Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту

Пән: Әдебиеттік оқу
Мектеп:
Күні:27. 10
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
26-сабақтың тақырыбы
Қазақ деген халықтың баласымын
Оқу бағдарла-
масына сілтеме
3. 2 Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс жазу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
3. 3. 2. 1 - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушылар: шығарманың кейіпкеріне хат жазады.
Көптеген оқушылар: шығарма кейіпкерлеріне кейіпкер қосып, хат жазады, өлең шығарады, әңгіме жазады.
Кейбір оқушылар: шығарманы оқығаны бойынша көркемсөзбен өрнектепжазады.
Құндылық
Өз ұлтына, халқына деген мақтаныш
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану. Музыка
АКТ-ны қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы білім
Ф. Оңғарсынова. «Білім керек бәріне», Ө. Тұрманжанов. «Білім»
Жоспар
Уақыт
Жоспарланған жұмыс түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Өлеңді «Шынжыр» әдісі арқылы тізбектеп жатқа сұрау.
Сабақтың ортасы
![]()
![]()
Ойқозғау.
- Е. Айдардың «Мен қазақпын» әніне жазылған бейне- баянды көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Сабақтың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені
айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру.
1-тапсырма. Суретке зер сал. Сурет бойынша әңгіме құра. Әңгімеңді сабақтың тақырыбымен байланыстыр. Мағынаны ажырату.
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі) .
Тақырыпты болжау.
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.
Түсіну.
2-тапсырма. Өлеңді тыңда. «Қазақ деген халықтың баласымын»
Қолдану. Жұптық жұмыс.
3-тапсырма. Өлеңге сай ырғақты таңдап, мәнерлеп оқы. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.
Топтық жұмыс.
І топ. 4-тапсырма. Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп ойлайсың?
ІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Шығарма- шылық жұмыс. Суретке қарап, өлең құрастыр.
ІІІ топ. 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. «Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңінің мазмұнына сәйкес сурет салу.
Бағалау критерийі:
Бағалау. БК бойынша бағаланады.
Суреттер Үнтаспа Үнтаспа
Түрлі түсті қағаздар Бағалау парағы
Ойтолғау
Жазылым. 6-тапсырма.
Ақынға ілесе өзің де өлең құрастырып көр.
Қазақ деген халықтың баласымын . . .
Сабақтың соңы
Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Өлеңді жаттап ал.
Кері байланыс. Ауызша.
Рефлексия .
Мен бүгін . . . білдім. Мен . . . үйрендім.
Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттікпе?
Жетсек, қалай жеттік, неістедік?
Қосымша мағлұматтар
Дифференциация -
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздепотырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпарат-
ты қаншалықты
меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды
сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты) : 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты) ?
1.
2.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
- төрт амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табуды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz