Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бір таңбалы сан
Жас математик сайысы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін
тексеру, алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылығы: Мұндағы өлең-есептер, ертегі есептер, сөзжұмбақты
шешу арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз
ойын еркін айта білуге қалыптастыру.Оқушыларды
ауызбіршілікке ,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған
жерінің табиғатын сүюге,қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Танымдылық ойын сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі:
-Құрметті ұстаздар,оқушылар сіздер 3 сыныптар арасында өтетін <<Қызықты математикалық ойындар>> атты сайыс сағатына қош келдіңіздер!.
Сайысымыздың негізгі мақсаты әртүрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін, одан әрі тереңдету. Алған білімдерін пысықтау. Сайыс сағатымызда өлең есептер,ертегі есептер, сөзжұмбақтар ,бейнелі сөздер беріледі. Солардың жауаптарын дұрыс айтуларыңыз керек. Әр дұрыс айтылған жауаптарға ,Әділ-қазылар алқасы бағалап отырады.Сайыста ұпайды көп жинаған топ <<Жас математиктер>> номинациясына ие болады.Ал ұпайды аз жинаған топ сайысқа белсенді қатысқаны үшін <<Алғыс хатпен>> марапатталады. Бүгінгі сайыс сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады: сұрақ-жауап,көрнекілік.ізденушілік,ойын , құрастыру
Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық:
1<< Кел, танысайық!>> (топтардың атымен, ұранымен танысу)
2. <<Сөзжұмбақ>> шешу
3. <<Математикалық бейнелі сөз>>ребус
4. <<Математикалық эстафета>>
5. <<Жұмбақтар>>
6. <<Логикалық сұрақтар>> топ басшыларына
7. <<Сәйкестендіру>>
8. <<Сиқырлы үшбұрыш>>
9. <<Ұшқыр ой>> ойыны.
Бүгінгі сайыс сағатында сынға түсетін екі топпен таныстырып өтейін.
<<Алғырлар>> тобы
<<Білгірлер>> тобы>>
Әр топ өздерін таныстырмай тұрып сендердің берген жауаптарыңды, шығарған есептерінді, орындаған тапсырмаларынды бағалап отыратын әділ-қазы алқасымен таныстыры өтейін:
1.Таныстыру бөлімі
<<Алғырлар>> тобы
Ұран: Қандай сынақ болса дағы беріспе
<<Білгірлер>> тобы>>
Ұран: Білгірлер бәрін біледі, үнемі алда жүреді.
2кезең.<<Сөзжұмбақ>> шешу
уа,балалар,балалар,
Қане бері қараңдар
Сайысымызды бастайық
Сөзжұмбақты қиналмай
Лезде шешіп тастайық.
<<Алғырлар>>
1.Ең кіші бір таңбалы сан. Бір
2. Суреттегі бейнеленген жері не деп аталады бурыш
3.Ондықтан құралған сан. Қырық
4. Үш Қабырғалары тең тік төртбұрыш. Шаршы
5Бір таңбалы сан.Үш (бұрыш)
<<Білгірлер>>
1. Геометриялық фигура. Төртбұрыш
2. 25+25 қосқанда қанша. Елу
3. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз. Шеңбер
4. есе кем деген қандай амал.Бөлу
5.Бүгінен кейінгі қандай кун. Ертең
6. Уақыт өлшем бірлігі. Ғасыр (шеңбер)
3кезең. <<Математикалық бейнелі сөз>> шешу , Яғни ребус шешесіндер
, Қаз Ай Ту (Азайту) Мысық ,Етік, Р (Метр)
4 кезең <<Математикалық эстафета>>
1 - топ
(57 - 7)+40 =90
(20+60)- 10 =70
(60+9)- 40 =29
2 - топ
20+(45 - 5) =60
60 -(39 - 9) =30
70+(16 - 6) =80
5кезең. <<Жұмбақтар>>
1 - жұмбақ:
Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді? 30
2 - жұмбақ:
Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны-он.Аулада
неше тауық ,неше бұзау болуы мүмкін?(2 бұзау, 1 Тауық)
3 - жұмбақ:
Аулада 60 үйрек,
Қорада 20 үйрек,
10 үйрек тығылды
10 үйрек жығылды,
Қалғаны неше үйрек? 60
4 - жұмбақ:
11 түйе, бес жылқы.
2 сиыр, бір ешкі
2 қоян, үш түлкі,
Неше болды барлығы? 24
5 - жұмбақ:
Қолымда 55 алма
5 - ін бердім апама,
5 - ін бердім атама,
Нешеуі қалды өзімде? 45
6 - жұмбақ:
100 асықтың 30 - ын,
Досым сұрап алды
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолымда қалады 70
6.кезең <<Логикалық сұрақтар>> топ басшыларына
<<Алғырлар>> тобы
1. Азайтудың нәтижесі қалай аталады? Азайтқыштың мәні
2. 1 сағатта неше минут бар?(60)
3. 7 ондық 0 бірліктен тұратын санды ата.(70)
4 . Х+30=60 /х тің мәні нешеге тең?
5. Мектептегі 45 минут?(Сабақ)
6. Оқу жылының алғашқы айы қандай?(Қыркүйек)
7 . Азайту амалының компаненттерін ата?(азайғыш,азайтқыш,айырманың мәні)
8. 3 пен 9-дың көбейтіндісі?(27)
9. 6 мысық пен 3 тауықтың аяғы нешеу?(30)
10. Санды сол санның өзіне бөлсе..(1 шығады)
<<Білгірлер>>
1. Қосудың нәтижесі қалай аталады? Қосындының мәні
2. 1 ғасырда неше жыл бар?(100)
3. 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата.(98)
4. Периметрді қалай табамыз?( Барлық қабырғаларын қоссамыз)
5. Мектептегі 10 минут?(Үзіліс)
6. Х+40=80 /х тәні мәні нешегі тең
7. Бөлу амалының компанеттерін ата?
8. 3 пен 7-нің көбейтіндісі?(21)
9. 5 машина мен 4 велосипедтің дөңгелектері нешеу? (28)
10. Кез келген санды бірге көбейткенде...(Сол санның өзі шығады)
7кезең
Ойланайық азырақ, уақытыңды үнемдеп,
Кім шығады кәнеки,
жауабын мен білем деп - келесі сайыс кезегі:
<<Сәйкестендіру>>
1 - топ:
1. Ең үлкен бір таңбалы сан. Азайту
2. Қабырғалары тең тік төртбұрыш. Үш
3. 4 онд. Тоғыз
4. Бір таңбалы сан. Шаршы
5. Кеміту амалы. Қырық
2 - топ:
1. Бір таңбалы сан Уақыт
2. Геометриялық фигура. Төртбұрыш
3. Бұрыш түрі Отыз екі
4. Уақыт өлшем бірлігі. Сүйір
5. 3 онд. 2 бірл. Төрт
8 кезең
Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер,
Тылсым - сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер,
Жасау үшін бәрін де
Математика - Ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл деп отырып - соңғы кезең:
<<Сиқырлы үшбұрыштар>> сайысы.
9 кезең
<<Ұшқыр ой>> ойыны.
Яғни қай топтың ойынын ұшқыр екенін анықтаймыз. Ол үшін алдарында тұрған коипьютерге 1- ден, 9 ға дейінгі сандарды жазындар. Енді сол сандардың орнын ауыстырмай, мәні 99 шығатындай <<+>> амалын қойып шығындар. Орны ауыспаған қалыпта екі танбалы сан қолдануға болады.
1,2,3,4,5,6,7,8,9=12+3+4+56+7+8+9
1,2,3,4,5,6,7,8,9=1+23+45+6+7+8+9=99 немесе 1+2+3+4+5+67+8+9
Қане балалар жазып болсақ , топ басшыларын оқып шықсын.
Ендеше тақтаға қарайық. (Дұрыс нұсқасын көрсетемін немесе дұрыс орындаған топтың тапсырмасын үлгі ретінде көрсетемін)
- Осымен ,балалар <<Жас математик >> атты сайыс сағатын
аяқтай отырып.. Жеңімпаз топты анықтап
<<Жас математик>>номинациясын беріп , ұпайды аз жинаған топ белсенді қатысқаны үшін << Алғыс хатпен>> мадақтап марапатталады.
,
Ш
Е
Ң
Б
Е
Р
Б
Ұ
Ш
Ы
Р
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін
тексеру, алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылығы: Мұндағы өлең-есептер, ертегі есептер, сөзжұмбақты
шешу арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз
ойын еркін айта білуге қалыптастыру.Оқушыларды
ауызбіршілікке ,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған
жерінің табиғатын сүюге,қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Танымдылық ойын сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі:
-Құрметті ұстаздар,оқушылар сіздер 3 сыныптар арасында өтетін <<Қызықты математикалық ойындар>> атты сайыс сағатына қош келдіңіздер!.
Сайысымыздың негізгі мақсаты әртүрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін, одан әрі тереңдету. Алған білімдерін пысықтау. Сайыс сағатымызда өлең есептер,ертегі есептер, сөзжұмбақтар ,бейнелі сөздер беріледі. Солардың жауаптарын дұрыс айтуларыңыз керек. Әр дұрыс айтылған жауаптарға ,Әділ-қазылар алқасы бағалап отырады.Сайыста ұпайды көп жинаған топ <<Жас математиктер>> номинациясына ие болады.Ал ұпайды аз жинаған топ сайысқа белсенді қатысқаны үшін <<Алғыс хатпен>> марапатталады. Бүгінгі сайыс сабағымыз мынандай бөлімдерден тұрады: сұрақ-жауап,көрнекілік.ізденушілік,ойын , құрастыру
Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық:
1<< Кел, танысайық!>> (топтардың атымен, ұранымен танысу)
2. <<Сөзжұмбақ>> шешу
3. <<Математикалық бейнелі сөз>>ребус
4. <<Математикалық эстафета>>
5. <<Жұмбақтар>>
6. <<Логикалық сұрақтар>> топ басшыларына
7. <<Сәйкестендіру>>
8. <<Сиқырлы үшбұрыш>>
9. <<Ұшқыр ой>> ойыны.
Бүгінгі сайыс сағатында сынға түсетін екі топпен таныстырып өтейін.
<<Алғырлар>> тобы
<<Білгірлер>> тобы>>
Әр топ өздерін таныстырмай тұрып сендердің берген жауаптарыңды, шығарған есептерінді, орындаған тапсырмаларынды бағалап отыратын әділ-қазы алқасымен таныстыры өтейін:
1.Таныстыру бөлімі
<<Алғырлар>> тобы
Ұран: Қандай сынақ болса дағы беріспе
<<Білгірлер>> тобы>>
Ұран: Білгірлер бәрін біледі, үнемі алда жүреді.
2кезең.<<Сөзжұмбақ>> шешу
уа,балалар,балалар,
Қане бері қараңдар
Сайысымызды бастайық
Сөзжұмбақты қиналмай
Лезде шешіп тастайық.
<<Алғырлар>>
1.Ең кіші бір таңбалы сан. Бір
2. Суреттегі бейнеленген жері не деп аталады бурыш
3.Ондықтан құралған сан. Қырық
4. Үш Қабырғалары тең тік төртбұрыш. Шаршы
5Бір таңбалы сан.Үш (бұрыш)
<<Білгірлер>>
1. Геометриялық фигура. Төртбұрыш
2. 25+25 қосқанда қанша. Елу
3. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз. Шеңбер
4. есе кем деген қандай амал.Бөлу
5.Бүгінен кейінгі қандай кун. Ертең
6. Уақыт өлшем бірлігі. Ғасыр (шеңбер)
3кезең. <<Математикалық бейнелі сөз>> шешу , Яғни ребус шешесіндер
, Қаз Ай Ту (Азайту) Мысық ,Етік, Р (Метр)
4 кезең <<Математикалық эстафета>>
1 - топ
(57 - 7)+40 =90
(20+60)- 10 =70
(60+9)- 40 =29
2 - топ
20+(45 - 5) =60
60 -(39 - 9) =30
70+(16 - 6) =80
5кезең. <<Жұмбақтар>>
1 - жұмбақ:
Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді? 30
2 - жұмбақ:
Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны-он.Аулада
неше тауық ,неше бұзау болуы мүмкін?(2 бұзау, 1 Тауық)
3 - жұмбақ:
Аулада 60 үйрек,
Қорада 20 үйрек,
10 үйрек тығылды
10 үйрек жығылды,
Қалғаны неше үйрек? 60
4 - жұмбақ:
11 түйе, бес жылқы.
2 сиыр, бір ешкі
2 қоян, үш түлкі,
Неше болды барлығы? 24
5 - жұмбақ:
Қолымда 55 алма
5 - ін бердім апама,
5 - ін бердім атама,
Нешеуі қалды өзімде? 45
6 - жұмбақ:
100 асықтың 30 - ын,
Досым сұрап алды
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолымда қалады 70
6.кезең <<Логикалық сұрақтар>> топ басшыларына
<<Алғырлар>> тобы
1. Азайтудың нәтижесі қалай аталады? Азайтқыштың мәні
2. 1 сағатта неше минут бар?(60)
3. 7 ондық 0 бірліктен тұратын санды ата.(70)
4 . Х+30=60 /х тің мәні нешеге тең?
5. Мектептегі 45 минут?(Сабақ)
6. Оқу жылының алғашқы айы қандай?(Қыркүйек)
7 . Азайту амалының компаненттерін ата?(азайғыш,азайтқыш,айырманың мәні)
8. 3 пен 9-дың көбейтіндісі?(27)
9. 6 мысық пен 3 тауықтың аяғы нешеу?(30)
10. Санды сол санның өзіне бөлсе..(1 шығады)
<<Білгірлер>>
1. Қосудың нәтижесі қалай аталады? Қосындының мәні
2. 1 ғасырда неше жыл бар?(100)
3. 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата.(98)
4. Периметрді қалай табамыз?( Барлық қабырғаларын қоссамыз)
5. Мектептегі 10 минут?(Үзіліс)
6. Х+40=80 /х тәні мәні нешегі тең
7. Бөлу амалының компанеттерін ата?
8. 3 пен 7-нің көбейтіндісі?(21)
9. 5 машина мен 4 велосипедтің дөңгелектері нешеу? (28)
10. Кез келген санды бірге көбейткенде...(Сол санның өзі шығады)
7кезең
Ойланайық азырақ, уақытыңды үнемдеп,
Кім шығады кәнеки,
жауабын мен білем деп - келесі сайыс кезегі:
<<Сәйкестендіру>>
1 - топ:
1. Ең үлкен бір таңбалы сан. Азайту
2. Қабырғалары тең тік төртбұрыш. Үш
3. 4 онд. Тоғыз
4. Бір таңбалы сан. Шаршы
5. Кеміту амалы. Қырық
2 - топ:
1. Бір таңбалы сан Уақыт
2. Геометриялық фигура. Төртбұрыш
3. Бұрыш түрі Отыз екі
4. Уақыт өлшем бірлігі. Сүйір
5. 3 онд. 2 бірл. Төрт
8 кезең
Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер,
Тылсым - сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер,
Жасау үшін бәрін де
Математика - Ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл деп отырып - соңғы кезең:
<<Сиқырлы үшбұрыштар>> сайысы.
9 кезең
<<Ұшқыр ой>> ойыны.
Яғни қай топтың ойынын ұшқыр екенін анықтаймыз. Ол үшін алдарында тұрған коипьютерге 1- ден, 9 ға дейінгі сандарды жазындар. Енді сол сандардың орнын ауыстырмай, мәні 99 шығатындай <<+>> амалын қойып шығындар. Орны ауыспаған қалыпта екі танбалы сан қолдануға болады.
1,2,3,4,5,6,7,8,9=12+3+4+56+7+8+9
1,2,3,4,5,6,7,8,9=1+23+45+6+7+8+9=99 немесе 1+2+3+4+5+67+8+9
Қане балалар жазып болсақ , топ басшыларын оқып шықсын.
Ендеше тақтаға қарайық. (Дұрыс нұсқасын көрсетемін немесе дұрыс орындаған топтың тапсырмасын үлгі ретінде көрсетемін)
- Осымен ,балалар <<Жас математик >> атты сайыс сағатын
аяқтай отырып.. Жеңімпаз топты анықтап
<<Жас математик>>номинациясын беріп , ұпайды аз жинаған топ белсенді қатысқаны үшін << Алғыс хатпен>> мадақтап марапатталады.
,
Ш
Е
Ң
Б
Е
Р
Б
Ұ
Ш
Ы
Р
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz