Галогендерді физикалық қасиеттері

Ме
тығыздығы
қаттылығы
атом радиусы
Tбалқу
Қасиетері
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы: Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Күні:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы: Мұғалімнің аты-жөні: Қошан Гүлдана Қосбармаққызы
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сынып: 10
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сабақ тақырыбы
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы: 2 (ІІ) -топ элементтерінің физикалық қасиеттері
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы: 10. 2. 1. 10 2 (ІІ) топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сабақ мақсаты
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

10. 2. 1. 10 2 (ІІ) топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді

Оқу мақсаты смарт мақсатына сәйкес құрастырыл ды

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Бағалау критерий
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

Оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтау үшін бағалау крит құрастырылды.

1. 2(II) -топ элементтерінің физикалық қасиеттерін біледі.

2. 2(II) -топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсінеді.

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Тілдік мақсаттар
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

Пәнге қатысты лексика және терминология

Балқу температурасы, атомдық радиус, иондану энергиясы, электронтартқыштық, электртерістілік

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

«Жалғасын тап» сергіту сәті

-топ бойынша . . . металлдардың атомдық радиусы артады

-топ бойынша иондану реакциясы . . .

- иондану реакциясы дегеніміз . . .

- электртерістік дегеніміз . . .

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:

Құндылықтарға

баулу

Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Оқушыларға топтық, жұптық тапсырма беру, жауапкершілікті сезіну, химиялық сауаттылықты қалыптастыру

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Пән аралық байланыстар
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы: Физика, биология
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Бастапқы білім
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

7. 1. 2. 3-элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

9. 2. 1. 3-1(I) -ші және 2(II) - топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция тендеулерін құрастыру

9. 2. 1. 4- кальций оксиді мен гидроксидінің негізгік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттау

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сабақтың басы
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

Ұйымдастыру кезені

-Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

«Шахмат» әдісі

Саймон Браунхилл бойынша

Мақсаты

Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады.

Орындалу реті

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға төменде берілген тапсырмаларға сәйкес өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.

C:\Users\USER\Desktop\222 юб.jpg

1. Галогендерді физикалық қасиеттері

2. Галогендер қандай тотығу дәрежесі

3. Галогендердің ұшқыштығы

4. Галогендердің электртерістілігі

5. Галогендердің орналасуы

6. «Хлор суы»

7. Йодтың табиғаттағы қоры

8. Астаттың атом құрамы

Дескриптор
Галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерін анықтай алады

Бұл тапсырмаларды оқушылар орындай отырып,

Саралаудың тапсырма, қарқын, диалог және қолдау көрсету тәсілдері қолданылады.

https://static.tildacdn.com/tild6362-3361-4533-b562-353934393731/Depositphotos_997813.jpg

Суретте көрсетілген заттар құрамындағы элементтерді атаңыз?

Олар периодтық кестеде орналасу ретін көрсетеміз

Оларды қалай атаймыз?

Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын осылайша ашып, бүгінгі сабақ бойынша оқу мақсатымен таныстырылады.

Бағалау критерийлерімен оқушыларды таныстыру

Дескриптор

Сілтілікжер металдарды ажырата алады

Қалыптастырушы бағалау : смайлик арқылы

Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері: Сабақтың ортасы
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

№1 тапсырма. » «Кейс - стади» әдісі. Постер жасату(топтық жұмыс)

Мақсаты

Нақты болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдау, болжау.

1 топ-сілтілікжер металдардың физикалық қасиеттерін қорғайды.

2 топ-сілтілікжер металдардың химиялық қасиеттерін қорғайды.

3 топ-сілтілікжер металдардың биологиялық рөлін айтады.

Орындалу реті

Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады. Мәселелерді шешуге, баламасын анықтауға, мақсаттарын айтуға, талдауға мүмкіндік береді

Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, оны бөліп-бөліп кезекпен оқиды, немесе айтады, қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады.

Дескриптор

1. Сілтілік жер металдардың физикалық қасиеттерін біле алады

2. Сілтілік жер металдардың химиялық қасиеттерін біле алады

3. Сілтілік жер металдардың биологиялық рөлін атай алады

Кері байланыс: ауызша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді

Қалыптастырушы бағалау: « Бағдаршам» әдісі

№2 тапсырма

«Джигсо» әдісі

Элиот Аронсон бойынша (жұптық жұмыс)

Мақсаты

Берілген тақырыпты жұп ішінде т алқылап, әр түрлі тәсілдермен жұптық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

Орындалу реті

Әр жұп ақпаратты тапқаннан кейін, олар кестелері мен алмасады

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор

Сілтілікжер металлдардың физикалық қасиеттерін анықтай алады

Кестені толтырады

Кері байланыс : жазбаша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді

Қалыптастырушы бағалау : «Ұшақ»әдісі

Вe
Mg
Ca
Sr
Ba
Ra
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:
Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар: 10. 3 D 2 (II) топ элементтері:

Сабақтың соңы

Рефлексия

Кері байланыс

Мектеп: С. Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы:

Сабақты пысықтау мақсатында оқушыларға тесттік сүрақтар беріледі

«Екі бұрыс, бір дұрыс» тәсілі жеке жұмыс.

Мақсаты

Оқушының ойлау қабілетін дамыту

Орындалу реті

Оқушылардың жаңа тақырып бойынша құрастылған тест сұрақтарын орындайды

I топ

1. Барийдың салыстырмалы атомдық массасы

A) 65 B) 87 C) 137 D) 132

2. Кальцийдың электронды конфигурациясы

A) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 2 3p 6 4s 2

B) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 1

C) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 2

D) 1s 2 2s 2 2p 6 3s 1

3. Массасы 120г. сілтілікжер метал жаңғанда 57, 8г. металл түзілді. Металды анықтаңдар.

II топ

1. Сілтілікжер металдарды сыртқы деңгейіндегі электрондар саны

A) 1 B) 2 C) 3 D) 5

2. Әктастың формуласы:

A) CaCO 3

B) CaSO 4 *2H 2 O

C) Ca(OH) 2

D) Ca(HCO 3 ) 2

3. Массасы 144, 4 г. еківаленттік метал жаңғанда 6 г. металл оксиді алынды. Металды анықтаңдар

III топ

1. Барийдың балқу температурасы

A) 710 B) 850 C) 1280 D) 770

2. Кальций оксидін су мен әрекеттесуы қайсы реакция түріне жатады

A) қосылу

B) аыйрылу

C) алмасу

D


Ұқсас жұмыстар
Сілтілік жер металдар
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Атом құрылысы
Этиленнің химиялық қасиеті
Сабақты бағалау
Өнеркәсіпте алынуы
Күкірт қосылыстары
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Металдардың құрылысы, химиялық және физикалық қасиеттері
Оттектің физикалық қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz