Дауыссыз дыбыс түрлері

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Мұғалімнің аты-жөні :

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Күні:
Сынып: 2
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Сабақ тақырыбы
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Мен дизайнермін. Дауыссыз дыбыс түрлері.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

2. 1. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2. 4. 1. 2 дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату

2. 3. 8. 1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы:

Сабақ мақсаттары

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

Дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратады.

Каллиграфиялық нормаларды сақтап, әріптерді жазады

Мазмұн бойынша сұраққа жауап бере алады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы:

Бағалау критерилері

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратып айта алады.

Каллиграфиялық нормаларды сақтап, әріптерді жаза алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Сөздік қор
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: көшенің қиылысы, жең, асығу, адасу, мекенжай, іздеу, қайырымды
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Қамқорлық
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Өзін өзі тану пәнімен байланыс
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Алдыңғы меңгерілген білім
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Мәтін түрлері туралы білді.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы:

Сабақ басы

2 минут

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

Психологиялық дайындық

Қазақ тілім- өз тілім- ана тілім,

Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.

Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені

Болашағым, бақытым дара тілім

Слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы:

Сабақтың ортасы

10 мин

13 минут

5 минут

5 минут

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Өткенді қайталау

«Ішкі, сыртқы шеңбер» әдісі арқылы өткенді қайталау

1. Қазақтың қандай ұлттық киімдерін білесің?

2. Қазақ әліпбиінде қанша дыбыс бар?

3. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?

4. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?

5. Дауыссыз дыбыстардың дауысты дыбыстардан айырмашылығы неде?

« Кім жылдам?»ойыны

Сыныптағы жасырын әріптерді оқушылар тауып алып, олар қандай дыбыстар екенін айтады.

Көру диктанты

Бөрік, бала, тақия, киім, шапан, оқулық, мәсі.

Мәтінді мұқият тыңдаңыз.

Әдептілік

Омар мен Арман мектепте бірге оқиды. Бір күні олар жолда кішкентай мысықтың баласын көрді. Марғау анасынан қалып қойыпты. Балалар кішкентай марғауды жолдан алып өтті. Омар мен Арман мысықты жолдағы дүкенге кіргізіп кетті. Дүкенші марғауға сүт берді Балалар өз істеріне риза болды.

  1. Кейіпкерлердің атын жаз.

  1. Балалар марғауды қайдан көрді?

3. Балалар марғауға қалай көмектесті?

4. Оқиғаны ретімен көрсет

Дүкенші марғауға сүт берді.

Олар бір мектепте оқиды.

Балалар риза болды.

Марғау анасынан қалып қойды.

Оқулықпен жұмыс /16-17 бет/

Бірде ай өзіне көйлек тіктіріп алмақ болыпты. Тігінші айдың бой тұрқын өлшеп алады да көйлекті пішіп, тігуге кіріседі. Уәделескен шағында Ай көйлегін алуға келсе, көйлегі әрі тар, әрі қысқа болып шығыпты.

- Иә, мен қателескен екем, - дейді тігінші. Сөйтіп, көйлекті қайта пішіп, қайта тіге бастайды. Уәделескен мерзім жақындап, Ай көйлегін алуға тігіншіге тағы келеді. Бұл жолы да көйлегі шақ келмей, қысқа болып қалыпты.

- Иә, тағы да дұрыс өлшемеген екем ғой, - дейді. Айдың толыса беретініне түсінбеген тігінші. Сонымен қайта өлшеп, қайта пішіп, қайтадан тігуге кіріседі. Ай тағы да көйлегін алуға келе жатады. Тігінші киіз үйдің түтігінен асқанда келе жатқан топ-толық өзі тіккен көйлектен екі есе үлкен Айды көреді. Не істерін білмей, сасқалақтап тігінші басы ауған жаққа қаша жөнеледі. Ай ары іздеп, бері іздеп тігіншіні таба алмай қалады. Сол себепті, Ай көйлексіз жалаңаш қалыпты.

Дәптермен жұмыс

1нұсқа дизайнер, 2 нұсқа тігінші сөзіне дыбыстық талдау жасау.

(өзара бағалау)

Слайдпен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Үлестірмелі материал

Оқулық пен жұмыс дәптерлері, үлестірмелі қағаздар

Үлестірмелі материал (суреттер)

Үлестірмелі материал (кесте )

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы:

Сабақтың соңы

5 мин

Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::
  • Рефлексия
  • + Мен . . . үйрендім.
  • -Маған . . . қиын.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім Өзім туралы: Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: Көкшетау қ. физика-математика бағытындағы

Ұқсас жұмыстар
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
"қазақ тілінің фонетикасы" қазақ тілінен курс
Сабақтың тақырыбы:дауыссыз к мен г
Дауыссыз дыбыстардың түрлері(аралас сабақ – 45 минут)
Дауыссыздар. 5-сынып
Оқушыларға сабақты түсіндіру
Сұраққа жауап беру
Ойын кезеңдері
Цирк мәтінін түсіндіру
Дауыссыз дыбыстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz