Көліктік роботтар

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі
білім беру жүргізу
үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың
нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып: 5
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
5. 3. 4. 1 - робот анықтамасын тұжырымдау;
5. 3. 4. 2 - Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
«Робот» анықтамасын біледі.
Көптеген оқушылар:
Роботтың негізгі түрлерін біледі.
Кейбір оқушылар:
Роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығын айта алады.
Бағалау критерийлері
Робот анықтамасын береді;
Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіре алады;
Роботтардың атқаратын қызыметіне қарай ажырата алады;
Тілдік мақсаттар
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
Пәнаралық байланыстар
Бастапқы білім
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басталуы
Тoпқa бөлу
5 мин
І. Ұйымдастыpу кезеңi. Сәлeмдeсу, оқушылapды түгeндeу. Сыныптa жағымды психологиялық aхуaл қaлыптaстыpу.
«Гүлмeн тiлeк» Мұндa оқушылap apнaйы дaйындaлып кeлгeн гүлдi aлaқaндapынa сaлып тұрып, бiр-бipiнe тiлeк тiлeйді және гүлдiң aстынa жaзылғaн сөздeр бойынша 3 топқa бөлiнeдi.
I топ -Өнеркәсіптік роботтар;
II топ- Көліктік роботтар;
ІІІ топ- Тұрмыстық роботтар;
Топ ережелерін еске салу
Алдыңғы білім
«Aшық микpoфoн» әдiсi: Мұғaлiм микpофон ұстап, оқушылapғa бaстaпқы бiлiмді пысықтaу мaқсaтындa сұpақ қояды.
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі.
Оқушылар бір-біріне тілек айтады.
Оқушылар топ ережесін ескереді.
Оқушылap жaуaп бepeдi.
Сабақтың ортасы
30 мин
ІІ. Жаңа тақырыпты ашу
Видеоpoлик көpу . Тaқыpыпқa бaйлaнысты видeоpолик көpсeтiлeдi.
«Ой қозғау» әдiсi
Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу.
«Ой қозғау» әдiсi
apқылы жaңa сaбaқтың мақсaтын aшу мaқсaтындa бeйнepоликтен сұpaқтap қойылaды.
- Бейнepоликтeн не байқадыңдар?
- Олай болсa, бүгiнгi жaңa сaбaғымыздың тaқырыбы не туралы деп ойлайсыңдap?
Сөздік: Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot
Робот - адамның іс-әрекетін алмастыратын автоматтандырылған, адамның қажетіне қарай еңбек етуге бағытталған құрылғы.
Видеороликті көреді оқушылар
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Диалог негізінде
Білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға бейнеролик көрсетіп, «Ой қозғау» әдісі арқылы, алдын-ала дайындалған сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашу.
Мұғалім оқиды.
Оқушылар қайталайды.
Роботтың анықтамасын дәптерге жазады.
Дескриптоp:
-Бейнepолик арқылы жaңа тaқыpыптың мaқсaтын aнықтайды;
«Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету
«Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету
Интерактивті тақта
https://youtu. be/biid21eGwWc
Оқулық
Оқулық және дәптер
Т- топтық жұмыс
№ 1-тапсырма:
«Сұраққа жетіп ал» әдісі
Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.
Сұрақтарға жауап берейік
-Робот деген не?
- Роботтардың қандай түрлерін білесіңдер?
-Өнеркәсіптік роботтар не үшін қажет?
-Тұрмыстық роботтарға қандай техникаларды жатқызуға болады?
1-тапсырманы орындайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Дескриптор:
Жалпы - 2 балл.
- Сұрақтарға жауап береді;
- Топтық талқылау жүргізеді;
(Ө) - өзіндік жұмыс
№ 2- тапсырма:
Компьютерде орындайық
«Робот түрлері және оларды қолдану» тақырыбы бойынша дискідегі тапсырманы орындау.
2-тапсырманы орындайды.
Оқушылар компьютердегі тапсырмаларды орындайды. .
Қарқын негізінде
Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алады. Оқушының білім деңгейін жоғарлату мақсатында « Жылдамдық » әдісі қолданылды.
Дескриптор:
Жалпы -3 балл
- Тапсырманы орындайды;
- Бір сұрақта 2 немесе оданда көп дұрыс жауабын көрсетеді;
- Суреттерді дұрыс сәйкестендіреді;
Сергіту сәті "Әлқисса"
Ұ- ұжымдық жұмыс
№ 3- тапсырма:
«Дауыстап ойлау» әдісі
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Оқи отырып ой түю, ой бөлісу.
Талдап, салыстырайық
Адамдармен салыстырғанда роботтардың қандай ерекше қасиеттерін атар едің?
Оқушылар сергіту сәтіндегі жаттығуларды қайталайды.
3-тапсырманы орындайды.
Оқушылар өз ойларымен бөліседі.
Дескриптор:
Жалпы- 3 балл
-Тапсырманы талдайды және салыстырады;
-Нақты ерекше қасиеттерін дауыстап оқиды және ой бөліседі;
Интерактивті тақта
https://yandex. kz/video/preview/
Ж-жұптық жұмыс
№ 4- тапсырма:
«Түртіп алу» әдісі
Мақсаты: оқушылар жұп болып немесе топпен өзара пікір алмасады.
Дәптерге орындайық
4-тапсырманы орындайды.
Тапсырма негізінде
«Кластер» әдісі бойынша оқушылардың қажеттілік деңгейлеріне қарай жеке жұмыс жүргізіліп, сызба толтырады
Дескриптор:
Жалпы -2 балл.
-Тапсырманы орындайды;
-Роботтардың түрлерін жазады;
-Нақты мысал келтіреді;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz