Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау парақтары арқылы оқушыларды бағалау

Бөлім:.
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы
Педагогтің аты-жөні:
Досмаганбетова М. С
Күні:
14.12.2021 жыл
Сыныбы: 5

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ы. Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады" әңгімесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Көптеген оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, кейіпкерге мінездеме береді
Кейбір оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды
Бағалау критерийі

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ыбырай Алтынсарин, Антон, француз адамы

Терминология: Версаль, тіленші, франк, приказчик, реуішті, әйдік, купец, Брюссель

Тілдік стратегиялар: білу, түсіну, қолдану

Қолданылған әдіс- тәсілдер: "Кластер" әдісі, "Бір минуттық жазба", "Басқаға тілек"
Құндылықтарды дарыту
Оқушылардың білім алуға деген құштарлықтарын арттыру. Алған білімдерін өмірмен ұштастыру. Жаңа тақырыпты меңгере отырып адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру.
Алдынғы оқу
"Атымтай Жомарт" әңгімесі
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/ Уақыты
Педагоготің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі

"Басқаға тілек" әдісі
Ұйымдастырылуы:
Сол жағында отырған көршісіне жағымды сөз айту. Міндетті шарт: 1) көршінің атын атап байланыс орнату және 2) сөз айтушыға емес, тыңдаушыға жағымды болу қажет.

Жаңа сабаққа кіріспе
Ойталқы
Бай адам деген қандай адам?
Бай адам мен кедей адамның арасында қандай айырмашылық бар?
Бай болу үшін не істеу керек, қалай ойлайсыздар?

Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
Тиімділігі: оқушылардың жылдам әрі тез жауап беру мүмкіндіктерін арттырады, шапшаңдық қасиеттерін дамытады.

Сұрақтарға жауап береді.

Жауап:
1.
2.
3.

Оқушыларды мадақтай отырып ынталандыру.

Аудиожазбаны тыңдаңыз.

"Дүние қалай етсең табылады?"

Аудиожазбаны тыңдайды.
Аудиожазба

Жұптық жұмыс

Аудиожазбаның мазмұнына сәйкес "Кластер" әдісі арқылы кейіпкерді сипаттаңыз.

"Кластер" әдісі арқылы кейіпкерді сипаттайды.

Дескриптор
-кластер құрады;
-кейіпкерді сипаттайды.
5 баллдық жүйе бойынша тапсырманың дұрыс орындалуына қарай бір-бірлерін бағалайды.

А4 қағаздар, маркерлер

Жұптық жұмыс

1-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес берілген сөйлемдерді ретімен орналастырыңыз.

2-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес, түсіп қалған сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді толықтырыңыз.

3-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес сюжеттік- композициялық талдау жоспарын ретімен орналастырыңыз.

1-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес берілген сөйлемдерді ретімен орналастырады.

2-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес, түсіп қалған сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді толықтырады.

3-қатар.
Әңгіменің мазмұнына сәйкес сюжеттік- композициялық талдау жоспарын ретімен орналастырады.

Дескриптор
-әңгіме мазмұнын түсінеді.
-сөйлемдерді ретімен орналастырады.
-сөздерді ретімен орналастырады.
-композициялық талдауды ретімен орналастырады.

5 баллдық жүйе бойынша тапсырманың дұрыс орындалуына қарай бір-бірлерін бағалайды.

Оқулық, А4 қағаздар

Сергіту сәті
"Көңілді күн"

Сергіту сәті
"Көңілді күн"

Видеоролик

Жеке жұмыс
"Бір минуттық жазба"

"Егер мен бай болсам..." ойды жалғастырыңыз.

"Егер мен бай болсам..." ойды жалғастырады.

Дескриптор
-әдеби эссе жазады.
-өз ойың білдіреді.

Оқушыларды мадақтай отырып ынталандыру.
Жұмыс дәптерлері
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 минут
Сыр Сандық
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларың жазып, сандыққа салады.
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін қортындылай отырып, ойларың білу.
Тиімділігі: өткен тақырып бойынша оқушылардың пікірлерін білу.
Жеке жұмыс. Пікір бөлісу.

Бағалау парақтары арқылы оқушыларды бағалау.

Стикерлер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері
АКT‐мен байланыс
Құндылықтармен
байланыс

ҚБ арқылы ынталандыру. <<Жіңішке және жуан>> сұрақтар,
Жоғарғы деңгей тапсырмаларын ұсыну, талдау, ой бөлісу.
ҚБ және <<Көңіл-күй>> әдісі арқылы, бағалау парақтары арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы, 5,10 баллдық жүйе арқылы бағалау.
Оқушылардың сабақ барысындағы қимыл-қозғалыс әрекеттерін бақылауда ұстау, АКТ, адами құндылықтар мәселесі
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойларыңыз.
1.
2.
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойларыңыз.
1.
2.
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1.
2.

Ұқсас жұмыстар
Сенің құжатың түгел ме тарауы бойынша тіл дамыту сабағы
Рационал сандарды салыстыру
Денсаулық. Дара және күрделі сөздер
Кулон заңы
Шеңбер. екі шеңбердің өзара орналасуы
Достық ойыны
Рационал сандарды салыстыру жайлы
Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Ромб және оның қасиеттері мен белгілері
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. 7 сынып
Пәндер