Жүсіпбек Аймауытовтың Ақбілек романы бойынша 10-сынып қазақ әдебиеті пәнінің сабақ жоспары

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.

КЕЛІСІЛДІ

Кафедра меңгерушісі

«» 20__ж.

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Пәні:
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Қазақ әдебиеті
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Тобы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Күні
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Қатысқандар саны:
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Қатыспағандар саны:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың тақырыбы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жүсіпбек Аймауытовтың «Ақбілек» романы
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

10. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10. 2. 2. 1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың мақсаты
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Барлық оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді анықтайды, кейіпкерлерді даралап талдайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді даралап анықтайды, автордың идеясын талдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді талдап, автор идеясын анықтайды, шынайы өмірмен байланыстырады.

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Бағалау критерийлері
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Ойын сюжет желісін негізге ала отырып дәлелдейді.
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Тілдік мақсат:
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша . . .

Себебі . . .

Оны мына фактілермен дәлелдей аламын . . .

. . . қорытындыға келдім.

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Ақбілек қандай сынақтардан өтті?
  2. Тағдырының тәлкекке түсуіне кінәлі қоғам ба, адам ба?
  3. Сынақтан өту кезінде Ақбілек бойында қандай психологиялық өзгерістер болды?
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Алдыңғы оқу
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: АКТ қолдану дағдылары
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Интерактивті тақта, кесте
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Пәнаралық байланыс
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Өзін-өзі тану
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Оқыту әдісі
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жаңа сабақты түсіндіру
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Жоспар
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.:
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Жоспарланған уақыт
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.: Жоспарланған жаттығу түрлері
БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың басы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату және топқа бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректен-жүрекке» парақшалар таратылады

(Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз) Осы сөздер әр оқушыға жүрекшелерге жазылып таратылады, екінші жағына сандар жазылады.

1-топ (1-5-ке дейін(

2-топ (5-10-ға дейін)

3-топ (10-14-ке дейін)

Сұрақ: Жүрекшелер нені білдіреді?

Қандай кейіпкер жайлы деп ойлайсыңдар?

(оқушылар жауабы: « Ақбілек») Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері айқындау үшін

1-топ, 2 топ, 3 топ.

Ж. «Шапшаң талқылау» әдісі

Танысқан материалдар негізінде берілген сұрақтарға жауап беріп, талқылау жүргізіңіз.

Жүсіпбек Аймауытовтың өмір жолы

Шығармашылығы

Ғалымдар пікірі

Видео Ақбілек 1 мин (2 бөлім 33, 23-34, 24мин)

БЕКІТІЛДІ «» 20__ж.: Сабақтың ортасы
КЕЛІСІЛДІКафедра меңгерушісі«» 20__ж.:

1 -тапсырма:

1 топ

ТЖ. «Әдеби шеңбер» әдісі

Роман желісі бойынша талдау

1 топ: Біз осылай табиғатты тамашалап, мамыражай отырғанымызда ойламаған жерден оқыс оқиға, Ақбілектің әкесі Мамырбайдың аулынадағы оқиға жайлы не айтасыңдар?

2 топ: Ақбілек ақтардың қолында. Ақбілекті озбырлардың, қатыгездердің тобы қоршап алды.

3 топ: Ақбілектің жеңісі, «тазару, жаңару» кезеңі

Дескриптор:

Көтерілген мәселені анықтайды;

Ақбілектің толық бейнесін ашады;

Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы айтады;

Ақбілектің жеңісі жайлы айтады.

ҚБ: «Құны қанша» әдісі

Әр топ бірін-бірі бағалайды.

(Ең құндысы-теңге, орташа- евро, төмен баға-доллар)

1. Көтерілген мәселені анықтап, Ақбілек бейнесін аша алса, толық жауап болса, теңгені береді.

2. Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы толық айта алмаса, евро береді.

3. Толық жауап болмаса- доллар береді.

2-тапсырма

ТЖ.

І топ. 3 топ

«Т» кестесі (салыстыру)

1. Ақбілек пен қазіргі қыздар бейнесі;

2. Романдағы заман мен қазіргі заман

3. Компазициялық құрылысына талдау

Дескриптор:

Ақбілектің бейнесін сипаттайды;

Қазіргі қыздар бейнесімен салыстырады;

Романдағы заман бейнесін ашады;

Қазіргі заманмен салыстырады

3-тапсырма: Модель жасау:

1. Жүсіпбек Аймауытов кім?

2. Ақбілек кім?

Модель жасау:

Дескриптор:

Өз ойларын дәлелді жеткізеді;

Тақырыппен байланыстырады.

3. «FILA» әдісі

Роман мазмұны бойынша ақпараттарды талдап, кестіні толтырыңыздар.

:
:
:
:

F-дәлел

I- болжам

L-мақсат

A-жоспар

Дескриптор:

Мәтіннен дәлел келтіреді

Болжам жасайды

Мақсатын анықтайды

Жоспар жазады.

ҚБ: «Құны қанша» әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды

Ақбілек пен қазіргі заман қыздар бейнесін толық салыстырса,

Романдағы заман бейнесін қазіргі заман бейнесін толық салыстырып, жеткізе білсе-теңге, эвро, доллар береді

4-тапсырма.

Ж. «Таразы» әдісі.

Кім кінәлі? (Ақбілектің бақытсыздыққа ұшырауына)

Өз ойларын ортаға салады.

Қоғам-Ақбілектің өзі-Ата-анасы

«Егер


Ұқсас жұмыстар
Жүсіпбек Аймауытовтың Ақбілек романы: қазақ әдебиетіндегі алғашқы эпикалық роман
Жүсіпбек Аймауытовтың Ақбілек романы: өмірі, шығармашылығы және ұлттық тәрбиелік маңызы
Жүсіпбек Аймауытовтың Ақбілек романын қайталау: кейіпкерлер мен идеяны талдау
Жүсіпбек Аймауытұлы - классикалық қазақ прозасының негізін салушы: өмірі, шығармашылығы және Ақбілек романы
Сабақ жоспары: Жүсіпбек Аймауытовтың 135 жылдығы (1 А сынып)
Жүсіпбек Аймауытовтың Әнші әңгімесіндегі жазушылық шеберлік
7-сынып қазақ әдебиеті: Жүсіпбек Аймауытовтың Әнші әңгімесіндегі Әмірқан бейнесін талдау
Жүсіпбек Аймауытовтың Әнші әңгімесіне арналған 7-сынып әдебиеті сабағының қысқа мерзімді жоспары
Жүсіпбек Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы: драматургия, проза және педагогикалық мұра
Жүсіпбек Аймауытовтың Әнші әңгімесі: ән өнері мен Әміре Қашаубаевтың образын талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz