Ақбілек кім

КЕЛІСІЛДІ
Кафедра меңгерушісі
«» 20__ж.
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
10. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;
10. 2. 2. 1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау
Барлық оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді анықтайды, кейіпкерлерді даралап талдайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді даралап анықтайды, автордың идеясын талдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады: Романдағы кейіпкерлерді талдап, автор идеясын анықтайды, шынайы өмірмен байланыстырады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Менің ойымша . . .
Себебі . . .
Оны мына фактілермен дәлелдей аламын . . .
. . . қорытындыға келдім.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Ақбілек қандай сынақтардан өтті?
- Тағдырының тәлкекке түсуіне кінәлі қоғам ба, адам ба?
- Сынақтан өту кезінде Ақбілек бойында қандай психологиялық өзгерістер болды?
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату және топқа бөлу
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Жүректен-жүрекке» парақшалар таратылады
(Қайсар, шыншыл, талантты, намысшыл, озық ойлы, қайратты, адал, төзімді, жігерлі, сұлу, көрікті, қарапайым, білімпаз, ізденімпаз) Осы сөздер әр оқушыға жүрекшелерге жазылып таратылады, екінші жағына сандар жазылады.
1-топ (1-5-ке дейін(
2-топ (5-10-ға дейін)
3-топ (10-14-ке дейін)
Сұрақ: Жүрекшелер нені білдіреді?
Қандай кейіпкер жайлы деп ойлайсыңдар?
(оқушылар жауабы: « Ақбілек») Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері айқындау үшін
1-топ, 2 топ, 3 топ.
Ж. «Шапшаң талқылау» әдісі
Танысқан материалдар негізінде берілген сұрақтарға жауап беріп, талқылау жүргізіңіз.
Жүсіпбек Аймауытовтың өмір жолы
Шығармашылығы
Ғалымдар пікірі
Видео Ақбілек 1 мин (2 бөлім 33, 23-34, 24мин)
1 -тапсырма:
1 топ
ТЖ. «Әдеби шеңбер» әдісі
Роман желісі бойынша талдау
1 топ: Біз осылай табиғатты тамашалап, мамыражай отырғанымызда ойламаған жерден оқыс оқиға, Ақбілектің әкесі Мамырбайдың аулынадағы оқиға жайлы не айтасыңдар?
2 топ: Ақбілек ақтардың қолында. Ақбілекті озбырлардың, қатыгездердің тобы қоршап алды.
3 топ: Ақбілектің жеңісі, «тазару, жаңару» кезеңі
Дескриптор:
Көтерілген мәселені анықтайды;
Ақбілектің толық бейнесін ашады;
Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы айтады;
Ақбілектің жеңісі жайлы айтады.
ҚБ: «Құны қанша» әдісі
Әр топ бірін-бірі бағалайды.
(Ең құндысы-теңге, орташа- евро, төмен баға-доллар)
1. Көтерілген мәселені анықтап, Ақбілек бейнесін аша алса, толық жауап болса, теңгені береді.
2. Кейіпкердің көрген қатыгездігі жайлы толық айта алмаса, евро береді.
3. Толық жауап болмаса- доллар береді.
2-тапсырма
ТЖ.
І топ. 3 топ
«Т» кестесі (салыстыру)
1. Ақбілек пен қазіргі қыздар бейнесі;
2. Романдағы заман мен қазіргі заман
3. Компазициялық құрылысына талдау
Дескриптор:
Ақбілектің бейнесін сипаттайды;
Қазіргі қыздар бейнесімен салыстырады;
Романдағы заман бейнесін ашады;
Қазіргі заманмен салыстырады
3-тапсырма: Модель жасау:
1. Жүсіпбек Аймауытов кім?
2. Ақбілек кім?
Модель жасау:
Дескриптор:
Өз ойларын дәлелді жеткізеді;
Тақырыппен байланыстырады.
3. «FILA» әдісі
Роман мазмұны бойынша ақпараттарды талдап, кестіні толтырыңыздар.
F-дәлел
I- болжам
L-мақсат
A-жоспар
Дескриптор:
Мәтіннен дәлел келтіреді
Болжам жасайды
Мақсатын анықтайды
Жоспар жазады.
ҚБ: «Құны қанша» әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды
Ақбілек пен қазіргі заман қыздар бейнесін толық салыстырса,
Романдағы заман бейнесін қазіргі заман бейнесін толық салыстырып, жеткізе білсе-теңге, эвро, доллар береді
4-тапсырма.
Ж. «Таразы» әдісі.
Кім кінәлі? (Ақбілектің бақытсыздыққа ұшырауына)
Өз ойларын ортаға салады.
Қоғам-Ақбілектің өзі-Ата-анасы
«Егер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz