Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министірлігі
<<Мирас Университеті>>
Реферат
Тақырыбы: "Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері "
Орындаған: Ералы Әсем
Тобы:ПМ-811К-2
Қабылдаған: Омарова Г.А.
Шымкент 2021ж
Жоспар:
Кіріспе
Негізгі бөлім:
1. Сыныптан тыс жұмыс туралы түсінік.
2. Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері.
3. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу әдістемесі.
Қорытынды:
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
"Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері "
1.Сыныптан тыс жұмыс туралы түсінік
Сыныптан тыс жұмыс - бұл мұғалімдер немесе басқа біреулер оқушыларға тікелей тәрбиелік әсер ету мақсатында ұйымдастыратын оқиғалар, сабақтар, топтағы жағдайлар.
Сыныптан тыс жұмыстар басқа материалдағы сабақтармен салыстырғанда құрылады, әр түрлі ұйымдастыру формаларында жүргізіледі және көбінесе оқушылардың дербестігіне негізделген және сабақтан тыс уақытта өткізіледі.
Жалпы білім беретін мектептің оқу -тәрбие процесінде сыныптан тыс жұмыстардың маңызы үнемі өсіп келеді, өйткені ол теориялық білімді өмірмен, практикамен тығыз байланыстыруға ықпал етеді; оқушылардың кәсіби қызығушылықтарын қалыптастырады.
Пән бойынша оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстардың ең маңызды міндеті - олардың жол қозғалысы ережелерін зерттеуге қызығушылығын арттыру, оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыру: өзара көмек, достық, топта жұмыс жасай білу және т.б.
Сыныптан тыс жұмыстарға ойындар, экскурсиялар мен жол полициясы қызметкерлерімен кездесулер де кіреді.
Оқушылардың жол жүру ережесін оқу бағдарламасынан тыс және мектеп бағдарламасының талаптарын зерделеуі, ең алдымен, сабақ үдерісін ұйымдастырудың негізгі формасы және аудиториялық-сабақтық жүйенің негізгі элементі ретінде сабақтан ерекшеленеді.
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты мен міндеттері оның функцияларын анықтайды - оқу, тәрбиелік және дамытушылық.
Сыныптан тыс жұмыстың міндеттерінің бірі - мектеп оқушыларын адам өмірі мен қоғамның әр түрлі аспектілерін бейнелейтін жаңа, қызықты фактілермен, ұғымдармен байыту.
Оқытудың табысты болуы көп жағдайда аудиторияда сабақ берудің тиімді әдістері мен формаларын таңдауға ғана емес, сонымен қатар пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға да байланысты.
Мұғалімдердің шығармашылық ізденістерінің нәтижелері сыныптан тыс жұмыстарда тәжірибе жинақтауға көмектесті.
Тәжірибелі мұғалімдер көбінесе пәнге деген қызығушылыққа, мамандық таңдауға сыныптан тыс жұмыстар әсер ететінін біледі.
Сыныптан тыс жұмыстың оқыту функциясы оқу іс -әрекетіндегідей басымдыққа ие емес. Ол тәрбиелік және дамытушылық функцияларды тиімдірек іске асыру үшін көмекші болып табылады және ғылыми білім, білім дағдылары мен дағдыларының жүйесін қалыптастыруда емес, белгілі бір мінез -құлық дағдыларын, ұжымдық өмірді, қарым -қатынас дағдыларын және т.б [1].
2. Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері
Сыныптан тыс жұмыс түрлері туралы түсінік. Сыныптан тыс жұмыстардың тұжырымдамасы бұл іс -әрекеттер сыныптың толық құрамын қажет етпейтінін, әр түрлі сынып оқушыларының өз қалауы бойынша қатыса алатынын, олар міндетті оқу сабақтары кестесінен тыс өткізілетінін көрсетеді. Бұл мағынада сыныптан тыс тәрбие жұмысының формаларына: пәндік үйірмелер, ғылыми қоғамдар, олимпиадалар, жарыстар және т.б.
Шығармашылық қызметі. Шығармашылық қызметтің жетекші формалары - үйірмелер, шығармашылық бірлестіктер, студиялар, факультативтер, шығармашылық шеберханалардағы практикалық сабақтар, дене шынықтыру секциялары. Шығармашылық қызметтің ілеспе формаларына оқу, аудитория, аудитория конференциясы, тәуелсіз баяндамаларды қорғау, бұқаралық әдеби, музыкалық, театрлық мерекелер, балалар шығармаларының көрмелері жатады. Көмекші формалар ретінде өлкетану, фольклорлық экспедициялар мен экскурсиялар, мектеп клубтары, байқаулар, конкурстар мен олимпиадалар қолданылады.
Пәндік үйірмелер мен ғылыми қоғамдар. Үйірме сабақтарының мазмұны мыналарды қамтиды: оқушылардың қызығушылығын тудыратын оқу бағдарламасының жеке мәселелерін тереңірек зерттеу; көрнекті ғалымдардың, жазушылардың және басқа ғылым мен мәдениет қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылық қызметімен, ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерімен таныстыру; жекелеген ғалымдарға немесе ғылыми жаңалықтарға арналған кештер өткізу; биологиядан техникалық модельдеу мен эксперименттік жұмысты ұйымдастыру, зерттеушілермен кездесулер ұйымдастыру және т.б.Балалардың жеке қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға ықпал ететін жетекші формалардың қатарында факультативтік сабақтар бар.
Арнайы оқу экспедициялары оқу процесіне көптеген материалдар береді. Олар фольклорды, ән материалын, революциялық, әскери оқиғалар туралы тарихи ақпаратты жинауға арналған.
Сыни және аналитикалық құрылымдық элемент көркем шығармаларды, тарихи құжаттарды, фактілерді, зерттеу жұмыстарын талдауға, сонымен қатар оқушылардың шығармашылық және практикалық қызметін сыни бағалауға арналған сабақтарда басым болады.
Балаларды өздерінің мүмкіндіктерін асыра бағалаудан қорғайтын адамгершілік тәрбиені беру, ауыр мақтаныштың, өзімшілдіктің, командаға және мінез -құлық нормаларына немқұрайдылықтың, қызғаныштың, мақтаулардың нәтижесінде, спортта, техникалық, драмалық, хореографиялық жетістіктерде. , әдеби, музыкалық шығармашылық.
Осылайша, бұл сабақтар жаңашылдығымен, мазмұнының тереңдігімен, оқушылар арасында тек шығармашылық, өнімді ассимиляцияға психологиялық көзқарасты қалыптастырумен міндетті сабақтардан ерекшеленеді [2].
3. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу әдістемесі
Жоғарыда көрсетілген талаптар тәжірибеде жүзеге асуы үшін сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың белгілі бір реттілігі бар. Оны жеке жұмыс үшін де, жаппай жұмыс үшін де қолдануға болады. Бұл оқу міндеттерін зерттеу және тұжырымдау, алдағы сыныптан тыс жұмыстарды дайындау мен модельдеу, үлгіні іс жүзінде іске асыру және жасалған жұмыстарды талдау.
1. Тәрбиелік міндеттерді зерттеу және тұжырымдау. Бұл кезең әр оқушының және тұтастай сынып ұжымының ерекшеліктерін зерттеуге және тиімді тәрбиелік әсерді жүзеге асырудың ең өзекті міндеттерін анықтауға бағытталған. Кезеңнің мақсаты - педагогикалық шындықты объективті бағалау, ол оның жағымды жақтарын анықтаудан тұрады (балада, ұжымда ең жақсысы), және не түзету, қалыптастыру және неғұрлым маңызды міндеттерді таңдау қажет.
2. Алдағы сыныптан тыс тәрбие жұмысына дайындық пен модельдеу мұғалімнің іс -әрекеттің белгілі бір түрінің моделін құрудан тұрады. Жоспарды мұғалім оқушыларды тарта отырып жасайды. Орта мектепте олар бұл жұмысты мұғалімнің басшылығымен өздері жасай алады.
Тәрбиелік іс -шараны жоспарлай білу - мұғалімдер мен оқушылардың сабақтан тыс жұмыстар саласындағы жұмыстарының ғылыми ұйымдастырылуының элементтерінің бірі. Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты дамытушы, түзетуші, қалыптастырушы, тәрбиелік функцияларды көрсетуі керек, ал оқыту функциясы міндеттердің бірі бола алады. Мақсатқа, міндеттерге, сыныптан тыс жұмыстың басым функциялары мен зерттеу нәтижелеріне сәйкес мазмұны нақтыланады, нақты формалар, әдістер, құралдар таңдалады.
Сыныптан тыс жұмыстардың жабдықталуы әр түрлі құралдарды қамтиды: оқу құралдары, ойыншықтар, бейнероликтер, мөлдір қағаздар, бағдарламалық қамтамасыз ету, әдебиеттер, ақпараттық ресурстар, музыкалық сүйемелдеу және т.б. Қазылар алқасы мен командаларға үстелдер мен орындықтарды уақытында дайындау маңызды; Ватман қағаз, қағаз, қарындаш пен қалам; тапсырмаларды орындауға арналған тақталар, қарындаштар мен шүберектер және т.б.
Материалды таңдау тәрбиелік шараны дайындауда маңызды орын алады. Жұмыстың сипатына байланысты бұл әр түрлі уақытты қажет етеді. Сонымен, дауға, кешке, шолуға арналған материалды жинауға көп уақыт кетеді: оны мұғалім мен оқушылар әдебиетті оқуға, студенттерге әр түрлі тапсырмалар мен жобаларды орындауға, фактілерді жинауға, есептерді дайындауға, сөйлеуге т.б. Материалды таңдау көп уақытты қажет етпесе де (компьютер орталығына экскурсия немесе кинотеатрға саяхат) мұғалім келу объектісімен алдын ала танысуы керек.
Сыныптан тыс жұмыстарды өткізу формасы экскурсия, викторина, конкурс, олимпиада т.б. Өткізілетін орын қатысушылар санына, іс -шараның формасына, материалдық базаға қойылатын талаптарға және т.б. (информатика кабинеті, акт залы, спорт залы және т.б.).
Сабақ жоспары мазмұнның сипаттамасын, білім беру әдістерін қамтиды және сценарийдің егжей -тегжейлі, бірізді баяндамасы немесе тезис жоспары болуы мүмкін. Сабақтың барысын модельдеу кезінде оның ұзақтығы мен құрылымын ескеру қажет. Сыныптан тыс жұмыстар бастауыш сыныптар үшін 15-20 минуттан бастап орта және үлкен жастағы оқушылар үшін 1-2 сағатқа дейін болуы мүмкін
Күрделі оқиғаларға ерекше назар аудару керек (ұзақ ойын, компьютерлік өнер көрмесі, информатика апталығы, физика мен математика айлығы). Олар бір тұжырымдамамен және мақсатпен байланысты сілтемелер циклы болуы керек.
Жалпы аудиториялық сабақтардың әр түрлі мазмұны мен әдістерін практикалық түрде тиімді енгізу үшін сіз сабақтың негізгі төрт кезеңін ұстануыңыз керек.
1. Ұйымдастыру сәті (0,5-3 мин).
Педагогикалық мақсат: оқушыларды сыныптан тыс жұмыстарға көшіру, оған қызығушылықты, жағымды эмоцияларды ояту.
2. Кіріспе бөлім (бүкіл сабақ уақытының 1/5 -тен 1/3 дейін).
Педагогикалық мақсат: оқушыларды белсендіру, оларды тәрбиелік әсер ету үшін орналастыру.
3. Уақыттың негізгі бөлігі ең ұзақ болуы керек (сабақтың жалпы уақытының 1/3 сәл артық).
Педагогикалық мақсат: шараның негізгі идеясын жүзеге асыру.
4. Қорытынды бөлім (1/4 -тен 1/5 дейін).
Педагогикалық мақсат: студенттерді сабақтан тыс өмірде алған тәжірибесін іс жүзінде қолдануға дағдыландыру және сабақ идеясының қаншалықты жүзеге асқанын анықтау.
4. Орындалған жұмысты талдау қалыптасқан үлгіні нақты іске асырумен салыстыруға, табысты және проблемалық нүктелерді, олардың себептері мен салдарын анықтауға бағытталған. Тәрбиелік іс -шараның қорытындысын шығарғанда, мұғалім мен әдіскердің рөлі айрықша жауапты, ол білікті қорытынды жасауға, орындалған жұмыстың жақсы және жаман жақтарын бағалауға тиіс [3].
Қорытындылай келгенде:
1. Сыныптан тыс жұмыс - бұл мұғалімдер немесе басқа біреулер оқушыларға тікелей тәрбиелік әсер ету мақсатында ұйымдастыратын ұжымда болатын оқиғалар, сабақтар, жағдайлар.
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты - мектеп оқушыларының жан -жақты және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету. Бұл талап білімнің негізгі идеясына сәйкес келеді - рухани байлықты, адамгершілік тазалық пен физикалық жетілуді үйлесімді түрде үйлестіретін адамды тәрбиелеу.
2. Сыныптан тыс жұмыстың барлық түрлері көп жағдайда бір -бірімен тығыз байланысты, көп ортақ жақтары бар және оқушылардың пәнге қызығушылығын, логикалық ойлауын дамытуға бағытталған.
3. Оқушылардың кез келген сыныптан тыс іс -әрекетін ұйымдастырудың жалпы шарттары:
Белгілі бір сыныптағы оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескеру;
Сыныптан тыс жұмыстарды нақты жоспарлау, оның соңғы нәтижелерін анықтау;
Оқушылардың қоғамдық пайдалы әрекеттеріне назар аудару.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1. Қаджаспирова Г.М. Педагогика / Г.М. Каджаспирова. - М.: Гардарики, 2007 .-- 528 б.
2. Лихачев Б.Т. Педагогика: дәрістер курсы / Б.Т. Лихачев. - М.: Прометей; Юрайт, 1998.- 464 б.
3. Кәсіптік білім беру педагогикасы: жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған оқулық. пед. оқу мекемелер / ред. В.А. Сластенин.- М.: <<Академия>> баспасы, 2004.- 368 б.
<<Мирас Университеті>>
Реферат
Тақырыбы: "Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері "
Орындаған: Ералы Әсем
Тобы:ПМ-811К-2
Қабылдаған: Омарова Г.А.
Шымкент 2021ж
Жоспар:
Кіріспе
Негізгі бөлім:
1. Сыныптан тыс жұмыс туралы түсінік.
2. Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері.
3. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу әдістемесі.
Қорытынды:
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
"Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері "
1.Сыныптан тыс жұмыс туралы түсінік
Сыныптан тыс жұмыс - бұл мұғалімдер немесе басқа біреулер оқушыларға тікелей тәрбиелік әсер ету мақсатында ұйымдастыратын оқиғалар, сабақтар, топтағы жағдайлар.
Сыныптан тыс жұмыстар басқа материалдағы сабақтармен салыстырғанда құрылады, әр түрлі ұйымдастыру формаларында жүргізіледі және көбінесе оқушылардың дербестігіне негізделген және сабақтан тыс уақытта өткізіледі.
Жалпы білім беретін мектептің оқу -тәрбие процесінде сыныптан тыс жұмыстардың маңызы үнемі өсіп келеді, өйткені ол теориялық білімді өмірмен, практикамен тығыз байланыстыруға ықпал етеді; оқушылардың кәсіби қызығушылықтарын қалыптастырады.
Пән бойынша оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстардың ең маңызды міндеті - олардың жол қозғалысы ережелерін зерттеуге қызығушылығын арттыру, оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыру: өзара көмек, достық, топта жұмыс жасай білу және т.б.
Сыныптан тыс жұмыстарға ойындар, экскурсиялар мен жол полициясы қызметкерлерімен кездесулер де кіреді.
Оқушылардың жол жүру ережесін оқу бағдарламасынан тыс және мектеп бағдарламасының талаптарын зерделеуі, ең алдымен, сабақ үдерісін ұйымдастырудың негізгі формасы және аудиториялық-сабақтық жүйенің негізгі элементі ретінде сабақтан ерекшеленеді.
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты мен міндеттері оның функцияларын анықтайды - оқу, тәрбиелік және дамытушылық.
Сыныптан тыс жұмыстың міндеттерінің бірі - мектеп оқушыларын адам өмірі мен қоғамның әр түрлі аспектілерін бейнелейтін жаңа, қызықты фактілермен, ұғымдармен байыту.
Оқытудың табысты болуы көп жағдайда аудиторияда сабақ берудің тиімді әдістері мен формаларын таңдауға ғана емес, сонымен қатар пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға да байланысты.
Мұғалімдердің шығармашылық ізденістерінің нәтижелері сыныптан тыс жұмыстарда тәжірибе жинақтауға көмектесті.
Тәжірибелі мұғалімдер көбінесе пәнге деген қызығушылыққа, мамандық таңдауға сыныптан тыс жұмыстар әсер ететінін біледі.
Сыныптан тыс жұмыстың оқыту функциясы оқу іс -әрекетіндегідей басымдыққа ие емес. Ол тәрбиелік және дамытушылық функцияларды тиімдірек іске асыру үшін көмекші болып табылады және ғылыми білім, білім дағдылары мен дағдыларының жүйесін қалыптастыруда емес, белгілі бір мінез -құлық дағдыларын, ұжымдық өмірді, қарым -қатынас дағдыларын және т.б [1].
2. Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері
Сыныптан тыс жұмыс түрлері туралы түсінік. Сыныптан тыс жұмыстардың тұжырымдамасы бұл іс -әрекеттер сыныптың толық құрамын қажет етпейтінін, әр түрлі сынып оқушыларының өз қалауы бойынша қатыса алатынын, олар міндетті оқу сабақтары кестесінен тыс өткізілетінін көрсетеді. Бұл мағынада сыныптан тыс тәрбие жұмысының формаларына: пәндік үйірмелер, ғылыми қоғамдар, олимпиадалар, жарыстар және т.б.
Шығармашылық қызметі. Шығармашылық қызметтің жетекші формалары - үйірмелер, шығармашылық бірлестіктер, студиялар, факультативтер, шығармашылық шеберханалардағы практикалық сабақтар, дене шынықтыру секциялары. Шығармашылық қызметтің ілеспе формаларына оқу, аудитория, аудитория конференциясы, тәуелсіз баяндамаларды қорғау, бұқаралық әдеби, музыкалық, театрлық мерекелер, балалар шығармаларының көрмелері жатады. Көмекші формалар ретінде өлкетану, фольклорлық экспедициялар мен экскурсиялар, мектеп клубтары, байқаулар, конкурстар мен олимпиадалар қолданылады.
Пәндік үйірмелер мен ғылыми қоғамдар. Үйірме сабақтарының мазмұны мыналарды қамтиды: оқушылардың қызығушылығын тудыратын оқу бағдарламасының жеке мәселелерін тереңірек зерттеу; көрнекті ғалымдардың, жазушылардың және басқа ғылым мен мәдениет қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылық қызметімен, ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерімен таныстыру; жекелеген ғалымдарға немесе ғылыми жаңалықтарға арналған кештер өткізу; биологиядан техникалық модельдеу мен эксперименттік жұмысты ұйымдастыру, зерттеушілермен кездесулер ұйымдастыру және т.б.Балалардың жеке қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға ықпал ететін жетекші формалардың қатарында факультативтік сабақтар бар.
Арнайы оқу экспедициялары оқу процесіне көптеген материалдар береді. Олар фольклорды, ән материалын, революциялық, әскери оқиғалар туралы тарихи ақпаратты жинауға арналған.
Сыни және аналитикалық құрылымдық элемент көркем шығармаларды, тарихи құжаттарды, фактілерді, зерттеу жұмыстарын талдауға, сонымен қатар оқушылардың шығармашылық және практикалық қызметін сыни бағалауға арналған сабақтарда басым болады.
Балаларды өздерінің мүмкіндіктерін асыра бағалаудан қорғайтын адамгершілік тәрбиені беру, ауыр мақтаныштың, өзімшілдіктің, командаға және мінез -құлық нормаларына немқұрайдылықтың, қызғаныштың, мақтаулардың нәтижесінде, спортта, техникалық, драмалық, хореографиялық жетістіктерде. , әдеби, музыкалық шығармашылық.
Осылайша, бұл сабақтар жаңашылдығымен, мазмұнының тереңдігімен, оқушылар арасында тек шығармашылық, өнімді ассимиляцияға психологиялық көзқарасты қалыптастырумен міндетті сабақтардан ерекшеленеді [2].
3. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу әдістемесі
Жоғарыда көрсетілген талаптар тәжірибеде жүзеге асуы үшін сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың белгілі бір реттілігі бар. Оны жеке жұмыс үшін де, жаппай жұмыс үшін де қолдануға болады. Бұл оқу міндеттерін зерттеу және тұжырымдау, алдағы сыныптан тыс жұмыстарды дайындау мен модельдеу, үлгіні іс жүзінде іске асыру және жасалған жұмыстарды талдау.
1. Тәрбиелік міндеттерді зерттеу және тұжырымдау. Бұл кезең әр оқушының және тұтастай сынып ұжымының ерекшеліктерін зерттеуге және тиімді тәрбиелік әсерді жүзеге асырудың ең өзекті міндеттерін анықтауға бағытталған. Кезеңнің мақсаты - педагогикалық шындықты объективті бағалау, ол оның жағымды жақтарын анықтаудан тұрады (балада, ұжымда ең жақсысы), және не түзету, қалыптастыру және неғұрлым маңызды міндеттерді таңдау қажет.
2. Алдағы сыныптан тыс тәрбие жұмысына дайындық пен модельдеу мұғалімнің іс -әрекеттің белгілі бір түрінің моделін құрудан тұрады. Жоспарды мұғалім оқушыларды тарта отырып жасайды. Орта мектепте олар бұл жұмысты мұғалімнің басшылығымен өздері жасай алады.
Тәрбиелік іс -шараны жоспарлай білу - мұғалімдер мен оқушылардың сабақтан тыс жұмыстар саласындағы жұмыстарының ғылыми ұйымдастырылуының элементтерінің бірі. Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты дамытушы, түзетуші, қалыптастырушы, тәрбиелік функцияларды көрсетуі керек, ал оқыту функциясы міндеттердің бірі бола алады. Мақсатқа, міндеттерге, сыныптан тыс жұмыстың басым функциялары мен зерттеу нәтижелеріне сәйкес мазмұны нақтыланады, нақты формалар, әдістер, құралдар таңдалады.
Сыныптан тыс жұмыстардың жабдықталуы әр түрлі құралдарды қамтиды: оқу құралдары, ойыншықтар, бейнероликтер, мөлдір қағаздар, бағдарламалық қамтамасыз ету, әдебиеттер, ақпараттық ресурстар, музыкалық сүйемелдеу және т.б. Қазылар алқасы мен командаларға үстелдер мен орындықтарды уақытында дайындау маңызды; Ватман қағаз, қағаз, қарындаш пен қалам; тапсырмаларды орындауға арналған тақталар, қарындаштар мен шүберектер және т.б.
Материалды таңдау тәрбиелік шараны дайындауда маңызды орын алады. Жұмыстың сипатына байланысты бұл әр түрлі уақытты қажет етеді. Сонымен, дауға, кешке, шолуға арналған материалды жинауға көп уақыт кетеді: оны мұғалім мен оқушылар әдебиетті оқуға, студенттерге әр түрлі тапсырмалар мен жобаларды орындауға, фактілерді жинауға, есептерді дайындауға, сөйлеуге т.б. Материалды таңдау көп уақытты қажет етпесе де (компьютер орталығына экскурсия немесе кинотеатрға саяхат) мұғалім келу объектісімен алдын ала танысуы керек.
Сыныптан тыс жұмыстарды өткізу формасы экскурсия, викторина, конкурс, олимпиада т.б. Өткізілетін орын қатысушылар санына, іс -шараның формасына, материалдық базаға қойылатын талаптарға және т.б. (информатика кабинеті, акт залы, спорт залы және т.б.).
Сабақ жоспары мазмұнның сипаттамасын, білім беру әдістерін қамтиды және сценарийдің егжей -тегжейлі, бірізді баяндамасы немесе тезис жоспары болуы мүмкін. Сабақтың барысын модельдеу кезінде оның ұзақтығы мен құрылымын ескеру қажет. Сыныптан тыс жұмыстар бастауыш сыныптар үшін 15-20 минуттан бастап орта және үлкен жастағы оқушылар үшін 1-2 сағатқа дейін болуы мүмкін
Күрделі оқиғаларға ерекше назар аудару керек (ұзақ ойын, компьютерлік өнер көрмесі, информатика апталығы, физика мен математика айлығы). Олар бір тұжырымдамамен және мақсатпен байланысты сілтемелер циклы болуы керек.
Жалпы аудиториялық сабақтардың әр түрлі мазмұны мен әдістерін практикалық түрде тиімді енгізу үшін сіз сабақтың негізгі төрт кезеңін ұстануыңыз керек.
1. Ұйымдастыру сәті (0,5-3 мин).
Педагогикалық мақсат: оқушыларды сыныптан тыс жұмыстарға көшіру, оған қызығушылықты, жағымды эмоцияларды ояту.
2. Кіріспе бөлім (бүкіл сабақ уақытының 1/5 -тен 1/3 дейін).
Педагогикалық мақсат: оқушыларды белсендіру, оларды тәрбиелік әсер ету үшін орналастыру.
3. Уақыттың негізгі бөлігі ең ұзақ болуы керек (сабақтың жалпы уақытының 1/3 сәл артық).
Педагогикалық мақсат: шараның негізгі идеясын жүзеге асыру.
4. Қорытынды бөлім (1/4 -тен 1/5 дейін).
Педагогикалық мақсат: студенттерді сабақтан тыс өмірде алған тәжірибесін іс жүзінде қолдануға дағдыландыру және сабақ идеясының қаншалықты жүзеге асқанын анықтау.
4. Орындалған жұмысты талдау қалыптасқан үлгіні нақты іске асырумен салыстыруға, табысты және проблемалық нүктелерді, олардың себептері мен салдарын анықтауға бағытталған. Тәрбиелік іс -шараның қорытындысын шығарғанда, мұғалім мен әдіскердің рөлі айрықша жауапты, ол білікті қорытынды жасауға, орындалған жұмыстың жақсы және жаман жақтарын бағалауға тиіс [3].
Қорытындылай келгенде:
1. Сыныптан тыс жұмыс - бұл мұғалімдер немесе басқа біреулер оқушыларға тікелей тәрбиелік әсер ету мақсатында ұйымдастыратын ұжымда болатын оқиғалар, сабақтар, жағдайлар.
Сыныптан тыс жұмыстың мақсаты - мектеп оқушыларының жан -жақты және үйлесімді дамуын қамтамасыз ету. Бұл талап білімнің негізгі идеясына сәйкес келеді - рухани байлықты, адамгершілік тазалық пен физикалық жетілуді үйлесімді түрде үйлестіретін адамды тәрбиелеу.
2. Сыныптан тыс жұмыстың барлық түрлері көп жағдайда бір -бірімен тығыз байланысты, көп ортақ жақтары бар және оқушылардың пәнге қызығушылығын, логикалық ойлауын дамытуға бағытталған.
3. Оқушылардың кез келген сыныптан тыс іс -әрекетін ұйымдастырудың жалпы шарттары:
Белгілі бір сыныптағы оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескеру;
Сыныптан тыс жұмыстарды нақты жоспарлау, оның соңғы нәтижелерін анықтау;
Оқушылардың қоғамдық пайдалы әрекеттеріне назар аудару.
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1. Қаджаспирова Г.М. Педагогика / Г.М. Каджаспирова. - М.: Гардарики, 2007 .-- 528 б.
2. Лихачев Б.Т. Педагогика: дәрістер курсы / Б.Т. Лихачев. - М.: Прометей; Юрайт, 1998.- 464 б.
3. Кәсіптік білім беру педагогикасы: жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған оқулық. пед. оқу мекемелер / ред. В.А. Сластенин.- М.: <<Академия>> баспасы, 2004.- 368 б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz