Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білім алушыларды топқа бөлу

Сабақтың тақырыбы:
Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Мұғалім: Қанатова Арайлым
Күні: .
СЫНЫП:7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру.

Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қо-сымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орын-дайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырма-ларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Құндылықтарды дарыту
Оқушының бойында шығармашылық қабілеттерін дамыту, топтық және өзіндік жұмысқа баулу
Алдыңғы оқу
Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт

Бағалау түрлері
Басталуы
І.Ұйымдастыру кезеңі
2 минут

Білім алушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Білім алушыларды топқа бөлу.

Сергіту сәті Видео
<<Мозайка>> әдісі арқылы топқа бөлу
Суреттер бойынша бөліну.
Білім алушылар суреттерді алады. Бас, жүрек, қол суреттері шығуы керек.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғаліммен үш тілде амандасады. Топқа бөлінеді.

І-топ: Бас ІІ-топ: Жүрек ІІІ-топ: Қол
ІІ. Өткен тақырыптар-ды қайталау
<<БІЛУ>>
3 минут

3 минут

<<Қар кесегі>> әдісі.
Топтық жұмыс. Білім алушылар өткен тақырыпты сұрақтарды қағаға жазады да бір-біріне лақтырып,жауап алады.
<<Кубизм>> әдісі. 1.Нейрон дегеніміз не? (Жүйке ұлпасының негізін жүйке жасушалары құрайды, оны нейрондар деп атайды)
2. Аксон - нейронның ұзын өсіндісі.
3. Дендрит- нейронның қысқа өсіндісі. 4. Шеткі жүйке жүйесі - жүйке жүйесі орналасуына қарай орталық және шеткі жүйесі болып бөлінеді. Шеткі жүйке жүйесіне жүйкелер мен жүйке түйіндері жатады.
5. Орталық жүйке жүйесі- орталық жүйке жүйесіне ми мен жұлын жатады.
6. Жүйке жүйесінің барлық мүшелері екіге бөлінеді, олар?
<<Қол шапалақтау>> әдісі бойынша бағалау.

Білім алушылар берліген сұрақтарға жауап береді

<<Басбармақ>> әдісімен бағалау.

Жаңа білім. Оқып-білу кезеңі
<<ТҮСІНУ>>
5 минут

Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Ми мен жұлын орталық жүйке жүйесін құрайды. Адам миы - ақпараттың үлкен көлемін қабылдып, оы өңдеуге қабілетті күрделі мүше. Ми бас сүйек қуысында орналасқан. Мидың салмағы 1300- 1400 грамм. Бұл дегеніміз - ағзаның жалпы салмағының 2% құрайды. Ал адам жұмыс істеген кезде энергияның 25% жұмсайды. Адам баласының ми құрылысы 35 миллиард жасушадан тұрады. Әрбір жасушаның атқаратын жеке өз қызметі бар.
Мидың сұр және ақ заты болады. Сұр зат сыртында, ал ақ зат ішінде болады. Сұр зат алдыңғы миды түзеді.
Оқулық.

Ортасы
<<ҚОЛДАНУ>>
10 минут

<<Галерияны шарлау>> әдісі. Білім алушылар жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқулықтағы мәтінді оқып танысады. Әр топ өздеріне берілген тапсырманы топтасып жұмыс жасайды. Әр топ өз бетімен (постер құру немесе сызбанұсқа жасау, кесте жасау) жұмыс жасайды. Жаңа сабақты өздігінен меңгереді. І топ: Сілтеме табушылар. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері туралы түсінік беру ІІ топ: Баяндаушы топ. Үлкен ми сыңарлары туралы сипаттау ІІІ топ: Ізденуші топ. Жұлынның құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру
Оқулық, ватман-дар, түрлі-түсті маркерлер.
Білім алушылар берілген тап-сырмаларды орындайды.

<<Смайлик>> әдісімен бағалау
<<ТАЛДАУ>>

<<Сандар сөйлейді>> әдісі. 1300- 1400, 2%, 25%, 42-45, 35-39, 35, 31,
1300- 1400 - мидың орташа салмағы.
2% - ағзаның жалпы салмағы.
25% -энергия жұмсайды.
42-45 - жұлынның ұзындығы.
35-39 - салмағы.
35 - миллиард жасушадан тұрады
31- жұлынның сигменті.
<<Смайлинк>> әдісімен бағалау

<<ЖИНАҚТАУ>>

Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут

Сәйкестендіру тесті
1.
2.

3.
4.

5.
6.

7.
Ми
Үлкен ми сыңарлары
Жұлын
Ми бөлімдері
Сопақша ми
Мидың ақ заты
Есту аймағы
А.Омыртқа жотасының өзегінде орналасқан
Б.Жұлынның жалғасы
В.Бассүйектің ми сауытының ішінде орналасқан
Д. Оң жақ және сол жақ сыңарлардан тұрады

Ж. Үлкен ми сыңарлары
З. Самай бөлігінде

И. Ішкі жағында
1.В, 2. Д, 3.А, 4. Ж, 5.Б, 6. 7.З
<<Шеңбердегі доп>> әдісі
Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.
<<Ойлан - жұптас - бөліс>> әдісі

Шеңберге отырғызу, доп.
Бағалау

5 минут

Кері байланыс
3 минут
Бағалау парақшасы Әр бір дұрыс жауапқа 1ұпайдан

Аты-жөні
<<Қар кесегі>>
<<Ку бизм>> әдісі
<<Галерияны шар лау>> әдісі
<<Сан дар сөй лейді>> әдісі.
<<Сәйкестік тест>>
<<Шеңбердегі доп>> әдісі
Ұпай

<<Мұғалімге хат>>
1.Бүгінгі сабақ сізге ұнады ма?
2. Сабақта қандай мәліметтерге қол жеткіздіңіз?
3. Сіз үшін сабақ барысында қолданылған әдістердің
қайсысы тиімді және неге?

Бағалау парақшасы

Мұғалімге хат жазып,почта жәшігіне салады.
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша
Көмеккөрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс

Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайыма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердімбе? Мен өз жоспарыма
қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Тексерілді:

Ұқсас жұмыстар
Қазақша спорт
Бекіту тапсырмасы мин
Таным теориясы
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Қамажайдың қонақжайлылығы
Мен - қазіргі заман педагогімін
Эффект түрлері. Мәтін жасаудың тәсілдері
Қиял - ғажайып ертегілер
Білім алушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу
Білімді актуализациялау
Пәндер