Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы
Мектеп: <<Қақпақ>> ЖОМ
Күні:
Мұғалімнің аты жөні:
Сынып: 8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)
8.4.2.11- өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып,электр тізбегіне есептеулер жүргізу
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар істей алады: Тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды сипаттау
Көптеген оқушылар істей алады: Өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғау түрлерін практика жүзінде жасап, белгісіз шамаларды анықтау
Кейбір оқушылар істей алады: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып,өткізгіштерді аралас жалғауды қажетті заңдылық бойынша есептеу
Бағалау критериі
Тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды сипаттайды.
Өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғау түрлерін практика жүзінде жасайды, белгісіз шамаларды анықтайды.
Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып,өткізгіштерді аралас жалғауды қажетті заңдылық бойынша есептейді.
Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:
Ток күші, кернеу, кедергі, приборлардың атауы,амперметр, вольтметр, реостат, резистор.
Үштілдік терминология:
қазақша
ағылшынша
Ток күші
Fluid corrent
Кернеу
voltage
Кедергі
resistance
Реостат
Rheostat
Резистор
Resistor

Құндылықтарды дарыту

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы арқылы бірлік пен ынтымақтастықты топтық жұмыстар арқылы дарыту.Топ ішіндегі бір-бірін бағалау арқылы жауапкершілікті қалыптастыру.Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы сызбасын көрсету,талдау, дәлелдеу, қорытынды жасап, шешім қабылдауға жағдай жасау
Пән аралық байланыс
Сызбаларды (схемаларды)жинақтау барысында еңбекпен байланыстырамын. Ом заңын қолданып,есеп шығару барысында математикамен байланыстырамын.
Қосымша білім

Электр тізбегі және оның құрамды бөліктері,Тізбек бөлігі үшін Ом заңын 8 сыныптың өткен тақырыптарынан біледі.

Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдері
Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
(W)

Өткен сабақты қайталау
3 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
ІІ. Топқа біріктіру
Жасырылған суреттерді таңдау арқылы 3 топқа бөлу
1-топ: Ток күші. 2-топ: Кернеу 3-топ: Кедергі болып бөлінеді.
Бағалау парақшаларын таратып беремін.
III."Ұяшық таңдау"әдісі
<<Ұяшық таңдау>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

1. Электр кернеуі дегеніміз не?
2. Кернеу қандай бірлікпен беріледі?
3. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы қалай тұжырымдалады?
4. Кедергі дегеніміз не?
5.Приборлардың шартты белгілерін сызбадан дұрыс көрсетіңдер?
Қойылған сұрақтарға жауап берілген соң, <<Басбармақ>> әдісі арқылы кері байланыс жасау

Суреттер

Сабақтың ортасы
30 мин

Білу,түсіну
5 мин
(W)

Қолдану
10 мин
(E)

Талдау
5 мин
(G)

Жинақтау
10 мин
(I)
Жаңа сабақ
V.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу

Миға шабуыл.<<Схемалар сыр шертеді>> әдісімен суреттер бойынша ой тастау.

"Тәжірибе бекеті" әдісі арқылы эксперименттік тапсырма. Топтық жұмыс
Қажетті құрал-жабдықтарды таңдап алып (амперметр, вольтметр, кілт, реостат, резистор және шам) қажетті схеманы жинақтай алу.
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
1.Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды анықтай отырып ерекшеліктерін ажыратады
1.Өткізгіштерді жалғау тәсілдерін біледі.
2.Приборларды пайдаланып, өткізгішті тізбектей және параллель жалғау түрлерін жасап көрсетеді.
3. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау кезіндегі белгісіз шамаларды анықтайды.

"Бірін-бірі оқыту" әдісі. Топтық жұмыс
I-ші топ. Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы ток күші.
II-ші топ. Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу
III-ші топ. Тізбектеу және параллель жалғау шарттарындағы кедергі.

Дескриптор
Екі өткізгіштің тізбектей және параллель жалғау кезіндегі амперметр мен вольтметрдің бірдей көрсетпейтінін біледі.
Тізбектей жалғауда ток күші, кернеу, кедергіні анықтау және есептеу жолын түсінеді.
ҚБ. Бағдаршам арқылы топтар бірін бірі бағалайды.

" Ғажайып тақта " әдісі (Жеке жұмыс)
Осы әдіс арқылы оқушылардың қажеттілігін ескере отырып,дұрыс бағытта орындап жатқанын қадағалаймын.
I деңгей
1.Екі резистор өзара тізбектей жалғанған. Бірінші резистордың кедергісі 25 Ом,екінші резистордың кедергісі 50 Ом. Дұрыс тұжырымды табыңдар.
А.Резисторлардың жалпы кедергісі 50 Омнан кем.
Б.Резисторлардың екеуінде ток күші бірдей.
В. Резисторлардың екеуінде кернеу бірдей.
2.Кедергілері R1=20 Ом және R2=30 Ом екі резистор өзара тізбектей жалғанған. Дұрыс тұжырымды табыңдар.
А.Бірінші резистордағы кернеу,екінші резистормен салыстырғанда үлкен.
Б. Бірінші резистордағы ток,екінші резистормен салыстырғанда үлкен.
В.Резисторлардың жалпы кедергісі 30 Ом.
3.Кедергілері 2 және 3 Ом резисторлар өзара тізбектей жалғанған. Дұрыс тұжырымды табыңдар
А.Резисторлардың жалпы кедергісі 2 Ом нан кем.
Б. Резисторлардың жалпы кедергісі 3 Ом нан көп.
В.Екі резистордың ұштарындағы кернеу бірдей.
II деңгей
Электр тізбегінің сызбанұсқасында қолданылатын шартты белгілерді сыз.
Амперметр

Вольтметр

Кедергі

Кілт

Генератор

Өткізгіш сымдар

Гальвани элементі

Қыздыру шамы

III деңгей
Кедергілері R1=6 Ом,R2=3 Ом,R3=5 Ом,R4=24 Ом кедергілерден тұратын тізбектің жалпы кедергісін табыңдар.

R1 ____
I R3 I
R2 _______

R4

Дескриптор
1. Қарапайым сұрақтарға жауап береді.
2. Шартты белгілерді дұрыс сызады.
3 . Негізгі формуланы анықтап,формуланы пайдалана отырып,есептеу жүргізеді.
Әр оқушы өз шамасына қарай тапсырмаларды орындайды.Оқушылар өздерін <<Ауа райы>> тәсілі арқылы бағалайды.

Толық түсіндім

Аздап түсіндім

Сенімді емеспін, түсінбедім.

сызбалар

Зертханалық жұмысқа арналған приборлар

Смайлик арқылы бағалау

Плакаттар, түрлі-түсті маркерлер.

Түрлі түсті стикерлер

Слайд

кесте

Ауа райы корсетілген шағын суреттер

Сабақтың аяғы.
Бағалау
5 мин

<<Күн көзі>>
Кері байланыс

Оқушылар сабақ туралы өз ойларын,сұрақтарын сары түсті қағаздарға жазып, тақтада салынған Күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалынады.
Оқушыларға <<жарайсың>>, <<жақсы>>, <<өте тамаша>>, <<керемет>> ,"бұл - жақсы жауап","сен жетістіктерге жетудесің!" сөздер арқылы қолдап отырамын.

Үйге тапсырма:Оқулықтан <<Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау>> тақырыбын оқу.

Стикерлер

Күнделік
Саралау - Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау
"Тәжірибе бекеті" әдісінде саралаудың қарқын тәсілін пайдалана отырып,оқушылардың көру,есте сақтау дағдыларын қалыптастырамын.

"Бірін бірі оқыту"әдісі бойынша
саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланып,оқушыларда тізбек құрастыруда физикалық заңдылықтардың орындалу дұрыстығын,мұқияттылығын, дәлдігін және есептеу дағдысын қалыптастырамын.

"Ғажайып тақта"әдісінде саралаудың тапсырма тәсілін пайдаланып,яғни оңайдан күрделіге қарай бағытталған,оқушының қажеттілігін қанағаттандыратын тапсырмалар беремін.

<<Басбармақ>> әдісі арқылы кері байланыс жасайды

Бағдаршам арқылы топтар бірін бірі бағалайды.

Топтар бірін бірі смайлик арқылы бағалайды
Ауа райы тәсілі арқылы және Күн көзі әдісі арқылы кері байланыс жасап,стикерлерге сұрақтарын жазып,іледі.

Физика кабинетіндегі техника қауіпіздік ережелерінің сақталуын үнемі ескеріп отыру.
Тәжірибелік жұмыс жасағанда техника қауіпсіздігінің сақталуын қадағалаймын.

Сабақ бойынша рефлексия
Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?
Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?

Ұқсас жұмыстар
Тізбектің ішкі және сыртқы бөліктері, осы бөліктердегі кернеу. Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу
Электр тізбегінде өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау. 10 сынып
Ток күші
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу туралы
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Кернеудің формуласы
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Резисторларды тізбектей, параллель және аралас жалғанған кездегі электр тізбегінің мәндерін есептеу
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу. Токтың жұмысы мен қуаты
Өткізгіштерді аралас жалғауды оқып үйрену
Пәндер