Түсіну ойлау деңгейі

«Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруда сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану»
1. Топтарға бөлу «Конфеттегі ұлттық аспаптармен»
2. Топтық жұмыстар
Білу ойлау деңгейі: «Санаға шабуыл »
Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов, Шәкәрім Құдайбердіұлы ақын- жазушылардың арасында қандай байланыстар бар?
«Ойлау дағдыларының » моделін жасау.
Түсіну ойлау деңгейі: Теория мен зерттеулермен таныстыру
3. Сергіту сәті «Суретші» тапсырмасын орындау.
Қолдану ойлау деңгейі:
Эдвард де Боно “6 ойлау шляпасы”
«Біздің білім беру жүйесіне деген көзқарас»
Талдау ойлау деңгейі: Пәндеріне қарай бөліп, сабақ жоспарын жасау
Жинақтау ойлау деңгейі: Оқыту үдерісіндегі кедергілермен оны шешу жолдарын анықтау
Бағалау ойлау деңгейі: Блум таксономиясының ойлау деңгейіне өткізілген сабақ пен дәстүрлі сабақты салыстырыңыздар
Әріптестерге «кері байланыс» БҮҮ ұсыну арқылы коучингке және коуч жұмысына баға береді.
1. Кіріспе сөз
Коучингке қатысушыларды коучинг жұмысының тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру.
2. Топтарға бөлу
«Конфеттегі ұлттық аспаптармен» қатысушыларды шағын үш топқа бөлу. «Домбыра», «Жетіген», «Сазген»
3. Топтық жұмыстар
Білу ойлау деңгейі: «Санаға шабуыл »
Абай Құнанбаев, Мұхтар Әуезов, Шәкәрім Құдайбердіұлы ақын- жазушылардың арасында қандай байланыстар бар?
«Ойлау дағдыларының » моделін жасау.
Домбыра тобы: сын тұрғысынан ойлай білу, әлеуметтік қажеттілік, психологиялық қажеттілік, физиологиялық ерекшеліктері, техниканың дамуы, қоршаған орта, интернет қарым - қатынас
Жетіген тобы: үлкен ағаштың тамырын ойлау деп алып, бұтақтарына ұлы адамдарға еліктеу арқылы, қосымша мәліметтер арқылы (кітап, интернет, теледидар т. б. ), естігені, көргені бойынша, есіне түсіру бойынша т. б.
Сазген тобы: адамның басы арқылы: мидан барлық органдарымызға миллиондаған нейрондар арқылы тез бұйрықтар беріліп, басқа органдардың орындайтынын, ми арқылы көреді, қызығады, естиді, ойлайды, сұрақ туындайды, есте сақтау дамиды, салыстырады, әрекеттенеді, қорытынды жасады.
Түсіну ойлау деңгейі: Теория мен зерттеулермен таныстыру
1. Білім беру саласында Бенджамин Блум оқыту таксономиясының алатын орны
2. Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары
3. Б. Блум таксономиясының деңгейлері бойынша сұрақтар мен тапсырмалар үлгілері берілді.
Сергіту сәті. «Суретші» жаттығуын орындау барысында мұғалімдер бірлесіп әрекет жасауда өзара түсіністіктің қажет екеніне көз жеткізеді.
Қолдану ойлау деңгейі:
Эдвард де Боно “6 ойлау шляпасы”
«Біздің білім беру жүйесіне деген көзқарас» деген сауалға жауап іздеп, алты түрлі көзқарасты ашып берді.
Талдау ойлау деңгейі: Пәндеріне қарай бөліп, сабақ жоспарын жасау
1. «Компьютерлік оқыту тахнологиясы » - Торғаева Сәнжан қорғады
2. «Қазақ елі» - Тоқмурзинова Динара
3. «Имя существительное» - Акимбаева Нафися
Жинақтау ойлау деңгейі: Оқыту үдерісіндегі кедергілермен оны шешу жолдарын анықтау. (Бірінші кезеңде үш топ постерге кедергілерді теріп жазады. Екінші кезеңде топтар постерлерін ауыстырып қарсы топтың жазған кедергілерін шешу жолдарын іздейді. Содан соң әр топ өз постерлерін қайтып алып, ортаға шығып келесі топтың ұсынған пікірлерін талқылайды)
Бағалау ойлау деңгейі: 1. Блум таксономиясының ойлау деңгейіне өткізілген сабақ пен дәстүрлі сабақты салыстырды.
2. Әріптестерге «кері байланыс» БҮҮ ұсыну арқылы коучингке және коуч жұмысына баға береді.
«Алты қалпақты».
Блум таксономиясының тиімділігі туралы
Анық білгім келеді алты қалпақ туралы.
Жоспарлаған сабақты жолға қоюға қиналамын
«Ең ғажайып бақыт екен адамға, ұстаз болып қалу мына ғаламда»
І. Хор «Атамекен» - Қоғамдастық мүшелері
ІІ. Жүргізуші:
Қайырлы күн, құрметті әріптестер!
Білім жүйесі - елімізде ең көп реформаланатын саланың бірі.
Қатысушыларды таныстыру (жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында көрші тұрған жұптар бір-бірімен 1 минут әңгімелеседі, алған ақпараты арқылы көршісін таныстырады )
Талқыланатын сұрақтар:
- «Қазіргі кездегі білім беру мәселелері»
- «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары»
- «Мұғалім беделі»
Мақсаты: білім сапасын жетілдіру үшін мұғалімдердің заманауи оқытудағы әдістері мен дағдыларын инновациялық - педагогикалық және сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру.
ІІ топ. ».
Мақсаты: өз тәжірибесіндегі қиындықтарды анықтай отырып, мұғалімдердің таным - ізденушілік қабілеттерін дамыту, кәсібилік пен шеберлікті арттыру.
ІІІ топ.
Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби біліктілігін көтеру, өз ісінің шебері болу үшін алдағы мақсаттарын жанаша көзқараспен айқындау.
- Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу.
Нұсқау : Сіздердің алдыңызда педагогикалық жағдайлар қатары берілген. Әр берілген жағдайды оқи отырып, өз педагогикалық пайымдауыңыз бойынша көрсетілген нұсқаудың біреуін таңдайсыз. Егер берілген нұсқаудың ешқайсысына көңіліңіз толмаса, онда жетінші нұсқаға өзіңіз дұрыс деген ойыңызды білдіресіз.
1 - ситуациялық сұрақ : Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң, оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз», - деді. Сіз не деп жауап бересіз?
- «Сенің ісін мұғалімге үйрету емес, өзің оқуын керек».
- «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын».
- « Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шығар».
- «Шындығына келгенде, сенің оқығын келмейді».
- «Неге олай ойлайтынынды білгім келеді».
- «Бұл туралы нақтырақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?».
2 - ситуациялық сұрақ : Оқушы оқу үлгеріміне, қабілетіңе көңілі толмай және жаңа тақырыпты дұрыстап түсіне алмай, мұғалімге: «Мұғалім, мені келешекте жақсы оқып, сыныптағы басқа балалардан озады деп ойлайсыз ба?».
Мұғалім не деп жауап беруі қажет?
- «Шынымды айтсам, күмәнім бар».
- «Әрине, сен бұған күмәнданбай ақ қой».
- «Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін».
- «Неге сен өз - өзіңе сенбейсің?».
- «Сөйлесіп, қиындықтың неде екенін анықтап алайық».
- «Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істеуімізге байланысты».
- -
3 - ситуациялық сұрақ: Оқушы мұғалімге осы пәнді дұрыс түсіне алмайтындығын айтып: «Мен не алаңдатынын айттым, мұнын себебін және не істеу керектігін айтыңызшы».
Мұғалім не деуі керек?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz