Білім алушыларды топқа бөлу

Сабақтың тақырыбы:
Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Мұғалім: Қанатова Арайлым
Күні: .
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қо-сымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орын-дайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Басталуы
І. Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Білім алушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Білім алушыларды топқа бөлу.
Сергіту сәті Видео
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу
Суреттер бойынша бөліну.
Білім алушылар суреттерді алады. Бас, жүрек, қол суреттері шығуы керек.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғаліммен үш тілде амандасады. Топқа бөлінеді.
І-топ: Бас ІІ-топ: Жүрек ІІІ-топ: Қол
ІІ. Өткен тақырыптар-ды қайталау
«БІЛУ»
3 минут
3 минут
«Қар кесегі» әдісі.
Топтық жұмыс. Білім алушылар өткен тақырыпты сұрақтарды қағаға жазады да бір-біріне лақтырып, жауап алады.
«Кубизм» әдісі. 1. Нейрон дегеніміз не? (Жүйке ұлпасының негізін жүйке жасушалары құрайды, оны нейрондар деп атайды)
2. Аксон -нейронның ұзын өсіндісі.
3. Дендрит- нейронның қысқа өсіндісі. 4. Шеткі жүйке жүйесі -жүйке жүйесі орналасуына қарай орталық және шеткі жүйесі болып бөлінеді. Шеткі жүйке жүйесіне жүйкелер мен жүйке түйіндері жатады.
5. Орталық жүйке жүйесі- орталық жүйке жүйесіне ми мен жұлын жатады.
6. Жүйке жүйесінің барлық мүшелері екіге бөлінеді, олар?
«Қол шапалақтау» әдісі бойынша бағалау.
Білім алушылар берліген сұрақтарға жауап береді
«Басбармақ» әдісімен бағалау.
Жаңа білім. Оқып-білу кезеңі
«ТҮСІНУ»
5 минут
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Ми мен жұлын орталық жүйке жүйесін құрайды. Адам миы -ақпараттың үлкен көлемін қабылдып, оы өңдеуге қабілетті күрделі мүше. Ми бас сүйек қуысында орналасқан. Мидың салмағы 1300- 1400 грамм. Бұл дегеніміз - ағзаның жалпы салмағының 2% құрайды. Ал адам жұмыс істеген кезде энергияның 25% жұмсайды. Адам баласының ми құрылысы 35 миллиард жасушадан тұрады. Әрбір жасушаның атқаратын жеке өз қызметі бар.
Мидың сұр және ақ заты болады. Сұр зат сыртында, ал ақ зат ішінде болады. Сұр зат алдыңғы миды түзеді.
Ортасы
«ҚОЛДАНУ»
10 минут
Оқулық, ватман-дар, түрлі-түсті маркерлер.
Білім алушылар берілген тап-сырмаларды орындайды.
«Смайлик» әдісімен бағалау
«Сандар сөйлейді» әдісі. 1300- 1400, 2%, 25%, 42-45, 35-39, 35, 31,
1300- 1400 - мидың орташа салмағы.
2% - ағзаның жалпы салмағы.
25% -энергия жұмсайды.
42-45 - жұлынның ұзындығы.
35-39 -салмағы.
35 - миллиард жасушадан тұрады
31- жұлынның сигменті.
«ЖИНАҚТАУ»
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Сәйкестендіру тесті
1. В, 2. Д, 3. А, 4. Ж, 5. Б, 6. 7. З
«Шеңбердегі доп» әдісі
Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Ми
Үлкен ми сыңарлары
Жұлын
Ми бөлімдері
Сопақша ми
Мидың ақ заты
Есту аймағы
А. Омыртқа жотасының өзегінде орналасқан
Б. Жұлынның жалғасы
В. Бассүйектің ми сауытының ішінде орналасқан
Д. Оң жақ және сол жақ сыңарлардан тұрады
Ж. Үлкен ми сыңарлары
З. Самай бөлігінде
И. Ішкі жағында
«Ойлан - жұптас - бөліс» әдісі
Шеңберге отырғызу, доп.
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
Бағалау парақшасы Әр бір дұрыс жауапқа 1ұпайдан
« Мұғалімге хат»
1. Бүгінгі сабақ сізге ұнады ма?
2. Сабақта қандай мәліметтерге қол жеткіздіңіз?
3. Сіз үшін сабақ барысында қолданылған әдістердің
қайсысы тиімді және неге?
Бағалау парақшасы
Мұғалімге хат жазып, почта жәшігіне салады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz