Самат оқушы

Қай жануарға ескерткіш орнатылған?
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

Пән Қазақ тілі

Бөлімі Сәулет өнері

Тақырыбы Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Мектеп: ЖББ №8 мектеп
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Күні: 10. 12. 2020.
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Бакирова Анар

Әдіскердің аты-жөні: Жахметова Б. К

Машықкердің аты-жөні: Рамазанова Әйгерім

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Сынып: 3 «А»
Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Қатысқандар: саны:
Қатыспаған оқушылар:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Оқу мақсаты:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:

3. 2. 5. 1 түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) берілген тақырып/сұрақ бойынша алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау;

3. 4. 2. 7 - сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

3. 3. 7. 2 мұғалім көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу және қою.

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

Сабақтың

мақсаты:

Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Барлық оқушылар:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

-контекстегі таныс емес сөздердің мағынасын түсіну үшін анықтамалық материалдарды пайдаланады

- үлгі негізінде сөйлем ішінен тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

- үлгі негізінде бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын анықтап, тыныс белгісін қолданады

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Оқушылардың көбі:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

-контекстегі таныс емес сөздер мен сөз орамдарының мағынасын түсіну үшін сөз мағынасын анықтамалық материалдарды пайдалана отырып, мысал келтіре отырып ашады;

-сөйлем сызбасы негізінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

- сызба негізінде бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын анықтайды, сәйкес жай сөйлем құрастыра алады және тыныс белгісін қолданады;

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Оқушылардың кейбірі:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

-контекстегі таныс емес сөздер мен сөз орамдарының мағынасын түсіну үшін сөз мағынасын тәжірибе арқылы ашады;

-сөйлем ішінде тұрлаулы мүшені ажыратып, құрастырады;

-бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын біледі, сәйкес жай сөйлем құрастыра алады және тыныс белгісін қолданады.

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Бағалау критерийлері
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:

Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Мәтіндегі маңызды ақпараттарды анықтайды.

Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін (бастауыш, баяндауыш) анықтайды.

Бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықша қояды.

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Тірек сөздер
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:

Пәндік терминология мен тірек сөздер

Бастауыш. Баяндауыш. Тыныс белгісі. Сызықша.

Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

Талқылау үшін сұрақтар:

Мүсін сәулет өнеріне жата ма?

Неліктен жануарларға мүсін орнатылады?

Өз өлкеңде қандай ескерткіштер бар?

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Құндылықтар
Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Өз ұлтын, халқын құрметтеу және мақтаныш сезімін қалыптастыру.
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Пәнаралық байланыс
Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Әдебиеттік оқу, көркем еңбек, жаратылыстану
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Интербелсенді тақта
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Алдыңғы меңгерілген білім
Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Сөз таптары. Сөйлем. Сөйлем мүшелері. Бастауыш. Баяндауыш.
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Сабақ барысы
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша: Жоспарланған уақыт
Мектеп: ЖББ №8 мектеп: Сабақта жоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

Сабақтың басы

3 минут

Мектеп: ЖББ №8 мектеп:

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың көңіл - күйін дамытуға арналған жаттығулар жүргізіледі.

«Көршімді жақсы білемін бе?» ойыны байқампаздығын байқау үшін жүргізіледі. Оқушылар көршісімен бір-бірімен теріс қарап отырады. Мұғалім ойынды бастайды. Мұғалімнің айтқан пікірі көршісімен сәйкес болса, «иә» дейді. Тексеру үшін көршісіне қарайды.

Мысалы: Менің көршімнің аяққиімінің түсі ақ.

Көршімнің көңіл-күйі жақсы.

Көршімнің оқулығы жабық тұр.

Көршімнің бантигі бар және т. б.

Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Оқушыларға бағалау критерийі айтылады.

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:

Сабақтың ортасы

34 минут

5 минут

10 минут

1 минут

5 минут

13 минут

Мектеп: ЖББ №8 мектеп:

3. 2. 5. 1 түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) берілген тақырып/сұрақ бойынша алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау;

1. Оқушылар жануарлардың суреттері арқылы топқа бөлінеді: ит, жылқы, түйе, мысық.

Артық суретті тап ойыны ойналады. «Консенсус» әдісі бойынша орындалады. Оқушы­лар «Қай сурет артық?» сұрағына жауап табу үшін әр топқа ортақ қағаз таратылады. Мұғалім әр топқа қағаз ұсынады. Әр оқушы қағаздың шетіне өзі тапқан сөзді жазады. Жазып болған соң, топ мүшелері ақылдаса отырып, қағаздың ортасы­на дұрыс жауапты жазады. Топ ішінен бір оқушы шығып, ойын айтады, себебін түсіндіреді. Қалған топ мүшелері толық түсіну үшін сұрақтар қоя алады не­месе пікірлер айтады.

C:\Users\ЖЗМ\Desktop\absent4.jpg C:\Users\ЖЗМ\Desktop\lepim-filimonovskuyu-loshadku-10.jpg C:\Users\ЖЗМ\Desktop\trakehner04-577x392.jpg

Қорытындысында топтарға ортақ сұрақ қойылады?

- Не үшін жануарлардың мүсінін жасайды?

-Мүсінін жауасаушы маманды кім дейді?

«Сәулет өнері» тақырыбына мүсін өнерінің қандай байланысы бары сұралады.

2. Әр топқа бірнеше сөйлемдер таратылады. «Қай топ шапшаң?» ойыны ойналады. Берілген уақыт бойынша тез орындалуы тиіс. Оқушылар сол сөздерді екі топқа бөледі: бастауыш және баяндауыш: Ағаш өсірді. Аққу ұшты. Жылқы кісінейді. Мүсін орнатылды. Құрылысшы салды.

Барлық топқа бірдей сөйлемдер беріледі. «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушылардан сұралады.

- Бастауыш дегеніміз не?

- Сұрақтары қандай?

- Баяндауыш дегеніміз не?

- Сұрақтары қандай?

Топ жұмыстары тексеріледі. Топ мүшелерімен бірге түзетіледі.

3. (Ж) . Оқулықтан 13-жаттығу орындалады. Мәтінді оқушылар іштей оқиды. Дауыстап оқиды. Содан соң оқушыларға тапсырма беріледі. Мәтінді «Аквариум» әдісі бойынша талдайды. Тапсырма жұппен орындалады.

C:\Users\ЖЗМ\Desktop\6077f08f231635b02a2ed310f5b3d33e_resize_w_525_h_.png C:\Users\ЖЗМ\Desktop\c263b651ceaf66a9be5cac6ec4e1b692.jpg

Сөздікті пайдаланып, сөздердің мағынасын түсіндіреді: мыс

мүсін

Содан соң мәтінге сүйеніп, кестені толтырады.

:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

- сөздік арқылы жаңа сөздердің мағынасын анықтайды;

- мәтіннен қажетті ақпаратты анықтап, кестеге түсіреді.

Мұғалім оқушылардың жұмысын қадағалайды. Көмек қажет ететін оқушыларға жәрдем береді.

Саралау. Оқушылар сөздің мағынасын сөздіктен табуға көмек береді. Жұмысты мұғалім бағалайды. Оқушылардың жұмыстары жинап алынады. Неліктен Құлагер, Астана, Көкшетау, Ақан сері сөздерінің бас әріппен жазылуы сұралады.

4. (Ұ) . Сергіту сәті. Қимыл қозғалыстарын жасайды.

Шаршасаңдар, тұрыңдыр,

Қолды қолға ұрыңдар.

Басты төмен бұғыңдар,

Жұдырықты жұмыңдар.

Алақанды ашыңдар,

Құстай ұшып шығыңдар.

4. 3. 4. 2. 7 - сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

3. 3. 7. 2 мұғалім көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу және қою .

1. Тақырып. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

2. (Ж) . Осыдан соң оқушылар оқулықтан 15-жаттығуды орындайды. Мақалды жұмыс дәптерлеріне қатесіз көшіріп алады. Жұптаса отырып, «Зертеушілік конференция» әдісі бойынша сөз таптарына талдайды. Бастауыш пен баяндауышты табады. Тыныс белгісін қояды. Себебін түсіндіреді. Мұғалім оқушылардың жұмысын қадағалайды. Қиындық туындаған жағдайда көмек береді. Жұмыс орындалып болған соң, балмұздақ таяқшалары арқылы сұралады.

Саралау: оқушылар өз беттерімен бастауыш пен баяндауыш арасына сызықша қойылуға байланысты мысал келтіреді. Сөйлем мүшелеріне талдайды.

Дескриптор:

- мәтінді қатесіз көшіреді;

- тұрлаулы мүшелерді анықтайды;

-бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықша қойылу себебін анықтайды;

  • -сөйлемдегі сызықшаның орнын анықтайды;
  • -бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаға сөйлеммен мысал келтіреді (қабілеті жоғары оқушылар үшін) .

Қалыптастырушы бағалау мұғалім бағалауымен жүзеге асырылады. Сабақ соңынан жұмыс дәптері жинап алынады.

Ескерткіш қай жерде орналасқан?
Ескерткіш қай металдан құйылған?
Құлагер кімнің тұлпары?
Ол кім?
C:\Users\ЖЗМ\Desktop\d181d183d180d0b5d182-900x_.jpg

Самат кім?

зат есім зат есім

Самат оқушы.

Самат - оқушы.

C:\Users\ЖЗМ\Desktop\85wyR2x.jpg

Алма не?

зат есім зат есім

Алма пайдалы жеміс .

Алма - пайдалы жеміс.

C:\Users\ЖЗМ\Desktop\image010.jpg

Алтынай кім?

зат есім зат есім

Алтынай биші .

Алтынай - биші.

C:\Users\ЖЗМ\Desktop\884f05f54e62b8a62cecf16ba31c.jpg

Сазан не?

зат есім зат есім

Сазан балық .

Сазан - балық.

C:\Users\ЖЗМ\Desktop\1524746840_article_b.jpeg

Алматы не?

зат есім зат есім

Алматы әдемі қала.

Алматы - әдемі қала.

Слайд №1

Слайд №2

Қосымша материал

№1

https://turkystan. kz/content/uploads/2016/09/

http://www. rsiu. kz/images/dekanat/

Слайд№2

Слайд№3

Слайд№4

Слайд№5

Слайд№6

ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ №8 мектеп:
ПәнҚазақ тіліБөліміСәулет өнеріТақырыбыБастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша:
Мектеп: ЖББ

Ұқсас жұмыстар
Нашақорлық- қоғамдық дерт
Денсаулық - өмір негізі
Тіл ұстарту. 5-сынып
Қаңбақ пен жантақ
Дұрыс бөлшек
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу
Балалардың рахат табатын мекені тек өзен жағасы
Қызықты есептер
Жүз саны неше таңбалы сан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz