Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Химия сабақтарының жіктелуі

Пaйдaлaнылғaн әдебиеттер
1 Қaзaқстaн Респуликaсының Президенті Н.Ә. Нaзaрбaевтың Қaзaқстaн хaлқынa Жолдaуы. <<Қaзaқстaн жолы - 2050:Бір мaқсaт, бір мүдде, бір болaшaқ>> [онлaйн: www.google.kz] (2014 ж. 17 қaңтaр aлынды).
2 Қaзaқстaн Республикaсының 2015 жылғa дейінгі білім беруді дaмыту тұжырымдaмaсы. Қaзaқстaн мектебі, №1, 2014.
3 Қaзaқстaн Республикaсының білім беруді дaмытудың 2005-2010 жылдaрғa aрнaлғaн мемлекеттік бaғдaрлaмaсы // Егемен Қaзaқстaн, 16 қaзaн, 2006.
4 Үржігітовa Г. Білім беру үрдісін жетілдірудің қaзіргі тaңдaғы бaғыттaры.
//Бaстaуыш мектеп, №9, 2005.
5 Қaзaқстaн Республикaсының <<Білім турaлы>> Зaңы және оны жүзеге aсыру жөніндегі негізгі құжaттaр. - Aстaнa, 2000.
6 Нaзaрбaев Н.Қaзaқстaн экономикaлық,әлеуметтік және сaяси жедел жaңaру жолындa //Егемен Қaзaқстaн, 2005.
7 Л.Зaнков, Д.Эльконин, В. Дaвыдов, В. Репкин, В. Левин Дaмытa отырып оқыту әдістемесі. 1998.
8 Тaубaевa Ш.Т., Бaрсaй Б.Т. Білім берудің қaзіргі технологиялaры //Ғылым және мектеп, - Aстaнa, 2012.
9 Жұмaтaевa Б.Деңгейлеп, сaрaлaп оқыту технологиясы. //Биология және
сaлaуaттылық негізі. 2005.
10 Тұрғaнбaевa Б.A. Дaмытa оқыту технологиясы, Aлмaты: Өлке бaспaсы, 2003.
11 Әбдіғaлиев Қ. Осы зaмaнғы педaгогикaлық технологиялaр, Қaзaқстaн мектеб, 2001, №2
12 Өстеміров К. Қaзіргі педaгогикaлық технологиялaр мен оқыту құрaлдaры,
-Aлмaты, 2007.
13 Мұхaмбетжaновa С.Т., Ж.Ә. Жaртыновa, Интерaктивті жaбдықтaрмен жұмыс жaсaудың әдіс-тәсілдері. -Aлмaты, 2008.
14 Селевко Г.К. Современные обрaзовaтельные технологии: Учебное пособие. М.: Нaродное обрaзовaние, 2005
15 Бұзaубaқовa К. Ж. Жaңa педaгогикaлық технология, -Aлмaты, 2004
16 Қaзaқстaн Республикaсының мемлекеттік жaлпығa міндетті білім беру стaндaрты. Жaлпы ортa білім. Негізгі ережелер, -Aстaнa, 2006.
17 Отaровa Н. Сын тұрғысынaн ойлaу //Биология және сaлaуaттылық негізі, 2006.
18 Бaженовa И.Н. Құрaстырушы. Педaгогикaлық ізденіс. -Aлмaты: Рaуaн, 2000
19 Коменский Я.A. Ұлы дидaктикa. -Aлмaты,2001
20 Бұзaубaқовa К. Ж. Инновaциялық педaгогикa негіздері, -Aлмaты, 2009.
21 Aбсaтовa М.A. Қaзіргі педaгогикaлық технологиялaр, Aлмaты, 2006
22 Тұрғынбaевa Б.A. Дaмытa оқыту технологиялaры. - Aлмaты: Кітaп, 2000.
23 Кобдиковa Ж.У. Деңгейлеп сaрaлaп оқыту //Биология және сaлaуaттылық негізі, Aлмaты 2008.
24 Aхaнбaев К. Химия негіздері. -Aлмaты: Мектеп. 2001
25 Ситaлиевa A. Деңгейлеп сaрaлaп оқыту - оқушылaрдың білім сaпaсын aрттыру кепілі, //Химия мектепте, Aлмaты. 2014.
26 И.Б.Жексенбaевa Бaлaлaрдың дaрындылығын диогностикaлaу
// Әдістемелік құрaл, -Aлмaты: Рaдиaл, 2005.
27 Мырзaбaйұлы A. Химияны оқыту әдістерінің педaгогикaлық негіздері. -Aлмaты: Білім. 2004
28 Aрысбaевa З. Инновaциялық әдіс-тәсілдерді қолдaну ерекшеліктері.
// Қaзaқстaн мектебі, 2007.
29 Бірімжaнов Б., Нұрaхметов Н. Жaлпы химия. -Aлмaты, 2005
30 Усмaновa М. Б., Сaқaрияновa Қ. Н. Химия: Жaлпы білім береті"н
мектептің 9-сыныбынa aрнaлғaн оқулық, 2-бaсылымы, өңделген,
толықтырылғaн. - Aлмaты: Aтaмұрa, 2009. - 288 бет. ISBN 9965-34-929-0
31 Интернет желісі www. google.ru. Интерaктивное обучение
32 Химия мектепте 2010/6
33 Химия мектепте 2011/5
34 Химия мектепте 2011/3
35 Химия мектепте 2013/4
36 Химия мектепте 2012/1
37 http://bilimsite.kz/himia
38 http://kk.wikipedia.org/wikiБейметaлдaр
39 http://sc0015 kokshetau.akmoedu.k
Химия сабағы-бұл химиялық білім беруді ұйымдастырудың негізгі формасы
заманауи мектеп, ол арқылы fgos LLC (және COO) жаңа буынының талаптарына сәйкес келетін похимияның оқу бағдарламасы жүзеге асырылады.
7.4.1. Қазіргі химия сабағы: ерекшеліктері, жоспарлау
Химия сабағы келесі ерекшеліктермен сипатталады:
* оқушылардың тұрақты құрамы, шамамен бірдей жас және с
химия пәнін оқытудың бірдей деңгейіне қатысты,
* сабақтардың белгіленген уақыт ұзақтығымен (45 мин),
* оқу жоспарларына сәйкестігі,
* оқу кестесіне сәйкес,
* сабақтарды тұрақты өткізу орны (химия кабинетінде).
Негізгі және толық орта мектептегі химиялық білім беруді жеңілдетілген түрде сабақ жүйесі ретінде қарастыруға болады, оның ішінде жеке бөлімдер мен оқу тақырыптарының жүйелері, ал оларда жеке сабақтар білім беру ішкі жүйелері ретінде қарастырылады.
Тақырыптық жоспарлау кезінде сабақ жүйесі, ең алдымен,
жалпы, оны зерттеудің негізгі дидактикалық мақсаттары, тақырыптың мазмұны талданады (маңызды ұғымдар, заңдар, теориялар, фактілер және басқа дидактикалық бірліктер), мазмұн компоненттері арасында байланыс орнатылады (пәнішілік, Мета-пәнаралық, пәнаралық, пәннен тыс), оны ашудың мазмұнды-логикалық реттілігі қарастырылған.
Сабақты жоспарлау кезінде білім беру міндеттері тұжырымдалады
әр сабақта осы сабақта алғаш рет енгізілген жаңа ұғымдар ерекшеленеді, демонстрациялар, зертханалық тәжірибелер және белгілі бір сабақта химиядағы белгілі бір типтік міндеттерді шешу, пәнішілік, Мета-пәнаралық, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мүмкіндігі қарастырылған.
Химия сабағы - бұл күрделі білім беру жүйесі:
оқушылардың химиялық білімдерін (фактілер, түсініктер, заңдар және басқа дидактикалық бірліктер) қалыптастыруға);
жеке іс-әрекет тәсілдерін, ақыл-ойды, шығармашылық танымдық іс-әрекет тәжірибесін, химиялық және басқаларға құндылық қатынастарын дамытуға
объектілерге;
2) жеке тұлғаның әлеуметтік және өмірлік маңызы бар қасиеттерін тәрбиелеуге міндетті.
Химия сабақтарының жіктелуі
Химия сабақтарының жіктелуі әртүрлі себептерге байланысты құрылады:
* негізгі дидактикалық мақсат бойынша,
* өткізу тәсілі бойынша,
* оқу үдерісінің буындары бойынша,
* мазмұн сипаты бойынша
Критерийлер сабақ түрлері
Дидактикалық мақсат
білім мен іс-әрекеттің жеке тәсілдерін қалыптастыру сабағы, білім мен іс-әрекетті жаңарту және жетілдіру сабағы, білім мен іс-әрекетті қолдану сабағы, білімді жалпылау және жүйелеу сабағы, білім мен іс-әрекетті бақылау, есепке алу және бағалау сабағы және т. б.
Ұйымдастыру тәсілі
сабақ-дәріс, сабақ-семинар, сабақ-конференция, сабақ-экскурсия, сабақ-практикалық сабақ, сабақ-зертханалық жұмыс, өзіндік жұмыс сабағы, дидактикалық ойындар қосылған сабақ, проблемалық сабақ, ЭКСО, акт пайдаланылатын сабақ, білімнің қоғамдық байқауы-сабақ және т. б.
Мазмұн сипаты
Пәнаралық интеграция сабағы, экологиялық бағыттағы сабақ, кәсіби бағыттағы сабақ және т. Б
Оқу үдерісінің буындары
Білім мен іскерлікті (және іс-әрекетті) қалыптастыру, бекіту, қолдану, жетілдіру, бақылау және бағалау және т. Б

Қазіргі химия сабағы белгілі бір талаптарға сай болуы керек,
олар оған ұсынылады. Жалпы дидактикалық талаптар санына,
химия сабағына төмендегілер жатады:
1) сабақтың Үшбірлікті мақсатына жету бағытында (оқыту, тәрбиелеу және оқыту) сабақ үдерісінде жүзеге асырылатын педагогикалық ой-пікірдің кеңдігі;
дамытушылық);
2) мұғалімнің химиялық, педагогикалық, психологиялық және басқа ғылымдардың жаңа жетістіктерін жүйелі пайдалануы арқылы қол жеткізілетін сабақтың жоғары ғылыми-теориялық, ұйымдастырушылық-басқарушылық және әдістемелік-технологиялық деңгейі;
3) сабақтың білім беру мен оқытудың дидактикалық принциптеріне сәйкестігі;
4) білім беру мен оқытуда шығармашылық қызмет тәжірибесін және жеке траекторияны қалыптастыруды қамтамасыз ететін өзіндік жұмыстың алуан түрлі түрлерін тиімді қолдану;
5) химиялық білім берудің әртүрлі құралдарын (заманауи дидактикалық құралдар) оңтайлы және кешенді пайдалану.
Мұғалімнің химия сабағының кез-келген түрін дайындауы көптеген кәсіби білімді және іс-әрекеттің жеке тәсілдерін, сонымен қатар оның бүкіл оқытушылық қызметінің шығармашылық тәжірибесін жүзеге асыруды талап етеді.
Мұғалімді химия сабағына дайындау келесі кезеңдер мен кезеңдерді қамтиды
(жадынама):
* сабақ жүйесіндегі осы сабақтың орнын анықтау,
басқа сабақтармен, оқу пәндерімен (химия бойынша мектеп бағдарламасына және сабақ бойынша тақырыптық жоспарлауға сәйкес));
* оқулық және қосымша әдебиеттер бойынша химиялық ақпараттың көлемі және мазмұнымен танысу, сабақ мазмұнын таңдау;
* сабақтың құрылымын таңдау, негізгі дидактикалық мақсатты анықтау, Сабақтың түрі мен негізгі міндеттерін анықтау;
* сабақ тақырыбы бойынша әдістемелік әдебиеттерді зерттеу, әдіс-тәсілдерді таңдау,
осы сабаққа арналған білім беру технологиялары;
* химиялық тәжірибелерді іріктеу, оларды тексеру, тапсырма карточкасын дайындау
қажетті жабдықтарды сабаққа дайындау мақсатында зертханашы:
* дидактикалық құралдарды таңдау (Көрнекі құралдар, танымдық тапсырмалар, акт және осы сабаққа арналған басқа да оқу құралдары;
* сабақтың тақырыбына сәйкес жоспарын (конспектісін) құру;
* сабақтың мазмұны, әдістемесі мен технологиясы туралы егжей-тегжейлі ойлау;
* сабақтың психикалық дайындығы, оның үзінділері.
Химия сабағын өткізбес бұрын мұғалім оны жобалауы керек,
осы оқулықтың конспектісін немесе жоспарын жасаңыз.
Сабақтың конспектісін құрастыру кезінде мұғалім, ең алдымен, терең болуы керек
берілген дидактикалық мақсатқа сәйкес осы сабақтың пәндік (химиялық) мазмұнын талдау. Химия сабағының пәндік (химиялық) мазмұнын талдау оқытылатын оқу материалы байланыстарының ең көп санын анықтауды көздейді:
1) химияның алдыңғы және кейінгі сабақтарының мазмұнымен (пәнішілік байланыстар),
2) басқа оқу пәндерінің мазмұнымен (пәнаралық байланыстар),
3) өзгермейтін құндылықтар мен мағыналардың мазмұнымен, мазмұнымен
химияның оқу пәнінің артында тұрған, бірақ онымен байланысты (метапәндік байланыстар) Мәдени негізгі ағымдар.
Сабақ жоспарын, жоспар-конспектісін, конспектісін құрастыру - бұл әр химия мұғалімінің шығармашылық зертханасы. Алайда, жеке жоспардың" қаңқасында"
химия сабағында кез-келген басқа сабақ жоспарында көрінетін инвариантты құрылымдық элементтер бар. Біз аралас химия сабағының мысалында сабақ жоспарын суреттейміз (тік сызықтар мұғалімнің оқушының дәптерінің "парақтарының" маңызды маңызды бөліктерін көрсетеді).
Химия пәнінің мұғалімі сабаққа дайындық кезінде және оны өткізу кезінде
сабаққа қойылатын заманауи талаптарды ескеріңіз.
Анықтау кезінде заманауи талаптардың қалай орындалатынын қарастырыңыз
сабақтың мақсатына. Сабақтың тақырыбы: "азоттың химиялық қасиеттері, азоттың сутекпен және оттегімен әрекеттесуі" "химияны оқыту әдістемесінде" (М.: ағарту, 1984. - Б.160). Автор сабақтың мақсаттарын келесідей тұжырымдады:
"Азоттың сутегі мен оттегімен әрекеттесу ерекшеліктерін ашыңыз. Химиялық тепе-теңдік және оның ығысу заңдылықтары туралы білімді тереңдету. Тотығу реакцияларының мәнін қайталаңыз. Аммиак синтезінің қайтымды реакциясы мысалында студенттерді қарама-қайшылықтардың бірлігі мен күресінің диалектикалық Заңын түсінуге жетелеңіз".
Автор тек оқу сипатының мақсаттарын (және міндеттерін) тұжырымдайтынын, білім беру (педагогикалық)және дамыту (психологиялық) сипатының мақсаттарын көздемейтінін, сондықтан олар педагогикалық ниеттің кеңдігінде ерекшеленбейтінін көруге болады.
Химия пәнінің мұғалімі келесі топтарға ерекше назар аударуы керек
ұйымдастыру-әдістемелік талаптар.
"Танымдық-оқыту" талаптары:
оқыту және білім беру міндеттерін нақты анықтау;
оқу бағдарламасының талаптарына, сабақтың мақсаттарына, оқу мүмкіндіктеріне, оқу тобының бейіндеу және мамандандыру міндеттеріне сәйкес сабақтың оңтайлы мазмұны;
Жалпы химиялық білім беру міндеттерін оңтайлы шешуді қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы технологияларын, құралдары мен нысандарын, оқу қызметін ынталандыру және бақылау әдістерін таңдау және іске асыру;
"Тәрбиелік" талаптар:
1) ғылыми дүниетанымды, табиғаттың химиялық көрінісін қалыптастыру, сондай-ақ аксиологиялық, еңбек, адамгершілік, экологиялық, эстетикалық, валеологиялық және басқа да сипаттағы міндеттерді шешу;
2) мәдени және рухани дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру;
басқа адамдардың пікірлерін түсіну және оған төзімділік;
3) құндылық бағдарларын ынталандыру және дамыту
мотивтер мен эмоциялар, қабілеттер, мүдделер, интегративті ойлау стилі;
4) оқушылардың психикалық ерекшеліктерінің дамуына ықпал ету (ойлау, есте сақтау, Ерік, қиял, сезім түрлері);
5) оқытушының педагогикалық әдепті сақтауы.
Ұйымдастырушылық талаптар:
ойластырылған сабақ жоспарының болуы (реферат немесе оның тезистері);
сабақ құрылымының анықтығы мен логикалық реттілігі;
оқыту құралдарын дайындау және ұтымды пайдалану;
химияны оқыту процесінің оңтайлы ұйымдастырушылық және басқарушылық деңгейі;
сабақтың үштұғырлы мақсатына жету.
Мұғалім тек сабақтарды жобалау мен жүргізуді ғана емес, сонымен қатар
оны байқап, талдаңыз. Сабақты бақылау мен талдаудың негізгі мақсаты (өзінің және әріптестерінің) - сабақтың мазмұны мен әдістемесін одан әрі жаңарту. Сабақты талдаудан бұрын бақыланатын сабақтың хаттамасы жасалады, онда ең алдымен: мұғалімнің Тегі, Аты, Әкесінің аты, сынып/оқу тобы, сабақты бақылау күні, сабақ кестесіндегі сабақ № жазылады. Оқу процесінің екі жағы да бақыланады: оқыту процесі (мұғалімнің қызметі) және оқу процесі (оқушылардың қызметі). Сабақты бақылау мен талдаудың әртүрлі схемалары бар. Мысал ретінде біз әзірлеген және мектептегі студенттердің педагогикалық тәжірибесінде қолданылатын химия сабақтарын бақылау және талдау сызбасын береміз.
[МАРИЯ С. ПАК., ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ОБУЧЕНИЯ ХИМИИ
УЧЕБНИК ДЛЯ ВУЗОВ., Санкт-Петербург Издательство РГПУ им. А. И. Герцена
2015]

Ұқсас жұмыстар
Химиялық реакция бағыты
Химиялық реакциялардың жіктелуі
Тұздардың жіктелуі, қасиеттері және қолданылуы. 8-сынып
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы
Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар
Гүл формуласы
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру
Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру
Органикалық заттардың ерекшеліктері
Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары. 8 сынып
Пәндер