Оқушылар негізгі мектепті

1. Білімділік: Оқушылардың ауылымыздан шыққан спорт шеберлерімен таныстыру, спорт шеберлерінің жетістіктерімен бөлісу.
2. Дамытушылық: Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой - өрісін кеңейту.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың туған жерге, Отанға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, салауаттылыққа тәрбиелеу.
- Оқушылар патриоттық және рухани адамгершілікке тәрбиеленеді;
- Отанды сүюге рәміздерін құрметтеуге үйренеді;
- Зиянды әдеттерден аулақ болуға тәрбиеленеді;
- Спортқа деген сүйіспеншіліктері артады.
Құндылықтар Мемлекеттік білім беру стандартында қамтылған:
- білім берудің мақсаты мен міндеттерінде;
- Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асырудағы мектептердің мисиясында: "мәңгілік Ел", "Қазақстан- ортақ мекеніміз", "Қазақстанн - менің Отаным".
Құндылықтарға сай қасиеттер Мемлекеттік білім беру стандартында құндылықтар тізіміндегі бағдарлар ретінде қарстырылған:
-қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу.
Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар
Спорттық құрал-жабдықтар
Кубок, медалдар
Үлестірмелі қағаздар
Сыйлықтар
Кездесу кешінің соңына қарай спорт шеберлері болашақ спортшыларға өз тілектерін білдіріп, жыл сөздерін аямады. Оқушылардың кездесуден алары мол.
Сауалнама
Аты - жөні:
1. Сен болашақ мамандығыңды дәл таңдадың ба ? Иә / жоқ
2. Таңдау себебі- материалдық қызығушылық па?
Иә / жоқ
3. Таңдаған мамандығыңда Сені ең алдымен жұмыс процесі қызықтырады ма?
Иә / жоқ
4. Сен жұмыс (оқу) орнын оған достарың барғандықтан таңдадың
Иә / жоқ
5. Сен жұмыс (оқу) орнын сенің үйіңе жақын болғандықтан таңдадың ба?
Иә / жоқ
6. Қалаған мамандығыңа қол жеткізе алмаған жағдайда қосымша баламаң бар ма?
Иә / жоқ
7. Өзің таңдаған мамандық туралы басылымдардан оқисың ба?
Иә / жоқ
8. Таңдаған мамандығыңның зиянды тұстарын білесің бе?
Иә / жоқ
9. Кім болып істеген маңызды емес, маңыздысы қалай жұмыс істеуде.
Иә / жоқ
10. Сенің пікіріңше, мамандықты таңдауды ойламас бұрын куәлікті алу қажет пе?
Иә / жоқ
11. Кәсіби маңызды сапаларды дамытуда жұмыс жасайсың ба?
Иә / жоқ
12. Сен денсаулықтың мамандық таңдауға әсері жоқ деп ойлайсың ба?
Иә / жоқ
13. Мұғалімдер сен таңдаған мамандықты құптайды ма?
Иә / жоқ
14. Сен өзің таңдаған мамандықтың жағымсыз тұстарын білесің бе?
Иә / жоқ
15. Сен таңдаған мамандыққа жақын қызмет түрінен сынақ жасап көрдің бе?
Иә / жоқ
16. Сен дәрігермен болашақ мамандықты таңдау туралы кеңестің бе?
Иә / жоқ
17. Мамандықты таңдауда маңыздысы-кәсіптік оқу орнына түсу мүмкіндігі.
Иә / жоқ
18. Сен өзің таңдаған оқу орнына түсу шарттары туралы білесің бе?
Иә / жоқ
19. Сен өзің таңдаған мамандық бойынша жұмысқа тұру мүмкіндіктері туралы білесің бе?
Иә / жоқ
20. Сен туыстарыңның жұмысқа (оқуға түсуге) орналасуда көмек беретініне сенімдісің бе?
Иә / жоқ
21. Өзің таңдаған мамандық өкілдерінің табысы туралы білесің бе?
Иә / жоқ
22. Егер өзің таңдаған оқу орнына түсе алмасаң қайтадан түсуге талаптанасың ба?
Иә / жоқ
23. Мамандықты дұрыс таңдау үшін «қаладым» деген сөз жеткілікті ме?
Иә / жоқ
«Мамандықты жасыр»
-Құрметті тыңдармандар мен сіздерге бір мамандықты жасырамын, қай мамандық жайлы айтылғанын табыңыздар!
Ең ақшасы көп . . . (банк қызметкері, экономист) .
Ең жасыл . . . (эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші) .
Ең тәтті . . . (аспаз, кондитер) .
Ең күлкілі . . . (клоун, карикатурашы) .
Ең жауапты . . . (сот, бухгалтер) .
Ең салмақты . . . (мұғалім, заңгер) .
Ең қарым-қатынасы күшті . . . (биснесмен) .
Құрметті мектеп бітіруші тыңдармандар!Біздің сайтымызда сіздерге арналған кәсіптік бағдарға арналған сауалнама және қазіргі өмір талабына қажеттегі сұраныстағы мамандық түрлері туралы ақпарат беріледі.
1. Сен болашақ мамандығыңды дәл таңдадың ба?
2. Таңдау себебі- материалдық қызығушылық па?
3. Таңдаған мамандығыңда Сені ең алдымен жұмыс процесі қызықтырады ма?
4. Сен жұмыс (оқу) орнын оған достарың барғандықтан таңдадың ба?
5. Сен жұмыс (оқу) орнын сенің үйіңе жақын болғандықтан таңдадың ба?
6. Қалаған мамандығыңа қол жеткізе алмаған жағдайда қосымша баламаң бар ма?
7. Өзің таңдаған мамандық туралы басылымдардан оқисың ба?
8. Таңдаған мамандығыңның зиянды тұстарын білесің бе?
9. Кім болып істеген маңызды емес, маңыздысы қалай жұмыс істеуде.
10. Сенің пікіріңше мамандықты таңдауды ойламас бұрын куәлікті алу қажет пе?
11. Сенде өзің таңдаған мамандыққа қажет қандай сапалық көрсеткіштер жетіспейді?
12. Кәсіби маңызды сапаларды дамытуда жұмыс жасайсың ба?
13. Сен денсаулықтың мамандық таңдауға әсері жоқ деп ойлайсың ба?
14. Мұғалімдер сен таңдаған мамандықты құптайды ма?
15. Сен өзің таңдаған мамандықтың жағымсыз тұстарын білесің бе?
16. Сен таңдаған мамандыққа жақын қызмет түрінен сынақ жасап көрдің бе?
17. Сен дәрігермен болашақ мамандықты таңдау туралы кеңестің бе?
18. Мамандықты таңдауда маңыздысы-кәсіптік оқу орнына түсу мүмкіндігі.
19. Сен өзің таңдаған оқу орнына түсу шарттары туралы білесің бе?
20. Сен өзің таңдаған мамандық бойынша жұмысқа тұру мүмкіндіктері туралы білесің бе?
21. Сен туыстарыңның жұмысқа (оқуға түсуге) орналасуда көмек беретініне сенімдісің бе?
22. Өзің таңдаған мамандық өкілдерінің табысы туралы білесің бе?
23. Егер өзің таңдаған оқу орнына түсе алмасаң қайтадан түсуге талаптанасың ба?
24. Мамандықты дұрыс таңдау үшін «қаладым» деген сөз жеткілікті ме?
Алынған нұсқаларды төмендегіше екі бағанға қойып шығыңыз.
1- қатар-1, 3, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 23 - сұрақтарға «иә» жауаптарыңыз жиынтығы.
2- қатар-2, 4, 5, 9, 10, 13, 18, 21, 22 - сұрақтарға «жоқ» жауаптарының жиынтығы.
Алынған сандарды қосып, келесі шкала бойынша оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықта:
0-5 ұпай- дайын емес;
6-11 ұпай - төмен дайындық;
12-17 ұпай-орта дайындық;
18-23 ұпай - жоғары дайындық.
Білім беру ұйымының мониторинг матрицасына оқушылардың жалпы жауаптар санының есебінен пайыздық қатынаста жалпы берілгендер енгізіледі.
Ескертулер бағанына жауап берген оқушылар санын енгізу қажет.
«Қол мидың жалғасы». Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.
Жауап.
1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз.
2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол.
3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз.
4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз.
5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз.
Рефлексия: Алдымызда тұрған «Алма ағашына» әркім өзінің болашақ мамандығын немесе болашақтарымызға байланысты армандарыызды ойлап, «алмаларды» ілеміз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz