Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу

Қысқа мерзімді жоспар

қазақша
ағылшынша
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:

Пәні:

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы

Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Күні:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Мұғалімнің аты жөні:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Сынып: 8
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Сабақ тақырыбы
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: 8. 4. 2. 11- өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, электр тізбегіне есептеулер жүргізу
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Сабақ мақсаты
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:

Барлық оқушылар істей алады: Тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды сипаттау

Көптеген оқушылар істей алады: Өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғау түрлерін практика жүзінде жасап, белгісіз шамаларды анықтау

Кейбір оқушылар істей алады: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, өткізгіштерді аралас жалғауды қажетті заңдылық бойынша есептеу

Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Бағалау критериі
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
  • Тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды сипаттайды.
  • Өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғау түрлерін практика жүзінде жасайды, белгісіз шамаларды анықтайды.
  • Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, өткізгіштерді аралас жалғауды қажетті заңдылық бойынша есептейді.
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Тілдік мақсаттар
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:

Пәндік лексика мен терминология:

Ток күші, кернеу, кедергі, приборлардың атауы, амперметр, вольтметр, реостат, резистор.

Үштілдік терминология:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ток күші
Fluid corrent
Кернеу
voltage
Кедергі
resistance
Реостат
Rheostat
Резистор
Resistor
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы арқылы бірлік пен ынтымақтастықты топтық жұмыстар арқылы дарыту. Топ ішіндегі бір-бірін бағалау арқылы жауапкершілікті қалыптастыру. Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы сызбасын көрсету, талдау, дәлелдеу, қорытынды жасап, шешім қабылдауға жағдай жасау
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Пән аралық байланыс
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Сызбаларды (схемаларды) жинақтау барысында еңбекпен байланыстырамын. Ом заңын қолданып, есеп шығару барысында математикамен байланыстырамын.
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Қосымша білім
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Электр тізбегі және оның құрамды бөліктері, Тізбек бөлігі үшін Ом заңын 8 сыныптың өткен тақырыптарынан біледі.
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Сабақ барысы
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы: Жоспарланған сабақ кезеңдері
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ: Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)
Ресурстар
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:

Сабақтың басы

2 мин

(W)

Өткен сабақты қайталау

3 мин

Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

ІІ. Топқа біріктіру

Жасырылған суреттерді таңдау арқылы 3 топқа бөлу

1-топ: Ток күші. 2-топ: Кернеу 3-топ: Кедергі болып бөлінеді.

Бағалау парақшаларын таратып беремін.

III. "Ұяшық таңдау"әдісі

«Ұяшық таңдау» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

1. Электр кернеуі дегеніміз не?

2. Кернеу қандай бірлікпен беріледі?

3. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы қалай тұжырымдалады?

4. Кедергі дегеніміз не?

5 . Приборлардың шартты белгілерін сызбадан дұрыс көрсетіңдер?

Қойылған сұрақтарға жауап берілген соң, «Басбармақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау

Без названия (2) Без названия (4) Без названия (3)

Суреттер
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:

Сабақтың ортасы

30 мин

Білу, түсіну

5 мин

(W)

Қолдану

10 мин

(E)

Талдау

5 мин

(G)

Жинақтау

10 мин

(I)

Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:

Жаңа сабақ

V. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу

Миға шабуыл. «Схемалар сыр шертеді» әдісімен суреттер бойынша ой тастау.

ааааааа

ппппппп

“Тәжірибе бекеті” әдісі арқылы эксперименттік тапсырма. Топтық жұмыс

Қажетті құрал-жабдықтарды таңдап алып (амперметр, вольтметр, кілт, реостат, резистор және шам) қажетті схеманы жинақтай алу.

:
:

“Бірін-бірі оқыту” әдісі. Топтық жұмыс

I-ші топ. Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы ток күші .

II-ші топ. Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу

III-ші топ. Тізбектеу және параллель жалғау шарттарындағы кедергі.

Дескриптор

  1. Екі өткізгіштің тізбектей және параллель жалғау кезіндегі амперметр мен вольтметрдің бірдей көрсетпейтінін біледі.
  2. Тізбектей жалғауда ток күші, кернеу, кедергіні анықтау және есептеу жолын түсінеді.

ҚБ. Бағдаршам арқылы топтар бірін бірі бағалайды.

Описание: C:\Users\Раушан\Desktop\Без названия (6).jpg

“ Ғажайып тақта ” әдісі (Жеке жұмыс)

Осы әдіс арқылы оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, дұрыс бағытта орындап жатқанын қадағалаймын.

I деңгей

1 . Екі резистор өзара тізбектей жалғанған. Бірінші резистордың кедергісі 25 Ом, екінші резистордың кедергісі 50 Ом. Дұрыс тұжырымды табыңдар.

А . Резисторлардың жалпы кедергісі 50 Омнан кем.

Б . Резисторлардың екеуінде ток күші бірдей.

В . Резисторлардың екеуінде кернеу бірдей.

2 . Кедергілері R1=20 Ом және R2=30 Ом екі резистор өзара тізбектей жалғанған. Дұрыс тұжырымды табыңдар.

А . Бірінші резистордағы кернеу, екінші резистормен салыстырғанда үлкен.

Б . Бірінші резистордағы ток, екінші резистормен салыстырғанда үлкен.

В . Резисторлардың жалпы кедергісі 30 Ом.

3 . Кедергілері 2 және 3 Ом резисторлар өзара тізбектей жалғанған. Дұрыс тұжырымды табыңдар

А. Резисторлардың жалпы кедергісі 2 Ом нан кем.

Б. Резисторлардың жалпы кедергісі 3 Ом нан көп.

В . Екі резистордың ұштарындағы кернеу бірдей.

II деңгей

Электр тізбегінің сызбанұсқасында қолданылатын шартты белгілерді сыз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

III деңгей

Кедергілері R1=6 Ом, R2=3 Ом, R3=5 Ом, R4=24 Ом кедергілерден тұратын тізбектің жалпы кедергісін табыңдар.

R1

I R3 I

R2

R4

Дескриптор

1. Қарапайым сұрақтарға жауап береді.

2. Шартты белгілерді дұрыс сызады.

3 . Негізгі формуланы анықтап, формуланы пайдалана отырып, есептеу жүргізеді.

Әр оқушы өз шамасына қарай тапсырмаларды орындайды. Оқушылар өздерін «Ауа райы» тәсілі арқылы бағалайды.

:
:
:
:
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
1. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды анықтай отырып ерекшеліктерін ажыратады

1. Өткізгіштерді жалғау тәсілдерін біледі.

2. Приборларды пайдаланып, өткізгішті тізбектей және параллель жалғау түрлерін жасап көрсетеді.

3. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау кезіндегі белгісіз шамаларды анықтайды.

Амперметр
Вольтметр
Кедергі
Кілт
Генератор
Өткізгіш сымдар
Гальвани элементі
Қыздыру шамы
Screenshot_1.jpg
Толық түсіндім
Screenshot_2.jpg
Аздап түсіндім
Screenshot_3.jpg
Сенімді емеспін, түсінбедім.

сызбалар

Зертханалық жұмысқа арналған приборлар

Смайлик арқылы бағалау

Плакаттар, түрлі-түсті маркерлер.

Түрлі түсті стикерлер

Слайд

кесте

Ауа райы корсетілген шағын суреттер

Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:
Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:
Пәні:Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы:

Сабақтың аяғы.

Бағалау

5 мин

«Күн көзі»

Кері байланыс

Мектеп: «Қақпақ» ЖОМ:

Оқушылар сабақ туралы өз ойларын, сұрақтарын сары түсті қағаздарға жазып, тақтада салынған Күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалынады.

Оқушыларға «жарайсың», «жақсы», «өте тамаша», «керемет», "бұл - жақсы жауап", "сен жетістіктерге


Ұқсас жұмыстар
Тізбектің ішкі және сыртқы бөліктері, осы бөліктердегі кернеу. Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу
Электр тізбегінде өткізгіштерді параллель және тізбектей жалғау. 10 сынып
Ток күші
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу туралы
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Кернеудің формуласы
Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Резисторларды тізбектей, параллель және аралас жалғанған кездегі электр тізбегінің мәндерін есептеу
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу. Токтың жұмысы мен қуаты
Өткізгіштерді аралас жалғауды оқып үйрену
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz