Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ барысы

Сабақтың тақырыбы:

Дауыссыз Қ мен Ғ

Мұғалімнің

аты-жөні: Байдәулетова Б. С.

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:

СЫНЫП: 2 «Б»

Пәні:қазақ тілі.

Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

2. 1. 4. 1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2. 2. 3. 1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2. 3. 5. 1 -жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру

2. 4. 1. 3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Сабақ нәтижесі:
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Дауыссыз б мен п жазылуы туралы тақырыпты меңгерту, жаттығулар орындайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Дауыссыз б мен п әріптерінің жазылу ерекшелігі туралы білімдерін тиянақтайды

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Бағалау критерийі
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Жеке, жұптық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Ресурстар
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Оқулық, суреттер, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Пәнаралық байланыс
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Музыка
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Жоспарланғануақыт
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:

Басталуы

5 минут

Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Оқушылар шеңберге жиналып, бір-біріне тілектерін айтысады. Мұғалім : Балалар!

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық!

Оқушылар : (артқа бұрылып)

Үлкенге де сіз, кішіге де сіз,

Сәлембердік сіздерге, құрметпенен біз!

Қол шапалақтау
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:

Жаңа білім

10 минут

Ортасы

7 минут

Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

Білу және түсіну.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Ой ашар»:

Сөздік диктант: Берілген сөздерді жаз, дыбыстық талдау жаса. Ағайын, бөлінгіш, жапырақ, достар, оқулық, қағаз, т. б. Дескриптор: Сөздерді жазады. Әр топ өз аттарына лайық дыбыстық талдау жасайды. Бағалау.

Оқулықпен жұмыс: «Жариялау» әдісі. «Ауылда» тақырыбын түсініп оқу. Сұрақтарға жауап бер. Сұхбатты кімнен алады?

Дескриптор : «Ауылда» тақырыбын түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Мәтіннен п әрпіне аяқталған сөздерді көшіріп жазып, п әрпінің астын сызады.

Бағалау.

Дәптермен жұмыс: «Таныс, ойлан, орында» әдісі. 11-жаттығу, көп нүктенің орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз.

Оқулық,

мәтіндер.

Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Сабақтың соңы 5 минут
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

12 - жаттығу, Мақалды оқып, жатқа жазады.

Бағалау.

Жеке жұмыс
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:

Сергіту сәті

2 минут

Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: Өлеңді оқып, ондағы қимылдарды жасап көрсету.
Оқушылар қимылды көрсетеді
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:

Аяқталуы

Сабақты бекіту

3 минут

Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

Ой қорытыу

БББ кестесі

:
:
:
Білгенім
Білдім
Білгім келеді
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ:

Кері байланыс

3 минут

Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні::

«Бағдаршам әдісі» кері байланыс

Қызыл түс: өте жақсы түсіндім. Мен үшін қызықты болды.

Жасыыл түс:Мен сабақты жақсы түсіндім.

Сары түс:Әлі де ізденуім керек.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып бағдаршамға жабыстырады.
Сабақтың тақырыбы:Дауыссыз Қ мен Ғ: Үйге тапсырма:
Мұғалімніңаты-жөні: Байдәулетова Б. С.Күні:: 13 - жаттығу, 47 бет.

Сабақ 52

Дені саудың-жаны сау.

Көп ұйықтаған зиянау.

Мектеп: №38 мектеп - лицейі
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Күні:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі: Мұғалімнің аты-жөні: Байдәулетова Б. С.
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Сынып: 2 «Б» сыныбы
Мектеп:№38 мектеп - лицейі: Қатысқандар
Қатыспағандар
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Оқыту мақсаты:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

2. 1. 4. 1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2. 2. 3. 1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2. 3. 1. 1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Барлық оқушылар орындай алады

Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Оқушылардың көпшілігі орындай алады.
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады, сүттің іс-әрекетін әңгімелейді, қорытынды ойды түсінеді.
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Кейбір оқушылар орындай алады
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Алдыңғы оқу:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі: Қомағайлық - жаман әдет.
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Жоспар
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Жоспарланған уақыт есебі
Мектеп:№38 мектеп - лицейі: Жоспарланған іс-шара түрлері
Ресурстар
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: 5 минут
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Үй жұмысын сұрау.

Ой-сергек.

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Ортасы 30-35 минут
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Мағынаны ажырату.

Ой қозғау.

Жаңылтпашты жаңылмай айт.

Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,

Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.

Мәтін бойынша кейіпкерлердің суреті
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Жаңылтпаш арқылы тақырыпқа болжам жасату.

Сабақтың мақсатын айту.

Жетістік критерийін анықтау

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Оқылым

Жұптық жұмыс.

Тапсырма ертегідегі нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндіріңдер.

Бағалау: Жұптар бір-бірін өзара ауызша бағалайды.

Дескриптор:

Нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндір-2б

Мультимедиялық оқу құралы
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Жеке жұмыс.

Суретке қарап, ертегідегі сүттің іс-әрекетін қара сөзбен әңгімеле.

Дискриптор:

Ертегідегі сүттің іс-әрекетін өз сөзімен әңгімелей біледі - 2б

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Топпен жұмыс.

1-топ. Берілген сөздерден сөз құрап жазу.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
қай
рім
сүз
ш
мыз
кө
шұ
қол
і
і
ай
шік
же
бат
ран
ғап
лық
шік
ран
мақ
бе
ай
қы
май
ты
тон
мақ
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі: 2-топ. Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді атау.
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

3-топ. Жұмбақ шешу.

Сылдыр сұйық су емес,

Ішсең сусын қанады.

Ақ болса да қар емес?

Шешуін кім табады? (сүт)

Мал төлдеп әр ауыл

Пісірдік ақ бауыр. Бұл не? (уыз)

Күбіге құйып піскен не? (қымыз)

Ұйытып қойып ішкенім не? (айран)

Кілегей шайқап алғаным не? (май)

Сөреге кептіріп жайғаным не? (құрт)

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

4-топ. Кестені толтыр.

:
:
Ұйқының пайдасы
Ұйқының зияны
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.:
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Бағалау: Бас бармақ көрсету арқылы

Дискриптор:

Топ бойынша тапсырмаларды орындай алады-2б

Венн диаграммасы.

https://ust.kz/materials/docx/image/2017/december/d17/1513530650_html_67edbdb8b49c7f3d.gif Сүт өнімдері

https://ust.kz/materials/docx/image/2017/december/d17/1513530650_html_67edbdb8b49c7f3d.gif

Сусындар Тағамдар

Блиц-турнир сұрақтары. Кім жақсы меңгерді?

  1. Ақын ертегіде ненің әрекетін суреттеген?
  2. Сүттің аянышты халын кім байқады?
  3. Жұрт «сары су» жайлы не дейді?
  4. Ертегінің авторы кім?
  5. Бір күні сүтке не болыпты?
  6. Ақын осы ертегі арқылы не айтпақ болды?
  7. Ел-жұрт неге қайран қалды?
  8. Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады?
  9. Өлең неліктпен ертегіге жатады деп ойлайсың?

Үй тапсырмасы:

«Адам күніне неше сағат ұйықтау керек? Осы сұраққа жауап іздеу.

Рефлексия.

Қызық болды . . .

Түсінбедім . . .

Кері байланыс: Ауызша.

Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: Дифференция
Мектеп:№38 мектеп - лицейі: Бағалау
Пәнаралық байланыс
Сабақ 52Дені саудың-жаны сау.Көп ұйықтаған зиянау.: А, А+ қорытынды ойды түсінеді, ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып бередіү.
Мектеп:№38 мектеп - лицейі:

Жетістік критерийлері арқылы;

Бас бармақ арқылы.

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық

Құрмет

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, АКТ қолдану дағдылары. Осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі, тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.


Ұқсас жұмыстар
Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Шынарым менің, шырайлым менің
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Жай бөлшектерді бөлуге есептер шығару. 5 сынып
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Ньютонның бірінші заңы
Топ спикерінің бағалауы
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Компьютерлік графика және оларға амалдар қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz