Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Заттардың және олардың қасиеттері
Бөлім
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су
Педагогтің аты - жөні
Шамшадиева Каламкас
Күні
16. 11.2021ж
Сынып:4 <<А >>
Қатысушылар саны:20
Қатыспағандар саны:5
Пәні
Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы
Заттың қасиеттері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақтыңмақсаты
Барлық оқушылар: заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсынады
Оқушылардың басым бөлігі:заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды
Кейбір оқушылар: заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды
Бағалау критерийі
- заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды
- заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі /уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал
. <<Алақан>> әдісі
арқылы заряд алады
Үй тапсырмасын тексеру
<<Жедел жауап >> әдісі
1.Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?
2.Ми қайда орналасқан?
3.Жұлын қайда орналасқан?
4.Жүйкелер қандай қызмет атқарады?
5.Мидың атқаратын қызметі қандай?
6. .Балалар адам айналадағы заттар мен құбылыстарды не арқылы қабылдайды?
7.Олардың неше түрі бар екен?
8.Жүйке жүйесі ауруларын зерттейтін маманды қалай атайды?
9.Жүйке жүйесінің гигиенасын қалай сақтау қажет?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады
-Оқушылар біз бүгін <<Заттар және олардың қасиеттері.Ауа мен су>>атты тарауды бастаймыз .Бұл бөлімде:
-Заттардың қасиеттері қалай өзгереді?
-Жел қалай пайда болады?
-Табиғаттағы су неліктен таусылып қалмайды?т.б сұрақтарға жауап іздейміз.
Ой қозғау <<Жедел жауап>> әдісі
-Дене деген не?
-Адам жасаған денелерді не деп атайды? Мысал келтір
-Зат деген не? Мысал келтір
Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады ,бір-бірінен заряд алады.
Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап береді. Жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Сұраққа жауап беріп,ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап беріп,мысал келтіреді
<<Басбар
мақ әдісі>>
ҚБ:
1балл
1балл
Оқулық
52- 53 беттер
Сабақтың ортасы
15минут
15 минут
<<Сиқырлы қорап >>Қорап ішінен түрлі заттар бар.Ішіндегі заттарды өзі таңдап алады.Қандай зат екенін және неден жасалғанын айтады. Келесі заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
1.Ағаштан жасалған (қасық)
3. Темірден жасаған (шеге)
4. Пластмассадан жасалған (көлік)
1-тапсырма <<Сұрақ - жауап>> әдісі
Суреттерге назар аудар.Бірінші топтағы суреттерге не ортақ?Бұл денелердің арасында қандай байланыс бар?
Екінші топтағы суреттерге не ортақ?
Қолғаптар қандай материалдан жасалған?Олардың қайсысын қай кезде қолданады?Неліктен?
Дескриптор:
- бірінші топтағы суреттерге не ортақ анықтайды.
- бұл денелердің арасында қандай байланыс барын айтады.
-қолғаптар қандай материалдан жасалғанын айтады.
-қолғаптардың қайсысын қай кезде қолданатынын ажыратады.
Әр түрлі затты бір-бірінен қасиетіне
қарап ажыратуға болады.
Заттың қасиеті дегеніміз - бір заттың өзіне ғана тән немесе басқа затқа ұқсайтын белгісі.
Заттарды олардың қасиетіне қарай қолданады
2 тапсырма Топтық жұмыс
<<Мен зерттей аламын>>әдісі
Зерттеп,кестені толтыр. Заттардың қандай қасиеттері болады?
Дескриптор:
-шегенің неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)
- целлофан қалтаның неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)
- стақанның неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)
<<Қиялға ерік берейік>>. айдары
<<Түсініксіз ғажайып заттар>>
Қорытындылау.
Суреттер бойынша берілген сұрақтарға жауап береді
Заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды
Бейнебаян тамашалап,ойларымен бөліседі.
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл
Қорап
Қасық,
шеге ,көлік
слайд
слайд
Слайд
білімленд
Таратпа
шегелер,
файл,
стақан
бейнебаян
https://www.youtube.com/watch?v=5WtebGziG8s
Сабақтың аяғы
7 минут
Кері байланыс <<Шахмат >> әдісі
- Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
- Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
- Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
- Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.Шах-мат тақтасының ақ торкөзіне жабыстырады.
Үйге тапсырма
52-53 бет, түсініп оқу
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су
Педагогтің аты - жөні
Шамшадиева Каламкас
Күні
16. 11.2021ж
Сынып:4 <<А >>
Қатысушылар саны:20
Қатыспағандар саны:5
Пәні
Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы
Заттың қасиеттері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақтыңмақсаты
Барлық оқушылар: заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсынады
Оқушылардың басым бөлігі:заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды
Кейбір оқушылар: заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды
Бағалау критерийі
- заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды
- заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі /уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал
. <<Алақан>> әдісі
арқылы заряд алады
Үй тапсырмасын тексеру
<<Жедел жауап >> әдісі
1.Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?
2.Ми қайда орналасқан?
3.Жұлын қайда орналасқан?
4.Жүйкелер қандай қызмет атқарады?
5.Мидың атқаратын қызметі қандай?
6. .Балалар адам айналадағы заттар мен құбылыстарды не арқылы қабылдайды?
7.Олардың неше түрі бар екен?
8.Жүйке жүйесі ауруларын зерттейтін маманды қалай атайды?
9.Жүйке жүйесінің гигиенасын қалай сақтау қажет?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады
-Оқушылар біз бүгін <<Заттар және олардың қасиеттері.Ауа мен су>>атты тарауды бастаймыз .Бұл бөлімде:
-Заттардың қасиеттері қалай өзгереді?
-Жел қалай пайда болады?
-Табиғаттағы су неліктен таусылып қалмайды?т.б сұрақтарға жауап іздейміз.
Ой қозғау <<Жедел жауап>> әдісі
-Дене деген не?
-Адам жасаған денелерді не деп атайды? Мысал келтір
-Зат деген не? Мысал келтір
Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады ,бір-бірінен заряд алады.
Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап береді. Жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Сұраққа жауап беріп,ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап беріп,мысал келтіреді
<<Басбар
мақ әдісі>>
ҚБ:
1балл
1балл
Оқулық
52- 53 беттер
Сабақтың ортасы
15минут
15 минут
<<Сиқырлы қорап >>Қорап ішінен түрлі заттар бар.Ішіндегі заттарды өзі таңдап алады.Қандай зат екенін және неден жасалғанын айтады. Келесі заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
1.Ағаштан жасалған (қасық)
3. Темірден жасаған (шеге)
4. Пластмассадан жасалған (көлік)
1-тапсырма <<Сұрақ - жауап>> әдісі
Суреттерге назар аудар.Бірінші топтағы суреттерге не ортақ?Бұл денелердің арасында қандай байланыс бар?
Екінші топтағы суреттерге не ортақ?
Қолғаптар қандай материалдан жасалған?Олардың қайсысын қай кезде қолданады?Неліктен?
Дескриптор:
- бірінші топтағы суреттерге не ортақ анықтайды.
- бұл денелердің арасында қандай байланыс барын айтады.
-қолғаптар қандай материалдан жасалғанын айтады.
-қолғаптардың қайсысын қай кезде қолданатынын ажыратады.
Әр түрлі затты бір-бірінен қасиетіне
қарап ажыратуға болады.
Заттың қасиеті дегеніміз - бір заттың өзіне ғана тән немесе басқа затқа ұқсайтын белгісі.
Заттарды олардың қасиетіне қарай қолданады
2 тапсырма Топтық жұмыс
<<Мен зерттей аламын>>әдісі
Зерттеп,кестені толтыр. Заттардың қандай қасиеттері болады?
Дескриптор:
-шегенің неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)
- целлофан қалтаның неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)
- стақанның неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)
<<Қиялға ерік берейік>>. айдары
<<Түсініксіз ғажайып заттар>>
Қорытындылау.
Суреттер бойынша берілген сұрақтарға жауап береді
Заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды
Бейнебаян тамашалап,ойларымен бөліседі.
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл
ҚБ:
2 балл
Қорап
Қасық,
шеге ,көлік
слайд
слайд
Слайд
білімленд
Таратпа
шегелер,
файл,
стақан
бейнебаян
https://www.youtube.com/watch?v=5WtebGziG8s
Сабақтың аяғы
7 минут
Кері байланыс <<Шахмат >> әдісі
- Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?
- Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?
- Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?
- Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.Шах-мат тақтасының ақ торкөзіне жабыстырады.
Үйге тапсырма
52-53 бет, түсініп оқу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz