Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Батылдық пен табандылық

<<Өзiн-өзiтану>> сабағының жоспары

Мектеп : №47
Сынып:4 <<б>>
Педагог : СейтқұлА.Б.
Мерзімі : 04.02.2022
Тақырып : №19 сабақ.Батылдық пен табандылық.
Құндылық :Дұрыс әрекет
Қасиеттер:батылдық,табандылық,уәдені орындау.
Сабақ мақсаты: оқушыларға батылдық пен табандылық ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Білімділік:Оқушыларды табандылықпен жұмыс жасауға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды берген уәделерін орындай білуге тәрбиелеу.
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер)

Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті.
Оқушылармен амандасып, түгендеп 5 <<Т>> ережесі мен <<5 Құндылық>> - ты еске түсіреміз.
5 <<Т>> ережесі 5 Құндылық
1.Тәртіп 1. Ақиқат
2.Талап 2. Сүйіспеншілік
3.Тыныштық 3. Дұрыс әрекет
4.Тазалық 4. Ішкі тыныштық
5.Татулық 5. Қиянат жасамау
Тыныштық сәтi.
Су астыпатшалығынаойшасаяхат.
Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин керіқарайжолға шықты. Сіз су бетінешықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфинніңарқасынантүсіңіз, оған өз ризашылығыңызды білдірдіңіз. іСыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнешесекундтансоңкөзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз.
2. Үй тапсырмасын тексеру:
Сұрақ-жауап әдісі арқылы.
№19 сабақСейілғазы Әбдікәрімовтың <<Өрт>> шығармасын оқып келу.
Сұрақтары.
1.Шығарма не туралы?
2.Мақсұттың бұл іс- әрекетінің себебі неде?
3.Мақсұттың іс-әрекетінен қандай үлгі алуға болады?
4.Батыл адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?
5..Балалар бұл шығармадан қандай құндылықты байқадыңдар?
Сабақ барысын талқылау:
Слаид (3мин)

Үнтаспа
(5мин)

Слайд(5мин)

3. Дәйексөз. Позитивті мәлімдеме
<<Ержүректілікпен батылдық жүректен шығуға тиіс>>
Б.Момышұлы
Дәйексөздің мағынасын түсініп алыңдар.
Түйін
<<Ешкімде батыр болып тумайды. Батырлық та мінез секілді өскен орта, көрген тәрбиеге байланысты қалыптасады>> - деген. Расында да бала тал бесікте ата-анасының тәлімін алып, есейе келе өскен ортаның тәрбиесін бойына сіңіреді. Батылдық - бұл адамның бойына ержүректілік, қайсарлық, еркіндік, сенімділік, табандылық секілді қасиеттерді сіңіре білуі.
Дәйексөз дәптері
Бейнебаян көру
(Б.Момышұлының өз дауысы)
https://youtu.be/qVJ9lva13rw
(7мин)
4. Әңгiмелеу (сұхбат).Мұғалім сыйы
<<Жұман батыр>> ертегісі.
Сұрақ
1.Ертегі не туралы?
2.Ертегіде қандай қасиеттер кездеседі?
3.Зұлым күш иесі айдаһар ханға қандай шарт қояды?
4.Ханның қызын айдаһардан кім құтқарды?
5.Батыл болу үшін не істеукерекдепойлайсыңдар?
Бейнебаян көру
https://www.youtube.com/watch?v=eBWomEC5dvo
(4мин)
4.Шығармашылық іс-әрекет, топпен жұмыс,жеке жұмысОқушылардыфигуралар арқылы қайсарлар және өжеттертобы деп екі топқа бөлу. 1-тапсырмапостермен жұмыс. 1топ Қайсарлар тобына: <<Батыл адам>> қандай болу керекжәнеоларға қандай қасиет тәнекенін ойланып, постер құрау.2 топӨжеттер тобына:Табанды болу үшін қандай баспалдақтардан өту керек екенінойланып жазып постер құрау.
2-тапсырма.Дәптермен жұмыс (жеке жұмыс) Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырып жазыңдар. Батылдық дегеніміз....... Батыл іс деп....... Батыл болу ..... Батыл адамның бойында.....
Критерий
1.Дұрыс ойын жеткізе алуы
2.Уақытты үнемдеуі
3. Көрнекілік

Плакат,маркерлер стикерлер (12мин)

дәптер
5.Топпен ән айту
Алашұлы тобының орындауындағы <<Батырлар ұраны>> әнін орындау.
ӘНІ: Ж.ДӘУЛЕТ,
СӨЗІ: Б.ӘЛҚОЖА, Б.ЕСЕНХАН
1.Өзгелерден дара туған
Өрнамыстанжаратылған о-о
Бабасыныңбатырлығы
Қанменбойғатаратылған о-о
Алатаудайалашымның
Қаратаудайбаласымын
Қ-сы:
Қастерліалашымның
Қорғаймын бар асылын
Намысынқолданбермес
Қазақтыңбаласымын
2.Сұмбілекпен, өржүрекпен
Намыстуынжелбіреткен
Белдескенніңбелінүзіп
Егескендіеңіреткен
Алатаудайалашымның
Қаратаудайбаласымын
Қ-сы:
Қастерліалашымның
Қорғаймын бар асылын
Намысынқолданбермес
Қазақтыңбаласымын
Үнтаспа
https://youtu.be/KzN0TCCPE6E
(4мин)
Үй тапсырмасы. Оқулықтағы 87-88беттегі <<Табанды бала>> аңыз әңгімесін ата-аналарыңмен бірге оқып, мазмұндап келу. 89 беттегі 4-тапсырма <<Табандылық>> сөзіне ребус құрастыру.
Күнделік
(2мин)
Сабақтың қорытынды сәті. Батылдықдегеніміз - кедергілерден, қиындықтанжасқанбайәрекетету.
Батыладамныңбойындажігерлік, ақыл, шапшаңдықболады.
Батылболу - өзқамыңдығанаемесөзгенікіндеойлау, батырболу.
Табандылық -- көптегенішкі-сыртқықиыншылықпенкедергілергеқарамастаналдынақойғанмақсатынажетуденкөрінетінерекшелік. Осыжолдакездесетіннебірауыртпалыққатөзіп, олардыбіріненсоңбірінжеңіп, мақсатынажетіпотырады екен. Бүгінгі сабақта алған білімдеріңді жүректеріңнің түбіне сақтап,әрдайым ұмытпай батылда табанды болайық. Сабақ аяқталды сау болыңдар.
Үнтаспа
(3мин)

Директордың ғылыми-әдістемелік
оқу-ісібойынша орынбасары А.С.Керімбекова______

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
"Қайсарлық пен батылдық"
Дене шынықтыру сабақтары
Күй атасы кім
Аты аңызға айналған батыр
Сен және көше
Білім беруді жаңғырту жағдайында АӘД сабақтарында патриоттық тәрбие беру
Батырлық пен өжеттілік
Төзім мен табандылық
Табиғаттың адам өміріндегі маңыздылығы
Пәндер