Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мектепке өткір зат әкелме

Тәрбие сағаты бойынша сабақ жоспары
Күні: 04. 09.2020 ж.
Мектеп: №60 жалпы білім беретін орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:
Тубирова А.Е.
Сабақтың тақырыбы:
<<Өз денсаулығың - өз қолыңда>> өмір қауіпсіздігінің негіздері
Класс: 8 <<А>>
Қатысқан оқушылар саны: 26
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары,
сабақ нәтижесі:
<<Бірінші байлық-денсаулық>> <<Қазақстан-2030>> бағдарламасында көрсетілгендей, өркениетті елдің әрбір азаматының денсаулығы мықты, хал-ахуалы жақсы болу үшін зиянды әрекеттерден-ішімдік, нашақорлық, шылым шегушіліктің денсаулыққа, болашақ ұрпаққа жау екендгін түсіндіре отырып, спортпен белсене шұғылдануына ықпал ету. Салауатты өмір салтына қалыптастыру.
Тілдік құзіреттілік
Оқушы еркін сөйлеп өз ойын ашық айтады. Өнері ашылады.
Ресурстар
Қажетті әдебиеттер, буклет, түрлі муз. бейне баян
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, пікірлмасу, баяндау
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт
Сабақ барысы:
Ресурстар
Басталуы
10 минут
<<Денсаулық-зор байлық>> деген сөздің астарында үлкен мағына жатыр. Адам баласы үшін денсаулықтан асқан байлық жоқ. Ол ақшаға сатылмайтын, ешбір бағалы затпен тең келмейтін байлығымыз. Сондықтан ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол іздегеніміз абзал. Еліміздің қай азаматын болсада өз елінің болашағы алаңдатары сөзсіз. Еліміздің болашағы- бүгінгі бүлдіршіндер. Сондықтан олардың болашақта дені сау азамат болып өсуі еліміз үшін маңызды.
Денсаулық туралы сөз қозғағанда адам жанының арашашысы, ақ халатты абзал жан дәрігерлердің еңбегін атап өткеніміз жөн болар, Олар бар күш-жігерін адам денсаулығын сақтап қалуға жұмсап, күн-түні аянбай еңбек етуде.
Ой қозғау: Денсаулық дегенді қалай түсінесіз?
Жауабы: Спортпен шұғылдану, күн тәртібін жеке бас гигиенасын сақтау, жаман қылықтардан аулақ болу (маскүнемдік, шылым шегуден, нашақорлықтан).

https://infourok.ru/trbie-saatimir-auiasizdik-negizderi-1262633.html

Ортасы 20 мин
Мектептегі, сыныптағы қауіпсіздігі ережелерін білу
Мақсаты:
1. Мектеп ғимаратының ішінде өзін - өзі ұстау, кейбір сақтық ережелерін сақтауға үйрету.
2. Өмір қауіпсіздігі ережелерін сақтау, оларды орындау өз өміріңді және айналадағы ортаңа деген қамқорлық екенін сезіндіру.
3. Мектеп ережесін сақтауға, әдепті, мәдениетті болуға тәрбиелеу.
Үшкір, өткір заттарды мектепке керек жағдайда ғана алып кел. Сөмкеңе салғанда қолыңды жарақаттап алмау шараларын жаса: пышақ не қайшы болса, өткір жағын орап не арнайы қапқа салып әкел.
2. Иненің сабақталған болуын қадағала. Инені жіпке дұрыс қадап әкел. Ине істейтін жұмыс түріне қарай таңдалған болсын.
3. Досыңа пышақты не қайшыны ұстайтын жағымен ұсын.
4. Қолыңда өткір зат тұрғанда жүгірме, біреуге кеземе, қолыңды сермеме. Біреуді жарақаттауың мүмкін.
5. Мектепке өткір зат әкелме.
6. Жұмыс істеп отырғанда ары - бері жүрме. Бір - біріңді итерме.
7. Көзіңді сақта.
8. Жұмыс соңында орныңды ұқыптап жина. Заттарыңның қалып қалмауын қадағала. Әрбір затты мұқият орап сал.
Өзің таңдаған, сызбасын жасаған бағытпен жүр.
2. Үлкен жол торабынан өткенде сақ бол, егер қорықсаң, үлкендердің көмегіне жүгін, кішілерге көмектес.
3. Жолдан өтерде, алдымен сол жағыңа содан соң оң жағыңа қара. Жол бос болған жағдайда ғана жүр.
4. Жол жиегімен машина бағытына қарама - қарсы бағытта жүр.
5. Жолда ойнама, бір - біріңді итерме.
6. Жол қиылысында бағдаршамның жасылы жанғанда өт.
7. Автобустан түскенде, артынан өт, алдынан жүгірме.
8. Автобустың ішінде ұстайтын жерінен ұстап тұр, бос орын болса отыр.
9. Мектепке дейінгі жол бағытын ата - ана мен мұғаліммен сәйкестендір.
10. Қыдырмай, үйге бірден қайт. Жолда абай бол.

Әрі қарай оқу: http://akt.gov.kz/ru/helplines

http://goo.akt.gov.kz/ru/edu/school/149/kgu-srednaa-obseobrazovatelnaa-skola-no60

Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Кері байланыс беру, сұраққа жауап қайтару, өз ойларын коментарийге жазу, чатта пікір алмасу.

Ватсап, зуум

Ұқсас жұмыстар
Сын есімнің жасалуы
Күкірт қосылыстары
Бала еңбегін қорғау
Фосфордың химиялық қасиеттері
Әдіс түрлері
Нұргүл оқушы қала
Заттың қасиеттері
Зиянды заттардың жалпы сипаттамасы
Ыдыс дүрия
Мақал-мәтелдер (v сынып)
Пәндер