Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтарға бөлу. Оқушыларды түгендеу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Мектеп: №3 мектеп гимназия
Мерзімі: 27.12.2021жыл Пән мұғалімі: Орысбаева Айсауле Маликқызы
Сыныбы: 5 <<А>>
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:

Жай бөлшектер мен аралас сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;
5.1.2.23 жай бөлшект ерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
Жай бөлшекті бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды қолдана алуы, тиянақтау, өз түсініктерін жүйелі пайдалана білуге дағдыланады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Өткенді қайталау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын молайтады.
Кейбір оқушылар:
Оқушылардың ой - өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге ынталанады.
Бағалау критерийлері:
* Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуді орындайды;
* Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлуді орындайды.
Тілдік мақсаттар:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Бөлшек, аралас сан, бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі, ортақ бөлім, толықтауыш көбейткіш
Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: Аралас сандарды қосу үшін ... керек. Аралас сандарды азайту үшін... керек.
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> құндылығы, << Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.>>
Құндылықтарға баулу арқылы зерттеу жұмыстарында оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық қабілеттері қабілеттері артады.

Пәнаралық байланыс:

Алдыңғы білім:
4 сынып натурал сандарды көбейтіп, бөліп біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Басталуы
10 минут

Сабақтың басын ұйымдастыру. (2минут)
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, олардың назарын аудару.Сыныпқа жағымды психологиялық ахуал тудыру.
Топтарға бөлу. (3минут)
Топ басшылары топтың өз қалаулары бойынша атайды.
1топ-
2топ-
3топ-
Білім тексеру сұрақтары. (серпілген сауал), әр топқа сұрақтар жазылған стикерлерді шашып жіберемін, әр оқушы алған сұрақы қарсы топқа қояды, топтар арасында диалог орнайды. (5 минут)
Өткен материалдарды қайталау сұрақтары:
1. Бөлімдері бірдей бөлшектердің айырымын тбау үшін .......
2.Бөлімдері бірдей бөлшектердің қосындысы .......
3. Бөлімдері бірдей аралас сандардың қосындысын табу үшін...........
4. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...........
5. Жай бөлшекті натурал санға көбейту үшін....
6. Жай бөлшекті натурал санға бөлу үшін ..
Кері байланыс: <<Серпілген сауалды>> қағып алып, өз бетінше 1 минут уақыт аралығында қойылған сұраққа тез жауап береді.

Қағаз қиындылары

Стикер

Сабақтың ортасы
12 минут

Жаңа сабақ (5 минут)
Білім дағдысы: білу және түсіну
Бүгінгі жаңа тақырып: Жай бөлшектер мен аралас сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Жеке жұмыс. (15минут)
Жаңа тақырыпқа сәйкес есептерді шығару. Әр топтан екі оқушыдан есеп шығарады. (№639, №640, №641 есептер)
Кері байланыс: әр топтан шыққан оқушылар өздеріне берілген есепті шығарады.
Бағалау: Бағалау:Екі жұлдыз,бір ұсыныс
Презентация

Оқулықпен жұмыс
Үлестірме материалдар,түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмыс. (7 минут)
<<Мағынаны ажырату>> (Конверт- сұрақ әдісі)
Сыныптағы 3 топқа 3 түрлі тапсырма тарату ( Оқушылар оларды шешеді)
І топ.

ІІ топ.

ІІІ топ
1. Арман черновикте есеп шығарып, оны дәптерге көшірді.Бірақ жақшаларды қалай қойғанын ұмытты. Оның есінде қалғаны мынау 6*8+20:4-2=40. Арманға жақшаларды қоюға көмектесіңіз.
2. Отбасында анасы, әкесі және 4 баласы бар. Балалардың орташа бойы 120 см, ал ата-аналарының орташа бойы 174 см. Барлық отбасы мүшелерінің орташа бойы неше см?
Кері байланыс: Әр топ мүшелері өздерінің міндетін атқарады. Өз ойларын сурет, сызба, жазу арқылы жеткізіп, ашады.
Бағалау: Бағалау:Екі жұлдыз,бір ұсыныс
ҚБ: <<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Презентация
Карточкалар

Сабақ соңы
8минут

Бекіту кезеңі (4 минут)
<<Тындап отырған үштік жұп>> әдісін қолданамын
Топ ішінде жұптасып орындайды, топ болып тексереді.
Зерттеу есебі. Өзен жағасындағы А және В айлақтарының арақашықтығы 115. 9 сағ 30 минутта катер А айлағынан ағыспен жүзіп шықты, ал В айлағынан ағысқа қарсы теплоход жүзіп шықты.Катердің меншікті жылдамдығы 18км/сағ, теплоходтың меншікті жылдамдығы 27км/сағ. Бір сағаттан кейін арақашықтығы қанша болды. Не себепті ағыс жылдамдығы көрсетілмеді?
Кері байланыс: Топтар осы сұрақтарды талдап, қорғайды.
ҚБ: <<Күн, ағаш, бұлт>> суреттері
Рефлекция (4 минут)
Зымыранның үш түрлі суреті
1 Зымыран ғарышта
2. Зымыран ұшып барады
3. Зымыран ұшуға дайындықта

1-сурет <<Мен ғарыштамын>> барлығы түсінікті
2-сурет <<Мен ұшып барамын>> түсіндім, көмек қажет
3-сурет <<Мен жердемін>> ештеңе түсінбедім

Бейнебаян. Bilim Land

Саралау
Бағалау
ҚТ және денсаулық

1.Жұмыс жасау қарқыны арқылы саралау бойынша тапсырма бірдей, алайда оны оқушылар білім деңгейіне қарай әр түрлі уақытта аяқтауы мүмкін. Ерте аяқтағандарға қосымша тапсырма ұсындым.
2.Қолдау арқылы саралау арқылы оқушыларға жеке қиындық туғызған сұрақтары бойынша қолдау көрсеттім.

Бағалау: Бағалау:Екі жұлдыз,бір ұсыныс
Өзін-өзі бағалау
Сонымен қатар пайдаланылған әдіс-тәсілдер:
Стикерлерге жазу әдісі
<<Ғарышқа ұшу>> әдісі
<<Мен ғарыштамын>> барлығы түсінікті
<<Мен ұшып барамын>> түсіндім, көмек қажет
<<Мен жердемін>> ештеңе түсінбедім
Сабақты бекіту кезеңінің алдында <<көз жаттығуын>> жасатамын.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Ұқсас жұмыстар
Лейкоциттер, олардың құрылысы мен қызметі
Информатика пәнінен 2 класқа арналған іі тоқсанның қысқа мерзімді жоспары
Сын тұрғысынан ойлау, АКТ
Интерактивтік тақта. Жүректен - жүрекке
Менің Әуезовім романы
Информатика пәнінен 4 класқа арналған іі тоқсандық қысқа мерзімді жоспарлары
Африканың халқы және елдері
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Формативті бағалау
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы тақырыбында есептер шығару
Пәндер