Ақбілек кім

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.

КЕЛІСІЛДІ

Кафедра меңгерушісі

«» 20__ж.

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Пәні:
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Қазақ әдебиеті
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Тобы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Күні
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Қатысқандар саны:
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Қатыспағандар саны:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың тақырыбы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жүсіпбек Аймауытовтың «Ақбілек» романы
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

10. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10. 2. 2. 1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың мақсаты
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Барлық оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді анықтайды, кейіпкерлерді даралап талдайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді даралап анықтайды, автордың идеясын талдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді талдап, автор идеясын анықтайды, шынайы өмірмен байланыстырады.

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Бағалау критерийлері
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Ойын сюжет желісін негізге ала отырып дәлелдейді.
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Тілдік мақсат:
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша . . .

Себебі . . .

Оны мына фактілермен дәлелдей аламын . . .

. . . қорытындыға келдім.

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Ақбілек қандай сынақтардан өтті?
  2. Тағдырының тәлкекке түсуіне кінәлі қоғам ба, адам ба?
  3. Сынақтан өту кезінде Ақбілек бойында қандай психологиялық өзгерістер болды?
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Алдыңғы оқу
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: АКТ қолдану дағдылары
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Интерактивті тақта, кесте
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Пәнаралық байланыс
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Өзін-өзі тану
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Оқыту әдісі
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жаңа сабақты түсіндіру
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Жоспар
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Жоспарланған уақыт
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жоспарланған жаттығу түрлері
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың басы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату және топқа бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректен-жүрекке» парақшалар таратылады

(Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз) Осы сөздер әр оқушыға жүрекшелерге жазылып таратылады, екінші жағына сандар жазылады.

1-топ (1-5-ке дейін(

2-топ (5-10-ға дейін)

3-топ (10-14-ке дейін)

Сұрақ: Жүрекшелер нені білдіреді?

Қандай кейіпкер жайлы деп ойлайсыңдар?

(оқушылар жауабы: « Ақбілек») Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері айқындау үшін

1-топ, 2 топ, 3 топ.

Ж. «Шапшаң талқылау» әдісі

Танысқан материалдар негізінде берілген сұрақтарға жауап беріп, талқылау жүргізіңіз.

Жүсіпбек Аймауытовтың өмір жолы

Шығармашылығы

Ғалымдар пікірі

Видео Ақбілек 1 мин (2 бөлім 33, 23-34, 24мин)

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың ортасы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

1 -тапсырма:

1 топ

ТЖ. «Әдеби шеңбер» әдісі

Роман желісі бойынша талдау

1 топ: Біз осылай табиғатты тамашалап, мамыражай отырғанымызда ойламаған жерден оқыс оқиға, Ақбілектің әкесі Мамырбайдың аулынадағы оқиға жайлы не айтасыңдар?

2 топ: Ақбілек ақтардың қолында. Ақбілекті озбырлардың, қатыгездердің тобы қоршап алды.

3 топ: Ақбілектің жеңісі, «тазару, жаңару» кезеңі

Дескриптор:

Көтерілген мәселені анықтайды;

Ақбілектің толық бейнесін ашады;

Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы айтады;

Ақбілектің жеңісі жайлы айтады.

ҚБ: «Құны қанша» әдісі

Әр топ бірін-бірі бағалайды.

(Ең құндысы-теңге, орташа- евро, төмен баға-доллар)

1. Көтерілген мәселені анықтап, Ақбілек бейнесін аша алса, толық жауап болса, теңгені береді.

2. Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы толық айта алмаса, евро береді.

3. Толық жауап болмаса- доллар береді.

2-тапсырма

ТЖ.

І топ. 3 топ

«Т» кестесі (салыстыру)

1. Ақбілек пен қазіргі қыздар бейнесі;

2. Романдағы заман мен қазіргі заман

3. Компазициялық құрылысына талдау

Дескриптор:

Ақбілектің бейнесін сипаттайды;

Қазіргі қыздар бейнесімен салыстырады;

Романдағы заман бейнесін ашады;

Қазіргі заманмен салыстырады

3-тапсырма: Модель жасау:

1. Жүсіпбек Аймауытов кім?

2. Ақбілек кім?

Модель жасау:

Дескриптор:

Өз ойларын дәлелді жеткізеді;

Тақырыппен байланыстырады.

3. «FILA» әдісі

Роман мазмұны бойынша ақпараттарды талдап, кестіні толтырыңыздар.

:
:
:
:

F-дәлел

I- болжам

L-мақсат

A-жоспар

Дескриптор:

Мәтіннен дәлел келтіреді

Болжам жасайды

Мақсатын анықтайды

Жоспар жазады.

ҚБ: «Құны қанша» әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды

Ақбілек пен қазіргі заман қыздар бейнесін толық салыстырса,

Романдағы заман бейнесін қазіргі заман бейнесін толық салыстырып, жеткізе білсе-теңге, эвро, доллар береді

4-тапсырма.

Ж. «Таразы» әдісі.

Кім кінәлі? (Ақбілектің бақытсыздыққа ұшырауына)

Өз ойларын ортаға салады.

Қоғам-Ақбілектің өзі-Ата-анасы

«Егер


Ұқсас жұмыстар
"ақбілек"-қазақ әдебиетіндегі алғашқы эпикалық роман (конференция)
Жүсіпбек Аймауытұлы – классикалық қазақ прозасының негізін салушы ұлы тұлға атты оқырмандар конференциясы
Ақбілек романымен танысу
Ақбілек кейіпкерлер
Мұхтар қандай бала
М.дулатов. «бақытсыз жамал» романын талдау
М. Дулатов Бақытсыз Жамал романы. Идеялар тоғысы
Әншінің өрелі әншілік өнері
Ы.алтынсарин "өзен".ж.аймауытов "торғай" ана тілінен сабақ жоспары
Әнші әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz