Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ киносының атасы
Сабақ №1
ЖОО: Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Күні: 20.11.2020ж
Студент: А.А.Сәрсенбаева
Пән/Сынып:
Қазақ тілі мен әдебиеті, 10-сынып
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Тарау немесе бөлім атауы:
Дулат Исабеков <<Әпке>> драмасы
Сабақтың тақырыбы:
Қазақ киносының атасы
Оқу мақсаты:
10.Т1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.
10.А2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннен автордың көзқарасын негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтайды;
Кейбір оқушылар: Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Болжам жасай отырып, себебін түсіндіре алады.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кино жанры, режиссер, фильм,театр, образ, идея, тақырып.
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша, дегенмен, егер, мүмкін болғанда, менің пікірім, т.б.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Киноны кім түсіреді?
2.<<Қазақфильм>> киностудиясы туралы не білесің?
3.<<Қыз Жібек>> фильмін көрдің бе?
4.Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Әдістер, ресурстар:
Визуалды көрнекілік, ширату жаттығуы, <<Лездеме>> әдісі, <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Қалыптастырушы бағалау>> тапсырмасы, <<ПОПС>> формуласы, <<Рафт>> әдісі, рефлексия, бағалау, сұрақ-жауап, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, стикер, т.б
Бағалау критерийлері
-мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау;
-сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Ресурстар
1 минут
Ұйымдастыру
Сәлеметсіз бе! Қазақ тілі мен әдебиет сабағына қош келдіңіз!
Ұйымдастыру жұмысы:
Танысу. Жағымды орта қалыптастыру
Үй тапсырмасына кері байланыс.
<<Лездеме>> әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау.
Оқушыларға әртүрлі карточкалар үлестіру, үй тапсырмасына байланысты берілген сөздерге анықтама түсінік айту арқылы көршісі жасырын сөзді анықтайды.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: <<Қазақ киносының атасы>>
Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттары: Мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау; сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сіздің меңгеретініңіз: -Ұсынылған суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайсыңдар; -қосымша ақпарат көздері арқылы мәтін мазмұнын анықтайсыңдар; -сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдануды үйренесіңдер.
Презентация № 1-3бет
7 минут
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>> әдісі
Төмендегі суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжаңдар, сұрақтарға жауап беріңдер.
1. Киноны кім түсіреді?
2. <<Қазақфильм>> киностудиясы туралы не білесің?
3. <<Қыз Жібек>> фильмін көрдің бе?
4. Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Дескриптор:
oo суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжайды;
oo сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқы.
Презентация № 4бет
5бет
6бет
8 минут
Тәжірибе
<<ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ>> тапсырмасы
1-тапсырма. Төмендегі сөздерді оқып, қандай сұрақтарға жауап беретінін анықтаңдар.
Әйгілі, тұңғыш
Дескриптор:
oo берілген сөздерді оқиды;
oo қандай сұраққа жауап беретінін анықтайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: Қандай?
2-тапсырма. Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп, мәтін құра.
Дескриптор:
oo сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді ;
oo мәтін құрайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: 1.Кино өнері; 2.Дарынды суреткер; 3.Өнер иесі; 4.Театр тарланы; 5.Өз ісінің шебері; 6.Тұңғыш режиссер.
3-тапсырма. Төменде берілген хронологияның Ш.Айманов өміріне қандай қатысы бар? Мәтінді пайдаланып, дәлелде.
1914 жыл
1932 жыл
1933 жыл
1947-1951 жылдар
1970 жыл
Дескриптор:
oo берілген хронология бойынша Ш.Аймановтың өміріне қандай қатысы барын жазады;
oo мәтінді пайдаланып, дәлелдейді.
Өзіңді тексер!
Жауабы:
1914 жылы Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.
1932 жылы Ш.Аймановты Алматыдағы Қазақ драма театрына шақырады.
1933 жылы жұмысқа қабылданады.
1947-1951 жылдар аралығында қазіргі Мұхтар Әуезов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық драма театрының бас режиссері болды.
1970 жылы Ш.Айманов <<Атаманның ақыры>> атты соңғы фильмін түсірді.
Презентация № 7бет
8 бет
9 бет
10бет
11бет
12 бет
3 минут
Бекіту
Сабағымызды қорытындылайық. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз.
<<ПОПС>> формуласын қолданып, <<Шәкен - қазақ киносының атасы>> деген пікірді дәлелде.
Бірінші сөйлем: <<Менің ойымша, ... >>.
Екінші сөйлем: <<Себебі мен оны ... деп түсіндіремін>>.
Үшінші сөйлем: <<Оны мен ... деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын>>.
Төртінші сөйлем: <<Осыған байланысты мен ... деген шешімге келдім>>.
Презентация № 13бет
14 бет
Кері байланыс.
Рефлекция.
oo Маған ... қиын болды.
oo Мен ... түсіндім.
oo Мен ... үйрендім.
Сабақты түсінуі мен көңіл-күйі бойынша алған әсерін рефлексия парағына іледі.
1 минут
Сабақ соңы
Үйге тапсырма беру
<<РАФТ>>әдісі бойынша хат жазу
15 бет
Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау.
Қосымша ақпарат:
https://yandex.kz/video/preview/?filmId=5459189893293847844&from=tabbar&parent-reqid=1601927120121532-743650722968287052300266-prestable-app-host-sas-web-yp-154&text=Шәкен+ - +қазақ+киносының+атасы>>
--------------------------------------------------------------------------------
Шәкен Айманов туралы қызықты деректер
--------------------------------------------------------------------------------
Бейнероликті қарау ұсынылады
16 бет
ЖОО: Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Күні: 20.11.2020ж
Студент: А.А.Сәрсенбаева
Пән/Сынып:
Қазақ тілі мен әдебиеті, 10-сынып
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Тарау немесе бөлім атауы:
Дулат Исабеков <<Әпке>> драмасы
Сабақтың тақырыбы:
Қазақ киносының атасы
Оқу мақсаты:
10.Т1.5.1 мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау.
10.А2.3.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды;
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннен автордың көзқарасын негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтайды;
Кейбір оқушылар: Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Болжам жасай отырып, себебін түсіндіре алады.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кино жанры, режиссер, фильм,театр, образ, идея, тақырып.
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша, дегенмен, егер, мүмкін болғанда, менің пікірім, т.б.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Киноны кім түсіреді?
2.<<Қазақфильм>> киностудиясы туралы не білесің?
3.<<Қыз Жібек>> фильмін көрдің бе?
4.Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Әдістер, ресурстар:
Визуалды көрнекілік, ширату жаттығуы, <<Лездеме>> әдісі, <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Қалыптастырушы бағалау>> тапсырмасы, <<ПОПС>> формуласы, <<Рафт>> әдісі, рефлексия, бағалау, сұрақ-жауап, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, стикер, т.б
Бағалау критерийлері
-мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау;
-сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Ресурстар
1 минут
Ұйымдастыру
Сәлеметсіз бе! Қазақ тілі мен әдебиет сабағына қош келдіңіз!
Ұйымдастыру жұмысы:
Танысу. Жағымды орта қалыптастыру
Үй тапсырмасына кері байланыс.
<<Лездеме>> әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау.
Оқушыларға әртүрлі карточкалар үлестіру, үй тапсырмасына байланысты берілген сөздерге анықтама түсінік айту арқылы көршісі жасырын сөзді анықтайды.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: <<Қазақ киносының атасы>>
Бүгінгі сабақтың оқу мақсаттары: Мәтіннен автордың көзқарасын (негізгі ойын) негіздейтін аргументтерді талдай отырып, астарлы ойды анықтау; сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Сіздің меңгеретініңіз: -Ұсынылған суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайсыңдар; -қосымша ақпарат көздері арқылы мәтін мазмұнын анықтайсыңдар; -сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдануды үйренесіңдер.
Презентация № 1-3бет
7 минут
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>> әдісі
Төмендегі суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжаңдар, сұрақтарға жауап беріңдер.
1. Киноны кім түсіреді?
2. <<Қазақфильм>> киностудиясы туралы не білесің?
3. <<Қыз Жібек>> фильмін көрдің бе?
4. Режиссер болсаң, қандай фильм түсірер едің?
Дескриптор:
oo суреттерге қарап сабақтың тақырыбын болжайды;
oo сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқы.
Презентация № 4бет
5бет
6бет
8 минут
Тәжірибе
<<ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ>> тапсырмасы
1-тапсырма. Төмендегі сөздерді оқып, қандай сұрақтарға жауап беретінін анықтаңдар.
Әйгілі, тұңғыш
Дескриптор:
oo берілген сөздерді оқиды;
oo қандай сұраққа жауап беретінін анықтайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: Қандай?
2-тапсырма. Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп, мәтін құра.
Дескриптор:
oo сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді ;
oo мәтін құрайды.
Өзіңді тексер!
Жауабы: 1.Кино өнері; 2.Дарынды суреткер; 3.Өнер иесі; 4.Театр тарланы; 5.Өз ісінің шебері; 6.Тұңғыш режиссер.
3-тапсырма. Төменде берілген хронологияның Ш.Айманов өміріне қандай қатысы бар? Мәтінді пайдаланып, дәлелде.
1914 жыл
1932 жыл
1933 жыл
1947-1951 жылдар
1970 жыл
Дескриптор:
oo берілген хронология бойынша Ш.Аймановтың өміріне қандай қатысы барын жазады;
oo мәтінді пайдаланып, дәлелдейді.
Өзіңді тексер!
Жауабы:
1914 жылы Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.
1932 жылы Ш.Аймановты Алматыдағы Қазақ драма театрына шақырады.
1933 жылы жұмысқа қабылданады.
1947-1951 жылдар аралығында қазіргі Мұхтар Әуезов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық драма театрының бас режиссері болды.
1970 жылы Ш.Айманов <<Атаманның ақыры>> атты соңғы фильмін түсірді.
Презентация № 7бет
8 бет
9 бет
10бет
11бет
12 бет
3 минут
Бекіту
Сабағымызды қорытындылайық. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз.
<<ПОПС>> формуласын қолданып, <<Шәкен - қазақ киносының атасы>> деген пікірді дәлелде.
Бірінші сөйлем: <<Менің ойымша, ... >>.
Екінші сөйлем: <<Себебі мен оны ... деп түсіндіремін>>.
Үшінші сөйлем: <<Оны мен ... деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын>>.
Төртінші сөйлем: <<Осыған байланысты мен ... деген шешімге келдім>>.
Презентация № 13бет
14 бет
Кері байланыс.
Рефлекция.
oo Маған ... қиын болды.
oo Мен ... түсіндім.
oo Мен ... үйрендім.
Сабақты түсінуі мен көңіл-күйі бойынша алған әсерін рефлексия парағына іледі.
1 минут
Сабақ соңы
Үйге тапсырма беру
<<РАФТ>>әдісі бойынша хат жазу
15 бет
Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау.
Қосымша ақпарат:
https://yandex.kz/video/preview/?filmId=5459189893293847844&from=tabbar&parent-reqid=1601927120121532-743650722968287052300266-prestable-app-host-sas-web-yp-154&text=Шәкен+ - +қазақ+киносының+атасы>>
--------------------------------------------------------------------------------
Шәкен Айманов туралы қызықты деректер
--------------------------------------------------------------------------------
Бейнероликті қарау ұсынылады
16 бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz