=12 (қарындаш)
Жауабы: 2 қорапта 12 қарындаш бар.
2) Берілгені:
Оқушы-6
Барлығы - 12 дәптер
Әр оқушы - ? дәптер
Шешуі: 12:6=2 (дәптер)
Жауабы: Әр оқушы 2 дәптерден алды.
3) Берілгені:
1 жәшік - 8 кг
2 жәшік - ? кг
Шешуі: 2*8=16 (кг)
Жауабы: Дүкенге 16 кг сәбіз әкелінді.
-Балалар, мен сендерге көбейту амалдарын айтамын. Егер шешімі жұп сан болса, қолымызды шапалақтаймыз, ал тақ сан болса қолымызды алдыға созамыз.
2*5=10
3*4=12
4*8=32
5*5=25
9*4=36
5*7=35
Бастапқы 5 жұптың жұмысы қабылданады.
4 :: 8= 32
9 :: 4= 36
32 : 4= 8
36 : 4= 9
40 : 4= 10
2 :: 5 :: 4= 40
2 :: 4 :: 4= 32
2 :: 3 :: 4= 24
4 :: 3 + 4 :: 4= 28
7 :: 4 + 14= 42
8 :: 4 - 13= 19
4 :: 9 - 4 :: 7= 8
Кестені пайдаланып тура теңдіктер құрастыр.
+
46
38
29
44
9
+
+
+
+
8
+
+
+
+
15
+
+
+
+
23
+
+
+
+
-Сабақ ұнады ма?
-Сабақта өзімді белсенді болдым деп санайсың ба?
Сабақта жақсы белсенділік танытып отырған балаларға жұлдызшалар таратылып беріледі.
-Балалар, бүгінгі сабағымыз аяқталды.
-Жақсы белсенділік танытып отырғандарыңа рахмет, сау болыңдар!
Карточкалар
Суреттер
Оқулық
Карточкалар
Үй тапсырмасы: №2(в), №4(ә)
Әдіскер:
Мұғалім:
Баға:
Мектебі: №8 ЖББ орта мектеп
Сыныбы: 2 "А"
Сынып жетекшісі: Нурмаханова Д.К
Әдіскер: Жакупова М.Т
Машықкер:Рамазанова Әйгерім
Пән атауы:
Математика
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
<<2-5 сандарына көбейту және бөлу кестесін бекіту>>
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:
2.1.2.4 2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану
2.5.1.3 бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
-2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құрастырады, біледі және қолданады;
Бірқатар оқушылар:
- Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды және шығарады;
Кейбір оқушылар:
- Кері есеп құрастырады және шығарады.
Жетістік критерийлері:
- 2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құрды, білді және қолданды
- Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдады және шығарды, кері есеп құрастырды және шығарды
Сабақ түрі:
Аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер:
Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Құндылықтарды дарыту:
Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, орыс тілі, шет тілі, дене шынықтыру.
АКТ қолдану дағдылары:
Интернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпарат іздеу
Тілдік құзіреттілік:
Оқушы - ученик - pupil
Күн тәртібі - распорядок дня - Daily Routine
Өрнек - выражение - expression
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы.
Ширату жаттығулары.
Карточкамен жұмыс.
1-тапсырма.
Сіз зерттеушісіз
Сабақтың ортасы.
2-тапсырма.
<<Кім тез ойлайды?>>
Сергіту сәті.
Жұптық жұмыс.
3-тапсырма.
Есепте.
4-тапсырма
Сабақтың соңы.
Рефлексия.
- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Отырыңдар! Бүгінгі сабақты мен, Рамазанова Әйгерім өткізетін боламын.
- Көңіл-күйлерің қалай?
- Сабаққа дайынсыңдар ма?
- Ендеше, сабағымызды бастайық!
- Балалар, сабағымызды бастамас бұрын карточкадағы есептерді шығарып жіберейік. Бастапқы 5 баланың жұмысы қабылданады.
1-топ: 2-топ: 3-топ:
6*5+10=40 8*2+4=20 5*8+10=50
8*2+4=20 7*4+2=30 7*3+9=30
Күн тәртібін сақтау үшін әр оқушы не істеу керек? Әр бағандағы өрнектер мен олардың мәнін салыстыр. Қандай қорытынды жасауға болады? Қай өрнектер жұбы дұрыс құрастырылмаған? Қатені түзет.
-Жарайсыңдар, балалар!
-Сендердің күн тәртіптерің қандай?
Есептерді шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.
1-топ:
Бір қорапта 6 қарындаш бар. Осындай 2 қорапта неше қарын-даш бар?
2-топ:
12 дәптер 6 оқушыға тең бөлініп берілді. Әр оқушы неше дәптерден алды?
3-топ:
Дүкенге әрқайсысында 8 кг-нан 2 жәшік сәбіз әкелінді. Дүкенге неше килограмм сәбіз әкелінді?
1) Берілгені:
1 қорап - 6 қарындаш
2 қорап - ? қарындаш
Шешуі: 2*6=12 (қарындаш)
Жауабы: 2 қорапта 12 қарындаш бар.
2) Берілгені:
Оқушы-6
Барлығы - 12 дәптер
Әр оқушы - ? дәптер
Шешуі: 12:6=2 (дәптер)
Жауабы: Әр оқушы 2 дәптерден алды.
3) Берілгені:
1 жәшік - 8 кг
2 жәшік - ? кг
Шешуі: 2*8=16 (кг)
Жауабы: Дүкенге 16 кг сәбіз әкелінді.
-Балалар, мен сендерге көбейту амалдарын айтамын. Егер шешімі жұп сан болса, қолымызды шапалақтаймыз, ал тақ сан болса қолымызды алдыға созамыз.
2*5=10
3*4=12
4*8=32
5*5=25
9*4=36
5*7=35
Бастапқы 5 жұптың жұмысы қабылданады.
4 :: 8= 32
9 :: 4= 36
32 : 4= 8
36 : 4= 9
40 : 4= 10
2 :: 5 :: 4= 40
2 :: 4 :: 4= 32
2 :: 3 :: 4= 24
4 :: 3 + 4 :: 4= 28
7 :: 4 + 14= 42
8 :: 4 - 13= 19
4 :: 9 - 4 :: 7= 8
Кестені пайдаланып тура теңдіктер құрастыр.
+
46
38
29
44
9
+
+
+
+
8
+
+
+
+
15
+
+
+
+
23
+
+
+
+
-Сабақ ұнады ма?
-Сабақта өзімді белсенді болдым деп санайсың ба?
Сабақта жақсы белсенділік танытып отырған балаларға жұлдызшалар таратылып беріледі.
-Балалар, бүгінгі сабағымыз аяқталды.
-Жақсы белсенділік танытып отырғандарыңа рахмет, сау болыңдар!
Карточкалар
Суреттер
Оқулық
Карточкалар
Үй тапсырмасы: №2(в), №4(ә)
Әдіскер:
Мұғалім:
Баға:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz