Жай бөлшекті жай бөлшекке

ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРДІ ЖӘНЕ АРАЛАС САНДАРДЫ БӨЛУ
Капашева Гулжамал Нуржановна
№41 жаратылыстану-математика бағытындағы мектеп-лицейі
Орал қаласы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
5. 2А. Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Құндылықтарға
баулу
Сабақтың басталуы
- мин)
- Қызығушылығын ояту. Психологиялық тренинг (3 мин)
- Топқа бөліну«Тобыңды тап» әдісі (оқушыларға аралас сандар, дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер, натурал сандар жазылған карточкаларды таңдату арқылы өздеріне топқа бөлгізу жүргізіледі) (2мин)
3.
2 . Үй тапсырмасын «1 минут» әдісі арқылы тексеру (1 мин)
Бүкіл топ болып орындайтын жұмыс. Өткен тақырып бойынша ережелер мен есептерге тез жауап беру талап етіледі.
- кері сан ()
- екі бөлшекті көбейту үшін, . . . керек
- 25-ке кері сан ()
- бөлшекті натурал санға көбейту үшін, . . . керек;
- аралас санды бөлшекке (аралас санға) көбейткенде . . . керек;
- -ге кері сан (4)
- . . . сандары . . . болғандықтан, өзара кері сандар болады;
- 12 санын бөлшекпен айт ()
Сабақтың ортасы
(28 минут)
ІІ. Мағынаны тану.
Ауызша көбейту есептерін шығару арқылы бөлу тақырыбын ашамыз. Әр топтан қалауынша бір оқушыдан жауап береді. Әр дұрыс жауап берген оқушы «Керемет!», «Тамаша!» мақтау сөздеріне ие болады.
(3 мин)
Жауабы:
Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу»
«Деление обыкновенных дробей и смешанных чисел»
«Division of fractions and mixed numbers»
Бүгінгі сабақта:
Жай бөлшекті жай бөлшекке;
аралас санды аралас санға;
натурал санды жай бөлшекке;
жай бөлшекті аралас санға бөлуді үйренетін боламыз.
Жаңа білім.
Топтық жұмыс . Әр топқа тақырып бойынша ресурстар беріледі. Топта оқып, түсініп, талқылайды. (3 мин)
Топтан бір оқушы «Галерея» әдісі арқылы қалған топ мүшелеріне меңгертеді. (8 мин)
І-топқа:
Есте сақта! Запомнить! Note!
Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін . . .
ІІ-топқа:
Есте сақта! Запомнить! Note!
Аралас санды аралас санға бөлу үшін
ІІІ- топқа:
Есте сақта! Запомнить! Note!
Жай бөлшекті натурал санға бөлу үшін . .
ІV-топқа:
Есте сақта! Запомнить! Note!
Аралас санды жай бөлшекке бөлу үшін . . .
Топтар арасындағы өзара бағалау жүргізіледі.
“КӘДҚ” арқылы 1-топ 2-топтың, 2-топ 3- топтың, 3- топ 4- топтың, 4- топ 1- топтың жұмысын бағалайды.
Бекіту.
Топ болып орындайтын жұмыс.
Семантикалық карта толтыру ( 3 минут)
Дескрипторлар:
- шамаларды әріптерге сәйкес қоя алады
- жай бөлшекті бөле алады;
- мәнін табады.
Жауаптары:
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау
(7 минут)
Бағалау критерийі: Білім алушы
-натурал санды жай бөлшекке бөледі;
- жай бөлшекті аралас санға бөледі;
- аралас санды аралас санға бөледі;
- аралас санды натурал санға бөледі.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
1-тапсырма
Есептеңіз:
а)
; б)
; в)
Дескриптор: Білім алушы
- жай бөлшектерді бөлу ережесін пайдаланады;
- жай бөлшектерді бөледі;
- аралас сандарды бөледі.
2-тапсырма
Ұзындығы
м бөренені арамен 11 тең бөліктерге бөлді. Әрбір бөліктің ұзындығы неге тең?
Дескриптор: Білім алушы
- есеп шартына сәйкес санды өрнек құрады;
- жай бөлшектерді бөлу ережесін қолданады;
- жауабын табады.
(Тақтада жауап көрсетіледі)
- тапсырмажауаптары:
а)
;
б)
;
в)
2- тапсырма жауаптары:
Жауабы:
ҚБ: Әр топтағы көршілес оқушылар бір-бірінікін тексере отырып, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» береді.
Сергіту сәті (2 мин)
Дұрыс бөлшек - оңға қозғалу
Бұрыс бөлшек - солға қозғалу
Аралас сан - айналып, қол шапалақтау
Натурал сан - орнынан үш рет секіру
«Домино»
Жұптағы жұмыс (2мин)
Тақтадан дұрыс жауабы көрсетіліп, қай жұп қалай орындағанын «Әр оқушыға алдын ала берілген жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш арқылы көрсетеді. Мұғалім әрбір жұптың білімін фигураға сай біледі.
жұлдызша - барлығы дұрыс;
төртбұрыш - екеуі қате;
үшбұрыш - екіден көп қате.






















Сабақтың соңы
(7 мин)
ІІІ. Рефлексия. Ой толғаныс. «3-2-1» әдісі
Дайындық (1 мин) ; Жауап беру (4 мин)
Әр топтан бір оқушыдан
«3» -сабақ бойынша 3 маңызды ақпарат;
«2» - ұнаған 2 іс-әрекет;
«1» - қиындық тудырған 1 мәселе.
Сонымен, бүгінгі сабақта біз:
-жай бөлшектерді бөлуді үйрендік.
-аралас сандарды бөлуді үйрендік.
-натурал сан мен жай бөлшекті бөлуді үйрендік.
- жай бөлшек пен аралас санды бөлуді үйрендік.
Үйге тапсырма:
Жеке қабілеттерін дамыту үшін саралы уй тапсырмасы беріледі:
- Ерекше білім беру қажеттіліктері(ЕББҚ) бар оқушыларға: оқулықтан №523 есеп
- орташа оқитын оқушыларға: №524 (тақ), №525 (тақ)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz