Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту

Пән: Әдебиеттік оқу
Мектеп:
Күні:27.10
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
26-сабақтың тақырыбы
Қазақ деген халықтың баласымын
Оқу бағдарла-
масына сілтеме
3.2 Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс жазу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
3.3.2.1 - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушылар: шығарманың кейіпкеріне хат жазады.
Көптеген оқушылар: шығарма кейіпкерлеріне кейіпкер қосып, хат жазады, өлең шығарады, әңгіме жазады.
Кейбір оқушылар: шығарманы оқығаны бойынша көркемсөзбен өрнектепжазады.
Құндылық
Өз ұлтына, халқына деген мақтаныш
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану. Музыка
АКТ-ны қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы білім
Ф. Оңғарсынова. <<Білім керек бәріне>>, Ө. Тұрманжанов. <<Білім>>

Жоспар

Уақыт
Жоспарланған жұмыс түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Өлеңді <<Шынжыр>> әдісі арқылы тізбектеп жатқа сұрау.

Сабақтың ортасы

Ойқозғау.
- Е. Айдардың <<Мен қазақпын>> әніне жазылған бейне- баянды көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Сабақтың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені
айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру.
1-тапсырма. Суретке зер сал. Сурет бойынша әңгіме құра. Әңгімеңді сабақтың тақырыбымен байланыстыр. Мағынаны ажырату.
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).
Тақырыпты болжау.
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.
Түсіну.
2-тапсырма. Өлеңді тыңда. <<Қазақ деген халықтың баласымын>>
Қолдану. Жұптық жұмыс.
3-тапсырма. Өлеңге сай ырғақты таңдап, мәнерлеп оқы. Бағалау. <<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.
Топтық жұмыс.
І топ. 4-тапсырма. Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп ойлайсың?
ІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Шығарма- шылық жұмыс. Суретке қарап, өлең құрастыр.
ІІІ топ. 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. <<Қазақ деген халықтың баласымын>> өлеңінің мазмұнына сәйкес сурет салу.
Бағалау критерийі:
Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Суреттер Үнтаспа Үнтаспа

Түрлі түсті қағаздар Бағалау парағы

Ойтолғау
Жазылым. 6-тапсырма.
Ақынға ілесе өзің де өлең құрастырып көр.
Қазақ деген халықтың баласымын ...

Сабақтың соңы
Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Өлеңді жаттап ал.
Кері байланыс. Ауызша.
Рефлексия.
Мен бүгін ... білдім. Мен ... үйрендім.
Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттікпе?
Жетсек, қалай жеттік, неістедік?

Қосымша мағлұматтар
Дифференциация -
Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздепотырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпарат-
ты қаншалықты
меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды
сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

39-40-сабақтар. 1С бөлімі бойынша жиынтық жұмыс.

Мұғалім балаларды 1С бөлімі бойынша жиынтық жұмысқа дайындайды.
Оларға жұмыстың мақсаты мен орындалу ережесін түсіндіреді
Жиынтық жұмыс жүргізген кезде тыныш атмосфера мен достық қарым-қатынасты сақтау керектігін түсіндіреді.
Сен мақсатыңа жеттің бе?
Мен үйрендім:
- 6; 7; 8; 9 -ға көбейту және бөлу кестесін қолдануды;
- жанама сұрақтармен берілген есептерді шығаруды және талдауды;
- бір/екі әріпті өрнектерді құруды, оқуды, жазуды және ажыратуды;
- шамалар арасындағы тәуелділікті пайдалануды, формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсінуді;
- есептерді шығаруда шамалар арасындағы өзара қатынастыпайдалану: <<бір заттың массасы>>, <<саны>>, <<жалпы массасы>>, <<бір затқа жұмсалған шығын>>, <<заттардың саны>>, <<жалпы шығын>>;
- төрт амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табуды
Пәні: жаратылыстану
Мектеп:
Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
<<Жануарлар>>
Күні:27.10 .20 ж
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жануарлардың тіршілік ортасының өзгеруі
Жануарлар саны неге азаяды?
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:
3.2.2.5 - тіршілік ортасындағы жағдайдың өзгеруіне байланысты жануарлар санының өзгеруін түсіндіру;
3.2.2.6 - адамның жануарлар санының азаюына әсер ететін іс-әрекет түрлерін анықтау
Сабақ мақсаттары

Барлықоқушылар:

Жануарлардың тіршілік ортасын ажыратады;

Оқушылардың басым бөлігі:

Ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды;

Кейбір оқушылар:

Жабайы және үй жануарларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айтады;
Бағалау критерийлері
1. Тіршілік ортасындағы жағдайдың өзгеруіне байланысты жануарлар санының өзгеруін түсінеді;
2. Ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды;
Тілдік мақсат
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздерді сабақ барысында қайталап айту;
Құрғақшылық-засуха-drought; су тасқыны-наводнение-flood; батпақтану-заболачивание-swamping;

Талқылауға арналған сұрақта
1.Жұп болып, бір-біріңе туысқандарыңды атаңдар.Оларды санап көріңдер.
2.Олардың барлығы бір қалада/ бір ауылда тұра ма?
3.Қалай ойлайсыңдар, жануарлардың туысы болама?
4.Олар бір жерде өмір сүре ме әлде әр жерді мекен ете ме?

Ишара
Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
қызыл-көмек қажет түсінбедім;
Алдынғы оқу
Жануарлар арасындағы қарым-қатынас
Жоспар
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
Басталуы 5 минут

Сабақтың ортасы:

Сергіту сәті

<<Мен пікір білдіремін, сен пікір білдіресің>> жаттығуы
Мақсаты:өзінің бір нəрсеге көңілі толмау, ренжу, көңілі қалу сияқты жағымсыз сезімдерін толерантты түрде жеткізе білу;қарым-қатынасты еркін жүргізуді
үйрету.Сабақтың мақсатымен , критерийлерімен таныстырамын.Топқа бөлу Бейджик суретімен
1-тапсырма: ҰЖ <<Анықта>>
Дескриптор:
1.жануарлардың тіршілік жағдайының өзгеру себебін анықтайды;
2.Жануарлар арасындағы қарым-қатынасты түсінеді;
3.Суреттегі әдемі жерлер туралы әңгімелейді;
Кері байланыс: <<житондар>>
ҚБ <<жұлдызшалар>>
2-тапсырма: ТЖ <<Джигсо>> әдісі

Дескриптор:
1. Адам әрекеті салдарынан жануарлар саны азаятынын түсінеді;
2. Өрттің жануарларға келтіретінін зияны туралы айтады;
3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады;
Кері байланыс: <<житондар>>
ҚБ <<жұлдызшалар>>
Сергіту сәті
3-тапсырма: ЖЖ <<Ойлан>>

Дескриптор:
1.Суреттегі жағдайды сипаттап айтады;
2. Оның салдарынан туындайтын жағдайды түсінеді;
3. Бір-біріне түсіндіріп, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: <<житондар>>
ҚБ <<жұлдызшалар>>
4-тапсырма: ТЖ <<Ақпаратты жаз>>

Дескриптор:
1.Жаңа сабақтан алған жаңа ақпараттарды жазады;
2.Сыныпта жариялап оқиды, талқылайды;
2. Бір-біріне түсіндіріп, толықтырады;
Кері байланыс: <<житондар>>
ҚБ <<жұлдызшалар>>

Бейджиктер
Житондар

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату

Іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақтың соңы
Кері байланыс: <<Білім ағашы>> арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.

Үйге тапсырма: 42-45бет оқу
Қосымша мәліметтер
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Барлық оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасын ажыратады;
Оқушылардың басым
бөлігі:Ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды;
Кейбір оқушылар:Жабайы және үй жануарларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айтады;
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Мадақтау арқылы, жұлдызша арқылы бағалаймын.
Пәнаралық байланыс. Музыка ,дүниетану,АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Рухани жаңғыру бағдарламасы: <<білімнің салтанат құруы>>, <<Бәсекеге қабілеттілік>>.
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма? Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімдіболдыма?
Мен берілген
уақытішінде
үлгердімбе? Мен
өзжоспарыма
қандайтүзетулер
енгіздімжəне
неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіругекөмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Бағалау критерийлерінің маңыздылығы
Дұрыс көпбұрыштардың ауданы. 9-сынып геометрия
Таңдау оператор
Паскаль тілінің қарапайым операторларымен жұмыс. 9 сынып
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Жыл мезгілдері ертегі
Мәтіннің түрлері
Сабақ бойынша рефлексиялық есеп
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Есепті шығар
Пәндер