Робот түрлері мен қолданылуы: 5-сыныпқа арналған робототехника пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі

білім беру жүргізу

үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың

нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша: Қысқа мерзімді жоспар
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша: Бөлім:
ІІІ - бөлім : Робототехника
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Педагогтің аты-жөні

Иемберген Әсем Маликқызы
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Күні:

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Сабақтың тақырыбы

Робот түрлері және оларды қолдану
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5. 3. 4. 1 - робот анықтамасын тұжырымдау;

5. 3. 4. 2 - Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

«Робот» анықтамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

Роботтың негізгі түрлерін біледі.

Кейбір оқушылар:

Роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығын айта алады.

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Бағалау критерийлері

Робот анықтамасын береді;

Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіре алады;

Роботтардың атқаратын қызыметіне қарай ажырата алады;

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Тілдік мақсаттар

Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Бастапқы білім

Робототехника

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың

басталуы

Тoпқa бөлу

5 мин

Педагогтің әрекеті:

І. Ұйымдастыpу кезеңi. Сәлeмдeсу, оқушылapды түгeндeу. Сыныптa жағымды психологиялық aхуaл қaлыптaстыpу.

«Гүлмeн тiлeк» Мұндa оқушылap apнaйы дaйындaлып кeлгeн гүлдi aлaқaндapынa сaлып тұрып, бiр-бipiнe тiлeк тiлeйді және гүлдiң aстынa жaзылғaн сөздeр бойынша 3 топқa бөлiнeдi.

I топ -Өнеркәсіптік роботтар;

II топ- Көліктік роботтар;

ІІІ топ- Тұрмыстық роботтар;

Топ ережелерін еске салу

Алдыңғы білім

«Aшық микpoфoн» әдiсi: Мұғaлiм микpофон ұстап, оқушылapғa бaстaпқы бiлiмді пысықтaу мaқсaтындa сұpақ қояды.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар үш тілде сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Оқушылар топ ережесін ескереді.

Оқушылap жaуaп бepeдi.

Бағалау: «Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету
Ресурстар:

https://ruobr.ru/media/program_dod_images/2e22fff524d34e83b4d504926627b01a.jpg

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

30 мин

Педагогтің әрекеті:

ІІ. Жаңа тақырыпты ашу

Видеоpoлик көpу . Тaқыpыпқa бaйлaнысты видeоpолик көpсeтiлeдi.

«Ой қозғау» әдiсi

Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу.

«Ой қозғау» әдiсi

apқылы жaңa сaбaқтың мақсaтын aшу мaқсaтындa бeйнepоликтен сұpaқтap қойылaды.

  • Бейнepоликтeн не байқадыңдар?
  • Олай болсa, бүгiнгi жaңa сaбaғымыздың тaқырыбы не туралы деп ойлайсыңдap?

Сөздік: Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot

Робот - адамның іс-әрекетін алмастыратын автоматтандырылған, адамның қажетіне қарай еңбек етуге бағытталған құрылғы.

Оқушының әрекеті:

Видеороликті көреді оқушылар

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Диалог негізінде

Білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға бейнеролик көрсетіп, «Ой қозғау» әдісі арқылы, алдын-ала дайындалған сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Мұғалім оқиды.

Оқушылар қайталайды.

Роботтың анықтамасын дәптерге жазады.

Бағалау:

Дескриптоp:

-Бейнepолик арқылы жaңа тaқыpыптың мaқсaтын aнықтайды;

«Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

«Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

Ресурстар:

Интерактивті тақта

https://youtu. be/biid21eGwWc

Оқулық

Оқулық және дәптер

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Т- топтық жұмыс

№ 1-тапсырма:

«Сұраққа жетіп ал» әдісі

Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.

Сұрақтарға жауап берейік

-Робот деген не?

- Роботтардың қандай түрлерін білесіңдер?

-Өнеркәсіптік роботтар не үшін қажет?

-Тұрмыстық роботтарға қандай техникаларды жатқызуға болады?

Педагогтің әрекеті:

1-тапсырманы орындайды.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы - 2 балл.

  • Сұрақтарға жауап береді;
  • Топтық талқылау жүргізеді;
Бағалау: Презентация
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

(Ө) - өзіндік жұмыс

№ 2- тапсырма:

Компьютерде орындайық

«Робот түрлері және оларды қолдану» тақырыбы бойынша дискідегі тапсырманы орындау.

Педагогтің әрекеті:

2-тапсырманы орындайды.

Оқушылар компьютердегі тапсырмаларды орындайды. .

Қарқын негізінде

Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алады. Оқушының білім деңгейін жоғарлату мақсатында « Жылдамдық » әдісі қолданылды.

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы -3 балл

  • Тапсырманы орындайды;
  • Бір сұрақта 2 немесе оданда көп дұрыс жауабын көрсетеді;
  • Суреттерді дұрыс сәйкестендіреді;
Бағалау:

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сергіту сәті "Әлқисса"

Ұ- ұжымдық жұмыс

№ 3- тапсырма:

«Дауыстап ойлау» әдісі

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқи отырып ой түю, ой бөлісу.

Талдап, салыстырайық

Адамдармен салыстырғанда роботтардың қандай ерекше қасиеттерін атар едің?

Педагогтің әрекеті:

Оқушылар сергіту сәтіндегі жаттығуларды қайталайды.

3-тапсырманы орындайды.

Оқушылар өз ойларымен бөліседі.

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы- 3 балл

-Тапсырманы талдайды және салыстырады;

-Нақты ерекше қасиеттерін дауыстап оқиды және ой бөліседі;

Бағалау:

Интерактивті тақта

https://yandex. kz/video/preview/

https://www.pngitem.com/pimgs/m/198-1981383_tv-shows-clipart-watchung-robot-clipart-hd-png.png

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ж-жұптық жұмыс

№ 4- тапсырма:

«Түртіп алу» әдісі

Мақсаты: оқушылар жұп болып немесе топпен өзара пікір алмасады.

Дәптерге орындайық

Педагогтің әрекеті:

4-тапсырманы орындайды.

Тапсырма негізінде

«Кластер» әдісі бойынша оқушылардың қажеттілік деңгейлеріне қарай жеке жұмыс жүргізіліп, сызба толтырады

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы -2 балл.

-Тапсырманы орындайды;

-Роботтардың түрлерін жазады;

-Нақты мысал келтіреді;


Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Алгоритм, оның түрлері мен қасиеттері
Дауыссыз дыбыстар мен олардың түрлері: 5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
3 Б сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары - Мәтіннің түрлері
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ: Конструкциялық материалдар - түрлері мен қасиеттерін зерттеу
Робототехника (5-7 сынып): Орташа және үлкен мотор блоктары арқылы робот қолы мен дөңгелек қозғалысын бағдарламалау
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Тың игеру
Информатика: Компьютерлік графиканың түрлері - 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ғарышты игеру
Үйкеліс күші және техникадағы қолданылуы: 6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Асанқайғының Жерұйықты іздеуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz