Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құндылықтарға дарыту

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән
Қазақ әдебиеті
Бөлім
4 - бөлім. <<Ұрпақ тәрбиесі>>
Педагогтің аты-жөні
Умирбекова Ақбала Алдангоровна
Күні

Сынып 7
Қатысушылар саны: 12
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Темірхан Медетбек << Тәуелсізбін>> өлеңі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Т.Медетбектің өмірі мен шығармашылығы туралы және <<Тәуелсізбін>>өлеңінің сюжетін түсінеді.

Көптеген оқушылар: Көркемшығармадағы ақпаратқа қосымша ой айтады,өлеңді талдай алады.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін жан - жақты ашып,үзінділерді нақышына келтіріп жатқа айта біледі.

Кейбір оқушылар: Һлең сюжетін өмірмен байланыстырып,ел ертеңі туралы болжам жасай алады.Өз толғанысын білдіретін бір шумақ өлең жаза біледі.
Бағалау критерийлері
Тақырып пен идеяны анықтайды.
Өлең мазмұнын тарихи деректермен байланыстыра алады.
Өлеңді мәнерлеп оқи біледі.
Алған әсерін білдіре отырып, хат жаза алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады: мәтін ішінен ақпаратты анықтай алады,өз пікірлерін білдіреді
Термин сөздер: шемен,шұлғау,жазира,бойлық
Талқылауға арнлаған сұрақтар: <<Тәуелсіздік>> деген ұғымды қалай түсінеміз?
Құндылықтарды дарыту
Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана
Тарихтың,мәдениет пен тілдің тұтастығы
Пәнаралық байланыстар
Қазақ тілі, тарих
АКТ қолдану дағдылары

Бастапқы білім
М.Шахановтың <<Нарынқұм зауалы>> поэмасындағы Махамбеттің соңғы сөзі
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау

Ресурстар
Cабақтың басы
1.Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылықты ояту
7 мин.

Оқушылармен амандасу,түгендеу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топтастыру.
<<Мозайка>> әдісі.
Тәуелсіздік тақырыбындағы түрлі - түсті суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топқа бөлінеді.
<<Болжау әдісімен>> топтарға үлестірілген суреттерге қарай отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбы тәуелсіздік туралы екенін болжап біледі.
<<Ауызша кері байланыс>>жүргізіледі.

Саралау тәсілі: <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі қолданылады. Ұсынылған сұрақтар арқылы оқушылар диалогкe түсe алады. Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпқа шолу жасалып, жаңа тақырыпты анықтады. Диалогтің мүмкіндіктeрі: оқушы оқуына қолдау көрсeтeді, оқушылардың шынайы қызығушылығын анықтайды, сұрақтарға жауап бeругe итeрмeлeйді, дұрыс жауапқа жeтeлeйді, қатeсін оқушының өзінe табуға жәнe түзeтугe мүмкіндік бeрeді.
Құндылықтарға дарыту: Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық құндылықты дарыту.

Өз ойларымен бөліседі.
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді.тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,сондай ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Дескриптор:

Сабақ тақырыбын болжайды;
Ақпаратты анықтайды;

Тақта, қалам, дәптер, оқулық, түрлі түсті суреттер;

Сабаққа кіріспе

(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір- біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастары ның пікірін
толықтырады. Өз ойымен бөліседі

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

Мәтін мазмұны бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап береді.
1. Темірхан Медетбек туралы не білесіңдер?
2.Тәуелсіздік деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
3.Өлең неліктен <<Тәуелсізбін>> деп аталады?
4.Т.Медетбектің <<Тәуелсізбін>>деге н өлеңі туралы не айта аласың?
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
<<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен
ынталанд ыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу
26 мин.

Топтық жұмыс

Тапсырма. Темірхан Медетбектің <<Тәуелсізбін>> өлеңінің мазмұнын
мәнерлі оқыта отырып, мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын түсінуге бағыт береді.
Айтылым:
Темірхан Медетбектің өлеңін оқиды,тірек сөздерді табады, астындағы сұрақтарға жауап береді, <<Тәуелсіздік>> тақырыбында постер қорғайды.

Осы тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Сұрақтарға жауап береді.
- Тәуелсіздік туралы ой жинақтайды
- ойын нақты жеткізе алады;
Оқулық, жұмыс дәптері,маркер,плакаттар

1-Тапсырма.
1.Өлеңді мәнерлеп оқып, тақырыбы мен идеясы, жанры туралы талдау жасаңдар.
2.Тірек сөздерді және тәуелсіздікті айқындайтын тіркестерді тауып талдап жазыңдар.
3.Өлең құрылысын шумағы,бунақ,ұйқас,көркемдегіш құралдарды тауып талдаңдар.
4.Өлеңдегі қандай жолдар ерекше әсер етті? Неліктен?

Бірдей тапсырма алған оқушылар бір топқа жиналады,өздерінің тапсырмалары туралы ізденеді,бірігіп талқылайды.
Өлеңнің тақырыбын және идеясын ажыратып айтады.Тірек сөздерді тауып мағынасын ашады.
Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады.

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.
-Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды,
-Өлеңнің мазмұны мен идеясын, тақырыбын ажыратады,
-Өлең құрылысына талдай алады,
-Тірек сөздерді таба алады,
-Негізгі ойды анықтайды;

Оқулық, жұмыс дәптері

2-тапсырма Өлең мазмұнына сүйене отырып,
<<Қазақстан : КЕШЕ;БҮГІН;
ЕРТЕҢ>> тақырыбында <<ВЕНН>> диаграммасын толтырыңдар

Саралау тәсілі:<<Тапсырма>> тәсілі қолданылады.Оқушылар салыстыруға берілген нысандардың ортақ сипаттамаларын тізіп шығады,ізденімпаздыққа,топпен жұмыс жасауға жетелейді.
Құндылықтарға дарыту:топпен жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық құндылықты дарыту

Өлең мазмұны бойынша Қазақстан елінің өткенін тарихи деректерге сүйене отырып сипаттайды,
бүгінін бағдарлайды, болашағын болжайды.
ВЕНН диаграммасын толтырады.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
-Қазақстанның кешегісі мен бүгінін салыстырады;
-Ел ертеңінің көкжиегіне болжау жасай алады.

Оқулық, жұмыс дәптері

3 - тапсырма
Өлеңнен алған әсеріңді баяндап, хат жаз

Саралау тәсілі:<<Нәтиже арқылы саралау>> тәсілі қолданылады.Оқушылар өлеңнен алған әсерімен бөлісе отырып,авторға хат жазады.Жазу мәдениеті дамиды,жазу дағдылары қалыптасады.
Құндылықтарға дарыту:
Жазба жұмыс кезінде шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау құндылықтарын дамыту;

Жазылым:
Өлеңнен алған әсерін баяндап,авторға хат жазады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушының жазылым және айтылым дағдылары қалыптасады

Дескриптор:
Жалпы -5 балл

Өлеңнен алған әсерін пайдаланып, ризашылық хатын жазады
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
Рефлексия
7 мин.

<<Екі шеңбер>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқуш ы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақыр ып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
<<Қорытынды>>
тәсілі көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушылард ы <<Жапонды қ бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтыр амын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылард ың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Ұқсас жұмыстар
Адамдар жануарлардан не алады
Есірткі - ғасыр індеті
Топтарға бөлу. Оқушыларды түгендеу
Тау түзілу үдерісі
Оқушылар ойларымен бөліседі презентация
Жылдық тәрбие жоспары 9 сынып
Ұрпақ тәрбиесіндегі рухани - адамгершілік мәселелері
Оқушы бойына адамгершілік қасиеттерді дарыту жолдары
Білім мен тәрбие беру арқылы оқушы бойына ұлттық құндылықтар жүйесін қалыптастыру
Мұғалім сабақты сабақта
Пәндер