Бағалау парақтары арқылы оқушыларды бағалау

Барлық оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Көптеген оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, кейіпкерге мінездеме береді
Кейбір оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды
- Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
“ Басқаға тілек” әдісі
Ұйымдастырылуы :
Сол жағында отырған көршісіне жағымды сөз айту. Міндетті шарт: 1) көршінің атын атап байланыс орнату және 2) сөз айтушыға емес, тыңдаушыға жағымды болу қажет.
Ойталқы
- Бай адам деген қандай адам?
- Бай адам мен кедей адамның арасында қандай айырмашылық бар?
- Бай болу үшін не істеу керек, қалай ойлайсыздар?
Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
Тиімділігі: оқушылардың жылдам әрі тез жауап беру мүмкіндіктерін арттырады, шапшаңдық қасиеттерін дамытады.
Сұрақтарға жауап береді.
Жауап:
1.
2.
3.

Аудиожазбаны тыңдаңыз.
“Дүние қалай етсең табылады?”

Жұптық жұмыс
Аудиожазбаның мазмұнына сәйкес “Кластер” әдісі арқылы кейіпкерді сипаттаңыз.
“Кластер” әдісі арқылы кейіпкерді сипаттайды.
Дескриптор
-кластер құрады;
-кейіпкерді сипаттайды.
5 баллдық жүйе бойынша тапсырманың дұрыс орындалуына қарай бір-бірлерін бағалайды.

Жұптық жұмыс
1-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес берілген сөйлемдерді ретімен орналастырыңыз.
2-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес, түсіп қалған сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді толықтырыңыз.
3-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес сюжеттік- композициялық талдау жоспарын ретімен орналастырыңыз.
1-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес берілген сөйлемдерді ретімен орналастырады.
2-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес, түсіп қалған сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді толықтырады.
3-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес сюжеттік- композициялық талдау жоспарын ретімен орналастырады.
Дескриптор
-әңгіме мазмұнын түсінеді.
-сөйлемдерді ретімен орналастырады.
-сөздерді ретімен орналастырады.
-композициялық талдауды ретімен орналастырады.
5 баллдық жүйе бойынша тапсырманың дұрыс орындалуына қарай бір-бірлерін бағалайды.
Сергіту сәті
“Көңілді күн”
Сергіту сәті
“Көңілді күн”

Жеке жұмыс
“Бір минуттық жазба”
“Егер мен бай болсам…” ойды жалғастырыңыз.
“Егер мен бай болсам…” ойды жалғастырады.
Дескриптор
-әдеби эссе жазады.
-өз ойың білдіреді.
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 минут
Сыр Сандық
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларың жазып, сандыққа салады.
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін қортындылай отырып, ойларың білу.
Тиімділігі: өткен тақырып бойынша оқушылардың пікірлерін білу.
Жеке жұмыс. Пікір бөлісу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz