Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Таиланд тобы

Бектемін:
Пәні: География
Мерзімі: 19.02.2020 жыл
Сабақтың тақырыбы: Азиядағы жаңа индустриялы елдер

Мұғалімнің аты-жөні: Жаксыбаева А.О
Сынып: 11 <<Қазақ>>
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілер мен олардың экономикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін анықтау

Бағалау критерийлері
Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілер мен олардың экономикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін анықтайды

Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілер мен олардың экономикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін талдайды

Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілер мен олардың экономикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін сипаттайды

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Азияның жаңа индустриялы елдерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілерді ажыратады

Кейбір оқушылар: Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілер мен олардың экономикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін анықтай алады
Тілдік мақсаттар
Түйінді сөздер: индустрия, экономика, мемлекеттік құрылым, халқы, экономикалық-географиялық жағдай, сыртқы экономикалық байланыстар

Құндылықтар
<<Мəңгілік Ел>> ұлттық идеясының құндылығы
4 ) Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.
Дүниежүзі елдерінің шаруашылықтың даму маңыздылығына баға беру.

Бұған дейінгі меңгерілген білім

Түркия

Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі

ресурстар

Сабақтың басы
(3 минут)

(10 минут)

(3-минут)

Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша 3 топқа біріктіріледі.

Үй жұмысын тексеру
<<Кір жаятын жіп>>әдісі
1-сұрақ:Түркияның орналасқан аумағын ата
2-сұрақ: Түркияның табиғат жағдайларының басты белгілері қандай?
3-сұрақ:Түркияда туристік саланың дамуына не себепші болды?
4- сұрақ: 1918-1923 жылдардағы Түркия халқының ұлт-азаттық күресінің себептерін ашып бер.
5-сұрақ:Түркия халқының орналасу ерекшілігін анықтаңыз
6-сұрақ: Түрік Республикасы мен Қазақстан Республикасының арақатынастары несімен ерекшеленеді?
Дескрипторлар
Оқушы
Түркияның экономикалық-географиялық жағдайын анықтайды

Тақырыпқа шығу
<<Бейнежазба>> әдісі.
https://www.plickers.com
Ортасы
(5 минут)

(10 минут)

Слайд арқылы жаңа сабақты түсіндіру

ІІІ. Жаңа сабақ

<<Пазл>> әдісі арқылы топтарға Кореяда шығарылатын машина маркаларын, Тайланд елінің ұлттық нышаны Будда мүсінін және Сингапурдың нышаны Мерлион мүсінінің суреттерінің қиындыларын үш топ құрай отырып,суретке жапсырылған сұрақтарға жауап іздейді және алдарына берілген плакатқа қиындыларды жапсырып айналасына сұрақтардың жауабын жазады.Топ мүшелеріне 5 минут уақыт жауап іздеуге және 5 минут уақыт жауаптарын айтуға беріледі.

Корея тобы:
1-тапсырма: Корея Республикасы экономикасының өркендеуіне қандай фактор себепші болды?
2- тапсырма: Кореяның көршілес мемлекеттерін атаңыз және картадан көрсетіңіз
3-тапсырма: Қазақстан мен Корея арасындағы қарым-қатынастар қалай дамуда
Сингапур тобы:
1-тапсырма: Сингапур елінің экономикалық - географиялық жағдайы экономикалық дамуына қалай ықпал етті?
2- тапсырма:Сингапурдың көршілес мемлекеттерін атаңыз және картадан көрсетіңіз.
3-тапсырма: Сингапурмен Қазақстан арасындағы қарым-қатынасқа тоқталыңыз.
Таиланд тобы:
1-тапсырма: Таиланд елінің экономикалық-географиялық жағдайы экономикалық дамуына қалай ықпал етті?
2-тапсырма: Таиланд елінің көршілес мемлекеттерін атаңыз және картадан көрсетіңіз.
3-тапсырма: Таиландпен Қазақстан арасындағы қарым-қатынасқа тоқталыңыз.

Дескрипторлар
Оқушы
-Корея,Сингапур,Таиланд мемлекеттерінің экогомикалық-географиялық жағдайын анықтайды;
-Корея,Сингапур,Таиланд мемлекеттерінің орналасқан орындарын картадан анықтайды;
-Корея мемлекетімен Қазақстан Республикасы арасындағы қарым-қатынасты анықтайды
-Сингапур мемлекетімен Қазақстан Республикасы арасындағы қарым-қатынасты анықтайды;
-Таиланд пен Қазақстан араасындағы қарым-қатынасты нақтылайды.

11 - сыныбына арналған оқулық
Ә. Бейсенова,
К. Каймулдинова, С. Әбілмәжінова

Соңы
10 мин
IV. Қорытынды
KAHOOT әдісі арқылы оқушылар ұялы телефондарымен берілген сайтқа кіріп өздерінің аты-жөндерін енгізіп,сұрақтарға дұрыс және дұрыс емес әдістері бойынша көк және қызыл түсті фигураларды таңдап жауап береді.
1-сұрақ: Корея жері пайдалы қазбаларға кедейме?
2-сұрақ:Корея халқының 99 пайызын корейлер құрайдыма?
3-сұрақ:Сингапурдың аумағы 581 км2-ден 715 км2 - қа дейін ұлғайған.
4-сұрақ:Сингапур Жапониядан кейін Қытайдың құрамында болды
5-сұрақ:Таиланд мемлекеті әкімшілік округтерге бөлінбейді
6-сұрақ:Таиланд мемлекеті мен Қазақстан арасында сауда-саттық дамыған.
Дескрипторлар
Иә,жоқ әдісімен Корея,Сингапур,Таиланд мемлекеттері туралы дұрыс берілген қатарларды анықтайды.

Кері байланыс
Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі әдісі бойынша оқушылар өздеріне өте құнды яғни қажет болған деректі шабаданға,әлі де осы жерді қайталап,осы бойынша жұмыс жасауым керек десе еттартқышқа және қажет болмаған деректерді қоқыс жәшігіне саламыз.

Қосымша мәліметтер
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Ия, орындалды. Оқушылар, Азияның жаңа индустриялы елдерін, оларға тән басты белгілер мен олардың экономикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін анықтауды үйренді.

Сабақ жоғары деңгейде өтті.

Топтық жұмысқа арналған тапсырмалар берілді: картамен, глоссарий, мәтінмен және суретпен жұмыс, сондай-ақ сәйкестендіру тапсырмалары берілді.
Уақыт жеткіліксіз болды.
Уақытпен көбірек жұмыс жасау керек

Үйге тапсырма: Азияның жаңа индустриялы елдері

Ұқсас жұмыстар
Жие экономикасы
Орталық және Шығыс Азия елдері
Жаңа индустриялы елдер - Сингапур, Тайланд, Малайзия
Штрих код
Ұтымсыз ауыл шаруашылығы
Мұнайды экспорттайтын елдер
Орталық Азия аймағының аумағы
Түркістан қаласының географиялық координатасы
Ғажайып география
6 сыныптар арасында "гимназия мергендері" атты ашық сайыс. сыныптан тыс іс шара
Пәндер