Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көліктік роботтар

<<Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі
білім беру ұйымдарыныңпедагогтері жүргізу
үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың
нысандарын бекіту туралы>> Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 7-қосымша
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
ІІІ - бөлім : Робототехника
Педагогтің аты-жөні
Иемберген Әсем Маликқызы
Күні:

Сынып: 5
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Робот түрлері және оларды қолдану
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
5.3.4.1 - робот анықтамасын тұжырымдау;
5.3.4.2 - Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
<<Робот>> анықтамасын біледі.
Көптеген оқушылар:
Роботтың негізгі түрлерін біледі.
Кейбір оқушылар:
Роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығын айта алады.
Бағалау критерийлері

Робот анықтамасын береді;
Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіре алады;
Роботтардың атқаратын қызыметіне қарай ажырата алады;
Тілдік мақсаттар

Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot
Құндылықтарға баулу
--------------------------------------------------------------------------------
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
Пәнаралық байланыстар
Ағылшын тілі
Бастапқы білім

Робототехника

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басталуы

Тoпқa бөлу

5 мин

І.Ұйымдастыpу кезеңi.Сәлeмдeсу,оқушылapды түгeндeу. Сыныптa жағымды психологиялық aхуaл қaлыптaстыpу.
<<Гүлмeн тiлeк>> Мұндa оқушылap apнaйы дaйындaлып кeлгeн гүлдi aлaқaндapынa сaлып тұрып,бiр-бipiнe тiлeк тiлeйді және гүлдiң aстынa жaзылғaн сөздeр бойынша 3 топқa бөлiнeдi.
I топ - Өнеркәсіптік роботтар;
II топ- Көліктік роботтар;
ІІІ топ- Тұрмыстық роботтар;

Топ ережелерін еске салу

Алдыңғы білім
<> әдiсi:Мұғaлiм микpофон ұстап, оқушылapғa бaстaпқы бiлiмді пысықтaу мaқсaтындa сұpақ қояды.

Оқушылар үш тілде сәлемдеседі.

Оқушылар бір-біріне тілек айтады.

Оқушылар топ ережесін ескереді.

Оқушылap жaуaп бepeдi.

<<Мадақтау>> әдісі арқылы <<ЖАРАЙСЫҢ>> мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

Сабақтың ортасы

30 мин
ІІ.Жаңа тақырыпты ашу
Видеоpoлик көpу. Тaқыpыпқa бaйлaнысты видeоpолик көpсeтiлeдi.
<<Ой қозғау>> әдiсi
Мақсаты:Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу.
<<Ой қозғау>> әдiсi
apқылы жaңa сaбaқтың мақсaтын aшу мaқсaтындa бeйнepоликтен сұpaқтap қойылaды.
oo Бейнepоликтeн не байқадыңдар?
oo Олай болсa, бүгiнгi жaңa сaбaғымыздың тaқырыбы не туралы деп ойлайсыңдap?

Сөздік: Робот түрлері - Типы роботов - Types of robot

Робот - адамның іс-әрекетін алмастыратын автоматтандырылған, адамның қажетіне қарай еңбек етуге бағытталған құрылғы.

Видеороликті көреді оқушылар

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Диалог негізінде
Білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға бейнеролик көрсетіп, <<Ой қозғау>> әдісі арқылы,алдын-ала дайындалған сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Мұғалім оқиды.
Оқушылар қайталайды.

Роботтың анықтамасын дәптерге жазады.

Дескриптоp:
-Бейнepолик арқылы жaңа тaқыpыптың мaқсaтын aнықтайды;

<<Мадақтау>> әдісі арқылы <<ЖАРАЙСЫҢ>> мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

<<Мадақтау>> әдісі арқылы <<ЖАРАЙСЫҢ>> мадақтау сөздері арқылы қолдау көрсету

Интерактивті тақта
https://youtu.be/biid21eGwWc



Оқулық

Оқулық және дәптер

Т- топтық жұмыс
№ 1-тапсырма:
<<Сұраққа жетіп ал>> әдісі
Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.
Сұрақтарға жауап берейік
-Робот деген не?
- Роботтардың қандай түрлерін білесіңдер?
-Өнеркәсіптік роботтар не үшін қажет?
-Тұрмыстық роботтарға қандай техникаларды жатқызуға болады?

1-тапсырманы орындайды.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Дескриптор:
Жалпы - 2 балл.
oo Сұрақтарға жауап береді;
oo Топтық талқылау жүргізеді;

Презентация

(Ө)- өзіндік жұмыс
№ 2- тапсырма:

Компьютерде орындайық

<<Робот түрлері және оларды қолдану>> тақырыбы бойынша дискідегі тапсырманы орындау.

2-тапсырманы орындайды.

Оқушылар компьютердегі тапсырмаларды орындайды..

Қарқын негізінде
Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істей алады.Оқушының білім деңгейін жоғарлату мақсатында <<Жылдамдық>> әдісі қолданылды.

Дескриптор:
Жалпы -3 балл
oo Тапсырманы орындайды;
oo Бір сұрақта 2 немесе оданда көп дұрыс жауабын көрсетеді;
oo Суреттерді дұрыс сәйкестендіреді;

Сергіту сәті "Әлқисса"

Ұ- ұжымдық жұмыс
№ 3- тапсырма:
<<Дауыстап ойлау>> әдісі
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Оқи отырып ой түю, ой бөлісу.
Талдап,салыстырайық

Адамдармен салыстырғанда роботтардың қандай ерекше қасиеттерін атар едің?

Оқушылар сергіту сәтіндегі жаттығуларды қайталайды.

3-тапсырманы орындайды.

Оқушылар өз ойларымен бөліседі.

Дескриптор:
Жалпы- 3 балл
-Тапсырманы талдайды және салыстырады;
-Нақты ерекше қасиеттерін дауыстап оқиды және ой бөліседі;

Интерактивті тақта
https://yandex.kz/video/preview/

Ж-жұптық жұмыс
№ 4- тапсырма:
<<Түртіп алу>> әдісі
Мақсаты:оқушылар жұп болып немесе топпен өзара пікір алмасады.
Дәптерге орындайық

4-тапсырманы орындайды.

Тапсырма негізінде
<<Кластер>> әдісі бойынша оқушылардың қажеттілік деңгейлеріне қарай жеке жұмыс жүргізіліп,сызба толтырады

Дескриптор:
Жалпы -2 балл.
-Тапсырманы орындайды;
-Роботтардың түрлерін жазады;
-Нақты мысал келтіреді;

Оқулық және дәптер

Роботтардың
түрлері
Мысал келтіру

Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин

<<Жемістер себеті>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

<<Шеңбердегі доп>> әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.
Оқушылap өз oйын қoрытындылып, тұжыpымдaй aлaды.

Үйде орындайық
74-бет.

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Үй тапсырмасын белгілеп алу.
<<От шашу>> әдісі арқылы мұғалім оқушыларға өз ризашылығын білдіреді.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Топтастыру>>.

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөз>> әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:

Ұқсас жұмыстар
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері
Робот техникасының тарихы және болашағы
Қолжетімді материалдан жасалған роботтар
Робот дизайн үлгісінің нобайын постерде орындау
Су,әуе көлігі және құбыр желісі. Қазақстанның көліктік-транзиттік әлеуеті. 9 сынып
РобоҚол роботын құрастыру
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Географиядан 9 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар
Жол парағы есептілік құжаты ретінде
Пәндер