Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ақбілек кім
БЕКІТІЛДІ ____________________ <<____>> _________20__ж.
КЕЛІСІЛДІ
Кафедра меңгерушісі
__________________
<<____>> _________20__ж.
Пәні:
Қазақ әдебиеті
Тобы
Күні
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жүсіпбек Аймауытовтың <<Ақбілек>> романы
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;
10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді анықтайды, кейіпкерлерді даралап талдайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді даралап анықтайды, автордың идеясын талдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді талдап, автор идеясын анықтайды, шынайы өмірмен байланыстырады.
Бағалау критерийлері
Ойын сюжет желісін негізге ала отырып дәлелдейді.
Тілдік мақсат:
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша ....
Себебі....
Оны мына фактілермен дәлелдей аламын...
.............қорытындыға келдім.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ақбілек қандай сынақтардан өтті?
Тағдырының тәлкекке түсуіне кінәлі қоғам ба, адам ба?
Сынақтан өту кезінде Ақбілек бойында қандай психологиялық өзгерістер болды?
Алдыңғы оқу
Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта, кесте
Пәнаралық байланыс
Өзін-өзі тану
Оқыту әдісі
Жаңа сабақты түсіндіру
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату және топқа бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру <<Жүректен-жүрекке>> парақшалар таратылады
(Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз) Осы сөздер әр оқушыға жүрекшелерге жазылып таратылады, екінші жағына сандар жазылады.
1-топ (1-5-ке дейін(
2-топ (5-10-ға дейін)
3-топ (10-14-ке дейін)
Сұрақ: Жүрекшелер нені білдіреді?
Қандай кейіпкер жайлы деп ойлайсыңдар?
(оқушылар жауабы: << Ақбілек>>) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері айқындау үшін
1-топ , 2 топ , 3 топ.
Ж.<<Шапшаң талқылау>> әдісі
Танысқан материалдар негізінде берілген сұрақтарға жауап беріп, талқылау жүргізіңіз.
Жүсіпбек Аймауытовтың өмір жолы
Шығармашылығы
Ғалымдар пікірі
Видео Ақбілек 1 мин (2 бөлім 33,23-34,24мин)
Сабақтың ортасы
1 - тапсырма:
1 топ
ТЖ. <<Әдеби шеңбер>> әдісі
Роман желісі бойынша талдау
1 топ: Біз осылай табиғатты тамашалап, мамыражай отырғанымызда ойламаған жерден оқыс оқиға, Ақбілектің әкесі Мамырбайдың аулынадағы оқиға жайлы не айтасыңдар?
2 топ: Ақбілек ақтардың қолында. Ақбілекті озбырлардың, қатыгездердің тобы қоршап алды.
3 топ: Ақбілектің жеңісі, <<тазару, жаңару>> кезеңі
Дескриптор:
Көтерілген мәселені анықтайды;
Ақбілектің толық бейнесін ашады;
Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы айтады;
Ақбілектің жеңісі жайлы айтады.
ҚБ: <<Құны қанша>> әдісі
Әр топ бірін-бірі бағалайды.
(Ең құндысы-теңге,орташа- евро, төмен баға-доллар)
1. Көтерілген мәселені анықтап, Ақбілек бейнесін аша алса, толық жауап болса, теңгені береді.
2. Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы толық айта алмаса, евро береді.
3. Толық жауап болмаса - доллар береді.
2-тапсырма
ТЖ.
І топ. 3 топ
<<Т>> кестесі (салыстыру)
1. Ақбілек пен қазіргі қыздар бейнесі;
2. Романдағы заман мен қазіргі заман
3.Компазициялық құрылысына талдау
Дескриптор:
Ақбілектің бейнесін сипаттайды;
Қазіргі қыздар бейнесімен салыстырады;
Романдағы заман бейнесін ашады;
Қазіргі заманмен салыстырады
3-тапсырма: Модель жасау:
1. Жүсіпбек Аймауытов кім?
2.Ақбілек кім?
Модель жасау:
Дескриптор:
Өз ойларын дәлелді жеткізеді;
Тақырыппен байланыстырады.
3. <> әдісі
Роман мазмұны бойынша ақпараттарды талдап, кестіні толтырыңыздар.
F
I
L
A
F-дәлел
I- болжам
L-мақсат
A-жоспар
Дескриптор:
Мәтіннен дәлел келтіреді
Болжам жасайды
Мақсатын анықтайды
Жоспар жазады.
ҚБ: <<Құны қанша>> әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды
Ақбілек пен қазіргі заман қыздар бейнесін толық салыстырса,
Романдағы заман бейнесін қазіргі заман бейнесін толық салыстырып, жеткізе білсе-теңге, эвро, доллар береді
4-тапсырма.
Ж. <<Таразы>> әдісі.
Кім кінәлі? (Ақбілектің бақытсыздыққа ұшырауына)
Өз ойларын ортаға салады.
Қоғам-Ақбілектің өзі-Ата-анасы
<<Егер мен ақын болсам...>>
<<Егер мен жазушы болсам...>>
<<Егер мен ғалым болсам...>> деген тақырыпта
өз ойларын ортаға салады.
Дескриптор:
1.Өлең құрастырады.
2. Көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын жазады
3. Бүгінгі тақырып бойынша өзін қызықтырып, толғандырған мәселені айтады
Қ.Б: <<Құны қанша>> әдісі
(Теңге, евро, доллар арқылы)
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
<<Теңге>>- барлығын дескрипторға сәйкес жазды.
<<Евро>>- өлшеулі орындаған, жетілдіру керек.
<<Доллар>>- нәтиже бар, әлі де көмек керек.
(Қарқыны төмен оқушыларға ұсынатын анықтамалық кестелер:
Жасырын стикер>> әдісі (сұрақтар)
Эссе жазу
Тақырыбы:-----------
(эссе құрылымын сақтау, өз пікірін дәлелді жеткізу, 250 сөз)
Сабақтың соңы
Бағалау
<<Білім пирамидасы>>
Өзін-өзі бағалау
- Оқушылардың әрқайсысы бүгінгі тақырып бойынша үйренген 3 нәрсе, тереңірек білгісі келетін 2 нәрсе, маңызды 1 нәрсені стикерлерге жазады. <<Білім пирамидасына>> төменнен жоғары қарай орналастырады.
Рефлексия
(Қанша ақша жиналды, есептейді, топ басшысы)
Сізкөбірекбілгіңізкелетінекінәрсе
Сізбұғандейінбілгенүшнәрсе
Сізүйренгентөртнәрсе
Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе
Үйге тапсырма
Оқытушы: _______________ аты-жөні: _________________________
КЕЛІСІЛДІ
Кафедра меңгерушісі
__________________
<<____>> _________20__ж.
Пәні:
Қазақ әдебиеті
Тобы
Күні
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жүсіпбек Аймауытовтың <<Ақбілек>> романы
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;
10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді анықтайды, кейіпкерлерді даралап талдайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді даралап анықтайды, автордың идеясын талдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді талдап, автор идеясын анықтайды, шынайы өмірмен байланыстырады.
Бағалау критерийлері
Ойын сюжет желісін негізге ала отырып дәлелдейді.
Тілдік мақсат:
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша ....
Себебі....
Оны мына фактілермен дәлелдей аламын...
.............қорытындыға келдім.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ақбілек қандай сынақтардан өтті?
Тағдырының тәлкекке түсуіне кінәлі қоғам ба, адам ба?
Сынақтан өту кезінде Ақбілек бойында қандай психологиялық өзгерістер болды?
Алдыңғы оқу
Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта, кесте
Пәнаралық байланыс
Өзін-өзі тану
Оқыту әдісі
Жаңа сабақты түсіндіру
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату және топқа бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру <<Жүректен-жүрекке>> парақшалар таратылады
(Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз) Осы сөздер әр оқушыға жүрекшелерге жазылып таратылады, екінші жағына сандар жазылады.
1-топ (1-5-ке дейін(
2-топ (5-10-ға дейін)
3-топ (10-14-ке дейін)
Сұрақ: Жүрекшелер нені білдіреді?
Қандай кейіпкер жайлы деп ойлайсыңдар?
(оқушылар жауабы: << Ақбілек>>) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері айқындау үшін
1-топ , 2 топ , 3 топ.
Ж.<<Шапшаң талқылау>> әдісі
Танысқан материалдар негізінде берілген сұрақтарға жауап беріп, талқылау жүргізіңіз.
Жүсіпбек Аймауытовтың өмір жолы
Шығармашылығы
Ғалымдар пікірі
Видео Ақбілек 1 мин (2 бөлім 33,23-34,24мин)
Сабақтың ортасы
1 - тапсырма:
1 топ
ТЖ. <<Әдеби шеңбер>> әдісі
Роман желісі бойынша талдау
1 топ: Біз осылай табиғатты тамашалап, мамыражай отырғанымызда ойламаған жерден оқыс оқиға, Ақбілектің әкесі Мамырбайдың аулынадағы оқиға жайлы не айтасыңдар?
2 топ: Ақбілек ақтардың қолында. Ақбілекті озбырлардың, қатыгездердің тобы қоршап алды.
3 топ: Ақбілектің жеңісі, <<тазару, жаңару>> кезеңі
Дескриптор:
Көтерілген мәселені анықтайды;
Ақбілектің толық бейнесін ашады;
Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы айтады;
Ақбілектің жеңісі жайлы айтады.
ҚБ: <<Құны қанша>> әдісі
Әр топ бірін-бірі бағалайды.
(Ең құндысы-теңге,орташа- евро, төмен баға-доллар)
1. Көтерілген мәселені анықтап, Ақбілек бейнесін аша алса, толық жауап болса, теңгені береді.
2. Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы толық айта алмаса, евро береді.
3. Толық жауап болмаса - доллар береді.
2-тапсырма
ТЖ.
І топ. 3 топ
<<Т>> кестесі (салыстыру)
1. Ақбілек пен қазіргі қыздар бейнесі;
2. Романдағы заман мен қазіргі заман
3.Компазициялық құрылысына талдау
Дескриптор:
Ақбілектің бейнесін сипаттайды;
Қазіргі қыздар бейнесімен салыстырады;
Романдағы заман бейнесін ашады;
Қазіргі заманмен салыстырады
3-тапсырма: Модель жасау:
1. Жүсіпбек Аймауытов кім?
2.Ақбілек кім?
Модель жасау:
Дескриптор:
Өз ойларын дәлелді жеткізеді;
Тақырыппен байланыстырады.
3. <
Роман мазмұны бойынша ақпараттарды талдап, кестіні толтырыңыздар.
F
I
L
A
F-дәлел
I- болжам
L-мақсат
A-жоспар
Дескриптор:
Мәтіннен дәлел келтіреді
Болжам жасайды
Мақсатын анықтайды
Жоспар жазады.
ҚБ: <<Құны қанша>> әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды
Ақбілек пен қазіргі заман қыздар бейнесін толық салыстырса,
Романдағы заман бейнесін қазіргі заман бейнесін толық салыстырып, жеткізе білсе-теңге, эвро, доллар береді
4-тапсырма.
Ж. <<Таразы>> әдісі.
Кім кінәлі? (Ақбілектің бақытсыздыққа ұшырауына)
Өз ойларын ортаға салады.
Қоғам-Ақбілектің өзі-Ата-анасы
<<Егер мен ақын болсам...>>
<<Егер мен жазушы болсам...>>
<<Егер мен ғалым болсам...>> деген тақырыпта
өз ойларын ортаға салады.
Дескриптор:
1.Өлең құрастырады.
2. Көтерілген мәселе бойынша өз көзқарасын жазады
3. Бүгінгі тақырып бойынша өзін қызықтырып, толғандырған мәселені айтады
Қ.Б: <<Құны қанша>> әдісі
(Теңге, евро, доллар арқылы)
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
<<Теңге>>- барлығын дескрипторға сәйкес жазды.
<<Евро>>- өлшеулі орындаған, жетілдіру керек.
<<Доллар>>- нәтиже бар, әлі де көмек керек.
(Қарқыны төмен оқушыларға ұсынатын анықтамалық кестелер:
Жасырын стикер>> әдісі (сұрақтар)
Эссе жазу
Тақырыбы:-----------
(эссе құрылымын сақтау, өз пікірін дәлелді жеткізу, 250 сөз)
Сабақтың соңы
Бағалау
<<Білім пирамидасы>>
Өзін-өзі бағалау
- Оқушылардың әрқайсысы бүгінгі тақырып бойынша үйренген 3 нәрсе, тереңірек білгісі келетін 2 нәрсе, маңызды 1 нәрсені стикерлерге жазады. <<Білім пирамидасына>> төменнен жоғары қарай орналастырады.
Рефлексия
(Қанша ақша жиналды, есептейді, топ басшысы)
Сізкөбірекбілгіңізкелетінекінәрсе
Сізбұғандейінбілгенүшнәрсе
Сізүйренгентөртнәрсе
Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе
Үйге тапсырма
Оқытушы: _______________ аты-жөні: _________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz