Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сындарлы кері байланыс

Демес Самал ҚТ-Ж-18
1. Е-Колледж - ЦББР (Асхат Әлімов <<Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану>>)
http://manshuk.kz/%D0%AD%D0%BB%D0%91%D0%B8%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0/775. Көрсетілген сілтемені басу арқылы оқулықтың 68-73 беттерін оқып, жоғарыда айтылмаған тұстарын толықтырыңыз. <<Күн көзі>> тәсілін пайдаланып, кері байланыс жүргізіңіз. Фотосуретін тапсырмаға орналастырыңыз.

2.26.11 -03.12 аралығында өздеріңіз танысқан бес тақырып аясында ойыңызды жазыңыз.
Рефлексия парағы
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Сабақтағы кемшіліктерім
Оның себептері
Интербелсенді оқуды жүзеге асырудың негізгі шарттары мен ережелері
жағымды психологиялық орта орнату,
үйренушілерде білім игеруге деген қызығушылықты (мотивация, ынта, ұмтылыс) тудыру,
білім игеруде үйренушілерді сәттілікке бағыттау,
білім игеру процесін коммуникативтік процесс деп түсініп, бірлескен әрекеттерді қолдану.

Интербелсенді оқуда/оқытуда үйренушілер қомақты нәтижелерге өзара қарым-қатынас пен әрекеттесу, бірлескен әрекеттер арқылы жететіндігін біледі, сол себепті де олар үйренудің нәтижесіне деген өз жауапкершіліктерін түсінеді. Сондықтан мұндай сабақтарда жағымды психологиялық климаттың, сенім атмосферасының алатын орны аса маңызды. Интербелсенді оқуда/оқытуда мұғалім бұрынғыдай барлық күш-жігерін үйретуге жұмсамай, оқушылармен бірлесе отырып, өздігімен білім алуына тиімді жағдайлар жасайды.

Интербелсенді әдістерді сабақ барысында қолдану тиімділігі
Оқу-тәрбие жұмыстарының барлық саласын бір өзі шешіп тастайтын әдіс-тәсіл жоқ. Сол себептен де мұғалім әдіс-тәсілдерді жете меңгеріп қоймай, оларды қай жағдайда, қалай пайдалануға болады, - соны да ерекше ойлануы керек

Мысалы, тәжірибе көрсетіп жүргендей, бір жағдайда тиімді болған, пайдалы деп танылған әдіс-тәсілдер екінші жағдайда кейде тиімді, пайдалы бола бермейді. Неге олай, себебі не? Оқушылардың таным белсенділігін, сөйлеу қызметін дамытуда, жетілдіруде, оларға өз бетінше қорытынды, тұжырым жасата білуде проблемалық оқытудың маңызы ерекше. Оқытудың бұл түрі арқылы мұғалім оқушы алдында проблемалық жағдаят тудыратын танымдық-іздендіруші, шығармашылық сипаттағы зерттеу әдісіне бағытталған тапсырмалар береді және оны орындата алады.

РЕФЛЕКСИЯ - НӘТИЖЕЛІ БІЛІМ АЛУДЫҢ БАСТАУЫ
Рефлексия - оқушыны өз - өзіне есеп беруге баулиды;
Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз;
Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасады Рефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға болады Рефлексияның нәтижесінде сыни көзқарас қалыптасады Өз - өзіне баға бере алады Білім алуға деген қызығушылық жоғарылайды;
Үйрену- рефлексияның нәтижесі
Рефлексияда адам өзімен ылғи да диалогта болады: оның психикасы екіге бөлінеді. Бір бөлігі <<Мен-өзім>> болады да, екінші бөлігі <<Мен-басқа>> рөлінде болады, немесе, М.М.Бахтин бойынша, <<Мен-орындаушы>> және <<Мен-қадағалаушы>> болып екіге бөлінеді. Адам осылайша өз әрекеттеріне сырт көзбен қарап, оларды екшейді, таразы басына салады, олардың дұрыс-бұрыстығын ажыратады. Ылғи да <<Мен оның (яғни өзінің) орнында болсам, не жасар едім?>> деген ой үстінде болады.

Рефлексияның бұл түрлерін жеке,топтық, жұптық түрде өткізуге болады.
Оқушыларды рефлексия жасауға үйретуде мәселенің психологиялық жағына мән беру тиімді. Мұғалімнің басты міндеті - оқушының өткізген күні немесе істеген жұмысы жайлы айтқысы, ойымен бөліскісі келетіндей психологиялық ахуал жаса

Рефлексияның оқу процесінде алатын орны ерекше. Өйткені үйрену деңгейі адамның өз әрекеттерін ұйымдастыру мен өзгертулерді қалайша ойластыра білетіндігіне байланысты. Басқаша сөздермен айтқанда, рефлексия - адам миындағы метанымдық (метакогнитивтік, <<танымды тану>>) процестермен байланысты. Рефлексияда адам өзінің ойлау, зерделеу процестерінің қалай өтетіндігі туралы ойланады, танымдық әрекеттерін түсінеді және түсіндіреді, оларға мақсат қояды, жоспарлайды, шешім қабылдайды, әрі қарай не болатындығын болжайды. Бұл әрекеттер арқылы адам өз білгенін сынайды, білімін сыни тұрғыдан талдайды.

Сындарлы кері байланыс
Кері байланыс мазмұны нақты мақсатқа бағытталған және ол үлгерімді жақсарту мақсатында беріледі.
Нақты, айқын кері байланыс нені жақсарту немесе дамыту керек екендігін көрсетеді.
Жағымдылық - неге қол жеткізілді немесе дамытылғаны туралы нақты анықтама.
Дер кезінде берілуі - уақытылы және мағыналы болуы керек.
Жасы мен даму кезеңдеріне сәйкестік - ол кері байланысты алушыға түсінікті болуы тиіс.

Сындарлы кері байланысты қамтамасыз ету үшін оқушының ағымдағы меңгерген дағдыларының деңгейін білу маңызды рөл атқарады. Оқушыға кері байланыс оның үлгерімі оқу мақсатына қалай байланысты екендігі туралы ғана ақпарат беру емес, сонымен қатар осы мақсатқа қалай жетуге болатындығы туралы стратегиялар мен кеңес беру болып табылады (Clarke 1998, 2008). Тиімді кері байланыс әрбір оқушыға қалай оқуды жақсартуға болатындығы туралы ұсыныстар беруі керек. Әр оқушыға кері байланыс нәтижесі бойынша жұмыс істеуіне уақыт беру керек

3. <<Балапан>> арнасынан өзіңізге бөлінген сынып бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің материалдарын көріп, сараптама жасаңыз . Сабақ барысында қандай кері байланыс жүргізілгеніне мән беріңіз және тақырып бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарының үлгісін дайындаңыз (МІНДЕТТІ ТҮРДЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС ТҮРЛЕРІ БОЛСЫН!)

Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асылмұра. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қазақ тілінің ұлттық құндылық екендігін, байлығын таныту.
Сабақтың міндеті: Берілген мәтіндерді талдату, түрлі іздендіру тапсырмаларын орындату.
Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан ойлана біледі.
Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, <<Ия, Жоқ>> әдісімен ереже сұрау.
Сыныбы: 8
Уақыты
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау
Қолданылатын ресурстар
2 минут

20

10

8

3

2
Кіріспе

Негізгі бөлім

Қорытынды бөлім
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. Оқушыларды түрлі стикерлер арқылы топқа бөлемін..
Постерге топтық жұмыс жасату
<<Қазақ тілі - ұлттық, мәдени мұра>> тақырыбы бойынша.

Оқулықтағы 3,4-жаттығуларды орындатамын.
<<Ия, Жоқ>> тәсілімен ереже сұраймын.

Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін.

Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Оқушылар топтарға бөлінеді.
Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді.

1,2-топ 3-жат-ды, 3,4-топ 4-жаттығуды орындайды.
Оқушылар кезекпен жауаптың дұрыс, бұрыстығына орай белгі көтереді.
Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды.

Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады.

Қол шапалақтап қолдау көрсету

Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі.

3- бөлім. Жаһандық энергетикалық дағдарыс
Ш.Айматов <<Кассандра таңбасы>>
Мектеп:Мұрагер мектебі
Күні:03.12.2020
Мұғалімнің аты-жөні:Демес Самал
Сынып: 8
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Болашақ энергиясы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
8.2.5. 1-пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып
бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі,қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі;
8.2.6. 1-кесте,диаграмма,нұсқаулық шартты белгілер мен
сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұраққа жауап береді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтінге өзгеріс енгізеді,ерекшеліктерді бақылайды.
Бағалау критерийлері
Қосымша ақпарат көздерінен ақпараттарды алады;
ақпараттарды тілдесімде қолданады;
мәтінге өзгерістер енгізеді;
Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,детальді ақпараттарды анықтайды.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып ,мәтінге өзгеріс енгізеді,ерекшеліктерді бақылайды.
Сенімді және еркін жауап береді
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:.
Мәтін бойынша сұрақтарға сенімді,еркін жауап береді.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жаһандық , дағдарыс,энергия
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: дәстүрлі емес, кездейсоқ, қатер, жаңашыл, шамамен, күтілуде, сараптама, тарату, бәсеке
Осыған дейін меңгерілген білім
Жаһандық энергетикалық дағдырыс
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс
іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту.
Амандасу,оқушылардың назарын сабаққа аудару
Сәлем, достым! (қол беріп амандасу)
Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды)
Сен келдің (қолдарын жаяды)
Психологиялық дайындық
<<Тілек шеңбері>>
Балалар, бәріміз орнымыздан тұрып, <<жылылық шеңберін>> құрайық.
<<Ауадан қуат алайық,
Алақанға салайық.
Жерден нәр алайық,
Алақанға салайық.
Күннен шуақ алайық,
Алақанға салайық.
Бір-бірімізге сәттілік тілейік!>>
* Жарайсыңдар, балалар! Әрбіріңнің достарыңа деген жылы лебіздеріңді естіп, қатты қуанып тұрмын.
Кезекшімен жұмыс
* Бүгін сыныпта кім кезекші?
* Сыныпта кім жоқ?
* Қазір жыл мезгілі қандай?
Аптаның қай күні?
Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.
Видеоны қарап шығу.<<Түртіп алу>> тәсілімен негізгі ақпараттарды жаз
1. Айтылым: № 1 сұрақтарға жауап беру
<<Энергияны табиғи жолмен өндіру>> дегенді қалай түсінесің?
Балама энергияның түрлерін білесің бе?
Мұнай, көмір, газдан табиғи жолмен өндірілген балама энергияның қандай айырмашылығы бар?
Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады.
№ 2 <<Балама энергетика>> атты суреттер топтамасына қарап, онда қандай энергия түрлері өндіріледі? Олар адамзатқа не үшін қажет сұрақтарға жауап беру
Оқулық: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Қ.С.Жайлаубаева
Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2018 жыл

https://www.youtube.com/watch?v=yPW110prNzo&feature=emb_logo
АКТ: интерактивті тақтадан Күлтегін жырынан
1 мин бейнежазба көрсету.
Сабақтың ортасы

20 минут

12 минут
2. Тыңдалым,оқылым:
№ 5 мәтінді түсініп оқу, мәтінде қандай мәселе көтерілгенін анықтап, стилін айту
Дескриптор
- түсінігін үш-төрт сөйлеммен жеткізеді;
- зерттеудің жүргізілген орнын айтады;
- стилін айтады.
3. Айтылым: суреттер мен тірек сөздерді пайдаланып, балама энергия өндіру, оны пайдалану туралы ойыңды айту
Оқылым, айтылым: мәтінді оқып, әр бөліктің не сөйлемнің тұсына қарындашпен белгілеп айту
Мен білетін ақпарат (V)
Мен үшін жаңа ақпарат (+)
Білгім келетін ақпарат (?)
Оқылым, айтылым,жазылым № 8
Мәтінді оқып, <<Жинақтау кестесін>> толтыру.
1-бағанға мәтіндегі тірек сөздерді жазу
2-бағанға мәтіндегі тірек сөзге байланысты сөз тірексін жазу
3-бағанға тірек сөзді өзің бұрыннан білетін басқа сөзбен тіркестеріп жазу
Дескриптор
-кестеде берілген мәліметтерді оқиды;
- оларды талдау үшін орынды қолданады.

https://egemen.kz/article/energetikalyk-tonkeris-

Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс
Мұғалім оқушылардың жауаптарына сындарлы кері байланыс береді:
Мына ... оқушылардың жауаптарының мына тұстары ұтымды болды.
Мына сұрақ бойынша әлі де ... жетілдіру керек.
Рефлексия
Кестеден алған ақпараттары мен <<Автор орындығындағы>> сұрақтар бойынша рефлексия жасайды.
<<Табыс сатысы>>
1-баспалдақ - <<Мен ... білемін>>
2-баспалдақ - <<Мен ... түсінемін>>
3-баспалдақ - <<Мен ... жасай аламын>>

Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Ұқсас жұмыстар
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
Сабақ жоспарлары
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Үшінші деңгей
Тәлім алушы
Оқушылардың жауаптары
Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы мұғалімнің инновациялық іс –әрекетін қалыптастыру
М.дулатов "қыс". әдебиеттік оқу. 2 сынып
Мәліметтер типі, өрнек, айнымалы ұғымы
Күтілетін нәтиже
Пәндер