Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту
Бөрлі №1 ЖОББМ
Күні:10.12.19 ж
Мұғалімнің аты-жөні: Есберген Ж.М
Сынып: 5
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Осы сабақта күтілетін нәтижелер
Жай бөлшектерді бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды есеп шығаруда қолдана алуы
Оқу бағдарламасына сілтеме
5.1.2.23
жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Сабақтың мақсаты
Оқушылар:
- жай бөлшектермен және аралас сандармен арифметикалық амалдар(бөлу) орындай алады;
Бағалау критерийлері
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады
Білімін қолдану
Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
- жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
- толықтауыш көбейткішті табу үшін ,... керек;
- бірінші бөлшектің толықтауыш көбейткіші ... болады;
- бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін ,... керек;
- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін ,... керек;
- екі бөлшекті көбейту үшін,... керек;
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, ғаламтордан қолдану
Алдыңғы білім
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту. Өзара кері сандар
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, үй жұмысын тексереді.
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. <<Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану>> тақырыбын қайталау ұсынылады.
<<Еске түсіру>> сұрақ-жауап
Келесі сұрақтар қойылады:
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?
Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?
Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
Екі бөлшекті қалай көбейтеміз?
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Ортасы
Соңы
Оқушыларды топқа бөлу
(Оқушылардың жеке заттары сұралынып, оқушылардың сыныптан 1 минутқа шығу сұралады, және әр оқушылар мұғалімнің кез келген ретпен қойған өз жеке заттары қойылған партаға отырады.)
Жаңа сабақ
Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді
Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек.
Ережені әріптермен жазсақ:
Мұндағы - натурал сан немесе саны, - нтурал сандар.
Мысалдар:
Санды нөлге бөлуге болмайды. Себебі кез келген санды нөлге көбейткенде көбейтінді нөлге тең болады.
Кім жылдам? ойыны ұсынылады:
1. Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг? (4 қорап)
2. Поезд 1 сағатта екі қала арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді. Поезд бір қаладан екінші қалаға қанша сағатта барады?
3. Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам өрік 6 кг болады?
<<Ой салу>> (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу)
Б
ұ
р
ы
с
к
ө
б
е
й
т
у
ү
л
е
с
н
а
т
у
р
а
л
Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек?
Еселейтін арифметикалық амал?
Бр бүтіннің тең бөліктері?
Санауда қолданылатын сандар?
Оқушыларға топта есеп қарастыруды ұсынамын.
Мысалы:
Мектеп құрылысын жүргізуде гүл өсіру үшін тіктөртбұрыш пішінді бірнеше гүлзар қарастырылған.Әр гүлзардың ауданы 89м2. Егер әр гүлзардың ұзындығы 34 м болса, онда ені қандай болады? Егер гүлзардың енін х деп белгілесек, онда ауданды есептеу формуласы бойынша 34∙x=89
Оқушыларға айнымалының мәнін екі әдіспен табуды ұсынамын.
1-тәсіл. Көбейтудің белгісіз компоненті ретінде : x=89:34
2-тәсіл. Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткішке кері санға көбейту арқылы : 34∙x∙43=89∙43
(34∙43)∙x=89∙43
1∙x=89∙43
x=89∙43
Екі шешімді талдай отырып, бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу ережесіне жетелеймін. (және оқушылар топпен құрастырған есептері талдайды).
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Айнымалының екі мәнін табу
Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады
Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады:
Мен бүгінгі сабақтан білдім...
Қызықты болды...
Қиындық болды...
Мен тапсырманы орындағанда...
Мен енді не білгім келеді...
Үйге тапсырма. Жай бөлшектерді бөлуге 5 есеп құрастырып келу.
Күні:10.12.19 ж
Мұғалімнің аты-жөні: Есберген Ж.М
Сынып: 5
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Осы сабақта күтілетін нәтижелер
Жай бөлшектерді бөлудің ережелерін пайдаланып, оларды есеп шығаруда қолдана алуы
Оқу бағдарламасына сілтеме
5.1.2.23
жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Сабақтың мақсаты
Оқушылар:
- жай бөлшектермен және аралас сандармен арифметикалық амалдар(бөлу) орындай алады;
Бағалау критерийлері
Дағдылар
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады
Білімін қолдану
Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
- жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
- толықтауыш көбейткішті табу үшін ,... керек;
- бірінші бөлшектің толықтауыш көбейткіші ... болады;
- бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін ,... керек;
- бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу үшін ,... керек;
- екі бөлшекті көбейту үшін,... керек;
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, ғаламтордан қолдану
Алдыңғы білім
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту. Өзара кері сандар
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, үй жұмысын тексереді.
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. <<Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану>> тақырыбын қайталау ұсынылады.
<<Еске түсіру>> сұрақ-жауап
Келесі сұрақтар қойылады:
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?
Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?
Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
Екі бөлшекті қалай көбейтеміз?
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Ортасы
Соңы
Оқушыларды топқа бөлу
(Оқушылардың жеке заттары сұралынып, оқушылардың сыныптан 1 минутқа шығу сұралады, және әр оқушылар мұғалімнің кез келген ретпен қойған өз жеке заттары қойылған партаға отырады.)
Жаңа сабақ
Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді
Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек.
Ережені әріптермен жазсақ:
Мұндағы - натурал сан немесе саны, - нтурал сандар.
Мысалдар:
Санды нөлге бөлуге болмайды. Себебі кез келген санды нөлге көбейткенде көбейтінді нөлге тең болады.
Кім жылдам? ойыны ұсынылады:
1. Қораптағы шай 1/4 кг. Неше қорап шай 1 кг? (4 қорап)
2. Поезд 1 сағатта екі қала арақашықтығының 1/3 бөлігін жүрді. Поезд бір қаладан екінші қалаға қанша сағатта барады?
3. Бір орам өрік 3/4 кг. Неше орам өрік 6 кг болады?
<<Ой салу>> (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу)
Б
ұ
р
ы
с
к
ө
б
е
й
т
у
ү
л
е
с
н
а
т
у
р
а
л
Алымы бөлімінен үлкен болатын бөлшек?
Еселейтін арифметикалық амал?
Бр бүтіннің тең бөліктері?
Санауда қолданылатын сандар?
Оқушыларға топта есеп қарастыруды ұсынамын.
Мысалы:
Мектеп құрылысын жүргізуде гүл өсіру үшін тіктөртбұрыш пішінді бірнеше гүлзар қарастырылған.Әр гүлзардың ауданы 89м2. Егер әр гүлзардың ұзындығы 34 м болса, онда ені қандай болады? Егер гүлзардың енін х деп белгілесек, онда ауданды есептеу формуласы бойынша 34∙x=89
Оқушыларға айнымалының мәнін екі әдіспен табуды ұсынамын.
1-тәсіл. Көбейтудің белгісіз компоненті ретінде : x=89:34
2-тәсіл. Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткішке кері санға көбейту арқылы : 34∙x∙43=89∙43
(34∙43)∙x=89∙43
1∙x=89∙43
x=89∙43
Екі шешімді талдай отырып, бір бөлшекті екінші бөлшекке бөлу ережесіне жетелеймін. (және оқушылар топпен құрастырған есептері талдайды).
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Айнымалының екі мәнін табу
Көбейтудің негізгі компоненті ретінде қарастырады
Теңдеудің екі жағын белгілі көбейткіштерге кері санға көбейте алады
Рефлексия. Оқушылар таратылып берілген стикерлерге келесі сөйлемдерді толықтырады:
Мен бүгінгі сабақтан білдім...
Қызықты болды...
Қиындық болды...
Мен тапсырманы орындағанда...
Мен енді не білгім келеді...
Үйге тапсырма. Жай бөлшектерді бөлуге 5 есеп құрастырып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz