Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы
<<Қазақ тілі>> пәні бойынша
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жеңіл атлетикаға қатысамын
Бөлім:
5-бөлім. Спорт және денсаулық күтімі
Педагогтің аты-жөні:
Құрманбек Сандуғаш
Күні:
16.11.2021
Сыныбы: 7
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жеңіл атлетикаға қатысамын
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.Т6.
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру
7.Ж5.
Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады:
Спорт түрлері және спортшылар туралы айта алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Мәтінді тыңдап, оқып, негізгі ақпаратты анықтай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып <<ПОПС>> формуласына салып өз ойын дәлелдей алады, әр түрлі нұсқада сұрақтар құрастыра алады
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> идеялары мен азаматтық жауапкершілік.
Балаларды отан сүйгіштікке, елжандылыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің ісәрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты
ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
Алдыңғы білімге кері байланыс
ТЖ. <<Ыстық орындық>> әдісі арқылы жүзеге асырылады.
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы жаңа тпқырыпты болжау.
Тақтаға тақырыпқа байланысты суреттер көрсетіледі. Сол суреттер арқылы жаңа тақырыпты болжайды.
Сабаққа қатысты жаңа сөздер:
Спортпен айналысу - заниматься спортом
Төреші-судья
Қақпашы - вратарь
Шабуылшылар-нападающие
денсаулық кепілі-залог здоровья
Айтылым:
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Жағымды көңіл-күй қалыптастыру.
<<Айнаға қарап комплимент айту>>
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Мәтіналды жұмыс
<<Спорт түрлері және спортшылар>>
Өздері білетін спорт түрлерін айтып, сол саладағы өздері білетін спортшылары туралы айтады.
Суреттермен жұмыс.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:
оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Жаңа сөздерді дәптерге жазып алады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылар өз ойын айтады және айтылым дағдысы қалыптасады.
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында
кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
26 мин.
1-тапсырма. Сен спорттың қандай түрін, қандай спортшыларды білесің? Кестені толтыр.
Жазылым.
1-тапсырма. Оқушылар өздері білетін спорт түрі мен спортшыларды жазады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл. -
Кестені толтырып жазады.
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
2-тапсырма:
Мәтінді тыңда, оқы. Мәтіннен негізгі ақпаратты анықта
Оқылым:
Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
Негізгі ақпаратты анықтайды.
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
дағдысы қалыптасады.
3-тапсырма. "Попс" формуласын қолданып, мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде.
Жазылым.
Бірінші сөйлем. "Менің ойымша......."
Екінші сөйлем. "Себебі мен оны..... деп түсіндім"
Үшінші сөйлем. " Оны мен....деген фактілермен дәлелдей аламын"
Соңғы сөйлем. "Осыған байланысты мен
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Берілген тапсырма арқылы мәтіннен не түсінгенін тексереді.
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
Үй тапсырмасы:
6-тапсырма. Сөздерді сәйкестендіріп, сөйлем құрап жазыңыз.
"Білім қоржыны" әдісі арқылы бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгенін сұрау.
Мақсаты: Оқушы
алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды
<<Жапондық
бағалау>> әдісі арқылы
бағалайды. Яғни
<<Дұрыс
келісемін>>,
<<Толықтырамы
н, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>,
<<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен
<<Мадақтау сөз>>
әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1: 2:
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Жеңіл атлетикаға қатысамын
Бөлім:
5-бөлім. Спорт және денсаулық күтімі
Педагогтің аты-жөні:
Құрманбек Сандуғаш
Күні:
16.11.2021
Сыныбы: 7
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жеңіл атлетикаға қатысамын
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.Т6.
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру
7.Ж5.
Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады:
Спорт түрлері және спортшылар туралы айта алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Мәтінді тыңдап, оқып, негізгі ақпаратты анықтай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып <<ПОПС>> формуласына салып өз ойын дәлелдей алады, әр түрлі нұсқада сұрақтар құрастыра алады
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> идеялары мен азаматтық жауапкершілік.
Балаларды отан сүйгіштікке, елжандылыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің ісәрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты
ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
Алдыңғы білімге кері байланыс
ТЖ. <<Ыстық орындық>> әдісі арқылы жүзеге асырылады.
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы жаңа тпқырыпты болжау.
Тақтаға тақырыпқа байланысты суреттер көрсетіледі. Сол суреттер арқылы жаңа тақырыпты болжайды.
Сабаққа қатысты жаңа сөздер:
Спортпен айналысу - заниматься спортом
Төреші-судья
Қақпашы - вратарь
Шабуылшылар-нападающие
денсаулық кепілі-залог здоровья
Айтылым:
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Жағымды көңіл-күй қалыптастыру.
<<Айнаға қарап комплимент айту>>
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Мәтіналды жұмыс
<<Спорт түрлері және спортшылар>>
Өздері білетін спорт түрлерін айтып, сол саладағы өздері білетін спортшылары туралы айтады.
Суреттермен жұмыс.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:
оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Жаңа сөздерді дәптерге жазып алады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылар өз ойын айтады және айтылым дағдысы қалыптасады.
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында
кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
26 мин.
1-тапсырма. Сен спорттың қандай түрін, қандай спортшыларды білесің? Кестені толтыр.
Жазылым.
1-тапсырма. Оқушылар өздері білетін спорт түрі мен спортшыларды жазады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл. -
Кестені толтырып жазады.
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
2-тапсырма:
Мәтінді тыңда, оқы. Мәтіннен негізгі ақпаратты анықта
Оқылым:
Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
Негізгі ақпаратты анықтайды.
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
дағдысы қалыптасады.
3-тапсырма. "Попс" формуласын қолданып, мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде.
Жазылым.
Бірінші сөйлем. "Менің ойымша......."
Екінші сөйлем. "Себебі мен оны..... деп түсіндім"
Үшінші сөйлем. " Оны мен....деген фактілермен дәлелдей аламын"
Соңғы сөйлем. "Осыған байланысты мен
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Берілген тапсырма арқылы мәтіннен не түсінгенін тексереді.
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
Үй тапсырмасы:
6-тапсырма. Сөздерді сәйкестендіріп, сөйлем құрап жазыңыз.
"Білім қоржыны" әдісі арқылы бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгенін сұрау.
Мақсаты: Оқушы
алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мұғалім оқушыларды
<<Жапондық
бағалау>> әдісі арқылы
бағалайды. Яғни
<<Дұрыс
келісемін>>,
<<Толықтырамы
н, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>,
<<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен
<<Мадақтау сөз>>
әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1: 2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz