Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі

Математиканы оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты, мазмұны, оның құрылымы және оқыту әдістері жайлы

1. 1 Математикаға оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты, мазмұны

1. 2 Математикаға оқыту әдістемесі пәнінің құрылымы және оқыту әдістері жайлы.

Математиканы оқыту әдістемесі ( методикасы ) - педагогиканың бір саласы. Ол математика ғылымының белгілі бір даму дәрежесіне лайық қоғамның алға қойған оқыту мақсаттарына сай математиканы оқытудың заңдылықтарын зерттейді. Методика (әдістеме) терминінің төркіні «метод» «әдіс» - «жол» деген грек сөзінен шыққан. Математика әдістемесін басқаша «математика педагогикасы», «математика дидактикасы» деп те атайды. Олардың мағынасы бір-біріне өте жақын, сондықтан да оларды біз бір мағынада қолданамыз.

Математиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым сондықтан да ол қазіргі қоғамның талаптарына сай педагогика ғылымы анықтап берген жалпы білім беру мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес құрылады. Математиканы оқыту әдістемесі мұғалімнің оқу материалдарын беру, оқушылардың математикалық білімді саналы меңгеру және алған білімінпрактикада қолдану іскерліктерін шыңдау әдістері мен құралдарын тағайындайды.

1. Математиканы не үшін оқыту керек?

2. Нені оқыту керек? Қандай тәртіппен, ретпен оқыту керек?

3. Математиканы қалай оқыту керек?

Математиканы оқыту әдістемесі шартты түрде үш салаға бөлінеді:

1. Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі.

2. Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі.

3. Математиканы оқытудың нақты әдістемесі.

Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі мектеп математикасының бүкіл курсын қарастырады және оқытудың идеология бағытын, оқыту мазмұны мен әдістерінің бірлігін, оқыту түрлерінің арасындағы байланыстарды, әртүрлі курстардың (алгебра, геометрия, анализ бастамалары) арасындағы сабақтастықтарды оқу процесіндегі тәрбие жұмысы элементтерінің тұтастығын қамтиды. Оқушылар бөлімінің саналығы мен баяндылығы қамтамасыз етеді.

Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі Оқушылардың жасына оқу материалы мазмұнының ерекшеліктерінесәйкес курсты оқытудың дербес мәселелерін қарастырады. Арнайы әдістеме белгілі-бір тақырыпты немесе бағдарламаның бір тарауын оқытудың реті жайында нұсқау береді. Оқу құралдарын қалай қолдану жөнінде ұсыныс жасап оқушылар өздігінен орындайтын жұмыстар мен жаттығуларға арналған тапсырмалар үлгісін көрсетеді.

Математиканы мектепте оқыту мақсаттары мен мазмұны.

1. Білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсаттары.

2. Мектеп математика курсының даму жолы.

3. Математиканы оқыту мазмұнының негізгі құрамды бөліктері.

1. Математиканы оқыту мектепке тән үш жалпы мақсатты көздейді:

1) Білім беру; 2) Тәрбиелеу; 3) Өмірлік практикалық білім дағды дарыту немесе дамытушылық;

Математиканы оқытудың білімдік мақсаты барлық оқушыларды математика ғылыми негіздері туралы жүйелі білімдермен және оларды толық сапалы да берік игеруге қажетті біліктіліктермен дағдылармен қаруландыру болып табылады.

Математиканы оқытудың әдістері:

- Дәстүрлі әдістер және дәстүрлі емес әдістер.

- Проблемалық оқыту әдісі.

- Эвристикалық әдіс. (сұрақ-жауап)

Математиканы оқыту әдісін мұғалім мен шәкірттің оқып үйрену негізіндегі қызмет әрекет айырмашылықтарына қарай екі түрге бөлуге болады:1) Оқыту әдістері (мұғалім әрекеті) - ақпараттық және оқушының қызметін басқару әдістері жатады. 2) Оқу әдістері (шәкірт әрекеті) - оқу материалдарын танып білу әдісі жатады. Математиканы оқып үйренудің әдістері деп оқушының өздерінің математика жөніндегі белсенді дербес тану әрекетін іске асыру ұйымдастыру тәсілдерін айтады. Бұл әдістер математиканы үйренудің ғылыми және оқу әдістері болып бөлінеді.

Біріншісі, математиканы ғылым ретінде зерттеп білуге құрал болады. Екіншісі, орта мектеп математика педагогикасында математиканы оқытуды күшейту үшін арнайы жасалған әдістер. Олар эвристикалық әдіс, модельдер арқылы үйрену әдісі және бағдарламалық әдістер жатады.

Үйрену мен үйрету, оқу мен оқыту егіз жүретін үрдістер. Сондықтанда математика дидактикасында үйрету (оқыту) әдістерімен формаларына үлкен орын беріледі. Оқыту әдістері оқушыларға математикалық білім білік дағдылардың белгілі бір жүйесін беру болып табылады. Оқыту әдістеріне мұғалімнің үйретуші кеңесі, әңгімесі, дәрістері түсіндіру жаттығу ретіндегі өзіндік жұмысты басқару шәкірттің оқу әдебиеті мен жұмысына әсер етуі жатады.

2. Дәстүрлі емес сабақта

Сабақтың түрі

Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері

Қай сабақтарда пайдалануға болады
Тиімділігі
Сабақтың түрі: Дәріс сабақ.
Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері: Сөздік әдісі оның ішінде лекция, пікірлесу, сұрақ-жауап.
Қай сабақтарда пайдалануға болады: Жаңа білім беруде материал мол күрделі қосымша хабарламаларға бай, әрі көп деректер беретін сабақтар бар.
Тиімділігі:

1) әрі тыңдайды, әрі конспект жазады.

2) оқулықтан тыс хабарлар, деректер беріледі.

Сабақтың түрі: Семинар сабақ.
Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері:

1) Семинар сұрақтары; 2) сұрақ-жауап; 3) Баяндама;

4) Ғылыми қосымша материалдар мен өздік жұмыс.

Қай сабақтарда пайдалануға болады:

Қорытынды қайталау сабақтары және шолу тақырыптарда.

Тиімділігі:

1) Өздік жұмыстарға баулиды. 2) Баяндама жасауға дағдыландырады, жинақы тұжырымды сөйлеуге дағдыландырады.

Сабақтың түрі:

Конференция

сабақтар.

Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері: 1) Баянадама, лекция. 2) Сұрақ-жауап, сұхбат түріндегі пікірталас.
Қай сабақтарда пайдалануға болады:

Үлкен маңызды тақырыпты қорытындылағанда

Тиімділігі:

Пікір айта білу, сұрақ қоя білу. Қысқа нақты дәлелді пікір айту. Толықтыра білу дағдыларын жетілдіреді.

Сабақтың түрі: Сот сабағы
Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері:

Сұрақ-жауап түсіндірмелі әдіс, тартыс айтыс, дәлелдеу.

Қай сабақтарда пайдалануға болады:
Тиімділігі:
Сабақтың түрі:

Жәрмеңке

сабақ

Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері:

Концерт, инцинировка элементі бар көріністер. Халықтық педагогика әдет-дәстүрлерді сабаққа пайдалану.

Қай сабақтарда пайдалануға болады: Бекіту, дағдыларын дамыту, қайталау сабағы күрделі емес сабақтарда
Тиімділігі:

Сатылатын заттарды ойын арқылы білімдерін қайталау, бекіту. Шығармашылық қабілетін дамыту.

Сабақтың түрі:

Концерт сабақтар. Монтаж композициялық сабақтар.

Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері:

Рольдерге бөлу арқылы көріністер көрсету.

Қай сабақтарда пайдалануға болады:

Қорытынды, қайталау сабақтарында жаңа тақырыптарды игерту, үй тапсырмасын сұрау.

Тиімділігі:

Дарынын, қабілетін дамыту. Өнер деп танып білу, шығармашылық жұмыстарға баулу.

Сабақтың түрі:

Көкпар жарыс сабақтар.

Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері:

Топтық, жұптық жеке жұмыстар сұрақ-жауап білім жарысына түсу. Білім сабағы

Қай сабақтарда пайдалануға болады:

Білім сайысы кез-келген тақырыптарда өтуге болады. Алған білім- дерін бекіту

Тиімділігі:

Алғырлық, ептілік, шапшаңдық, тапқырлыққа баулиды. т. с. с. Кокпар туралы түсініктерді тереңдетеді және ойнай отырып ойлауіс әрекетін жетілдіреді

Сабақтың түрі:

Реферат қорғау, пікір қорғау іздендіру сабақтары.

Негізгі әдіс-тәсілдері белгілері:

Проблемалық сұрақтарға негізделген тапсырмалар проблеманышешу сол мақсатта іздену, салыстыру, қорытынды жасау.

Қай сабақтарда пайдалануға болады:

Ерекше маңызды қызықты тақырыптарда оқушылардың өзіндік ойлауы ізденуін тақырыптарға шығармашылық бағытта қарау

Тиімділігі:

Ғылыми жұмыстарға


Ұқсас жұмыстар
Зертханалық сабақ
Математиканы оқытудың әдістері
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі
Математика пәнін оқыту технологиялары
Физиканы оқыту әдістері
Жоғары сыныптарда стереометрияны оқыту әдісінің ерекшеліктері
Педагогикалық технологияларды игеру
Математика сабақтарында мультимедиялық презентацияны қолдану арқылы оқушылардың біліктіліктерін қалыптастыру
Евклид алгоритмі
Мектепте информатиканы оқытуда білім берудің мақсаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz