4-сынып жаратылыстану сабағы: Заттардың қасиеттері және ауа мен су

Бөлім
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су
Бөлім: Педагогтің аты - жөні
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су: Шамшадиева Каламкас
Бөлім: Күні
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су: 16. 11. 2021ж
Бөлім: Сынып:4 «А »
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су: Қатысушылар саны:20
Қатыспағандар саны:5
Бөлім: Пәні
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су: Жаратылыстану
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су: Заттың қасиеттері.
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су: 4. 3. 1. 1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4. 1. 2. 2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Бөлім: Сабақтыңмақсаты
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су:

Барлық оқушылар: заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсынады

Оқушылардың басым бөлігі:заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды
Кейбір оқушылар: заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп, анықтайды

Бөлім: Бағалау критерийі
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су:

- заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды

- заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп, анықтайды

Бөлім: Сабақтың барысы
Бөлім: Сабақтың кезеңі /уақыты
Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су:

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Сабақтың басы

8 минут

Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су:

Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал

. «Алақан» әдісі

арқылы заряд алады

Үй тапсырмасын тексеру

«Жедел жауап » әдісі

1. Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?

2. Ми қайда орналасқан?

3. Жұлын қайда орналасқан?

4. Жүйкелер қандай қызмет атқарады?

5. Мидың атқаратын қызметі қандай?

6. . Балалар адам айналадағы заттар мен құбылыстарды не арқылы қабылдайды?

7. Олардың неше түрі бар екен?

8. Жүйке жүйесі ауруларын зерттейтін маманды қалай атайды?

9. Жүйке жүйесінің гигиенасын қалай сақтау қажет?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

-Оқушылар біз бүгін «Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су»атты тарауды бастаймыз . Бұл бөлімде:

-Заттардың қасиеттері қалай өзгереді?

-Жел қалай пайда болады?

-Табиғаттағы су неліктен таусылып қалмайды?т. б сұрақтарға жауап іздейміз.

Ой қозғау «Жедел жауап» әдісі

-Дене деген не?

-Адам жасаған денелерді не деп атайды? Мысал келтір

-Зат деген не? Мысал келтір

Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бір-бірінен заряд алады.

Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап береді. Жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Сұраққа жауап беріп, ойларын ортаға салады

Сұраққа жауап беріп, мысал келтіреді

«Басбар

мақ әдісі»

ҚБ:

1балл

1балл

Оқулық

52- 53 беттер

Бөлім:

Сабақтың ортасы

15минут

15 минут

Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су:

«Сиқырлы қорап »Қорап ішінен түрлі заттар бар. Ішіндегі заттарды өзі таңдап алады. Қандай зат екенін және неден жасалғанын айтады. Келесі заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

1. Ағаштан жасалған (қасық)

3. Темірден жасаған (шеге)

4. Пластмассадан жасалған (көлік)

1-тапсырма «Сұрақ - жауап» әдісі

Суреттерге назар аудар. Бірінші топтағы суреттерге не ортақ?Бұл денелердің арасында қандай байланыс бар?

Екінші топтағы суреттерге не ортақ?

Қолғаптар қандай материалдан жасалған?Олардың қайсысын қай кезде қолданады?Неліктен?

Дескриптор:

- бірінші топтағы суреттерге не ортақ анықтайды.

- бұл денелердің арасында қандай байланыс барын айтады.

-қолғаптар қандай материалдан жасалғанын айтады.

-қолғаптардың қайсысын қай кезде қолданатынын ажыратады.

Әр түрлі затты бір-бірінен қасиетіне

қарап ажыратуға болады.

Заттың қасиеті дегеніміз -бір заттың өзіне ғана тән немесе басқа затқа ұқсайтын белгісі.

Заттарды олардың қасиетіне қарай қолданады

2 тапсырма Топтық жұмыс

«Мен зерттей аламын»әдісі

Зерттеп, кестені толтыр. Заттардың қандай қасиеттері болады?

Дескриптор:

-шегенің неден жасалғанын, қандай қасиеті барын анықтайды


Ұқсас жұмыстар
3-сынып дүниетану сабағы: Ауа және оның қасиеттері
4-сынып дүниетану сабақ жоспары: Ауа қасиеттері, атмосфера және ауаны қорғау
Ауа және оның қасиеттері (2-сынып сабақ жоспары)
10-сынып жаратылыстану-математика: Органикалық және бейорганикалық заттардың байланысы - сайыс сабақ
Табиғаттағы су: құрамы мен химиялық қасиеттері (8-сынып)
2-сыныпқа арналған Су және судың қасиеттері сабағы: жоспар мен әдістемелік талдау
5-сыныпқа арналған жаратылыстану сабағы: Жердің су қабығы (гидросфера)
Дүниетану (4-сынып): Су және табиғаттағы су айналымы
5-сынып жаратылыстану пәні: Бізді қоршаған ауа - сабақ жоспары
Дүниетану 4-сынып: Су және табиғаттағы су айналымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz