Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Түсіну ойлау деңгейі

<<Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану>>

Коучингтің тақырыбы:
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану.
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Жалпымақсаты:
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, ынтымақтаса жұмыс істеу, Блум таксономиясы арқылы оқытудағы кедергілерді қалай азайтуға болатынын, мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға үйрету. Сыни ойлауға үйрету әдістемесін үйрету.
Оқу нәтижесі:
Оқытуда қандай негізгі кедергілер бар және оларды қалай жеңуге болатындығын білу.Мұғалімдер оқушыларға қалай оқу керектігін үйренуге қандай көмек бере алады.
Түйінді идеялар:
Сабақ барысында мұғалімдерге түрлі тапсырмаларды орындатып, Блум таксономиясының білімді игеруге тиімділігіне көздерін жеткізу
Жаттығулар:
1. Топтарға бөлу <<Конфеттегі ұлттық аспаптармен>>
2. Топтық жұмыстар
Білу ойлау деңгейі: <<Санаға шабуыл >>
Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов, Шәкәрім Құдайбердіұлы ақын- жазушылардың арасында қандай байланыстар бар?
<<Ойлау дағдыларының >> моделін жасау.
Түсіну ойлау деңгейі: Теория мен зерттеулермен таныстыру
3. Сергіту сәті <<Суретші>> тапсырмасын орындау.
Қолдану ойлау деңгейі:
Эдвард де Боно "6 ойлау шляпасы"
<<Біздің білім беру жүйесіне деген көзқарас>>
Талдау ойлау деңгейі: Пәндеріне қарай бөліп, сабақ жоспарын жасау
Жинақтау ойлау деңгейі: Оқыту үдерісіндегі кедергілермен оны шешу жолдарын анықтау
Бағалау ойлау деңгейі: Блум таксономиясының ойлау деңгейіне өткізілген сабақ пен дәстүрлі сабақты салыстырыңыздар
Әріптестерге <<кері байланыс>> БҮҮ ұсыну арқылы коучингке және коуч жұмысына баға береді.
Мұғалім жазбалары
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
1.Кіріспе сөз
Коучингке қатысушыларды коучинг жұмысының тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру.
2. Топтарға бөлу
<<Конфеттегі ұлттық аспаптармен>> қатысушыларды шағын үш топқа бөлу. <<Домбыра>>, <<Жетіген>>, <<Сазген>>
3. Топтық жұмыстар
Білу ойлау деңгейі: <<Санаға шабуыл >>
Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов, Шәкәрім Құдайбердіұлы ақын- жазушылардың арасында қандай байланыстар бар?
<<Ойлау дағдыларының >> моделін жасау.
Домбыра тобы: сын тұрғысынан ойлай білу, әлеуметтік қажеттілік, психологиялық қажеттілік, физиологиялық ерекшеліктері, техниканың дамуы, қоршаған орта, интернет қарым - қатынас
Жетіген тобы: үлкен ағаштың тамырын ойлау деп алып, бұтақтарына ұлы адамдарға еліктеу арқылы, қосымша мәліметтер арқылы (кітап, интернет, теледидар т.б.), естігені, көргені бойынша, есіне түсіру бойынша т.б.
Сазген тобы: адамның басы арқылы: мидан барлық органдарымызға миллиондаған нейрондар арқылы тез бұйрықтар беріліп, басқа органдардың орындайтынын, ми арқылы көреді, қызығады, естиді, ойлайды, сұрақ туындайды, есте сақтау дамиды, салыстырады, әрекеттенеді, қорытынды жасады.
Түсіну ойлау деңгейі: Теория мен зерттеулермен таныстыру
1.Білім беру саласында Бенджамин Блум оқыту таксономиясының алатын орны
2.Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары
3.Б.Блум таксономиясының деңгейлері бойынша сұрақтар мен тапсырмалар үлгілері берілді.
Сергіту сәті. <<Суретші>> жаттығуын орындау барысында мұғалімдер бірлесіп әрекет жасауда өзара түсіністіктің қажет екеніне көз жеткізеді.
Қолдану ойлау деңгейі:
Эдвард де Боно "6 ойлау шляпасы"
<<Біздің білім беру жүйесіне деген көзқарас>> деген сауалға жауап іздеп, алты түрлі көзқарасты ашып берді.
Талдау ойлау деңгейі: Пәндеріне қарай бөліп, сабақ жоспарын жасау
1. <<Компьютерлік оқыту тахнологиясы >> - Торғаева Сәнжан қорғады
2. <<Қазақ елі>> - Тоқмурзинова Динара
3. <<Имя существительное>> - Акимбаева Нафися
Жинақтау ойлау деңгейі: Оқыту үдерісіндегі кедергілермен оны шешу жолдарын анықтау.(Бірінші кезеңде үш топ постерге кедергілерді теріп жазады. Екінші кезеңде топтар постерлерін ауыстырып қарсы топтың жазған кедергілерін шешу жолдарын іздейді.Содан соң әр топ өз постерлерін қайтып алып, ортаға шығып келесі топтың ұсынған пікірлерін талқылайды)
Бағалау ойлау деңгейі: 1.Блум таксономиясының ойлау деңгейіне өткізілген сабақ пен дәстүрлі сабақты салыстырды.
2.Әріптестерге <<кері байланыс>> БҮҮ ұсыну арқылы коучингке және коуч жұмысына баға береді.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
1.Сабақты теориялық тұрғыдан жалпы білемін
1.Осыны тәжірибеде қолданып үйренгім келеді
1.Жоспар жасауды үйрендім
2.Блум таксономиясы жүйесінің теориялық негіздемесін білемін
2.Осы жүйені қолданып, сабақ жоспарын жасауды үйрендім
2.Тәжірибеде қолданып үйренгім келеді.Өзімнің және оқушылардың білім, шығармашылық деңгейін көтергім келеді.
3.Естуім бар
Сабақта қалай қолдану керек екенін білмеймін
Сабақтарымды Блум таксономиясымен өткізуді үйренгім келеді.Жалпы жобасын түсіндім.
4.Блум таксономиясы туралы газет журнал, кітаптардан оқыдым.
Толық түрде
Жалпы жобасын
5.ІІІ деңгей курсынан Блум таксономиясын естіп, шамалы білетінмін
Сабақ жоспарын жазуды
Білімімді тереңдетуім керек
6.Алты қалпақ туралы
<<Алты қалпақты>>.
Блум таксономиясының тиімділігі туралы
Анық білгім келеді алты қалпақ туралы.
Жоспарлаған сабақты жолға қоюға қиналамын

<<Ең ғажайып бақыт екен адамға, ұстаз болып қалу мына ғаламда>>
І. Хор <<Атамекен>> - Қоғамдастық мүшелері
ІІ. Жүргізуші:
Қайырлы күн, құрметті әріптестер!
Білім жүйесі - елімізде ең көп реформаланатын саланың бірі.

Қатысушыларды таныстыру (жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында көрші тұрған жұптар бір-бірімен 1 минут әңгімелеседі, алған ақпараты арқылы көршісін таныстырады )

Талқыланатын сұрақтар:
1. <<Қазіргі кездегі білім беру мәселелері>>
2. <<Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары>>
3. <<Мұғалім беделі>>

Мақсаты: білім сапасын жетілдіру үшін мұғалімдердің заманауи оқытудағы әдістері мен дағдыларын инновациялық - педагогикалық және сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру.
ІІ топ.>>.
Мақсаты: өз тәжірибесіндегі қиындықтарды анықтай отырып, мұғалімдердің таным - ізденушілік қабілеттерін дамыту, кәсібилік пен шеберлікті арттыру.
ІІІ топ.
Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби біліктілігін көтеру, өз ісінің шебері болу үшін алдағы мақсаттарын жанаша көзқараспен айқындау.

1. Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу.
Нұсқау: Сіздердің алдыңызда педагогикалық жағдайлар қатары берілген. Әр берілген жағдайды оқи отырып, өз педагогикалық пайымдауыңыз бойынша көрсетілген нұсқаудың біреуін таңдайсыз. Егер берілген нұсқаудың ешқайсысына көңіліңіз толмаса, онда жетінші нұсқаға өзіңіз дұрыс деген ойыңызды білдіресіз.

1 - ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: <<Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз>> , -- деді. Сіз не деп жауап бересіз?
1. <<Сенің ісін мұғалімге үйрету емес, өзің оқуын керек>>.
2. <<Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын>>.
3. << Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шығар>>.
4. <<Шындығына келгенде, сенің оқығын келмейді>>.
5. <<Неге олай ойлайтынынды білгім келеді>>.
6. <<Бұл туралы нақтырақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?>>.

2 - ситуациялық сұрақ: Оқушы оқу үлгеріміне, қабілетіңе көңілі толмай және жаңа тақырыпты дұрыстап түсіне алмай, мұғалімге: <<Мұғалім, мені келешекте жақсы оқып, сыныптағы басқа балалардан озады деп ойлайсыз ба?>>.
Мұғалім не деп жауап беруі қажет?
1. <<Шынымды айтсам, күмәнім бар>>.
2. <<Әрине, сен бұған күмәнданбай ақ қой>>.
3. <<Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін>>.
4. <<Неге сен өз - өзіңе сенбейсің?>>.
5. <<Сөйлесіп, қиындықтың неде екенін анықтап алайық>>.
6. <<Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істеуімізге байланысты>>.
7. -
3 - ситуациялық сұрақ: Оқушы мұғалімге осы пәнді дұрыс түсіне алмайтындығын айтып: <<Мен не алаңдатынын айттым, мұнын себебін және не істеу керектігін айтыңызшы>>.
Мұғалім не деуі керек?
1. <<Меніңше, сенің өзіңе көңілін толмайтын сияқты>>
2. <<Бұған алаңдайтын ешнәрсе жоқ.>>
3. <<Мен бұл туралы өз ойымды айтпас бұрын жағдайды тереңірек біліп алуым керек>>.
4. <<шамалы күте тұрайық, біраз жұмыс істеп алып барып, бұл жағдайға қайтып оралайық. Біз шешімін табатын сияқтымыз>>.
5. <<мен саған қазір жауап бере алмаймын. Сәл ойлануым керек>>.
6. <<алаңдама, менде де, сендей кезімде дәл осындай қиындық болған>>.
7. -
Егер сіз 10 - 15 ұпай жинасаңыз. Онда педагогикалық қабілетіңіз жоғары деңгейде деп есептелінеді.
Орташа ұпай 8 - 9 ұпай аралығында болса, педагогикалық қабілет орта деңгейде дамыған болып есептелінеді.
6 ұпай жинасаңыз, педагогикалық қабілетіңіз төмен деңгейде.

Қорытынды ой: Ақын Үмбетай Уайдин <<Тұрыңыздар, келе жатыр мұғалім!>> деген өлеңінде ұстаздардың шәкірт үшін уақыт аямайтын, тіпті өзін ұмытып, <<ұстаз>> деген ұғымды биік қоятын тұлға екендігін шебер жырлаған. Білімді, сауатты адамдар - ХХІ ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші. Бұл туралы Абай атамыз: <<Тегінде, адам баласы, адам баласынан ақыл, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрселермен оздым ғой демектің бәрі бекер>>, -- деген өсиетін ұстанып, еңбек етуіміз қажет. Басты мақсат қарапайым мұғалім емес, кәсіби маман болу. Қоғамның көшінен қалмау үшін әмбебап болуыңыз керек. Бүгінгі мұғалімге қойылар басты талап та осы. Баланы тек білімге емес, тәрбиеге, мамандыққа, жақсы өмір сүруге жетелеу керек. Елдегі экономиканың, өрлеудің, дамудың тежелуі тікелей ұстаз бен шәкірт арасындағы қарым-қатынасқа байланысты. Екеуара татулық пен іліп алар ілім болса, ешкім зиян шекпейді. Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, ұстазын құрметтемеген елді дамыған мемлекет деуге келмейді
Жүректен жүрекке Ән <<Жақсы адамдар >>

Рефлексия: (кері байланыс)

Педагогикалық жағдайлардың реттік саны

Таңдап алынған нұсқа және оның ұпай саны

1
2
3
4
5
6
7
1 - ситуациялық сұрақ
2
2
3
3
5
5
--
2 - ситуациялық сұрақ
2
3
3
4
5
5
--
3 - ситуациялық сұрақ
2
2
3
4
5
5
--

Ұқсас жұмыстар
Жылу процестеріне есептер шығару
Primary, secondary school. 9 сынып
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Жинақтау деңгейі
Шеңберге жүргізілген жанама
Есептерді шешу әдістері
Есімдіктерді салыстыр
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Физиканы оқыту әдістері
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәндер