Бағалау парақтары арқылы оқушыларды бағалау

Бөлім :.
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы
Бөлім:.: Педагогтің аты-жөні:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: Досмаганбетова М. С
Бөлім:.: Күні:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: 14. 12. 2021 жыл
Бөлім:.: Сыныбы: 5
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:.: Сабақтың тақырыбы:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: Ы. Алтынсарин “Дүние қалай етсең табылады” әңгімесі
Бөлім:.: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: 5. Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
Бөлім:.: Сабақтың мақсаты:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Барлық оқушылар үшін:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады

Көптеген оқушылар үшін:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, кейіпкерге мінездеме береді

Кейбір оқушылар үшін:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды

Бөлім:.: Бағалау критерийі
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:
  • Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Бөлім:.: Тілдік мақсат
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: Негізгі сөздер мен тіркестер: Ыбырай Алтынсарин, Антон, француз адамы
Бөлім:.: Терминология: Версаль, тіленші, франк, приказчик, реуішті, әйдік, купец, Брюссель
Бөлім:.: Тілдік стратегиялар: білу, түсіну, қолдану
Бөлім:.: Қолданылған әдіс- тәсілдер: “Кластер” әдісі, “Бір минуттық жазба”, “Басқаға тілек”
Бөлім:.: Құндылықтарды дарыту
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: Оқушылардың білім алуға деген құштарлықтарын арттыру. Алған білімдерін өмірмен ұштастыру. Жаңа тақырыпты меңгере отырып адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру.
Бөлім:.: Алдынғы оқу
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: “Атымтай Жомарт” әңгімесі
Бөлім:.: Сабақтың барысы
Бөлім:.: Сабақ кезеңі/ Уақыты
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы: Педагоготің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім:.:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 минут

2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Ұйымдастыру кезеңі

Басқаға тілек” әдісі

Ұйымдастырылуы :

Сол жағында отырған көршісіне жағымды сөз айту. Міндетті шарт: 1) көршінің атын атап байланыс орнату және 2) сөз айтушыға емес, тыңдаушыға жағымды болу қажет.

Бөлім:.: Жаңа сабаққа кіріспе
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Ойталқы

  1. Бай адам деген қандай адам?
  2. Бай адам мен кедей адамның арасында қандай айырмашылық бар?
  3. Бай болу үшін не істеу керек, қалай ойлайсыздар?

Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

Тиімділігі: оқушылардың жылдам әрі тез жауап беру мүмкіндіктерін арттырады, шапшаңдық қасиеттерін дамытады.

Сұрақтарға жауап береді.

Жауап:

1.

2.

3.

Оқушыларды мадақтай отырып ынталандыру.
Бөлім:.:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Аудиожазбаны тыңдаңыз.

“Дүние қалай етсең табылады?”

Аудиожазбаны тыңдайды.
Аудиожазба
Бөлім:.:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Жұптық жұмыс

Аудиожазбаның мазмұнына сәйкес “Кластер” әдісі арқылы кейіпкерді сипаттаңыз.

“Кластер” әдісі арқылы кейіпкерді сипаттайды.

Дескриптор

-кластер құрады;

-кейіпкерді сипаттайды.

5 баллдық жүйе бойынша тапсырманың дұрыс орындалуына қарай бір-бірлерін бағалайды.

А4 қағаздар, маркерлер
Бөлім:.:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Жұптық жұмыс

1-қатар.

Әңгіменің мазмұнына сәйкес берілген сөйлемдерді ретімен орналастырыңыз.

2-қатар.

Әңгіменің мазмұнына сәйкес, түсіп қалған сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді толықтырыңыз.

3-қатар.

Әңгіменің мазмұнына сәйкес сюжеттік- композициялық талдау жоспарын ретімен орналастырыңыз.

1-қатар.

Әңгіменің мазмұнына сәйкес берілген сөйлемдерді ретімен орналастырады.

2-қатар.

Әңгіменің мазмұнына сәйкес, түсіп қалған сөздерді орнына қойып, сөйлемдерді толықтырады.

3-қатар.

Әңгіменің мазмұнына сәйкес сюжеттік- композициялық талдау жоспарын ретімен орналастырады.

Дескриптор

-әңгіме мазмұнын түсінеді.

-сөйлемдерді ретімен орналастырады.

-сөздерді ретімен орналастырады.

-композициялық талдауды ретімен орналастырады.

5 баллдық жүйе бойынша тапсырманың дұрыс орындалуына қарай бір-бірлерін бағалайды.

Оқулық, А4 қағаздар
Бөлім:.:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Сергіту сәті

“Көңілді күн”

Сергіту сәті

“Көңілді күн”

Видеоролик
Бөлім:.:
2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Жеке жұмыс

“Бір минуттық жазба”

“Егер мен бай болсам…” ойды жалғастырыңыз.

“Егер мен бай болсам…” ойды жалғастырады.

Дескриптор

-әдеби эссе жазады.

-өз ойың білдіреді.

Оқушыларды мадақтай отырып ынталандыру.
Жұмыс дәптерлері
Бөлім:.:

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 минут

2- бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы:

Сыр Сандық

Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларың жазып, сандыққа салады.

Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін қортындылай отырып, ойларың білу.

Тиімділігі: өткен тақырып бойынша оқушылардың пікірлерін білу.

Жеке жұмыс. Пікір бөлісу.

Бағалау парақтары

Ұқсас жұмыстар
Сенің құжатың түгел ме тарауы бойынша тіл дамыту сабағы
Квадраттық функцияны салу
Рационал сандарды салыстыру
Денсаулық. Дара және күрделі сөздер
Кулон заңы
Шеңбер. екі шеңбердің өзара орналасуы
Достық ойыны
Рационал сандарды салыстыру жайлы
Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Ромб және оның қасиеттері мен белгілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz