Мақсат үстеулері

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мектеп:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ
Мектеп:: Мұғалім:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: Хусайн Х
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: Қазақтың дастарханы
Мектеп:: Күні:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: 18. 10. 2021 ж
Мектеп:: Сынып:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: 6-сынып
Мектеп:: Оқу мақсаты:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: 6. 2. 2. 1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;
Мектеп:: Сабақ мақсаты
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: I. Барлық оқушылар біледі.
Б. : -мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды; - үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратады.
Мектеп:: Т. : Мақал-мәтелдер арқылы өмірлік мысалдар келтіре отырып тақырып бойынша өз ойларын жазады.
Мектеп:: II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: Қ. : Тақырып мазмұны негізінде мақсат үстеулерін кірістіре отырып шағын ойтолғау жазу
Мектеп:: Т. : Көтерілген мәселені талдап түсіндіреді.
Мектеп:: III. Кейбір оқушылар біледі.
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:

Ж. : Қазақ халқының қонақ күту ерекшелігінің бұрынғысы мен бүгінгісін салыстыра сипаттау.

Бата беру дәстүрінің мәнін ашу

Мектеп:: Б. : Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға береды. Ысырапшылдық жайында көзқарасын айтады.
Мектеп:: Бағалау критерийлері
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
  • I - біледі, түсінеді
Мектеп::
  • II - қолданады
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп::
  • III - талдайды
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп::
  • өзіндік пікір қалыптасады
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп::
  • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп:: РЕСУРСТАР
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

ЖОСПАР
ЖОСПАР:

Жоспар‑

ланған уақыт

Жоспарланған жұмыстар
ЖОСПАР:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ БАСЫ

(5 мин)

Сырым батыр үйіне қонып отырған қадірменді қонағы Төленді биден:

- Биеке, қазақтың қонағы неше түрлі болады?, - деп сұрапты.

- Қазақтың қонағы төрт түрлі болады: біріншісі - арнайы қонақ, екіншісі - құдайы қонақ, үшіншісі - қыдырма қонақ, төртіншісі - қылқыма қонақ.

- Ал оны қалай айырамыз?, - дегенде:

- Арнайы қонағымыз , алыстан арнайы келген жақын туыс, нағашы, жиен, құда, күйеу, қайын сияқты жекжатың немесе сүйікті достарың, жақсы жолдас-жораң.

Міне, бұл - нағыз сыйлы қонағың.

Құдайы қонағымыз , өзің танымайтын, білмейтін шалғай елден, алыс жерден жолаушылап жүріп, ат басын тірей қалған тосын да бөгде қонақ.

Міне, бұл - нағыз сауап қонағың.

Қыдырма қонағымыз , ерігіп те желігіп үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, сөз аңдып, өсек теріп, қымыз ішіп, ет жеп жүрген сандалма қонақ.

Міне, бұл - нағыз далбаса қонағың.

Қылқыма қонағыңыз, үй арасындағы, ауыл ішіндегі түтіні түзу шыққан үйді торып, өзінің құлқыны үшін аузына тигенін қылқытып жіберіп, басы ауған жаққа тарта беретін көлденең қонақ.

Міне, бұл - нағыз сұғанақ қонағың, - депті, көпті көрген көне би Төленді қарт.

ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ

(36МИН )

I‑кезең:

(8 мин. ) .

1-тапсырма

Берілген мәтін мазмұнына байланысты 5 ақпарат жазу

2-тапсырма

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3-тапсырма Мақалдың мағынасын түсіндіреді

Қонақ келсе құт келер.

Қонақ аз отырып, көп сынайды.

Қонағын сыйламаған баласын ұрады,
Я үйін сыпырады.

Құтты қонақ келсе,
Қой егіз табады.
Құтсыз қонақ келсе,
Қораға қасқыр шабады.

Жаман үйдің қонағы билейді.

Сұрағы
Мысал
Сөйлем
Мезгіл үстеулері
Мекен үстеулері
Мақсат үстеулері
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:

II‑кезең:

(28 мин)

4-тапсырма

«Ерулік» тақырыбында мақсат үстеулерін қатыстыра отырып шағын ойтолғау жазу. 6-7 сөйлем

5-тапсырма

Өлең жолдарындағы құндылықтарды талдап түсіндір.

Қазақ осы - айтатұғын желге сыр,

О, ағайын, халық емес ол кесір.

Қазақ осы - аңғал-саңғал жабусыз,

Қазақ осы - ағыл-тегіл, көл-көсір.

Қазақ осы - дала дейтін, күн дейтін,

Қазақ осы - «Өнер алды - тіл» дейтін.

Қазақ осы - қарасың ба, ақсың ба,

Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін.

Қазақ осы - ашық жарқын қабағы,

Қонақ келсе шабылып бір қалады.

Байқа да тұр, саған да ол кетерде,

Ат мінгізіп, жібек шапан жабады.

Қазақ осы - дүние мен малыңды,

Оңды-солды шашу үшін жинайтын.

5-тапсырма

Қонақ күту ерекшелігін уақыт тұрғысынан сипаттап жаз

:
:

6-тапсырма

Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға бер. Ысырапшылдық жайында не айтуға болады?

Қонақ күтудегі бабалар дәстүрі
Қазіргі заманғы қонақ күті
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ СОҢЫ

4 мин

(2-3 мин. )
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма
ЖОСПАР: САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
ЖОСПАР: Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
ЖОСПАР:
  • білдім, түсіндім
ЖОСПАР:
  • қолданамын
ЖОСПАР:
  • талдаймын
ЖОСПАР:
  • өзіндік пікір қалыптасты
ЖОСПАР:
  • білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді

Қорытынды:

1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?

2. Қандай түзетулер енгізу қажет?

(мұғалім үшін)

Қорытынды:

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мектеп:
Мектеп:: Мұғалім:
:
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
:
Мектеп:: Күні:
:
Мектеп:: Сынып:
:
Мектеп:: Оқу мақсаты:
:
Мектеп:: Сабақ мақсаты
: I. Барлық оқушылар біледі.
Б. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
: Қ. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: III. Кейбір оқушылар біледі.
: Ж
Мектеп:: Б. :
Мектеп:: Бағалау критерийлері
:
  • I - біледі, түсінеді
Мектеп::
  • II - қолданады
:
Мектеп::
  • III - талдайды
:
Мектеп::
  • өзіндік пікір қалыптасады
:
Мектеп::
  • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
:
Мектеп:: РЕСУРСТАР
:

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

ЖОСПАР
ЖОСПАР:

Жоспар‑

ланған уақыт

Жоспарланған жұмыстар
ЖОСПАР:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ БАСЫ

(5 мин)

Мақсат, бағалау критерийі, дискриптор анықталады.

Проблема айқындалады, мотивация туғызылады.

ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ

(36МИН )

I‑кезең:

(8 мин. ) .

жаңа білімді, зерттеу кезеңі.

Проблеманы шешу немесе мағынаны ашу

ЖОСПАР:

II‑кезең:

(28 мин)

бекіту (2-3 мин. ) ,

операциялық кезең - өздік (15 мин. ) ,

топтық, жұптық тапсырманы орындау (10 мин. ) .

ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ СОҢЫ

4 мин

(2-3 мин. )
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма
ЖОСПАР: САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
ЖОСПАР: Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
ЖОСПАР:
  • білдім, түсіндім
ЖОСПАР:
  • қолданамын
ЖОСПАР:
  • талдаймын
ЖОСПАР:
  • өзіндік пікір қалыптасты
ЖОСПАР:
  • білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді

Қорытынды:

1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?

2. Қандай түзетулер енгізу қажет?

(мұғалім үшін)

Қорытынды:

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мектеп:
Мектеп:: Мұғалім:
:
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
:
Мектеп:: Күні:
:
Мектеп:: Сынып:
:
Мектеп:: Оқу мақсаты:
:
Мектеп:: Сабақ мақсаты
: I. Барлық оқушылар біледі.
Б. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
: Қ. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: III. Кейбір оқушылар біледі.
: Ж
Мектеп:: Б. :
Мектеп:: Бағалау критерийлері
:
  • I - біледі, түсінеді
Мектеп::
  • II - қолданады
:
Мектеп::
  • III - талдайды
:
Мектеп::
  • өзіндік пікір қалыптасады
:
Мектеп::
  • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
:
Мектеп:: РЕСУРСТАР
:

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ


Ұқсас жұмыстар
Төмендегі үстеулерге мағынасы жуық үстеулер тауып жаз
Нәтиже сабақ . Қазақ тіліндегі сөздердің тасымалдануы
Үстеудің емлесі
Қазақ тілі пәнінен "шылау"
Қазақстанның астаналары. үстеулерді қайталау
Мекен үстеу. бастауыш сынып
"Интеллектуалды олимпиада"
Күз сарайы
СМАРТ бойынша сабақ мақсатын қою
Инерция соты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz