Білім алушыларды топқа бөлу

Сабақтың тақырыбы:

Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.

Мұғалім: Қанатова Арайлым

Күні: .

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: СЫНЫП:7
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: 7. 1. 7. 4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Сабақ нәтижесі:
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қо-сымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орын-дайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Бағалау критерийі
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырма-ларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Тілдік құзіреттілік
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Ресурстар
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Әдіс-тәсілдер
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Пәнаралық байланыс
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Құндылықтарды дарыту
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Оқушының бойында шығармашылық қабілеттерін дамыту, топтық және өзіндік жұмысқа баулу
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Алдыңғы оқу
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: Жоспарланған уақыт
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:

Басталуы

І. Ұйымдастыру кезеңі

2 минут

Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

Білім алушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Білім алушыларды топқа бөлу.

Сергіту сәті Видео

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу

Суреттер бойынша бөліну.

Білім алушылар суреттерді алады. Бас, жүрек, қол суреттері шығуы керек.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мұғаліммен үш тілде амандасады. Топқа бөлінеді.

І-топ: Бас ІІ-топ: Жүрек ІІІ-топ: Қол

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:

ІІ. Өткен тақырыптар-ды қайталау

«БІЛУ»

3 минут

3 минут

Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

«Қар кесегі» әдісі.

Топтық жұмыс. Білім алушылар өткен тақырыпты сұрақтарды қағаға жазады да бір-біріне лақтырып, жауап алады.

«Кубизм» әдісі. 1. Нейрон дегеніміз не? (Жүйке ұлпасының негізін жүйке жасушалары құрайды, оны нейрондар деп атайды)

2. Аксон -нейронның ұзын өсіндісі.

3. Дендрит- нейронның қысқа өсіндісі. 4. Шеткі жүйке жүйесі -жүйке жүйесі орналасуына қарай орталық және шеткі жүйесі болып бөлінеді. Шеткі жүйке жүйесіне жүйкелер мен жүйке түйіндері жатады.

5. Орталық жүйке жүйесі- орталық жүйке жүйесіне ми мен жұлын жатады.

6. Жүйке жүйесінің барлық мүшелері екіге бөлінеді, олар?

«Қол шапалақтау» әдісі бойынша бағалау.

Білім алушылар берліген сұрақтарға жауап береді

«Басбармақ» әдісімен бағалау.

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:

Жаңа білім. Оқып-білу кезеңі

«ТҮСІНУ»

5 минут

Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Ми мен жұлын орталық жүйке жүйесін құрайды. Адам миы -ақпараттың үлкен көлемін қабылдып, оы өңдеуге қабілетті күрделі мүше. Ми бас сүйек қуысында орналасқан. Мидың салмағы 1300- 1400 грамм. Бұл дегеніміз - ағзаның жалпы салмағының 2% құрайды. Ал адам жұмыс істеген кезде энергияның 25% жұмсайды. Адам баласының ми құрылысы 35 миллиард жасушадан тұрады. Әрбір жасушаның атқаратын жеке өз қызметі бар.

Мидың сұр және ақ заты болады. Сұр зат сыртында, ал ақ зат ішінде болады. Сұр зат алдыңғы миды түзеді.

Оқулық.
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:

Ортасы

«ҚОЛДАНУ»

10 минут

Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .: «Галерияны шарлау» әдісі. Білім алушылар жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқулықтағы мәтінді оқып танысады. Әр топ өздеріне берілген тапсырманы топтасып жұмыс жасайды. Әр топ өз бетімен (постер құру немесе сызбанұсқа жасау, кесте жасау) жұмыс жасайды. Жаңа сабақты өздігінен меңгереді. І топ: Сілтеме табушылар. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері туралы түсінік беру ІІ топ: Баяндаушы топ . Үлкен ми сыңарлары туралы сипаттау ІІІ топ: Ізденуші топ. Жұлынның құрылысы мен қызметі туралы түсінік беру

Оқулық, ватман-дар, түрлі-түсті маркерлер.

Білім алушылар берілген тап-сырмаларды орындайды.

«Смайлик» әдісімен бағалау

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.: «ТАЛДАУ»
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

«Сандар сөйлейді» әдісі. 1300- 1400, 2%, 25%, 42-45, 35-39, 35, 31,

1300- 1400 - мидың орташа салмағы.

2% - ағзаның жалпы салмағы.

25% -энергия жұмсайды.

42-45 - жұлынның ұзындығы.

35-39 -салмағы.

35 - миллиард жасушадан тұрады

31- жұлынның сигменті.

«Смайлинк» әдісімен бағалау
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:

«ЖИНАҚТАУ»

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

Сәйкестендіру тесті

1. В, 2. Д, 3. А, 4. Ж, 5. Б, 6. 7. З

«Шеңбердегі доп» әдісі

Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Ми

Үлкен ми сыңарлары

Жұлын

Ми бөлімдері

Сопақша ми

Мидың ақ заты

Есту аймағы

А. Омыртқа жотасының өзегінде орналасқан

Б. Жұлынның жалғасы

В. Бассүйектің ми сауытының ішінде орналасқан

Д. Оң жақ және сол жақ сыңарлардан тұрады

Ж. Үлкен ми сыңарлары

З. Самай бөлігінде

И. Ішкі жағында

«Ойлан - жұптас - бөліс» әдісі

Шеңберге отырғызу, доп.

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:
Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:
Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.:

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Мұғалім: Қанатова АрайлымКүні: .:

Бағалау парақшасы Әр бір дұрыс жауапқа 1ұпайдан

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

« Мұғалімге хат»

1. Бүгінгі сабақ сізге ұнады ма?

2. Сабақта қандай мәліметтерге қол жеткіздіңіз?

3. Сіз үшін сабақ барысында қолданылған әдістердің

қайсысы тиімді және неге?

Аты-жөні
«Қар кесегі»
«Ку бизм» әдісі
«Галерияны шар лау» әдісі
«Сан дар сөй лейді» әдісі.
«Сәйкестік тест»
«Шеңбердегі доп» әдісі
Ұпай

Бағалау парақшасы

Мұғалімге хат жазып, почта жәшігіне салады.

Сабақтың тақырыбы:Жұлын. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық

Ұқсас жұмыстар
Қазақша спорт
Бекіту тапсырмасы мин
Сөзжасамдық тәсілдер
Таным теориясы
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Қамажайдың қонақжайлылығы
Мен - қазіргі заман педагогімін
Сабақтың түрі. Сабақ тақырыбы
Эффект түрлері. Мәтін жасаудың тәсілдері
Қиял - ғажайып ертегілер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz