Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мақсат үстеулері

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мектеп:
И.Құтпанұлы атындағы ЖББОМ
Мұғалім:
Хусайн Х
Сабақтың тақырыбы:
Қазақтың дастарханы

Күні:
18.10.2021 ж
Сынып:
6-сынып
Оқу мақсаты:
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;
Сабақ мақсаты
I. Барлық оқушылар біледі.
Б.: -мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды; - үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратады.

Т.: Мақал-мәтелдер арқылы өмірлік мысалдар келтіре отырып тақырып бойынша өз ойларын жазады.

II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
Қ.: Тақырып мазмұны негізінде мақсат үстеулерін кірістіре отырып шағын ойтолғау жазу

Т.: Көтерілген мәселені талдап түсіндіреді.

III. Кейбір оқушылар біледі.
Ж.: Қазақ халқының қонақ күту ерекшелігінің бұрынғысы мен бүгінгісін салыстыра сипаттау.
Бата беру дәстүрінің мәнін ашу

Б.: Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға береды. Ысырапшылдық жайында көзқарасын айтады.
Бағалау критерийлері
I - біледі, түсінеді

II - қолданады

III - талдайды

өзіндік пікір қалыптасады

білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

РЕСУРСТАР

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖОСПАР
Жоспар-
ланған уақыт
Жоспарланған жұмыстар

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
САБАҚТЫҢ БАСЫ
(5 мин)

Сырым батыр үйіне қонып отырған қадірменді қонағы Төленді биден:
- Биеке, қазақтың қонағы неше түрлі болады?, - деп сұрапты.
- Қазақтың қонағы төрт түрлі болады: біріншісі - арнайы қонақ, екіншісі - құдайы қонақ, үшіншісі - қыдырма қонақ, төртіншісі - қылқыма қонақ.
- Ал оны қалай айырамыз?, - дегенде:
- Арнайы қонағымыз, алыстан арнайы келген жақын туыс, нағашы, жиен, құда, күйеу, қайын сияқты жекжатың немесе сүйікті достарың, жақсы жолдас-жораң.
Міне, бұл - нағыз сыйлы қонағың.
Құдайы қонағымыз, өзің танымайтын, білмейтін шалғай елден, алыс жерден жолаушылап жүріп, ат басын тірей қалған тосын да бөгде қонақ.
Міне, бұл - нағыз сауап қонағың.
Қыдырма қонағымыз, ерігіп те желігіп үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, сөз аңдып, өсек теріп, қымыз ішіп, ет жеп жүрген сандалма қонақ.
Міне, бұл - нағыз далбаса қонағың.
Қылқыма қонағыңыз, үй арасындағы, ауыл ішіндегі түтіні түзу шыққан үйді торып, өзінің құлқыны үшін аузына тигенін қылқытып жіберіп, басы ауған жаққа тарта беретін көлденең қонақ.
Міне, бұл - нағыз сұғанақ қонағың, - депті, көпті көрген көне би Төленді қарт.

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ
(36МИН )

I-кезең:
(8 мин.).

1-тапсырма
Берілген мәтін мазмұнына байланысты 5 ақпарат жазу

2-тапсырма

Сұрағы
Мысал
Сөйлем
Мезгіл үстеулері

Мекен үстеулері

Мақсат үстеулері

3-тапсырма Мақалдың мағынасын түсіндіреді

Қонақ келсе құт келер.

Қонақ аз отырып, көп сынайды.

Қонағын сыйламаған баласын ұрады,
Я үйін сыпырады.

Құтты қонақ келсе,
Қой егіз табады.
Құтсыз қонақ келсе,
Қораға қасқыр шабады.

Жаман үйдің қонағы билейді.

II-кезең:
(28 мин)

4-тапсырма
<<Ерулік>> тақырыбында мақсат үстеулерін қатыстыра отырып шағын ойтолғау жазу. 6-7 сөйлем

5-тапсырма
Өлең жолдарындағы құндылықтарды талдап түсіндір.

Қазақ осы - айтатұғын желге сыр,
О, ағайын, халық емес ол кесір.
Қазақ осы - аңғал-саңғал жабусыз,
Қазақ осы - ағыл-тегіл, көл-көсір.

Қазақ осы - дала дейтін, күн дейтін,
Қазақ осы - <<Өнер алды - тіл>> дейтін.
Қазақ осы - қарасың ба, ақсың ба,
Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін.

Қазақ осы - ашық жарқын қабағы,
Қонақ келсе шабылып бір қалады.
Байқа да тұр, саған да ол кетерде,
Ат мінгізіп, жібек шапан жабады.

Қазақ осы - дүние мен малыңды,
Оңды-солды шашу үшін жинайтын.

5-тапсырма
Қонақ күту ерекшелігін уақыт тұрғысынан сипаттап жаз
Қонақ күтудегі бабалар дәстүрі
Қазіргі заманғы қонақ күті

6-тапсырма

Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға бер. Ысырапшылдық жайында не айтуға болады?

САБАҚТЫҢ СОҢЫ
4 мин
(2-3 мин.)
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма

САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
білдім, түсіндім

қолданамын

талдаймын

өзіндік пікір қалыптасты

білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?
2. Қандай түзетулер енгізу қажет?
(мұғалім үшін)
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мектеп:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы:

Күні:

Сынып:

Оқу мақсаты:

Сабақ мақсаты
I. Барлық оқушылар біледі.
Б.:

Т.:

II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
Қ.:

Т.:

III. Кейбір оқушылар біледі.
Ж

Б.:
Бағалау критерийлері
I - біледі, түсінеді

II - қолданады

III - талдайды

өзіндік пікір қалыптасады

білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

РЕСУРСТАР

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖОСПАР
Жоспар-
ланған уақыт
Жоспарланған жұмыстар

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
САБАҚТЫҢ БАСЫ
(5 мин)

Мақсат, бағалау критерийі, дискриптор анықталады.
Проблема айқындалады, мотивация туғызылады.

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ
(36МИН )

I-кезең:
(8 мин.).

жаңа білімді, зерттеу кезеңі.
Проблеманы шешу немесе мағынаны ашу

II-кезең:
(28 мин)

бекіту (2-3 мин.),
операциялық кезең - өздік (15 мин.),
топтық, жұптық тапсырманы орындау (10 мин.).

САБАҚТЫҢ СОҢЫ
4 мин
(2-3 мин.)
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма

САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
білдім, түсіндім

қолданамын

талдаймын

өзіндік пікір қалыптасты

білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?
2. Қандай түзетулер енгізу қажет?
(мұғалім үшін)
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мектеп:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы:

Күні:

Сынып:

Оқу мақсаты:

Сабақ мақсаты
I. Барлық оқушылар біледі.
Б.:

Т.:

II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
Қ.:

Т.:

III. Кейбір оқушылар біледі.
Ж

Б.:
Бағалау критерийлері
I - біледі, түсінеді

II - қолданады

III - талдайды

өзіндік пікір қалыптасады

білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

РЕСУРСТАР

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖОСПАР
Жоспар-
ланған уақыт
Жоспарланған жұмыстар

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
САБАҚТЫҢ БАСЫ
(5 мин)

Мақсат, бағалау критерийі, дискриптор анықталады.
Проблема айқындалады, мотивация туғызылады.

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ
(36МИН )

I-кезең:
(8 мин.).

жаңа білімді, зерттеу кезеңі.
Проблеманы шешу немесе мағынаны ашу

II-кезең:
(28 мин)

бекіту (2-3 мин.),
операциялық кезең - өздік (15 мин.),
топтық, жұптық тапсырманы орындау (10 мин.).

САБАҚТЫҢ СОҢЫ
4 мин
(2-3 мин.)
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма

САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
білдім, түсіндім

қолданамын

талдаймын

өзіндік пікір қалыптасты

білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?
2. Қандай түзетулер енгізу қажет?
(мұғалім үшін)
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мектеп:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы:

Күні:

Сынып:

Оқу мақсаты:

Сабақ мақсаты
I. Барлық оқушылар біледі.
Б.:

Т.:

II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
Қ.:

Т.:

III. Кейбір оқушылар біледі.
Ж

Б.:
Бағалау критерийлері
I - біледі, түсінеді

II - қолданады

III - талдайды

өзіндік пікір қалыптасады

білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады

РЕСУРСТАР

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
ЖОСПАР
Жоспар-
ланған уақыт
Жоспарланған жұмыстар

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
САБАҚТЫҢ БАСЫ
(5 мин)

Мақсат, бағалау критерийі, дискриптор анықталады.
Проблема айқындалады, мотивация туғызылады.

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ
(36МИН )

I-кезең:
(8 мин.).

жаңа білімді, зерттеу кезеңі.
Проблеманы шешу немесе мағынаны ашу

II-кезең:
(28 мин)

бекіту (2-3 мин.),
операциялық кезең - өздік (15 мин.),
топтық, жұптық тапсырманы орындау (10 мин.).

САБАҚТЫҢ СОҢЫ
4 мин
(2-3 мин.)
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма

САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
білдім, түсіндім

қолданамын

талдаймын

өзіндік пікір қалыптасты

білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?
2. Қандай түзетулер енгізу қажет?
(мұғалім үшін)
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
Қорытынды:____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

Ұқсас жұмыстар
Төмендегі үстеулерге мағынасы жуық үстеулер тауып жаз
Нәтиже сабақ . Қазақ тіліндегі сөздердің тасымалдануы
Үстеудің емлесі
Қазақ тілі пәнінен "шылау"
Қазақстанның астаналары. үстеулерді қайталау
Мекен үстеу. бастауыш сынып
"Интеллектуалды олимпиада"
Күз сарайы
СМАРТ бойынша сабақ мақсатын қою
Инерция соты
Пәндер