Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды бағалау. Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі
Мектеп: №21 жом кмм
Күні: 13.11.2020ж
Мұғалімнің аты-жөні: Искабекова Рима
Сынып: 5
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Дәреже
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.1.4
натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;
5.1.2.4
бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;
Сабақтың мақсаты
- Оқушыларды санның дәрежесі, дәреженің негізі және санның көрсеткіші түсінігімен таныстыру.
-Дәрежеге келтіру түсінігін есеп шығаруда бекіту
Бағалау критерийі
Оқушылар көбейтіндіні дәреже түрінде көрсете алады,
Натурал санды ондық жазбасы ақылы көрсете алады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
oo тең көпмүшелердің көбейтіндісін дәреже түрінде жазбаша және ауызша орындай алады.
Бөлім бойынша лексика және терминология:
oo санның дәрежесі;
oo дәреженің негізі;
oo дәреженің көрсеткіші;
oo дәреженің мәні;
Диалогқа және жазылымға қажетті тіркестер:
oo Санның екінші дәрежесін ... деп атайды,
oo Санның үшінші дәрежесін ... деп атайды.;
oo Егер көпмүшелер арасында бірдей әріптік көбейткіштер бар болса, онда ...
Құндылықтарға баулу
Өмiр бойы білім aлуғa бейiмдеу;
Дұрыс шешім қaбылдaу үшiн, қоғaмдық өмiрге қaтысу үшiн шығaрмaшылық және сын тұрғысынaн ойлaу қaбiлетiн қaлыптaстыру;
Еңбeк және шығaрмaшылық құндылығын өздігiмен жұмыс жaсaу, бaсқaлaрдың жұмысын бaғaлaу aрқылы жүзeге aсыру.
Пәнаралық байланыс
<<Айман Шолпан>> музыкалық комедиясына байланысты тапсырмада тарих пәнімен байланыс орнайды.
<<Астанаға саяхат>> деп аталатын <> тапсырмасында география пәнімен байланыс орнатылады. Тапсырманы орындай отырып оқушылар Астанаға барып қайтқандай әсер алады, пәнге деген қызығушылықтары артады.
Алдыңғы білім
Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сыныптың сабаққа даярлығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа кешікпеуін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Үй тапсырмасын тексеру. Қателермен жұмыс жасау. Дайын жауаптар арқылы <<+>>, <<->> әдісімен өзін-өзі бағалау.
Презентация
Сабақтың ортасы
7 минут
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ:
1. --------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбын жариялау.
2. Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
3. Күтілетін нәтижелерге тоқталу.
4. Сыныпты 4 топқа бөлу. Сныпты топқа бөлген соң әр топқа қима қағаздар беріледі. Құрастырылған қима қағаздардың артына <<Дәреже>> тақырыбына байланысты мәліметтер беріледі және берілген мәліметтерді топ мүшелері оқиды.
--------------------------------------------------------------------------------
Презентациядағы мысалдар қарастырып, сұрақ қою арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі. Тақырыптың мағынасын оқушылар диалогқа араласа отырып өздері ашады.
Оқулықпен жұмыс
Презентация
5 сынып, Математика,
1-бөлім
Алматы <<Атамұра>> 2017 ж.
5 минут
Өткен сабақпен байланыс орнату:
Тапсырма № 1.
<<Айман-Шолпан>> комедиясына байланысты тапсырма
1. 13*10=
2. 7*17=
3. 2*17=
Алынған нәтижелерді төмендегі кестедегі бос орындарға толтырыңдар, сонда сендер еліміздің ең үлкен театрында бірінші қойылымның болған уақытын құрастырасыңдар.
№1
№2
№3
.
.
жылы Абай атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық опера және балет театрында бірінші қойылым өтті. Мұхтар Әуезовтің либреттосына <<Айман Шолпан>> музыкалық комедиясы қойылды. Онда Иван Коцык өңдеген әндер мен күйлер орындалды>>.
Жауабы:
№1
№2
№3
1
3.
0
1.
1
9
3
4
<<Айман - Шолпан>> комедиясын 1934 жылы Ж.Шанин сахнаға шығарды. 1934 жылы13 қаңтарда композитор И. Б. Коцыхтың өңдеуімен көптеген халық әндері мен күйлері енгізіліп, <<Айман - Шолпан>> музыкалық комедия үлгісінде қойылды.
0.4.1934 Жылы
Бағалау: мұғалімдер аралап жүріп тексереді, кері байланыс береді.
Презентация
9 минут
Тапсырма №2
<<Нұр-Сұлтанға саяхат>> тақырыбындағы <> (Келесіге жүр) ойыны ойнатылады.
Оқушылар жұпта жұмыс жасайды. Тапсырмалар қабырғаларға ілінеді . 4 станцияның кез-келген біреуінен бастап тапсырманы орындайды. Дұрыс жауап нұсқасындағы келесі станцияға барады. Жауапты станциялар тізбегі түрінде көрсетеді.
<<Қараөткел>>
көпірі
GO TO
<<Москва>> бизнес орталығы
Ақорда
Назарбаев университеті
<<ҚАРАӨТКЕЛ>> көпірінің тапсырмасы:
Санның екінші дәрежесін не деп атайды?
а) санның квадраты. <<Москва>> бизнес орталығы
ә) санның кубы. <<Назарбаев университеті>>
б) дәреженің негізі. <<Ақорда>>
Нұр-Сұлтандағы <<Москва>> бизнес орталығының тапсырмасы.
Санның үшінші дәрежесін не деп атайды?
а) санның квадраты. Ақорда
ә) санның кубы. Назарбаев университеті
б) дәреженің көрсеткіші. <<Қараөткел>> көпірі
<<Назарбаев университетінің>> тапсырмасы:
Дәрежедегі қайталанатын көрсеткіш не деп аталады?
а) дәреженің негізі. Ақорда
ә) санның кубы. <<Москва>> бизнес орталығы
б) дәреженің көрсеткіші. Қараөткел>> көпірі
<<Ақорданың>> тапсырмасы:
Көбейтіндіде неше бірдей көбейткіштің бар екенін көрсететін сан не деп аталады?
а) дәреженің көрсеткіші. Қараөткел>> көпірі
ә) дәреженің мәні. <<Москва>> бизнес орталығы
б) дәреженің негізі. Назарбаев университеті
Суреттер мен тапсырмалар
4 минут
Тапсырма№3.
<<Ойлан-Жұптас-Бөліс>> әдісі.
Бірінші жұп 1-нұсқа, келесі жұп 2-нұсқа, т.с.с. орындайды.
1-нұсқа.
№241. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:
1) 4*4; 4) 9*9*9*9*9;
2) 6*6*6; 5) 17*17*17*17;
3) 5*5*5*5*5; 6) 2*2*2*2*2*2*2.
2-нұсқа.
№242. Дәрежені көбейтінді түрінде жазыңдар:
36; 74; 103; 96; а5; х3.
Презентация
5 сынып, Математика,
1-бөлім
Алматы <<Атамұра>> 2017 ж.
5 минут
Тапсырма №4
Оқушыларға арналған жеке жұмыс.
Кестені толтырыңдар:
p
2
3
4
5
6
7
8
9
10
p2
p3
Мұғалім аралап жүріп тексереді, қолдау қажет болса жетелеуші сұрақтар қойып отырады.
Оқушылар жауаптарын презентацияда көрсетілген кесте арқылы тексере алады.
Бағалау: Дескриптор бойынша бағалау
Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау. Кері байланыс. <<Бес саусақ>> әдісі.
Сабақтың соңы
3 минут
Сабақ бойынша рефлексия. Стикерлерге пікірлер қалдырады.
Сұрақтар қорапшасы. Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.
Үй тапсырмасы: №243, №244. 5 сынып, Математика оқулығы,
1-бөлім. Алматы <<Атамұра>> 2017 ж.
Сыртына сұрақ белгісі жапсырылған қорапша
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сынып топтық жұмысқа ыңғайлы түрде жабдықталады. Оқушыларға <> тапсырмасы қабырғаларда ілулі парақшаларда беріледі, яғни оқушылар жүріп есеп шығарады. Партада дұрыс отыруы қадағаланады. Белсенді топтық жұмыс орындатылады. Техника қауіпсіздік ережелерін сақтауы қадағаланады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Мектеп: №21 жом кмм
Күні: 13.11.2020ж
Мұғалімнің аты-жөні: Искабекова Рима
Сынып: 5
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Дәреже
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.1.4
натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;
5.1.2.4
бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;
Сабақтың мақсаты
- Оқушыларды санның дәрежесі, дәреженің негізі және санның көрсеткіші түсінігімен таныстыру.
-Дәрежеге келтіру түсінігін есеп шығаруда бекіту
Бағалау критерийі
Оқушылар көбейтіндіні дәреже түрінде көрсете алады,
Натурал санды ондық жазбасы ақылы көрсете алады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
oo тең көпмүшелердің көбейтіндісін дәреже түрінде жазбаша және ауызша орындай алады.
Бөлім бойынша лексика және терминология:
oo санның дәрежесі;
oo дәреженің негізі;
oo дәреженің көрсеткіші;
oo дәреженің мәні;
Диалогқа және жазылымға қажетті тіркестер:
oo Санның екінші дәрежесін ... деп атайды,
oo Санның үшінші дәрежесін ... деп атайды.;
oo Егер көпмүшелер арасында бірдей әріптік көбейткіштер бар болса, онда ...
Құндылықтарға баулу
Өмiр бойы білім aлуғa бейiмдеу;
Дұрыс шешім қaбылдaу үшiн, қоғaмдық өмiрге қaтысу үшiн шығaрмaшылық және сын тұрғысынaн ойлaу қaбiлетiн қaлыптaстыру;
Еңбeк және шығaрмaшылық құндылығын өздігiмен жұмыс жaсaу, бaсқaлaрдың жұмысын бaғaлaу aрқылы жүзeге aсыру.
Пәнаралық байланыс
<<Айман Шолпан>> музыкалық комедиясына байланысты тапсырмада тарих пәнімен байланыс орнайды.
<<Астанаға саяхат>> деп аталатын <
Алдыңғы білім
Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сыныптың сабаққа даярлығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа кешікпеуін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Үй тапсырмасын тексеру. Қателермен жұмыс жасау. Дайын жауаптар арқылы <<+>>, <<->> әдісімен өзін-өзі бағалау.
Презентация
Сабақтың ортасы
7 минут
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ:
1. --------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбын жариялау.
2. Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
3. Күтілетін нәтижелерге тоқталу.
4. Сыныпты 4 топқа бөлу. Сныпты топқа бөлген соң әр топқа қима қағаздар беріледі. Құрастырылған қима қағаздардың артына <<Дәреже>> тақырыбына байланысты мәліметтер беріледі және берілген мәліметтерді топ мүшелері оқиды.
--------------------------------------------------------------------------------
Презентациядағы мысалдар қарастырып, сұрақ қою арқылы жаңа сабақ түсіндіріледі. Тақырыптың мағынасын оқушылар диалогқа араласа отырып өздері ашады.
Оқулықпен жұмыс
Презентация
5 сынып, Математика,
1-бөлім
Алматы <<Атамұра>> 2017 ж.
5 минут
Өткен сабақпен байланыс орнату:
Тапсырма № 1.
<<Айман-Шолпан>> комедиясына байланысты тапсырма
1. 13*10=
2. 7*17=
3. 2*17=
Алынған нәтижелерді төмендегі кестедегі бос орындарға толтырыңдар, сонда сендер еліміздің ең үлкен театрында бірінші қойылымның болған уақытын құрастырасыңдар.
№1
№2
№3
.
.
жылы Абай атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық опера және балет театрында бірінші қойылым өтті. Мұхтар Әуезовтің либреттосына <<Айман Шолпан>> музыкалық комедиясы қойылды. Онда Иван Коцык өңдеген әндер мен күйлер орындалды>>.
Жауабы:
№1
№2
№3
1
3.
0
1.
1
9
3
4
<<Айман - Шолпан>> комедиясын 1934 жылы Ж.Шанин сахнаға шығарды. 1934 жылы13 қаңтарда композитор И. Б. Коцыхтың өңдеуімен көптеген халық әндері мен күйлері енгізіліп, <<Айман - Шолпан>> музыкалық комедия үлгісінде қойылды.
0.4.1934 Жылы
Бағалау: мұғалімдер аралап жүріп тексереді, кері байланыс береді.
Презентация
9 минут
Тапсырма №2
<<Нұр-Сұлтанға саяхат>> тақырыбындағы <
Оқушылар жұпта жұмыс жасайды. Тапсырмалар қабырғаларға ілінеді . 4 станцияның кез-келген біреуінен бастап тапсырманы орындайды. Дұрыс жауап нұсқасындағы келесі станцияға барады. Жауапты станциялар тізбегі түрінде көрсетеді.
<<Қараөткел>>
көпірі
GO TO
<<Москва>> бизнес орталығы
Ақорда
Назарбаев университеті
<<ҚАРАӨТКЕЛ>> көпірінің тапсырмасы:
Санның екінші дәрежесін не деп атайды?
а) санның квадраты. <<Москва>> бизнес орталығы
ә) санның кубы. <<Назарбаев университеті>>
б) дәреженің негізі. <<Ақорда>>
Нұр-Сұлтандағы <<Москва>> бизнес орталығының тапсырмасы.
Санның үшінші дәрежесін не деп атайды?
а) санның квадраты. Ақорда
ә) санның кубы. Назарбаев университеті
б) дәреженің көрсеткіші. <<Қараөткел>> көпірі
<<Назарбаев университетінің>> тапсырмасы:
Дәрежедегі қайталанатын көрсеткіш не деп аталады?
а) дәреженің негізі. Ақорда
ә) санның кубы. <<Москва>> бизнес орталығы
б) дәреженің көрсеткіші. Қараөткел>> көпірі
<<Ақорданың>> тапсырмасы:
Көбейтіндіде неше бірдей көбейткіштің бар екенін көрсететін сан не деп аталады?
а) дәреженің көрсеткіші. Қараөткел>> көпірі
ә) дәреженің мәні. <<Москва>> бизнес орталығы
б) дәреженің негізі. Назарбаев университеті
Суреттер мен тапсырмалар
4 минут
Тапсырма№3.
<<Ойлан-Жұптас-Бөліс>> әдісі.
Бірінші жұп 1-нұсқа, келесі жұп 2-нұсқа, т.с.с. орындайды.
1-нұсқа.
№241. Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:
1) 4*4; 4) 9*9*9*9*9;
2) 6*6*6; 5) 17*17*17*17;
3) 5*5*5*5*5; 6) 2*2*2*2*2*2*2.
2-нұсқа.
№242. Дәрежені көбейтінді түрінде жазыңдар:
36; 74; 103; 96; а5; х3.
Презентация
5 сынып, Математика,
1-бөлім
Алматы <<Атамұра>> 2017 ж.
5 минут
Тапсырма №4
Оқушыларға арналған жеке жұмыс.
Кестені толтырыңдар:
p
2
3
4
5
6
7
8
9
10
p2
p3
Мұғалім аралап жүріп тексереді, қолдау қажет болса жетелеуші сұрақтар қойып отырады.
Оқушылар жауаптарын презентацияда көрсетілген кесте арқылы тексере алады.
Бағалау: Дескриптор бойынша бағалау
Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау. Кері байланыс. <<Бес саусақ>> әдісі.
Сабақтың соңы
3 минут
Сабақ бойынша рефлексия. Стикерлерге пікірлер қалдырады.
Сұрақтар қорапшасы. Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.
Үй тапсырмасы: №243, №244. 5 сынып, Математика оқулығы,
1-бөлім. Алматы <<Атамұра>> 2017 ж.
Сыртына сұрақ белгісі жапсырылған қорапша
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сынып топтық жұмысқа ыңғайлы түрде жабдықталады. Оқушыларға <
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz