Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:

Пән: Әдебиеттік оқу:

Күні:27. 10

Мектеп::

Мұғалімнің аты-жөні:

Пән: Әдебиеттік оқу:

Сынып: 3

Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: Әдебиеттік оқу:

Бөлім

Мектеп::

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Пән: Әдебиеттік оқу:

26-сабақтың тақырыбы

Мектеп::

Қазақ деген халықтың баласымын

Пән: Әдебиеттік оқу:

Оқу бағдарла-

масына сілтеме

Мектеп::

3. 2 Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс жазу.

Пән: Әдебиеттік оқу:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

Мектеп::

3. 3. 2. 1 - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.

Пән: Әдебиеттік оқу:

Күтілетін нәтиже

Мектеп::

Барлық оқушылар: шығарманың кейіпкеріне хат жазады.

Көптеген оқушылар: шығарма кейіпкерлеріне кейіпкер қосып, хат жазады, өлең шығарады, әңгіме жазады.

Кейбір оқушылар: шығарманы оқығаны бойынша көркемсөзбен өрнектепжазады.

Пән: Әдебиеттік оқу:

Құндылық

Мектеп::

Өз ұлтына, халқына деген мақтаныш

Пән: Әдебиеттік оқу:

Пәнаралық байланыстар

Мектеп::

Дүниетану. Музыка

Пән: Әдебиеттік оқу:

АКТ-ны қолдану дағдылары

Мектеп::

Интербелсенді тақта

Пән: Әдебиеттік оқу:

Алдыңғы білім

Мектеп::

Ф. Оңғарсынова. «Білім керек бәріне», Ө. Тұрманжанов. «Білім»

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Уақыт:

Сабақтың басы

Жоспарланған жұмыс түрлері:

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Өлеңді «Шынжыр» әдісі арқылы тізбектеп жатқа сұрау.

Ресурстар:
Уақыт:

Сабақтың ортасы

Жоспарланған жұмыс түрлері:

Ойқозғау.

- Е. Айдардың «Мен қазақпын» әніне жазылған бейне- баянды көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

Сабақтың тақырыбын айту. Күтілетін нәтижені

айқындау. Бағалау критерийімен таныстыру.

1-тапсырма. Суретке зер сал. Сурет бойынша әңгіме құра. Әңгімеңді сабақтың тақырыбымен байланыстыр. Мағынаны ажырату.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі) .

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

2-тапсырма. Өлеңді тыңда. «Қазақ деген халықтың баласымын»

Қолдану. Жұптық жұмыс.

3-тапсырма. Өлеңге сай ырғақты таңдап, мәнерлеп оқы. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Топтық жұмыс.

І топ. 4-тапсырма. Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп ойлайсың?

ІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Шығарма- шылық жұмыс. Суретке қарап, өлең құрастыр.

ІІІ топ. 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. «Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңінің мазмұнына сәйкес сурет салу.

Бағалау критерийі:

Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Ресурстар:

Суреттер Үнтаспа Үнтаспа

Түрлі түсті қағаздар Бағалау парағы

Уақыт:

Жоспарланған жұмыс түрлері:

Ойтолғау

Жазылым. 6-тапсырма.

Ақынға ілесе өзің де өлең құрастырып көр.

Қазақ деген халықтың баласымын . . .

Ресурстар:
Уақыт:

Сабақтың соңы

Жоспарланған жұмыс түрлері:

Үй тапсырмасы. 5-тапсырма. Өлеңді жаттап ал.

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия .

Мен бүгін . . . білдім. Мен . . . үйрендім.

Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттікпе?

Жетсек, қалай жеттік, неістедік?

Ресурстар:

Қосымша мағлұматтар

Дифференциация -

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздепотырсыз?

Бағалау - Оқушылардың ақпарат-

ты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация -Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілетіжоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздепотырсыз?:

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Бағалау - Оқушылардың ақпарат-ты қаншалықтымеңгергенін қалай тексересіз?:

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды

сұрақтарға жауап беріңіз.

Дифференциация -Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілетіжоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздепотырсыз?:

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты) : 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты) ?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

39-40-сабақтар. 1С бөлімі бойынша жиынтық жұмыс. Мұғалім балаларды 1С бөлімі бойынша жиынтық жұмысқа дайындайды. Оларға жұмыстың мақсаты мен орындалу ережесін түсіндіреді Жиынтық жұмыс жүргізген кезде тыныш атмосфера мен достық қарым-қатынасты сақтау керектігін түсіндіреді. Сен мақсатыңа жеттің бе? Мен үйрендім: - 6; 7; 8; 9 -ға көбейту және бөлу кестесін қолдануды; - жанама сұрақтармен берілген есептерді шығаруды және талдауды; - бір/екі әріпті өрнектерді құруды, оқуды, жазуды және ажыратуды; - шамалар арасындағы тәуелділікті пайдалануды, формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсінуді; - есептерді шығаруда шамалар арасындағы өзара қатынастыпайдалану: «бір заттың массасы», «саны», «жалпы массасы», «бір затқа жұмсалған шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»;

- төрт амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табуды


Ұқсас жұмыстар
Бағалау критерийлерінің маңыздылығы
Дұрыс көпбұрыштардың ауданы. 9-сынып геометрия
Таңдау оператор
Паскаль тілінің қарапайым операторларымен жұмыс. 9 сынып
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Жыл мезгілдері ертегі
Мәтіннің түрлері
Сабақ бойынша рефлексиялық есеп
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Есепті шығар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz