Мақсат үстеулері

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Ж. : Қазақ халқының қонақ күту ерекшелігінің бұрынғысы мен бүгінгісін салыстыра сипаттау.
Бата беру дәстүрінің мәнін ашу
- I - біледі, түсінеді
- II - қолданады
- III - талдайды
- өзіндік пікір қалыптасады
- білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Жоспар‑
ланған уақыт
САБАҚТЫҢ БАСЫ
(5 мин)
Сырым батыр үйіне қонып отырған қадірменді қонағы Төленді биден:
- Биеке, қазақтың қонағы неше түрлі болады?, - деп сұрапты.
- Қазақтың қонағы төрт түрлі болады: біріншісі - арнайы қонақ, екіншісі - құдайы қонақ, үшіншісі - қыдырма қонақ, төртіншісі - қылқыма қонақ.
- Ал оны қалай айырамыз?, - дегенде:
- Арнайы қонағымыз , алыстан арнайы келген жақын туыс, нағашы, жиен, құда, күйеу, қайын сияқты жекжатың немесе сүйікті достарың, жақсы жолдас-жораң.
Міне, бұл - нағыз сыйлы қонағың.
Құдайы қонағымыз , өзің танымайтын, білмейтін шалғай елден, алыс жерден жолаушылап жүріп, ат басын тірей қалған тосын да бөгде қонақ.
Міне, бұл - нағыз сауап қонағың.
Қыдырма қонағымыз , ерігіп те желігіп үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, сөз аңдып, өсек теріп, қымыз ішіп, ет жеп жүрген сандалма қонақ.
Міне, бұл - нағыз далбаса қонағың.
Қылқыма қонағыңыз, үй арасындағы, ауыл ішіндегі түтіні түзу шыққан үйді торып, өзінің құлқыны үшін аузына тигенін қылқытып жіберіп, басы ауған жаққа тарта беретін көлденең қонақ.
Міне, бұл - нағыз сұғанақ қонағың, - депті, көпті көрген көне би Төленді қарт.
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ
(36МИН )
I‑кезең:
(8 мин. ) .
1-тапсырма
Берілген мәтін мазмұнына байланысты 5 ақпарат жазу
2-тапсырма
3-тапсырма Мақалдың мағынасын түсіндіреді
Қонақ келсе құт келер.
Қонақ аз отырып, көп сынайды.
Қонағын сыйламаған баласын ұрады,
Я үйін сыпырады.
Құтты қонақ келсе,
Қой егіз табады.
Құтсыз қонақ келсе,
Қораға қасқыр шабады.
Жаман үйдің қонағы билейді.
II‑кезең:
(28 мин)
4-тапсырма
«Ерулік» тақырыбында мақсат үстеулерін қатыстыра отырып шағын ойтолғау жазу. 6-7 сөйлем
5-тапсырма
Өлең жолдарындағы құндылықтарды талдап түсіндір.
Қазақ осы - айтатұғын желге сыр,
О, ағайын, халық емес ол кесір.
Қазақ осы - аңғал-саңғал жабусыз,
Қазақ осы - ағыл-тегіл, көл-көсір.
Қазақ осы - дала дейтін, күн дейтін,
Қазақ осы - «Өнер алды - тіл» дейтін.
Қазақ осы - қарасың ба, ақсың ба,
Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін.
Қазақ осы - ашық жарқын қабағы,
Қонақ келсе шабылып бір қалады.
Байқа да тұр, саған да ол кетерде,
Ат мінгізіп, жібек шапан жабады.
Қазақ осы - дүние мен малыңды,
Оңды-солды шашу үшін жинайтын.
5-тапсырма
Қонақ күту ерекшелігін уақыт тұрғысынан сипаттап жаз
6-тапсырма
Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға бер. Ысырапшылдық жайында не айтуға болады?
САБАҚТЫҢ СОҢЫ
4 мин
- білдім, түсіндім
- қолданамын
- талдаймын
- өзіндік пікір қалыптасты
- білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын
Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді
Қорытынды:
1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?
2. Қандай түзетулер енгізу қажет?
(мұғалім үшін)
Қорытынды:
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
- I - біледі, түсінеді
- II - қолданады
- III - талдайды
- өзіндік пікір қалыптасады
- білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Жоспар‑
ланған уақыт
САБАҚТЫҢ БАСЫ
(5 мин)
Мақсат, бағалау критерийі, дискриптор анықталады.
Проблема айқындалады, мотивация туғызылады.
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ
(36МИН )
I‑кезең:
(8 мин. ) .
жаңа білімді, зерттеу кезеңі.
Проблеманы шешу немесе мағынаны ашу
II‑кезең:
(28 мин)
бекіту (2-3 мин. ) ,
операциялық кезең - өздік (15 мин. ) ,
топтық, жұптық тапсырманы орындау (10 мин. ) .
САБАҚТЫҢ СОҢЫ
4 мин
- білдім, түсіндім
- қолданамын
- талдаймын
- өзіндік пікір қалыптасты
- білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын
Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді
Қорытынды:
1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?
2. Қандай түзетулер енгізу қажет?
(мұғалім үшін)
Қорытынды:
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
- I - біледі, түсінеді
- II - қолданады
- III - талдайды
- өзіндік пікір қалыптасады
- білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz