Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу

Қысқа мерзімді жоспар
Пәні:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы
Барлық оқушылар істей алады: Тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды сипаттау
Көптеген оқушылар істей алады: Өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғау түрлерін практика жүзінде жасап, белгісіз шамаларды анықтау
Кейбір оқушылар істей алады: Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, өткізгіштерді аралас жалғауды қажетті заңдылық бойынша есептеу
- Тізбектей және параллель жалғау кезіндегі физикалық заңдылықтарды сипаттайды.
- Өткізгіштердің тізбектей және параллель жалғау түрлерін практика жүзінде жасайды, белгісіз шамаларды анықтайды.
- Тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, өткізгіштерді аралас жалғауды қажетті заңдылық бойынша есептейді.
Пәндік лексика мен терминология:
Ток күші, кернеу, кедергі, приборлардың атауы, амперметр, вольтметр, реостат, резистор.
Үштілдік терминология:
Сабақтың басы
2 мин
(W)
Өткен сабақты қайталау
3 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
ІІ. Топқа біріктіру
Жасырылған суреттерді таңдау арқылы 3 топқа бөлу
1-топ: Ток күші. 2-топ: Кернеу 3-топ: Кедергі болып бөлінеді.
Бағалау парақшаларын таратып беремін.
III. "Ұяшық таңдау"әдісі
«Ұяшық таңдау» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
1. Электр кернеуі дегеніміз не?
2. Кернеу қандай бірлікпен беріледі?
3. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы қалай тұжырымдалады?
4. Кедергі дегеніміз не?
5 . Приборлардың шартты белгілерін сызбадан дұрыс көрсетіңдер?
Қойылған сұрақтарға жауап берілген соң, «Басбармақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау
Сабақтың ортасы
30 мин
Білу, түсіну
5 мин
(W)
Қолдану
10 мин
(E)
Талдау
5 мин
(G)
Жинақтау
10 мин
(I)
Жаңа сабақ
V. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу
Миға шабуыл. «Схемалар сыр шертеді» әдісімен суреттер бойынша ой тастау.
“Тәжірибе бекеті” әдісі арқылы эксперименттік тапсырма. Топтық жұмыс
Қажетті құрал-жабдықтарды таңдап алып (амперметр, вольтметр, кілт, реостат, резистор және шам) қажетті схеманы жинақтай алу.
“Бірін-бірі оқыту” әдісі. Топтық жұмыс
I-ші топ. Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы ток күші .
II-ші топ. Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу
III-ші топ. Тізбектеу және параллель жалғау шарттарындағы кедергі.
Дескриптор
- Екі өткізгіштің тізбектей және параллель жалғау кезіндегі амперметр мен вольтметрдің бірдей көрсетпейтінін біледі.
- Тізбектей жалғауда ток күші, кернеу, кедергіні анықтау және есептеу жолын түсінеді.
ҚБ. Бағдаршам арқылы топтар бірін бірі бағалайды.
“ Ғажайып тақта ” әдісі (Жеке жұмыс)
Осы әдіс арқылы оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, дұрыс бағытта орындап жатқанын қадағалаймын.
I деңгей
1 . Екі резистор өзара тізбектей жалғанған. Бірінші резистордың кедергісі 25 Ом, екінші резистордың кедергісі 50 Ом. Дұрыс тұжырымды табыңдар.
А . Резисторлардың жалпы кедергісі 50 Омнан кем.
Б . Резисторлардың екеуінде ток күші бірдей.
В . Резисторлардың екеуінде кернеу бірдей.
2 . Кедергілері R1=20 Ом және R2=30 Ом екі резистор өзара тізбектей жалғанған. Дұрыс тұжырымды табыңдар.
А . Бірінші резистордағы кернеу, екінші резистормен салыстырғанда үлкен.
Б . Бірінші резистордағы ток, екінші резистормен салыстырғанда үлкен.
В . Резисторлардың жалпы кедергісі 30 Ом.
3 . Кедергілері 2 және 3 Ом резисторлар өзара тізбектей жалғанған. Дұрыс тұжырымды табыңдар
А. Резисторлардың жалпы кедергісі 2 Ом нан кем.
Б. Резисторлардың жалпы кедергісі 3 Ом нан көп.
В . Екі резистордың ұштарындағы кернеу бірдей.
II деңгей
Электр тізбегінің сызбанұсқасында қолданылатын шартты белгілерді сыз.
III деңгей
Кедергілері R1=6 Ом, R2=3 Ом, R3=5 Ом, R4=24 Ом кедергілерден тұратын тізбектің жалпы кедергісін табыңдар.
R1
I R3 I
R2
R4
Дескриптор
1. Қарапайым сұрақтарға жауап береді.
2. Шартты белгілерді дұрыс сызады.
3 . Негізгі формуланы анықтап, формуланы пайдалана отырып, есептеу жүргізеді.
Әр оқушы өз шамасына қарай тапсырмаларды орындайды. Оқушылар өздерін «Ауа райы» тәсілі арқылы бағалайды.
1. Өткізгіштерді жалғау тәсілдерін біледі.
2. Приборларды пайдаланып, өткізгішті тізбектей және параллель жалғау түрлерін жасап көрсетеді.
3. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау кезіндегі белгісіз шамаларды анықтайды.



сызбалар
Зертханалық жұмысқа арналған приборлар
Смайлик арқылы бағалау
Плакаттар, түрлі-түсті маркерлер.
Түрлі түсті стикерлер
Слайд
кесте
Ауа райы корсетілген шағын суреттер
Сабақтың аяғы.
Бағалау
5 мин
«Күн көзі»
Кері байланыс
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын, сұрақтарын сары түсті қағаздарға жазып, тақтада салынған Күннің суретіне барып жапсырады. Тапсырма соңында барлық пікірлер оқылып, сабаққа қорытынды жасалынады.
Оқушыларға «жарайсың», «жақсы», «өте тамаша», «керемет», "бұл - жақсы жауап", "сен жетістіктерге
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz