Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақ киносының атасы

Сабақ №1

ЖОО: Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Күні: 20.11.2020ж
Студент: А.А.Сәрсенбаева
Пән/Сынып:
Қазақ тілі мен әдебиеті, 10-сынып

Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Тарау немесе бөлім атауы:
Дулат Исабеков <<Әпке>> драмасы
Сабақтың тақырыбы:
Қазақ киносының атасы
Оқу мақсаты:
10.Т1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.
10.А2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннен автордың көзқарасын негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтайды;

Кейбір оқушылар: Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.
Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:
Болжам жасай отырып, себебін түсіндіре алады.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кино жанры, режиссер, фильм,театр, образ, идея, тақырып.

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша, дегенмен, егер, мүмкін болғанда, менің пікірім, т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Киноны кім түсіреді?
2.<<Қазақфильм>> киностудиясы туралы не білесің?
3.<<Қыз Жібек>> фильмін көрдің бе?
4.Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Әдістер, ресурстар:

Визуалды көрнекілік, ширату жаттығуы, <<Лездеме>> әдісі, <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Қалыптастырушы бағалау>> тапсырмасы, <<ПОПС>> формуласы, <<Рафт>> әдісі, рефлексия, бағалау, сұрақ-жауап, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, стикер, т.б

Бағалау критерийлері

-мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау;
-сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Ресурстар

1 минут
Ұйымдастыру
Сәлеметсіз бе! Қазақ тілі мен әдебиет сабағына қош келдіңіз!

Ұйымдастыру жұмысы:
Танысу. Жағымды орта қалыптастыру

Үй тапсырмасына кері байланыс.
<<Лездеме>> әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау.
Оқушыларға әртүрлі карточкалар үлестіру, үй тапсырмасына байланысты берілген сөздерге анықтама түсінік айту арқылы көршісі жасырын сөзді анықтайды.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: <<Қазақ киносының атасы>>
Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттары: Мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау; сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сіздің меңгеретініңіз: -Ұсынылған суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайсыңдар; -қосымша ақпарат көздері арқылы мәтін мазмұнын анықтайсыңдар; -сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдануды үйренесіңдер.
Презентация № 1-3бет

7 минут
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>> әдісі
Төмендегі суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжаңдар, сұрақтарға жауап беріңдер.

1. Киноны кім түсіреді?
2. <<Қазақфильм>> киностудиясы туралы не білесің?
3. <<Қыз Жібек>> фильмін көрдің бе?
4. Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Дескриптор:
oo суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжайды;
oo сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқы.

Презентация № 4бет

5бет

6бет

8 минут

Тәжірибе
<<ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ>> тапсырмасы
1-тапсырма. Төмендегі сөздерді оқып, қандай сұрақтарға жауап беретінін анықтаңдар.
Әйгілі, тұңғыш
Дескриптор:
oo берілген сөздерді оқиды;
oo қандай сұраққа жауап беретінін анықтайды.

Өзіңді тексер!
Жауабы: Қандай?

2-тапсырма. Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп, мәтін құра.
Дескриптор:
oo сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді ;
oo мәтін құрайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: 1.Кино өнері; 2.Дарынды суреткер; 3.Өнер иесі; 4.Театр тарланы; 5.Өз ісінің шебері; 6.Тұңғыш режиссер.

3-тапсырма. Төменде берілген хронологияның Ш.Айманов өміріне қандай қатысы бар? Мәтінді пайдаланып, дәлелде.
1914 жыл
1932 жыл
1933 жыл
1947-1951 жылдар
1970 жыл
Дескриптор:
oo берілген хронология бойынша Ш.Аймановтың өміріне қандай қатысы барын жазады;
oo мәтінді пайдаланып, дәлелдейді.
Өзіңді тексер!
Жауабы:
1914 жылы Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.
1932 жылы Ш.Аймановты Алматыдағы Қазақ драма театрына шақырады.
1933 жылы жұмысқа қабылданады.
1947-1951 жылдар аралығында қазіргі Мұхтар Әуезов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық драма театрының бас режиссері болды.
1970 жылы Ш.Айманов <<Атаманның ақыры>> атты соңғы фильмін түсірді.
Презентация № 7бет

8 бет

9 бет

10бет

11бет

12 бет
3 минут

Бекіту
Сабағымызды қорытындылайық. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз.
<<ПОПС>> формуласын қолданып, <<Шәкен - қазақ киносының атасы>> деген пікірді дәлелде.
Бірінші сөйлем: <<Менің ойымша, ... >>.
Екінші сөйлем: <<Себебі мен оны ... деп түсіндіремін>>.
Үшінші сөйлем: <<Оны мен ... деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын>>.
Төртінші сөйлем: <<Осыған байланысты мен ... деген шешімге келдім>>.

Презентация № 13бет

14 бет

Кері байланыс.
Рефлекция.
oo Маған ... қиын болды.
oo Мен ... түсіндім.
oo Мен ... үйрендім.

Сабақты түсінуі мен көңіл-күйі бойынша алған әсерін рефлексия парағына іледі.

1 минут

Сабақ соңы

Үйге тапсырма беру
<<РАФТ>>әдісі бойынша хат жазу

15 бет

Бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау.

Қосымша ақпарат:
https://yandex.kz/video/preview/?filmId=5459189893293847844&from=tabbar&parent-reqid=1601927120121532-743650722968287052300266-prestable-app-host-sas-web-yp-154&text=Шәкен+ - +қазақ+киносының+атасы>>
--------------------------------------------------------------------------------
Шәкен Айманов туралы қызықты деректер
--------------------------------------------------------------------------------
Бейнероликті қарау ұсынылады

16 бет

Ұқсас жұмыстар
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Қазақ киносы
Барлық оқушыларды қатыстыру
Қазақ тілі мен әдебиетті оқытуда диалогтік қарым-қатынастың тиімділігі
Тәуелсіздік шежіресі
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдері мен шығармалары
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдерін айтқызу
Қойдың пайдасы
Ыбырай Алтынсарин - қазақ балалар әдебиетінің атасы
Ы. Алтынсарин - ағартушы, педагог, 5-сынып
Пәндер