Қазақ киносының атасы

10. Т1. 5. 1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.
10. А2. 3. 1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Оқушылар орындай алады:
Болжам жасай отырып, себебін түсіндіре алады.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кино жанры, режиссер, фильм, театр, образ, идея, тақырып.
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша, дегенмен, егер, мүмкін болғанда, менің пікірім, т. б.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Киноны кім түсіреді?
2. «Қазақфильм» киностудиясы туралы не білесің?
3. «Қыз Жібек» фильмін көрдің бе?
4. Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
-мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау;
-сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.
Сәлеметсіз бе! Қазақ тілі мен әдебиет сабағына қош келдіңіз!
Ұйымдастыру жұмысы:
Танысу. Жағымды орта қалыптастыру
Үй тапсырмасына кері байланыс.
«Лездеме» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау.
Оқушыларға әртүрлі карточкалар үлестіру, үй тапсырмасына байланысты берілген сөздерге анықтама түсінік айту арқылы көршісі жасырын сөзді анықтайды.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қазақ киносының атасы»
Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттары: Мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау; сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сіздің меңгеретініңіз: -Ұсынылған суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайсыңдар; -қосымша ақпарат көздері арқылы мәтін мазмұнын анықтайсыңдар; -сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдануды үйренесіңдер.
«Миға шабуыл» әдісі
Төмендегі суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжаңдар, сұрақтарға жауап беріңдер.
- Киноны кім түсіреді?
- «Қазақфильм» киностудиясы туралы не білесің?
- «Қыз Жібек» фильмін көрдің бе?
- Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Дескриптор:
- суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжайды;
- сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқы.
Презентация № 4бет
5бет
6бет
«ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ» тапсырмасы
1-тапсырма. Төмендегі сөздерді оқып, қандай сұрақтарға жауап беретінін анықтаңдар.
Әйгілі, тұңғыш
Дескриптор:
- берілген сөздерді оқиды;
- қандай сұраққа жауап беретінін анықтайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: Қандай?
2-тапсырма. Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп, мәтін құра.
Дескриптор:
- сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді ;
- мәтін құрайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: 1. Кино өнері; 2. Дарынды суреткер; 3. Өнер иесі; 4. Театр тарланы; 5. Өз ісінің шебері; 6. Тұңғыш режиссер.
3-тапсырма. Төменде берілген хронологияның Ш. Айманов өміріне қандай қатысы бар? Мәтінді пайдаланып, дәлелде.
1914 жыл
1932 жыл
1933 жыл
1947-1951 жылдар
1970 жыл
Дескриптор:
- берілген хронология бойынша Ш. Аймановтың өміріне қандай қатысы барын жазады;
- мәтінді пайдаланып, дәлелдейді.
Өзіңді тексер!
Жауабы:
1914 жылы Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.
1932 жылы Ш. Аймановты Алматыдағы Қазақ драма театрына шақырады.
1933 жылы жұмысқа қабылданады.
1947-1951 жылдар аралығында қазіргі Мұхтар Әуезов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық драма театрының бас режиссері болды.
1970 жылы Ш. Айманов «Атаманның ақыры» атты соңғы фильмін түсірді.
Презентация № 7бет
8 бет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz