Галогендерді физикалық қасиеттері

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
10. 2. 1. 10 2 (ІІ) топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді
Оқу мақсаты смарт мақсатына сәйкес құрастырыл ды
Оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтау үшін бағалау крит құрастырылды.
1. 2(II) -топ элементтерінің физикалық қасиеттерін біледі.
2. 2(II) -топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсінеді.
Пәнге қатысты лексика және терминология
Балқу температурасы, атомдық радиус, иондану энергиясы, электронтартқыштық, электртерістілік
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
«Жалғасын тап» сергіту сәті
-топ бойынша . . . металлдардың атомдық радиусы артады
-топ бойынша иондану реакциясы . . .
- иондану реакциясы дегеніміз . . .
- электртерістік дегеніміз . . .
Құндылықтарға
баулу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Оқушыларға топтық, жұптық тапсырма беру, жауапкершілікті сезіну, химиялық сауаттылықты қалыптастыру
7. 1. 2. 3-элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу
9. 2. 1. 3-1(I) -ші және 2(II) - топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция тендеулерін құрастыру
9. 2. 1. 4- кальций оксиді мен гидроксидінің негізгік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттау
Ұйымдастыру кезені
-Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
«Шахмат» әдісі
Саймон Браунхилл бойынша
Мақсаты
Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады.
Орындалу реті
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға төменде берілген тапсырмаларға сәйкес өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.
1. Галогендерді физикалық қасиеттері
2. Галогендер қандай тотығу дәрежесі
3. Галогендердің ұшқыштығы
4. Галогендердің электртерістілігі
5. Галогендердің орналасуы
6. «Хлор суы»
7. Йодтың табиғаттағы қоры
8. Астаттың атом құрамы
Дескриптор
Галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерін анықтай алады
Бұл тапсырмаларды оқушылар орындай отырып,
Саралаудың тапсырма, қарқын, диалог және қолдау көрсету тәсілдері қолданылады.
Суретте көрсетілген заттар құрамындағы элементтерді атаңыз?
Олар периодтық кестеде орналасу ретін көрсетеміз
Оларды қалай атаймыз?
Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын осылайша ашып, бүгінгі сабақ бойынша оқу мақсатымен таныстырылады.
Бағалау критерийлерімен оқушыларды таныстыру
Дескриптор
Сілтілікжер металдарды ажырата алады
Қалыптастырушы бағалау : смайлик арқылы
№1 тапсырма. » «Кейс - стади» әдісі. Постер жасату(топтық жұмыс)
Мақсаты
Нақты болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдау, болжау.
1 топ-сілтілікжер металдардың физикалық қасиеттерін қорғайды.
2 топ-сілтілікжер металдардың химиялық қасиеттерін қорғайды.
3 топ-сілтілікжер металдардың биологиялық рөлін айтады.
Орындалу реті
Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады. Мәселелерді шешуге, баламасын анықтауға, мақсаттарын айтуға, талдауға мүмкіндік береді
Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, оны бөліп-бөліп кезекпен оқиды, немесе айтады, қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады.
Дескриптор
1. Сілтілік жер металдардың физикалық қасиеттерін біле алады
2. Сілтілік жер металдардың химиялық қасиеттерін біле алады
3. Сілтілік жер металдардың биологиялық рөлін атай алады
Кері байланыс: ауызша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді
Қалыптастырушы бағалау: « Бағдаршам» әдісі
№2 тапсырма
«Джигсо» әдісі
Элиот Аронсон бойынша (жұптық жұмыс)
Мақсаты
Берілген тақырыпты жұп ішінде т алқылап, әр түрлі тәсілдермен жұптық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.
Орындалу реті
Әр жұп ақпаратты тапқаннан кейін, олар кестелері мен алмасады
Дескриптор
Сілтілікжер металлдардың физикалық қасиеттерін анықтай алады
Кестені толтырады
Кері байланыс : жазбаша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді
Қалыптастырушы бағалау : «Ұшақ»әдісі
Сабақтың соңы
Рефлексия
Кері байланыс
Сабақты пысықтау мақсатында оқушыларға тесттік сүрақтар беріледі
«Екі бұрыс, бір дұрыс» тәсілі жеке жұмыс.
Мақсаты
Оқушының ойлау қабілетін дамыту
Орындалу реті
Оқушылардың жаңа тақырып бойынша құрастылған тест сұрақтарын орындайды
I топ
1. Барийдың салыстырмалы атомдық массасы
A) 65 B) 87 C) 137 D) 132
2. Кальцийдың электронды конфигурациясы
A) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 2 3p 6 4s 2
B) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 1
C) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 2
D) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 1
3. Массасы 120г. сілтілікжер метал жаңғанда 57, 8г. металл түзілді. Металды анықтаңдар.
II топ
1. Сілтілікжер металдарды сыртқы деңгейіндегі электрондар саны
A) 1 B) 2 C) 3 D) 5
2. Әктастың формуласы:
A) CaCO 3
B) CaSO 4 *2H 2 O
C) Ca(OH) 2
D) Ca(HCO 3 ) 2
3. Массасы 144, 4 г. еківаленттік метал жаңғанда 6 г. металл оксиді алынды. Металды анықтаңдар
III топ
1. Барийдың балқу температурасы
A) 710 B) 850 C) 1280 D) 770
2. Кальций оксидін су мен әрекеттесуы қайсы реакция түріне жатады
A) қосылу
B) аыйрылу
C) алмасу
D
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz