5-сыныпта жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу бойынша сабақ жоспары

Бөрлі №1 ЖОББМ
: Күні:10. 12. 19 ж
Бөрлі №1 ЖОББМ: Мұғалімнің аты-жөні: Есберген Ж. М
: Сынып: 5
Бөрлі №1 ЖОББМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
: Сабақтың тақырыбы
Бөрлі №1 ЖОББМ: Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
: Осы сабақта күтілетін нәтижелер
Бөрлі №1 ЖОББМ: Жай бөлшектерді бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды есеп шығаруда қолдана алуы
: Оқу бағдарламасына сілтеме
Бөрлі №1 ЖОББМ:

5. 1. 2. 23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

: Сабақтың мақсаты
Бөрлі №1 ЖОББМ:

Оқушылар:

- жай бөлшектермен және аралас сандармен арифметикалық амалдар(бөлу) орындай алады;

: Бағалау критерийлері
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
:
:
:
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады
Білімін қолдану
Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
: Тілдік мақсаттар
Бөрлі №1 ЖОББМ:

Оқушылар:

- жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- толықтауыш көбейткішті табу үшін, . . . керек;

- бірінші бөлшектің толықтауыш көбейткіші . . . болады;

- бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін, . . . керек;

- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін, . . . керек;

- екі бөлшекті көбейту үшін, . . . керек;

: АКТ қолдану дағдылары
Бөрлі №1 ЖОББМ: Презентация, ғаламтордан қолдану
: Алдыңғы білім
Бөрлі №1 ЖОББМ:

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту. Өзара кері сандар

: Сабақтың барысы
: Сабақтың кезеңдері
Бөрлі №1 ЖОББМ: Жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
: Басы
Бөрлі №1 ЖОББМ:

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен амандасып, үй жұмысын тексереді.
  2. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» тақырыбын қайталау ұсынылады.

«Еске түсіру» сұрақ-жауап

Келесі сұрақтар қойылады:

  1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз) ?
  2. Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз) ?
  3. Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
  4. Екі бөлшекті қалай көбейтеміз?

Оқулық

Оқулық

Оқулық

:

Ортасы

Соңы

Бөрлі №1 ЖОББМ:

Оқушыларды топқа бөлу

( Оқушылардың жеке заттары сұралынып, оқушылардың сыныптан 1 минутқа шығу сұралады, және әр оқушылар мұғалімнің кез келген ретпен қойған өз жеке заттары қойылған партаға отырады. )

Жаңа сабақ

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек.

Ережені әріптермен жазсақ:

Мұндағы - натурал сан немесе саны, - нтурал сандар.

Мысалдар:

Санды нөлге бөлуге болмайды. Себебі кез келген санды нөлге көбейткенде көбейтінді нөлге тең болады.

Кім жылдам? ойыны ұсынылады:

1. Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг? (4 қорап)

2. Поезд 1 сағатта екі қала арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді. Поезд бір қаладан екінші қалаға қанша сағатта барады?

3. Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам өрік 6 кг болады?

«Ой салу» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек?
  2. Еселейтін арифметикалық амал?
  3. Бр бүтіннің тең бөліктері?
  4. Санауда қолданылатын сандар?

Оқушыларға топта есеп қарастыруды ұсынамын.

Мысалы:

Мектеп құрылысын жүргізуде гүл өсіру үшін тіктөртбұрыш пішінді бірнеше гүлзар қарастырылған. Әр гүлзардың ауданы 8 9 \frac{8}{9} м 2. Егер әр гүлзардың ұзындығы 3 4 \frac{3}{4} м болса, онда ені қандай болады? Егер гүлзардың енін х деп белгілесек, онда ауданды есептеу формуласы бойынша 3 4 x = 8 9 \frac{3}{4} \bullet x = \frac{8}{9}

Оқушыларға айнымалының мәнін екі әдіспен табуды ұсынамын.

1-тәсіл. Көбейтудің белгісіз компоненті ретінде : x = 8 9 : 3 4 x = \frac{8}{9}:\frac{3}{4}

2-тәсіл. Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткішке кері санға көбейту арқылы : 3 4 x 4 3 = 8 9 4 3 \frac{3}{4} \bullet x \bullet \frac{4}{3} = \frac{8}{9} \bullet \frac{4}{3}

( 3 4 4 3 ) x = 8 9 4 3 (\frac{3}{4} \bullet \frac{4}{3}) \bullet x = \frac{8}{9} \bullet \frac{4}{3}

1 x = 8 9 4 3 1 \bullet x = \frac{8}{9} \bullet \frac{4}{3}

x = 8 9 4 3 x = \frac{8}{9} \bullet \frac{4}{3}

Екі шешімді талдай отырып, бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу ережесіне жетелеймін. (және оқушылар топпен құрастырған есептері талдайды) .

:
:
:

Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады:

  • Мен бүгінгі сабақтан білдім . . .
  • Қызықты болды…
  • Қиындық болды…
  • Мен тапсырманы орындағанда…
  • Мен енді не білгім келеді…

Үйге тапсырма. Жай бөлшектерді бөлуге 5 есеп құрастырып келу.

Б
ұ
р
ы
с
к
ө
б
е
й
т
у
ү
л
е
с
н
а
т
у
р
а
л
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Айнымалының екі мәнін табу
Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады
Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:
Бөрлі №1 ЖОББМ:
:

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу: сабақ жоспары
5-сынып: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу - сабақ жоспары
5-сынып: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту - сабақ жоспары
5-сынып: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту: әдістемелік сабақ жоспары
5 сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлуге есептер шығару
5-сынып математика: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту - қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сынып математикасы: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту - сабақ жоспары (№105, түзете-дамыта оқыту)
5-сынып математика. 3.7 Координаталық сәуле: жай бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу
Жай бөлшектер мен аралас сандарға арифметикалық амалдар қолдану: 5-сынып сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz