Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқыту әдістемесі

әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
Химия және химиялық технологиялар факультеті

СӨЖ

Тақырыбы: Орта мектепте металдар тақырыбын оқыту әдістемесін жасау

Орындаған: Уралова Акнур 307 К-ХО
Қабылдаған: Рыскалиева Роза Габдрахимовна

Алматы-2021

ЖОСПАР:
:: Кіріспе: Оқыту әдістемесі
:: Негізгі бөлім: Орта мектепте металдар тақырыбын оқыту әдістемесін жасау
:: Қорытынды

Кіріспе:
Оқыту әдістемесі - оқушыларға білім беру, танымын арттыру және дамыту, дағдыландыру мақсатында оқытушылардың қолданатын тәсіл-амалдары мен құралдарының жиынтығы.Бұл ұғымның анықтамасы мен әдістерді жіктеу турасында педагог ғалымдар арасында ортақ пікір қалыптаспаған. Мәселен, И.Ф. Харламов оқыту әдістемесіне оқу материалын игеруге бағытталған түрлі дидактикалық міндетті шешу мақсатындағы оқытушы жұмысының және оқушылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру тәсілдерінің жүйесі деген анықтама береді. Ю.К. Бабанскийдің пікірінше, ол оқу міндеттерін орындауға бағытталған оқытушы мен оқушылардың тәртіпке келтірілген өзара байланысты қызметі. Т.А. Ильина оқыту әдістемесін оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыру жолдары деп біледі. Осы тәрізді басқа да пікірлерді саралай келе, бәріне ортақ белгілерінің негізінде оқыту әдістемесінің анықтамасын беріп, жалпы әдістерін топтастыруға болады. Оқыту барысында түсіндіру, әңгімелесу, лекция, кітаппен жұмыс істеу секілді сөздік әдістер, иллюстрация және демонстрация сияқты көрнекі, сондай-ақ зертханалық, практикалық, графикаық, жаттығу жұмыстары іспетті тәжірибелік әдістер қолданылады. Педагогикалық әдебиеттерде мұнан басқа әдістердің 50-ден астам түрі көрсетіледі. Оқыту әдістері оқу құралдарының көмегімен іске асады. Оқу құралдарына оқу кітаптары (оқулық, анықтама, есептер жинағы, сөздіктер), көрнекі құралдар (кесте, сызба, сурет, альбом, фотосурет, карталар) және техникалық құралдар (үнтаспа, бейнетаспа, компьютер) жатады. Бүгіндері oқыту әдістемесі атауын оқыту технологиясы атауы ығыстырып келеді.

Орта мектепте химия курсын оқытужа металдар тақырыбын бірнеше сыныптарда күрделендіре өтеді.
8.сынып бойынша сілтілік металдар туралы материалдарың қарастырылуы.
9.сыныпта металдар және оның қосылыстарының оқылытуы.
10. сынып бойынша металдардың қосылыстарының өтілуі.
11. сынып бойынша металдық байланыстың қарастырылуы.
Педагогикалық технологиялардың онға жуық түрі бар және орта мектептерде бір педагогикалық технологияны яғни оқыту әдістемесін таңдай отырып сабақ өткіземіз. Мен металл тақырыбына проблемалық оқыту әдістемесін таңдап алып отырмын,сабақты жүргізу үшін оқу әдістемесін жоспарлап алу керек .
Сабақты оқыту әдісі:Проблемалық оқыту технологиясының ғылыми таным нәтижелерін,білімдер жүйесін меңгеріп қоймай сонымен бірге ,бұл нәтижелерге жету жолының өзінде,процесін меңгеру,оқушының таным-дербестігін қалыптастырып оның шығармашылық қабілеттерін дамыту.
І. Қызығушылықты ояту.
ІІ. Мағынаны тану.
ІІІ. Толғаныс.
Сұрақ қою
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау және оқытуда бағалау

Уақыт
Жұмыс түрі
Мұғалім әрекеті
Оқушы әркеті
5 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жылы амандасу, ынталандыру
Мұғалім әрекетімен сабаққа қызығушылығы арттыру
5 мин
Өткен сабаққа кішігірім шолу
Сабақ түсіндіру барысында сұрақтар қойылады
Тапсырмаларға жауап беру.
12 мин
Проблемалық-модулдік технология бойынша сабақ өткізу
Ірі - күрделенген блок бойынша сабақ түсіндіреді.
Зейін қойып тыңдау.
10 мин
Тапсырмалар орындау
Тапсырмалар таратады
Тапсырмалар орындау.
3 мин
Рефлекcия
Стикерлер таратады
Стикерге өз ойларын жазу.
2 мин
Үй тапсырмасын беру
Тапсырманы беру
Берілген тапсырмаға өз ойын,ойтолғау жазу
3 мин
Өзара бағалау
Сабаққа қатысуларына байланысты бағалау
Қатысқанына байланысты түрлі көңіл-күй бейнеленген стикер алу

Орта мектепте оқушылармен амандасып, жылы атмосфера қалыптастыру өте маңызды болып табылады.
Өткен тақырыпқа шолу жасаймыз. Менделеевтің периодтық кестесімен танысып,тақырыпты бекітеміз. Жаңа сабақты өткен сабақпен байланыстырып Металдар тақырыбын түсіндіреміз,яғни периодтық кестеде диоганаль сызығының сол жағы металлдар екенін ұғындырамыз. Проблемалық оқыту технологиясы бойынша оқушыларға период неліктен диоганальмен бөлінген?
Неліктен ол жағында металдар ,оң жағында бейметалдар орналасады?
Сілтілік металдар мен сіліиілік-жер металдарының айырмашылығы қандай? Осындай проблема туындайтын және өздері ізденіп,сол проблемалардың шешімін табады.
Сабақты қорытындылау үшін , металдарға қатысты қарапайымнан күрделірек есептер шығару.

Қорытынды: Әр педагогтың оқушыларға орнататын қарым-қатынасының ерекшілігі секілді педаогогикалық технологиялар да сан алуан және оқыту әдістемесі бір-бірінен өзгеше,алайда ең соңғы түйін сабақты орта мектеп оқушылары үшін химия пәнін үйренуіне көмек,серпіліс беру.

Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі әдісі
Физиканы оқыту әдістері
Мектепте информатиканы оқытуда білім берудің мақсаты
Ұзақ мерзімді жоспар. Қазақстан тарихы 7-сынып
Тәрбиеші әдістемесі
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Информатиканы оқыту әдістемесі
Жарық энергиясы
Әдеби шығармаға әсерлі түсініктеме беруі
Пәндер