Көліктік роботтар

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі

білім беру жүргізу

үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың

нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша: Қысқа мерзімді жоспар
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша: Бөлім:
ІІІ - бөлім : Робототехника
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Педагогтің аты-жөні

Иемберген Әсем Маликқызы
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Күні:

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Сабақтың тақырыбы

Робот түрлері және оларды қолдану
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5. 3. 4. 1 - робот анықтамасын тұжырымдау;

5. 3. 4. 2 - Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

«Робот» анықтамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

Роботтың негізгі түрлерін біледі.

Кейбір оқушылар:

Роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығын айта алады.

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Бағалау критерийлері

Робот анықтамасын береді;

Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіре алады;

Роботтардың атқаратын қызыметіне қарай ажырата алады;

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Тілдік мақсаттар

Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі
«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгібілім беру жүргізуүшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардыңнысандарын бекіту туралы» Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша:

Бастапқы білім

Робототехника

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың

басталуы

Тoпқa бөлу

5 мин

Педагогтің әрекеті:

І. Ұйымдастыpу кезеңi. Сәлeмдeсу, оқушылapды түгeндeу. Сыныптa жағымды психологиялық aхуaл қaлыптaстыpу.

«Гүлмeн тiлeк» Мұндa оқушылap apнaйы дaйындaлып кeлгeн гүлдi aлaқaндapынa сaлып тұрып, бiр-бipiнe тiлeк тiлeйді және гүлдiң aстынa жaзылғaн сөздeр бойынша 3 топқa бөлiнeдi.

I топ -Өнеркәсіптік роботтар;

II топ- Көліктік роботтар;

ІІІ топ- Тұрмыстық роботтар;

Топ ережелерін еске салу

Алдыңғы білім

«Aшық микpoфoн» әдiсi: Мұғaлiм микpофон ұстап, оқушылapғa бaстaпқы бiлiмді пысықтaу мaқсaтындa сұpақ қояды.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар үш тілде сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Оқушылар топ ережесін ескереді.

Оқушылap жaуaп бepeдi.

Бағалау: «Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету
Ресурстар:

https://ruobr.ru/media/program_dod_images/2e22fff524d34e83b4d504926627b01a.jpg

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

30 мин

Педагогтің әрекеті:

ІІ. Жаңа тақырыпты ашу

Видеоpoлик көpу . Тaқыpыпқa бaйлaнысты видeоpолик көpсeтiлeдi.

«Ой қозғау» әдiсi

Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу.

«Ой қозғау» әдiсi

apқылы жaңa сaбaқтың мақсaтын aшу мaқсaтындa бeйнepоликтен сұpaқтap қойылaды.

  • Бейнepоликтeн не байқадыңдар?
  • Олай болсa, бүгiнгi жaңa сaбaғымыздың тaқырыбы не туралы деп ойлайсыңдap?

Сөздік: Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot

Робот - адамның іс-әрекетін алмастыратын автоматтандырылған, адамның қажетіне қарай еңбек етуге бағытталған құрылғы.

Оқушының әрекеті:

Видеороликті көреді оқушылар

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Диалог негізінде

Білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға бейнеролик көрсетіп, «Ой қозғау» әдісі арқылы, алдын-ала дайындалған сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Мұғалім оқиды.

Оқушылар қайталайды.

Роботтың анықтамасын дәптерге жазады.

Бағалау:

Дескриптоp:

-Бейнepолик арқылы жaңа тaқыpыптың мaқсaтын aнықтайды;

«Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

«Мадақтау» әдісі арқылы «ЖАРАЙСЫҢ» мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

Ресурстар:

Интерактивті тақта

https://youtu. be/biid21eGwWc

Оқулық

Оқулық және дәптер

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Т- топтық жұмыс

№ 1-тапсырма:

«Сұраққа жетіп ал» әдісі

Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.

Сұрақтарға жауап берейік

-Робот деген не?

- Роботтардың қандай түрлерін білесіңдер?

-Өнеркәсіптік роботтар не үшін қажет?

-Тұрмыстық роботтарға қандай техникаларды жатқызуға болады?

Педагогтің әрекеті:

1-тапсырманы орындайды.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы - 2 балл.

  • Сұрақтарға жауап береді;
  • Топтық талқылау жүргізеді;
Бағалау: Презентация
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

(Ө) - өзіндік жұмыс

№ 2- тапсырма:

Компьютерде орындайық

«Робот түрлері және оларды қолдану» тақырыбы бойынша дискідегі тапсырманы орындау.

Педагогтің әрекеті:

2-тапсырманы орындайды.

Оқушылар компьютердегі тапсырмаларды орындайды. .

Қарқын негізінде

Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алады. Оқушының білім деңгейін жоғарлату мақсатында « Жылдамдық » әдісі қолданылды.

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы -3 балл

  • Тапсырманы орындайды;
  • Бір сұрақта 2 немесе оданда көп дұрыс жауабын көрсетеді;
  • Суреттерді дұрыс сәйкестендіреді;
Бағалау:

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сергіту сәті "Әлқисса"

Ұ- ұжымдық жұмыс

№ 3- тапсырма:

«Дауыстап ойлау» әдісі

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқи отырып ой түю, ой бөлісу.

Талдап, салыстырайық

Адамдармен салыстырғанда роботтардың қандай ерекше қасиеттерін атар едің?

Педагогтің әрекеті:

Оқушылар сергіту сәтіндегі жаттығуларды қайталайды.

3-тапсырманы орындайды.

Оқушылар өз ойларымен бөліседі.

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы- 3 балл

-Тапсырманы талдайды және салыстырады;

-Нақты ерекше қасиеттерін дауыстап оқиды және ой бөліседі;

Бағалау:

Интерактивті тақта

https://yandex. kz/video/preview/

https://www.pngitem.com/pimgs/m/198-1981383_tv-shows-clipart-watchung-robot-clipart-hd-png.png

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Ж-жұптық жұмыс

№ 4- тапсырма:

«Түртіп алу» әдісі

Мақсаты: оқушылар жұп болып немесе топпен өзара пікір алмасады.

Дәптерге орындайық

Педагогтің әрекеті:

4-тапсырманы орындайды.

Тапсырма негізінде

«Кластер» әдісі бойынша оқушылардың қажеттілік деңгейлеріне қарай жеке жұмыс жүргізіліп, сызба толтырады

Оқушының әрекеті:

Дескриптор:

Жалпы -2 балл.

-Тапсырманы орындайды;

-Роботтардың түрлерін жазады;

-Нақты мысал келтіреді;


Ұқсас жұмыстар
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері
Робот техникасының тарихы және болашағы
Қолжетімді материалдан жасалған роботтар
Су,әуе көлігі және құбыр желісі. Қазақстанның көліктік-транзиттік әлеуеті. 9 сынып
РобоҚол роботын құрастыру
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Жол парағы есептілік құжаты ретінде
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz