Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Галогендерді физикалық қасиеттері

Ұзақ мерзімді жоспар: 10.3 D 2 (II) топ элементтері
Мектеп: С.Қондыбай атындағы№22 мектеп гимназиясы
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Қошан Гүлдана Қосбармаққызы
Сынып: 10
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
2 (ІІ)-топ элементтерінің физикалық қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
10.2.1.10 2 (ІІ) топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіру
Сабақ мақсаты
10.2.1.10 2 (ІІ) топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді
Оқу мақсаты смарт мақсатына сәйкес құрастырылды
Бағалау критерий
Оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтау үшін бағалау крит құрастырылды.
1.2(II)-топ элементтерінің физикалық қасиеттерін біледі.
2.2(II)-топ элементтерінің физикалық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсінеді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика және терминология
Балқу температурасы, атомдық радиус, иондану энергиясы,электронтартқыштық, электртерістілік

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
<<Жалғасын тап>> сергіту сәті
-топ бойынша ........металлдардың атомдық радиусы артады
-топ бойынша иондану реакциясы....
- иондану реакциясы дегеніміз......
- электртерістік дегеніміз......
Құндылықтарға
баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Оқушыларға топтық,жұптық тапсырма беру,жауапкершілікті сезіну,химиялық сауаттылықты қалыптастыру
Пән аралық байланыстар
Физика, биология
Бастапқы білім

7.1.2.3-элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу
9.2.1.3-1(I)-ші және 2(II)- топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция тендеулерін құрастыру
9.2.1.4- кальций оксиді мен гидроксидінің негізгік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезені
-Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу.
<<Шахмат>> әдісі
Саймон Браунхилл бойынша
Мақсаты
Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым, оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары қалыптасады.
Орындалу реті
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға төменде берілген тапсырмаларға сәйкес өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.

1.Галогендерді физикалық қасиеттері
2.Галогендер қандай тотығу дәрежесі
3.Галогендердің ұшқыштығы
4.Галогендердің электртерістілігі
5.Галогендердің орналасуы
6. <<Хлор суы>>
7.Йодтың табиғаттағы қоры
8.Астаттың атом құрамы
Дескриптор
Галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерін анықтай алады
Бұл тапсырмаларды оқушылар орындай отырып,
Саралаудың тапсырма, қарқын, диалог және қолдау көрсету тәсілдері қолданылады.

Суретте көрсетілген заттар құрамындағы элементтерді атаңыз?
Олар периодтық кестеде орналасу ретін көрсетеміз
Оларды қалай атаймыз?
Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын осылайша ашып, бүгінгі сабақ бойынша оқу мақсатымен таныстырылады.
Бағалау критерийлерімен оқушыларды таныстыру
Дескриптор
Сілтілікжер металдарды ажырата алады
Қалыптастырушы бағалау: смайлик арқылы

Сабақтың ортасы

№1 тапсырма.>> <<Кейс - стади>> әдісі. Постер жасату(топтық жұмыс)
Мақсаты
Нақты болған немесе ойдан шығарған жағдаятты талдау, болжау.
1 топ-сілтілікжер металдардың физикалық қасиеттерін қорғайды.
2 топ-сілтілікжер металдардың химиялық қасиеттерін қорғайды.
3 топ-сілтілікжер металдардың биологиялық рөлін айтады.
Орындалу реті
Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады. Мәселелерді шешуге, баламасын анықтауға, мақсаттарын айтуға, талдауға мүмкіндік береді
Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, оны бөліп-бөліп кезекпен оқиды, немесе айтады, қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады.

Дескриптор
1.Сілтілік жер металдардың физикалық қасиеттерін біле алады
2.Сілтілік жер металдардың химиялық қасиеттерін біле алады
3.Сілтілік жер металдардың биологиялық рөлін атай алады
Кері байланыс: ауызша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді
Қалыптастырушы бағалау: <<Бағдаршам>> әдісі
№2 тапсырма
<<Джигсо>> әдісі
Элиот Аронсон бойынша (жұптық жұмыс)
Мақсаты
Берілген тақырыпты жұп ішінде т алқылап, әр түрлі тәсілдермен жұптық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.
Орындалу реті
--------------------------------------------------------------------------------
Әр жұп ақпаратты тапқаннан кейін, олар кестелері мен алмасады

Ме
тығыздығы
қаттылығы
атом радиусы
Tбалқу
Қасиетері
Вe

Mg

Ca

Sr

Ba

Ra

Дескриптор
Сілтілікжер металлдардың физикалық қасиеттерін анықтай алады
Кестені толтырады
Кері байланыс: жазбаша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді
Қалыптастырушы бағалау: <<Ұшақ>>әдісі

Сабақтың соңы

Рефлексия
Кері байланыс

Сабақты пысықтау мақсатында оқушыларға тесттік сүрақтар беріледі

<<Екі бұрыс, бір дұрыс>> тәсілі жеке жұмыс.
Мақсаты
Оқушының ойлау қабілетін дамыту
Орындалу реті
Оқушылардың жаңа тақырып бойынша құрастылған тест сұрақтарын орындайды
I топ
1.Барийдың салыстырмалы атомдық массасы
A)65 B)87 C)137 D)132
2.Кальцийдың электронды конфигурациясы
A) 1s22s22p63s23p64s2
B) 1s22s22p63s1
C) 1s22s22p63s2
D) 1s22s22p63s1
3.Массасы 120г. сілтілікжер метал жаңғанда 57,8г.металл түзілді. Металды анықтаңдар.
II топ
1.Сілтілікжер металдарды сыртқы деңгейіндегі электрондар саны
A) 1 B) 2 C)3 D) 5
2.Әктастың формуласы:
A) CaCO3
B) CaSO4 *2H2O
C) Ca(OH)2
D) Ca(HCO3)2
3.Массасы 144,4 г. еківаленттік метал жаңғанда 6 г. металл оксиді алынды.Металды анықтаңдар
III топ
1.Барийдың балқу температурасы
A) 710 B)850 C) 1280 D) 770
2. Кальций оксидін су мен әрекеттесуы қайсы реакция түріне жатады
A) қосылу
B) аыйрылу
C) алмасу
D) орынбасу
Дескриптор
Сілтілікжер металлдарды және олардың қосылыстарының жалпы формулаларын белгілеп және есептер шығара алады
Қалыптастырушы бағалау <<СМС>> тәсілі
БББ кестесі
Кері байланыс: жазбаша оқушы мен мұғалім арасында жүргізілді

Б (Мен не білемін?)
Б (Менің не білгім келеді?)
Б (Мен не білдім?)

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушылардың сабаққа деген қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында Саралаудың тапсырма, қарқын, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін қолдандым. Топпен жұмыс жасау оқушылардың әр түрлі деңгейіндегілерге көмек береді.Сабақты ортасында <<Кейс - стади>> әдісі. Постер жасату(топтық жұмыс)әдісін қолдандым.Оқушыларға деңгейлеріне сәйкес тапсырмаларды ұсындым. Тапсырмалар барысында мәліметтерді жинайды,есте сақтау қабілетін дамытады,ізденеді.Сабақты бекіту мақсатында оқушыларға тапсырмалар бердім.
Мен сабақта оқушылардан кері байланыс алу барысында мынадай қалыптастыру бағалау тәсілі қолдандым.
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы
<<Ұшақ>> әдісі арқылы
<<СМС>> әдісі арқылы
<<Бағдаршам>> әдісі №1 тапсырма бойынша,қызыл түсі-түсінбедім,
сары түсі-орташа түсіндім,жасыл түсі-бәрін түсіндім
<<Ұшақ>>әдісі №2 тапсырма
арқылы материалдар жинақталып талқылынады.
<<СМС>> әдісі №3 тапсырма. берілген тапсырманың қалай өткенін бір-бірі арқылы бағалайды.

Химия кабинетінде жұмыс жасағанда қаупсіздік ережелерін айтып өтемын

Ұқсас жұмыстар
Сілтілік жер металдар
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Атом құрылысы
Этиленнің химиялық қасиеті
Сабақты бағалау
Өнеркәсіпте алынуы
Күкірт қосылыстары
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Металдардың құрылысы, химиялық және физикалық қасиеттері
Оттектің физикалық қасиеттері
Пәндер