Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар сөзіне сұрақ қой
Сабақ: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:. Баяндауыш
Машықкердің аты-жөні: Хасенова Қаршыға
Күні: 27.11.2020ж
СЫНЫП: 3 <<Б>>
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы баяндауыш туралы түсінік беру.
3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету;
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар жасай алады:
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін біледі.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Бачндауышты сөйлем мүшелерінен ажыратуды түсінеді.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Сөйлем мүшелеріне талдайды, қолданады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер :
тұрлаулы мүше , баяндауыш, етістік, не істеді?,не қылды?, қайтты ?
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тіл :
Талқылау :
не істеді?,не қылды?, қайтты ? сұрақтары
ісін, қимылын білдіретін сөздер
Жазылым : жаттығу
Пәнаралық байланыс
Әдебиеттік оқу
Бағалау критерий
-Тұрлаулы сөйлем мүшесін біледі.
-Бастауыш пен баяндауышты ажыратады.
-Сөйлем мүшелеріне талдайды.
-тұжырым жасайды.
Алдыңғы білім
Бастауыш деген не?
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Сәлеметсіздер ме оқушылар!I.Психологиялық дайындық. Көңіл-күйлеріңіз қалай?
Керемет (қолдарын бұлғайды)
Сабаққа дайындықтарын қалай?
Тамаша (қолдарын шапалақтайды)
Ынталарыңыз ше?
Ғажап(қолдарын бұлғайды)
Ендеше сабақты бастайық
О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)
<<Түс таңдау>> әдісі
Түстер бойынша топқа бөлініп отырады.
Топ басшысын сайлап алу
Топқа бөлу.
Жаңа білім
10 минут
<<Шыбын ұру>> әдісі
1.Сөйлем мүшелері дегеніміз не?2. Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді? (2-ге)
3.Тұрлаулы мүшелер туралы не білеміз?
3.Бастауыш дегеніміз не?4.Бастауышқа қандай сұрақтар қойылады?
5.Бастауыш қай сөз табынан жасалады? (зат есім)
-Олай болса, біздің кешегі сабағымыз қалай еді?
Жаңа сабақ.Баяндауыш
Ой қозғау.
Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы мұғалімдер.
Мұғалімдер не істеді?
Келді, кірді, отырды, тыңдады.
Мен не істедім?
Сұрадыңыз, сөйледіңіз.
Ал, сендер не істедіңдер?
Жауап бердік, айттық, тұрдық, отырдық, сәлемдестік.
Не аңғардыңдар? Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?
Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.
Ендеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы - жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөйлем мүшесі - <<баяндауыш>>
Осы сөздердің барлығы нені білдіріп тұр?
Іс-қимылды.
Қандай сұрақтар қойдыңдар?
Не істеді?, не қылды?, қайтті?
Мақсатымыз:Баяндауыштағы сөйлем мүшесін табу,сұрақ-қою, талдау, қай сөз табымен байланысты екенін білу.
Білімланд
(Т Ж) <<Кім шапшаң?>> ойыны.
топ 2-топ
жүгіредісайрайды
Аңдар ішеді Құстар ұшады шоқиды
жейді
3-топ 4-топ
оқыдыақты
Оқушы жазды Су тамды күлді қатты
Дескриптор:
-берілген суретке қарап, іс-қимылды білдіретін сөздерді табады.
-сөйлем мүшелерін ажыратады
-сөзге сөйлем құрайды.
Бағалау кәмпит
Шыбын
Суреттер көрсету
Ортасы
10 минут
Оқылым,айтылым
9-жаттығу. Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді,байланады.
Дескриптор:
-Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды
-Жаңа сөздерді тауып, мағынасын біледі.
Басқұр---
-қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.
-сөздер нені білдіріп, сөйлемнің қай мүшесіне жататынын анықтайды.
Бағалау мадақтау
Ширату
2 минут
Бастауышпын Баяндауыш Бәрінің иесімін Не болғанын баяндайды Маған қарап құрайсың Жазған бала нүкте қойып, Ой жүйесін Сөйлемді аяқтайды.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Жазылым. Жеке жұмыс.
10-жаттығу
Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады.
Дескриптор:
-сөйлемдерді көшіріп жазады.
-баяндауыштарды тауып астын сызады.
-сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін көрсетеді.
Бағалау мөр басу
(Ж Ж) Деңгейлік тапсырмалар
"Адасқан сөздер" Берілген сөздерден сөйлем құрау
ағам
құдықтан
балапандарға
жарды
су
балтамен
Айнаш
әкеледі
шашты
Дулат
отын
жем
Тапсырма
1
Кітап сөзіне сұрақ қой.
2
Оқушылар сөзіне сұрақ қой?
3
Мектеп сөзіне сөйлем құрастыр. Бастауышты ата.
4
Айша сөзіне сөйлем құрастыр. Баяндауышты ата.
5
Әнші сахнаға шықты. Тұрлаулы мүшелерді тап.
6
Тұрлаулы мүшелер дегеніміз нелер?
7
Саябақ сөзіне сұрақ қой.
Семантикалық карта
Сөздер
Бастауыш
Баяндауыш
Айжан
Оқыды
Биші
Жазды
секірді
Қорытынды.
3 минут
Рефлексия <<6 пікір>> әдісі
1.Мен сабаққа ..... қатыстым
белсенді / пассивті
2.Мен сабақтағы өз жұмысыма көңілім
толады / толмайды
3.Сабақ .................. болды
ұзақ / қысқа
4.Мен сабақта
шаршадым / шаршамадым
5.Менің көңіл-күйім:
жақсы / нашар
6.Сабақ материалы
түсінікті / түсініксіз
пайдалы / пайдасыз
қызықты / қызықсыз
Үйге тапсырма: 12-жаттығу. Ереже жаттау
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
АКТ-мен байланыс
Әдебиеттік оқу пәнімен байланыс
-кәмпит
-мадақтау
-мөр басу
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сабақтың тақырыбы:. Баяндауыш
Машықкердің аты-жөні: Хасенова Қаршыға
Күні: 27.11.2020ж
СЫНЫП: 3 <<Б>>
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы баяндауыш туралы түсінік беру.
3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету;
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар жасай алады:
Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін біледі.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Бачндауышты сөйлем мүшелерінен ажыратуды түсінеді.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Сөйлем мүшелеріне талдайды, қолданады.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер :
тұрлаулы мүше , баяндауыш, етістік, не істеді?,не қылды?, қайтты ?
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тіл :
Талқылау :
не істеді?,не қылды?, қайтты ? сұрақтары
ісін, қимылын білдіретін сөздер
Жазылым : жаттығу
Пәнаралық байланыс
Әдебиеттік оқу
Бағалау критерий
-Тұрлаулы сөйлем мүшесін біледі.
-Бастауыш пен баяндауышты ажыратады.
-Сөйлем мүшелеріне талдайды.
-тұжырым жасайды.
Алдыңғы білім
Бастауыш деген не?
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Сәлеметсіздер ме оқушылар!I.Психологиялық дайындық. Көңіл-күйлеріңіз қалай?
Керемет (қолдарын бұлғайды)
Сабаққа дайындықтарын қалай?
Тамаша (қолдарын шапалақтайды)
Ынталарыңыз ше?
Ғажап(қолдарын бұлғайды)
Ендеше сабақты бастайық
О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)
<<Түс таңдау>> әдісі
Түстер бойынша топқа бөлініп отырады.
Топ басшысын сайлап алу
Топқа бөлу.
Жаңа білім
10 минут
<<Шыбын ұру>> әдісі
1.Сөйлем мүшелері дегеніміз не?2. Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді? (2-ге)
3.Тұрлаулы мүшелер туралы не білеміз?
3.Бастауыш дегеніміз не?4.Бастауышқа қандай сұрақтар қойылады?
5.Бастауыш қай сөз табынан жасалады? (зат есім)
-Олай болса, біздің кешегі сабағымыз қалай еді?
Жаңа сабақ.Баяндауыш
Ой қозғау.
Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы мұғалімдер.
Мұғалімдер не істеді?
Келді, кірді, отырды, тыңдады.
Мен не істедім?
Сұрадыңыз, сөйледіңіз.
Ал, сендер не істедіңдер?
Жауап бердік, айттық, тұрдық, отырдық, сәлемдестік.
Не аңғардыңдар? Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?
Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.
Ендеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы - жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөйлем мүшесі - <<баяндауыш>>
Осы сөздердің барлығы нені білдіріп тұр?
Іс-қимылды.
Қандай сұрақтар қойдыңдар?
Не істеді?, не қылды?, қайтті?
Мақсатымыз:Баяндауыштағы сөйлем мүшесін табу,сұрақ-қою, талдау, қай сөз табымен байланысты екенін білу.
Білімланд
(Т Ж) <<Кім шапшаң?>> ойыны.
топ 2-топ
жүгіредісайрайды
Аңдар ішеді Құстар ұшады шоқиды
жейді
3-топ 4-топ
оқыдыақты
Оқушы жазды Су тамды күлді қатты
Дескриптор:
-берілген суретке қарап, іс-қимылды білдіретін сөздерді табады.
-сөйлем мүшелерін ажыратады
-сөзге сөйлем құрайды.
Бағалау кәмпит
Шыбын
Суреттер көрсету
Ортасы
10 минут
Оқылым,айтылым
9-жаттығу. Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді,байланады.
Дескриптор:
-Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды
-Жаңа сөздерді тауып, мағынасын біледі.
Басқұр---
-қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.
-сөздер нені білдіріп, сөйлемнің қай мүшесіне жататынын анықтайды.
Бағалау мадақтау
Ширату
2 минут
Бастауышпын Баяндауыш Бәрінің иесімін Не болғанын баяндайды Маған қарап құрайсың Жазған бала нүкте қойып, Ой жүйесін Сөйлемді аяқтайды.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Жазылым. Жеке жұмыс.
10-жаттығу
Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады.
Дескриптор:
-сөйлемдерді көшіріп жазады.
-баяндауыштарды тауып астын сызады.
-сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін көрсетеді.
Бағалау мөр басу
(Ж Ж) Деңгейлік тапсырмалар
"Адасқан сөздер" Берілген сөздерден сөйлем құрау
ағам
құдықтан
балапандарға
жарды
су
балтамен
Айнаш
әкеледі
шашты
Дулат
отын
жем
Тапсырма
1
Кітап сөзіне сұрақ қой.
2
Оқушылар сөзіне сұрақ қой?
3
Мектеп сөзіне сөйлем құрастыр. Бастауышты ата.
4
Айша сөзіне сөйлем құрастыр. Баяндауышты ата.
5
Әнші сахнаға шықты. Тұрлаулы мүшелерді тап.
6
Тұрлаулы мүшелер дегеніміз нелер?
7
Саябақ сөзіне сұрақ қой.
Семантикалық карта
Сөздер
Бастауыш
Баяндауыш
Айжан
Оқыды
Биші
Жазды
секірді
Қорытынды.
3 минут
Рефлексия <<6 пікір>> әдісі
1.Мен сабаққа ..... қатыстым
белсенді / пассивті
2.Мен сабақтағы өз жұмысыма көңілім
толады / толмайды
3.Сабақ .................. болды
ұзақ / қысқа
4.Мен сабақта
шаршадым / шаршамадым
5.Менің көңіл-күйім:
жақсы / нашар
6.Сабақ материалы
түсінікті / түсініксіз
пайдалы / пайдасыз
қызықты / қызықсыз
Үйге тапсырма: 12-жаттығу. Ереже жаттау
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
АКТ-мен байланыс
Әдебиеттік оқу пәнімен байланыс
-кәмпит
-мадақтау
-мөр басу
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz