Есептерді шығар. Сабақтың тақырыбы

Күні: 11. 02. 2020
Мектебі: №8 ЖББ орта мектеп
Сыныбы: 2 "А"
Сынып жетекшісі: Нурмаханова Д. К
Әдіскер: Жакупова М. Т
Машықкер: Рамазанова Әйгерім
Пән атауы:
Математика
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
2. 1. 2. 4 2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құру, білу және қолдану
2. 5. 1. 3 бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару
Барлық оқушылар:
-2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құрастырады, біледі және қолданады;
Бірқатар оқушылар:
- Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдайды және шығарады;
Кейбір оқушылар:
- Кері есеп құрастырады және шығарады.
- 2; 3; 4; 5; сандарына көбейту және бөлу кестесін құрды, білді және қолданды
- Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдады және шығарды, кері есеп құрастырды және шығарды
Оқушы - ученик - pupil
Күн тәртібі - распорядок дня - Daily Routine
Өрнек - выражение - expression
Сабақтың басы.
Ширату жаттығулары.
Карточкамен жұмыс.
1-тапсырма.
Сіз зерттеушісіз
Сабақтың ортасы.
2-тапсырма.
«Кім тез ойлайды?»
Сергіту сәті.
Жұптық жұмыс.
3-тапсырма.
Есепте.
4-тапсырма
Сабақтың соңы.
Рефлексия.
- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Отырыңдар! Бүгінгі сабақты мен, Рамазанова Әйгерім өткізетін боламын.
- Көңіл-күйлерің қалай?
- Сабаққа дайынсыңдар ма?
- Ендеше, сабағымызды бастайық!
- Балалар, сабағымызды бастамас бұрын карточкадағы есептерді шығарып жіберейік. Бастапқы 5 баланың жұмысы қабылданады.
1-топ: 2-топ: 3-топ:
6*5+10=40 8*2+4=20 5*8+10=50
8*2+4=20 7*4+2=30 7*3+9=30
Күн тәртібін сақтау үшін әр оқушы не істеу керек? Әр бағандағы өрнектер мен олардың мәнін салыстыр. Қандай қорытынды жасауға болады? Қай өрнектер жұбы дұрыс құрастырылмаған? Қатені түзет.
-Жарайсыңдар, балалар!
-Сендердің күн тәртіптерің қандай?
Есептерді шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.
1-топ:
Бір қорапта 6 қарындаш бар. Осындай 2 қорапта неше қарын-даш бар?
2-топ:
12 дәптер 6 оқушыға тең бөлініп берілді. Әр оқушы неше дәптерден алды?
3-топ:
Дүкенге әрқайсысында 8 кг-нан 2 жәшік сәбіз әкелінді. Дүкенге неше килограмм сәбіз әкелінді?
1) Берілгені:
1 қорап - 6 қарындаш
2 қорап - ? қарындаш
Шешуі: 2*6=12 (қарындаш)
Жауабы: 2 қорапта 12 қарындаш бар.
2) Берілгені:
Оқушы-6
Барлығы - 12 дәптер
Әр оқушы - ? дәптер
Шешуі: 12:6=2 (дәптер)
Жауабы: Әр оқушы 2 дәптерден алды.
3) Берілгені:
1 жәшік - 8 кг
2 жәшік - ? кг
Шешуі: 2*8=16 (кг)
Жауабы: Дүкенге 16 кг сәбіз әкелінді.
-Балалар, мен сендерге көбейту амалдарын айтамын. Егер шешімі жұп сан болса, қолымызды шапалақтаймыз, ал
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz