Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ барысы
Сабақтың тақырыбы:
Дауыссыз Қ мен Ғ
Мұғалімнің
аты-жөні: Байдәулетова Б. С.
Күні:
СЫНЫП: 2 <<Б>>
Пәні:қазақ тілі.
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2.3.5.1 -жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Дауыссыз б мен п жазылуы туралы тақырыпты меңгерту, жаттығулар орындайды
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Дауыссыз б мен п әріптерінің жазылу ерекшелігі туралы білімдерін тиянақтайды
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге жиналып, бір-біріне тілектерін айтысады. Мұғалім : Балалар!
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен.
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Оқушылар : (артқа бұрылып)
Үлкенге де сіз, кішіге де сіз,
Сәлембердік сіздерге, құрметпенен біз!
Қол шапалақтау
Жаңа білім
10 минут
Ортасы
7 минут
Білу және түсіну.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
<<Ой ашар>>:
Сөздік диктант: Берілген сөздерді жаз, дыбыстық талдау жаса. Ағайын, бөлінгіш, жапырақ, достар, оқулық, қағаз, т. б. Дескриптор: Сөздерді жазады. Әр топ өз аттарына лайық дыбыстық талдау жасайды. Бағалау.
Оқулықпен жұмыс: <<Жариялау>> әдісі. <<Ауылда>> тақырыбын түсініп оқу. Сұрақтарға жауап бер. Сұхбатты кімнен алады?
Дескриптор: <<Ауылда>> тақырыбын түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Мәтіннен п әрпіне аяқталған сөздерді көшіріп жазып, п әрпінің астын сызады.
Бағалау.
Дәптермен жұмыс: <<Таныс, ойлан, орында>> әдісі. 11-жаттығу, көп нүктенің орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз.
Оқулық,
мәтіндер.
Сабақтың соңы 5 минут
12 - жаттығу, Мақалды оқып, жатқа жазады.
Бағалау.
Жеке жұмыс
Сергіту сәті
2 минут
Өлеңді оқып,ондағы қимылдарды жасап көрсету.
Оқушылар қимылды көрсетеді
Аяқталуы
Сабақты бекіту
3 минут
Ой қорытыу
БББ кестесі
Білгенім
Білдім
Білгім келеді
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Кері байланыс
3 минут
<<Бағдаршам әдісі>> кері байланыс
Қызыл түс: өте жақсы түсіндім.Мен үшін қызықты болды.
Жасыыл түс:Мен сабақты жақсы түсіндім.
Сары түс:Әлі де ізденуім керек.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып бағдаршамға жабыстырады.
Үйге тапсырма:
13 - жаттығу, 47 бет.
Сабақ 52
Дені саудың-жаны сау.
Көп ұйықтаған зиянау.
Мектеп: №38 мектеп - лицейі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Байдәулетова Б. С.
Сынып: 2 <<Б>> сыныбы
Қатысқандар
Қатыспағандар
Оқыту мақсаты:
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Барлық оқушылар орындай алады
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады.
Тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады, сүттің іс-әрекетін әңгімелейді, қорытынды ойды түсінеді.
Кейбір оқушылар орындай алады
Ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Алдыңғы оқу:
Қомағайлық - жаман әдет.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланған іс-шара түрлері
Ресурстар
5 минут
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Үй жұмысын сұрау.
Ой-сергек.
Ортасы 30-35 минут
Мағынаны ажырату.
Ой қозғау.
Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,
Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.
Мәтін бойынша кейіпкерлердің суреті
Жаңылтпаш арқылы тақырыпқа болжам жасату.
Сабақтың мақсатын айту.
Жетістік критерийін анықтау
Оқылым
Жұптық жұмыс.
Тапсырма ертегідегі нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндіріңдер.
Бағалау: Жұптар бір-бірін өзара ауызша бағалайды.
Дескриптор:
Нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндір-2б
Мультимедиялық оқу құралы
Жеке жұмыс.
Суретке қарап, ертегідегі сүттің іс-әрекетін қара сөзбен әңгімеле.
Дискриптор:
Ертегідегі сүттің іс-әрекетін өз сөзімен әңгімелей біледі - 2б
Топпен жұмыс.
1-топ. Берілген сөздерден сөз құрап жазу.
қай
рім
сүз
ш
мыз
кө
шұ
қол
і
і
ай
шік
же
бат
ран
ғап
лық
шік
ран
мақ
бе
ай
қы
май
ты
тон
мақ
2-топ. Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді атау.
3-топ. Жұмбақ шешу.
Сылдыр сұйық су емес,
Ішсең сусын қанады.
Ақ болса да қар емес?
Шешуін кім табады? (сүт)
Мал төлдеп әр ауыл
Пісірдік ақ бауыр. Бұл не? (уыз)
Күбіге құйып піскен не? (қымыз)
Ұйытып қойып ішкенім не? (айран)
Кілегей шайқап алғаным не? (май)
Сөреге кептіріп жайғаным не? (құрт)
4-топ. Кестені толтыр.
Ұйқының пайдасы
Ұйқының зияны
Бағалау: Бас бармақ көрсету арқылы
Дискриптор:
Топ бойынша тапсырмаларды орындай алады-2б
Венн диаграммасы.
Сүт өнімдері
Сусындар Тағамдар
Блиц-турнир сұрақтары. Кім жақсы меңгерді?
Ақын ертегіде ненің әрекетін суреттеген?
Сүттің аянышты халын кім байқады?
Жұрт <<сары су>> жайлы не дейді?
Ертегінің авторы кім?
Бір күні сүтке не болыпты?
Ақын осы ертегі арқылы не айтпақ болды?
Ел-жұрт неге қайран қалды?
Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады?
Өлең неліктпен ертегіге жатады деп ойлайсың?
Үй тапсырмасы:
<<Адам күніне неше сағат ұйықтау керек? Осы сұраққа жауап іздеу.
Рефлексия.
Қызық болды....
Түсінбедім....
Кері байланыс: Ауызша.
Дифференция
Бағалау
Пәнаралық байланыс
А,А+ қорытынды ойды түсінеді, ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып бередіү.
Жетістік критерийлері арқылы;
Бас бармақ арқылы.
Құндылықтарды дарыту
Ынтымақтастық
Құрмет
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, АКТ қолдану дағдылары. Осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі, тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Пән: жаратылыстану
Мектеп: №38 мектеп - лицей
Мерзімі: 3 - тоқсан
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Байдәулетова
Сынып: 2 <<Б>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Ай - Жердің табиғи серігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.4.1.2.Жердің табиғи серігін анықтау.
2.1.2.2.Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат,нысан,жоспар,мерзім,нәтиже)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Ай-Жердің жалғыз серігі екенін біледі.
Көптеген оқушылар: Берілген тапсырмаларды орындай алады.
Кейбір оқушылар: Зерттеу жұмысы кезінде Айдың Жерді қозғала айналатындығын зерттей алады.
Жетістік критерийлері
Ай - Жердің табиғи серігі екенін біледі;
Айдың фазаларының өзгеріп тұратынын біледі және бейнелеп көрсете алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылардың ғарыш тақырыбында сөздік қоры молаяды. Ай-Луна-
Жер серік, Ай-Жердің табиғи серігі сөздері мен сөз тіркестерін үш тілде айтып үйренеді.
Құндылықтарды дарыту
Ғарыш туралы білуге, зерттеуге деген құлшыныстары артады.
Пәнаралық байланыстар
Сабақ дүниетану,музыка,қазақ тілі пәнімен байланысты
АКТ
АКТ-дан видео материалдар көрсетіледі.
Алдыңғы меңгерілген білім
Күн және Жер туралы білім алды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ: Күн
2-топ: Ай
3-топ: Жер
(Ұ) Ширату.
Терең ғылым саланың
Тегі деп ой сананың
Маңыз беріп оқимын
Жаратылыстану сабағын.
Алдыңғы білім. <<Жер мен Күн>>
Жерге жақын ғаламшар? (Күн)
Күннің түсі қандай? (сарғыш,жұлдыз)
Ол қандай шар? (Ол қызған үлкен шар)
Күн жерге не береді? (жылу,жарық)
Жер нені айнала қозғалады? (Күнді)
Мұғалім өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.
Бірінші жуап берген оқушы келіп отырады.
Жаңа сабақ
Миға шабуыл
10 минут
Оқу мақсатымен таныстыру.
Бейнематериал көрсету.
http://www.imektep.kz/ai
Серік сөзін қалай түсінесіңдер?
Адамдар пойызбен,кемемен қалай саяхат жасаған?
Үнемі бірге сапар шегетін адамдар қалай аталады? (Жолсерік)
Серік дегеніміздің не екенін талқылау.
Айдың ғарыштан түсірілген суреттерін көрсете отырып, Айды Жердің серігі ретінде сипаттау.
(МТ) Серік деп үнемі біреудің қасында жолдас болып жүретін кісіні айтады. Ай үнемі біздің ғаламшарымызбен ілесіп жүреді. Ол жерді айналып қозғалады. Ай Жерден еш уақытта алыстап кетпейді. Жер серіктері де жасанды және табиғи болып бөлінеді екен.Олай болса,Ай қандай серікке жатады?
-Табиғи серік.
Сабақ ортасы
15 минут
<<ЖИГСО>> әдісі
Сергіту сәті
<<Күн мен түн>>
Топтық жұмыс
Әр топтан топ мүшелері бір-біріне топтарға барып түсіндіреді.
(ОТ,Қ) Ай-жердің жалғыз серігі. Ол жерді айналып қозғалады.Айды адамдар түнгі аспаннан көре алады. Ол біздің ғаламшарымыздан кіші, онда атмосфера жоқ.
Сен білесің бе?Қосымша мәлімет
Ай-Жер ғаламшарының табиғи серігі.Бұл бізге ең жақын ғарыш денесі.Ол Жерді айналып қозғалады.Жермен бірге Күнді айналып қозғалады.Жерден Айға дейінгі орташа арақашықтық -384400км.Айдың массасы біздің ғаламшарымыздың массасынан шамамен 81 есе аз.Жай көзбен қарағанда Ай бетінен дақтарды көруге болады.Қара қоңыр дақтар теңіздер деп аталады.Бұл ойыстарда су болмайды.Олар аспан денесімен соқтығысып,пайда болғаннан кейін жанартау лавасымен толған деп болжам жасаған.
Лава дегеніміз- (итал. lava, лат. labes - опырылу, құлау) - жанартау әсерінен жер бетіне төгілетін отты-сұйық балқыма.
<<Ойлан - топтас-талқыла>>
1-топ: Жер серігі.Сызбадағы Жер мен Айды анықтап,атауларын жаз.Боя.
Дескриптор:
Сызбадағы Жер мен Айды анықтайды.
Атауларын жазады.
Суретті бояйды.
Айды сипаттап жазады.
Балалар сіздер топ болып зерттеу жұмысын жүргізесіздер.Яғни Ай қалай айналатындығына көздеріңізді жеткізесіздер.Ол үшін бізге су ішетін түтікшелер,ермексаз қажет.Ермексаздан Ай мен Жердің моделін жасаңдар.Жұмыс барысында мөлшеріне,пішініне,түсіне мән беріңіздер.Жер моделін түтікшелер қиылысатын немесе біріктірілетін ,ал Ай моделін қарама-қарсы ұшына бекітіңдер.Жер моделін айналдырып көріңдер.
-Не байқадыңыздар?
-Яғни, Айдың белгілі бір қашықтықта тұрып Жерді айналатындығын түсінеді.
Айдың суреті.
Сабақтың соңы
10 минут
Қалыптастырушы бағалау
<<Кері байланыс>>
<<Жұлдызды сұрақтар>>
Біз бүгінгі сабағымызда Ай Жердің табиғи серігі екенін білдік.
-Айдан басқа аспан әлемінде түнгі мезгілде
тағы нелерді байқауға болады?
-Олай болса қандай жұлдыздарды білесіңдер?
-Жетіқарақшы.
-Олай болса сол жетіқарақшы жұлдызы бізге бірнеше сұрақтар беріпті.
№
Сұрақтар
1
Жердің көрінісі қандай?
2
Жер мен Айды салыстыр.Қайсысы үлкен?
3
Айды қай кезде көре аламыз?
4
Ай үнемі Жердің маңында бола ма?
5
Айды Жердің серігі деп айтуға бола ма? Неге?
6
Ай қалай қозғалады?
7
Айда ауа бола ма?
Қалыптастырушы бағалау.
Мәтінді түсініп оқы.
Бұл - Жерге ең жақын ғарыш денесі. Ол өзінен жарық шығармайды. Жерді айнала қозғалады. Жер бетіне күндіз де, түнде де көрінеді. Оның массасы біздің ғаламшарымыздың массасынан өте аз. Бұл аспан денесін <<Жердің табиғи серігі>> деп атайды.
:: Мәтінде қай ғарыш денесі туралы айтылады?
:: Суреттен тауып, тұсындағы бос орынға атауын жаз.
Дескриптор :
Білім алушы
- мәтінде сипатталған денені атайды; - суреттен Жердің табиғи серігін белгілеп көрсетеді.
Оқушыларға толған Ай мен жарты Айдың суреті көрсетіледі.
Сабақты өте жақсы түсіндім деген оқушылар толған Айға отырады, ал сабақты жартылай түсіндім деген оқушылар жарты Айға отырады.
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қабілеті жоғары оқушылар: Ай фазаларының суретін салады;
Қабілеті орташа оқушылар Ай күнтізбесін толтырады.
Оқушылардың әр іс-әрекеті бағаланып, мадақтау сөздер мен шапалақтау және смайликтер беру арқылы қолдау көрсетіледі.
Суреттерді пайдалана отырып, оқушылардың Ай және оның фазалары туралы білімдерін бағалау.
Тәжірибелер жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі:
Дауыссыз Қ мен Ғ
Мұғалімнің
аты-жөні: Байдәулетова Б. С.
Күні:
СЫНЫП: 2 <<Б>>
Пәні:қазақ тілі.
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2.3.5.1 -жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру
2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Дауыссыз б мен п жазылуы туралы тақырыпты меңгерту, жаттығулар орындайды
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Дауыссыз б мен п әріптерінің жазылу ерекшелігі туралы білімдерін тиянақтайды
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге жиналып, бір-біріне тілектерін айтысады. Мұғалім : Балалар!
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен.
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Оқушылар : (артқа бұрылып)
Үлкенге де сіз, кішіге де сіз,
Сәлембердік сіздерге, құрметпенен біз!
Қол шапалақтау
Жаңа білім
10 минут
Ортасы
7 минут
Білу және түсіну.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
<<Ой ашар>>:
Сөздік диктант: Берілген сөздерді жаз, дыбыстық талдау жаса. Ағайын, бөлінгіш, жапырақ, достар, оқулық, қағаз, т. б. Дескриптор: Сөздерді жазады. Әр топ өз аттарына лайық дыбыстық талдау жасайды. Бағалау.
Оқулықпен жұмыс: <<Жариялау>> әдісі. <<Ауылда>> тақырыбын түсініп оқу. Сұрақтарға жауап бер. Сұхбатты кімнен алады?
Дескриптор: <<Ауылда>> тақырыбын түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді. Мәтіннен п әрпіне аяқталған сөздерді көшіріп жазып, п әрпінің астын сызады.
Бағалау.
Дәптермен жұмыс: <<Таныс, ойлан, орында>> әдісі. 11-жаттығу, көп нүктенің орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз.
Оқулық,
мәтіндер.
Сабақтың соңы 5 минут
12 - жаттығу, Мақалды оқып, жатқа жазады.
Бағалау.
Жеке жұмыс
Сергіту сәті
2 минут
Өлеңді оқып,ондағы қимылдарды жасап көрсету.
Оқушылар қимылды көрсетеді
Аяқталуы
Сабақты бекіту
3 минут
Ой қорытыу
БББ кестесі
Білгенім
Білдім
Білгім келеді
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Кері байланыс
3 минут
<<Бағдаршам әдісі>> кері байланыс
Қызыл түс: өте жақсы түсіндім.Мен үшін қызықты болды.
Жасыыл түс:Мен сабақты жақсы түсіндім.
Сары түс:Әлі де ізденуім керек.
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып бағдаршамға жабыстырады.
Үйге тапсырма:
13 - жаттығу, 47 бет.
Сабақ 52
Дені саудың-жаны сау.
Көп ұйықтаған зиянау.
Мектеп: №38 мектеп - лицейі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Байдәулетова Б. С.
Сынып: 2 <<Б>> сыныбы
Қатысқандар
Қатыспағандар
Оқыту мақсаты:
2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Барлық оқушылар орындай алады
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады.
Тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады, сүттің іс-әрекетін әңгімелейді, қорытынды ойды түсінеді.
Кейбір оқушылар орындай алады
Ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Алдыңғы оқу:
Қомағайлық - жаман әдет.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланған іс-шара түрлері
Ресурстар
5 минут
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Үй жұмысын сұрау.
Ой-сергек.
Ортасы 30-35 минут
Мағынаны ажырату.
Ой қозғау.
Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,
Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.
Мәтін бойынша кейіпкерлердің суреті
Жаңылтпаш арқылы тақырыпқа болжам жасату.
Сабақтың мақсатын айту.
Жетістік критерийін анықтау
Оқылым
Жұптық жұмыс.
Тапсырма ертегідегі нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндіріңдер.
Бағалау: Жұптар бір-бірін өзара ауызша бағалайды.
Дескриптор:
Нақыл сөзді тауып, мағынасын түсіндір-2б
Мультимедиялық оқу құралы
Жеке жұмыс.
Суретке қарап, ертегідегі сүттің іс-әрекетін қара сөзбен әңгімеле.
Дискриптор:
Ертегідегі сүттің іс-әрекетін өз сөзімен әңгімелей біледі - 2б
Топпен жұмыс.
1-топ. Берілген сөздерден сөз құрап жазу.
қай
рім
сүз
ш
мыз
кө
шұ
қол
і
і
ай
шік
же
бат
ран
ғап
лық
шік
ран
мақ
бе
ай
қы
май
ты
тон
мақ
2-топ. Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді атау.
3-топ. Жұмбақ шешу.
Сылдыр сұйық су емес,
Ішсең сусын қанады.
Ақ болса да қар емес?
Шешуін кім табады? (сүт)
Мал төлдеп әр ауыл
Пісірдік ақ бауыр. Бұл не? (уыз)
Күбіге құйып піскен не? (қымыз)
Ұйытып қойып ішкенім не? (айран)
Кілегей шайқап алғаным не? (май)
Сөреге кептіріп жайғаным не? (құрт)
4-топ. Кестені толтыр.
Ұйқының пайдасы
Ұйқының зияны
Бағалау: Бас бармақ көрсету арқылы
Дискриптор:
Топ бойынша тапсырмаларды орындай алады-2б
Венн диаграммасы.
Сүт өнімдері
Сусындар Тағамдар
Блиц-турнир сұрақтары. Кім жақсы меңгерді?
Ақын ертегіде ненің әрекетін суреттеген?
Сүттің аянышты халын кім байқады?
Жұрт <<сары су>> жайлы не дейді?
Ертегінің авторы кім?
Бір күні сүтке не болыпты?
Ақын осы ертегі арқылы не айтпақ болды?
Ел-жұрт неге қайран қалды?
Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады?
Өлең неліктпен ертегіге жатады деп ойлайсың?
Үй тапсырмасы:
<<Адам күніне неше сағат ұйықтау керек? Осы сұраққа жауап іздеу.
Рефлексия.
Қызық болды....
Түсінбедім....
Кері байланыс: Ауызша.
Дифференция
Бағалау
Пәнаралық байланыс
А,А+ қорытынды ойды түсінеді, ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып бередіү.
Жетістік критерийлері арқылы;
Бас бармақ арқылы.
Құндылықтарды дарыту
Ынтымақтастық
Құрмет
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, АКТ қолдану дағдылары. Осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі, тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Пән: жаратылыстану
Мектеп: №38 мектеп - лицей
Мерзімі: 3 - тоқсан
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Байдәулетова
Сынып: 2 <<Б>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Ай - Жердің табиғи серігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.4.1.2.Жердің табиғи серігін анықтау.
2.1.2.2.Бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат,нысан,жоспар,мерзім,нәтиже)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Ай-Жердің жалғыз серігі екенін біледі.
Көптеген оқушылар: Берілген тапсырмаларды орындай алады.
Кейбір оқушылар: Зерттеу жұмысы кезінде Айдың Жерді қозғала айналатындығын зерттей алады.
Жетістік критерийлері
Ай - Жердің табиғи серігі екенін біледі;
Айдың фазаларының өзгеріп тұратынын біледі және бейнелеп көрсете алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылардың ғарыш тақырыбында сөздік қоры молаяды. Ай-Луна-
Жер серік, Ай-Жердің табиғи серігі сөздері мен сөз тіркестерін үш тілде айтып үйренеді.
Құндылықтарды дарыту
Ғарыш туралы білуге, зерттеуге деген құлшыныстары артады.
Пәнаралық байланыстар
Сабақ дүниетану,музыка,қазақ тілі пәнімен байланысты
АКТ
АКТ-дан видео материалдар көрсетіледі.
Алдыңғы меңгерілген білім
Күн және Жер туралы білім алды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ: Күн
2-топ: Ай
3-топ: Жер
(Ұ) Ширату.
Терең ғылым саланың
Тегі деп ой сананың
Маңыз беріп оқимын
Жаратылыстану сабағын.
Алдыңғы білім. <<Жер мен Күн>>
Жерге жақын ғаламшар? (Күн)
Күннің түсі қандай? (сарғыш,жұлдыз)
Ол қандай шар? (Ол қызған үлкен шар)
Күн жерге не береді? (жылу,жарық)
Жер нені айнала қозғалады? (Күнді)
Мұғалім өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды.
Бірінші жуап берген оқушы келіп отырады.
Жаңа сабақ
Миға шабуыл
10 минут
Оқу мақсатымен таныстыру.
Бейнематериал көрсету.
http://www.imektep.kz/ai
Серік сөзін қалай түсінесіңдер?
Адамдар пойызбен,кемемен қалай саяхат жасаған?
Үнемі бірге сапар шегетін адамдар қалай аталады? (Жолсерік)
Серік дегеніміздің не екенін талқылау.
Айдың ғарыштан түсірілген суреттерін көрсете отырып, Айды Жердің серігі ретінде сипаттау.
(МТ) Серік деп үнемі біреудің қасында жолдас болып жүретін кісіні айтады. Ай үнемі біздің ғаламшарымызбен ілесіп жүреді. Ол жерді айналып қозғалады. Ай Жерден еш уақытта алыстап кетпейді. Жер серіктері де жасанды және табиғи болып бөлінеді екен.Олай болса,Ай қандай серікке жатады?
-Табиғи серік.
Сабақ ортасы
15 минут
<<ЖИГСО>> әдісі
Сергіту сәті
<<Күн мен түн>>
Топтық жұмыс
Әр топтан топ мүшелері бір-біріне топтарға барып түсіндіреді.
(ОТ,Қ) Ай-жердің жалғыз серігі. Ол жерді айналып қозғалады.Айды адамдар түнгі аспаннан көре алады. Ол біздің ғаламшарымыздан кіші, онда атмосфера жоқ.
Сен білесің бе?Қосымша мәлімет
Ай-Жер ғаламшарының табиғи серігі.Бұл бізге ең жақын ғарыш денесі.Ол Жерді айналып қозғалады.Жермен бірге Күнді айналып қозғалады.Жерден Айға дейінгі орташа арақашықтық -384400км.Айдың массасы біздің ғаламшарымыздың массасынан шамамен 81 есе аз.Жай көзбен қарағанда Ай бетінен дақтарды көруге болады.Қара қоңыр дақтар теңіздер деп аталады.Бұл ойыстарда су болмайды.Олар аспан денесімен соқтығысып,пайда болғаннан кейін жанартау лавасымен толған деп болжам жасаған.
Лава дегеніміз- (итал. lava, лат. labes - опырылу, құлау) - жанартау әсерінен жер бетіне төгілетін отты-сұйық балқыма.
<<Ойлан - топтас-талқыла>>
1-топ: Жер серігі.Сызбадағы Жер мен Айды анықтап,атауларын жаз.Боя.
Дескриптор:
Сызбадағы Жер мен Айды анықтайды.
Атауларын жазады.
Суретті бояйды.
Айды сипаттап жазады.
Балалар сіздер топ болып зерттеу жұмысын жүргізесіздер.Яғни Ай қалай айналатындығына көздеріңізді жеткізесіздер.Ол үшін бізге су ішетін түтікшелер,ермексаз қажет.Ермексаздан Ай мен Жердің моделін жасаңдар.Жұмыс барысында мөлшеріне,пішініне,түсіне мән беріңіздер.Жер моделін түтікшелер қиылысатын немесе біріктірілетін ,ал Ай моделін қарама-қарсы ұшына бекітіңдер.Жер моделін айналдырып көріңдер.
-Не байқадыңыздар?
-Яғни, Айдың белгілі бір қашықтықта тұрып Жерді айналатындығын түсінеді.
Айдың суреті.
Сабақтың соңы
10 минут
Қалыптастырушы бағалау
<<Кері байланыс>>
<<Жұлдызды сұрақтар>>
Біз бүгінгі сабағымызда Ай Жердің табиғи серігі екенін білдік.
-Айдан басқа аспан әлемінде түнгі мезгілде
тағы нелерді байқауға болады?
-Олай болса қандай жұлдыздарды білесіңдер?
-Жетіқарақшы.
-Олай болса сол жетіқарақшы жұлдызы бізге бірнеше сұрақтар беріпті.
№
Сұрақтар
1
Жердің көрінісі қандай?
2
Жер мен Айды салыстыр.Қайсысы үлкен?
3
Айды қай кезде көре аламыз?
4
Ай үнемі Жердің маңында бола ма?
5
Айды Жердің серігі деп айтуға бола ма? Неге?
6
Ай қалай қозғалады?
7
Айда ауа бола ма?
Қалыптастырушы бағалау.
Мәтінді түсініп оқы.
Бұл - Жерге ең жақын ғарыш денесі. Ол өзінен жарық шығармайды. Жерді айнала қозғалады. Жер бетіне күндіз де, түнде де көрінеді. Оның массасы біздің ғаламшарымыздың массасынан өте аз. Бұл аспан денесін <<Жердің табиғи серігі>> деп атайды.
:: Мәтінде қай ғарыш денесі туралы айтылады?
:: Суреттен тауып, тұсындағы бос орынға атауын жаз.
Дескриптор :
Білім алушы
- мәтінде сипатталған денені атайды; - суреттен Жердің табиғи серігін белгілеп көрсетеді.
Оқушыларға толған Ай мен жарты Айдың суреті көрсетіледі.
Сабақты өте жақсы түсіндім деген оқушылар толған Айға отырады, ал сабақты жартылай түсіндім деген оқушылар жарты Айға отырады.
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қабілеті жоғары оқушылар: Ай фазаларының суретін салады;
Қабілеті орташа оқушылар Ай күнтізбесін толтырады.
Оқушылардың әр іс-әрекеті бағаланып, мадақтау сөздер мен шапалақтау және смайликтер беру арқылы қолдау көрсетіледі.
Суреттерді пайдалана отырып, оқушылардың Ай және оның фазалары туралы білімдерін бағалау.
Тәжірибелер жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz