6-сынып: Қазақтың дастарханы тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мектеп:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ
Мектеп:: Мұғалім:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: Хусайн Х
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: Қазақтың дастарханы
Мектеп:: Күні:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: 18. 10. 2021 ж
Мектеп:: Сынып:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: 6-сынып
Мектеп:: Оқу мақсаты:
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: 6. 2. 2. 1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;
Мектеп:: Сабақ мақсаты
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: I. Барлық оқушылар біледі.
Б. : -мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды; - үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратады.
Мектеп:: Т. : Мақал-мәтелдер арқылы өмірлік мысалдар келтіре отырып тақырып бойынша өз ойларын жазады.
Мектеп:: II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ: Қ. : Тақырып мазмұны негізінде мақсат үстеулерін кірістіре отырып шағын ойтолғау жазу
Мектеп:: Т. : Көтерілген мәселені талдап түсіндіреді.
Мектеп:: III. Кейбір оқушылар біледі.
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:

Ж. : Қазақ халқының қонақ күту ерекшелігінің бұрынғысы мен бүгінгісін салыстыра сипаттау.

Бата беру дәстүрінің мәнін ашу

Мектеп:: Б. : Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға береды. Ысырапшылдық жайында көзқарасын айтады.
Мектеп:: Бағалау критерийлері
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
  • I - біледі, түсінеді
Мектеп::
  • II - қолданады
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп::
  • III - талдайды
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп::
  • өзіндік пікір қалыптасады
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп::
  • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:
Мектеп:: РЕСУРСТАР
И. Құтпанұлы атындағы ЖББОМ:

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

ЖОСПАР
ЖОСПАР:

Жоспар‑

ланған уақыт

Жоспарланған жұмыстар
ЖОСПАР:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ БАСЫ

(5 мин)

Сырым батыр үйіне қонып отырған қадірменді қонағы Төленді биден:

- Биеке, қазақтың қонағы неше түрлі болады?, - деп сұрапты.

- Қазақтың қонағы төрт түрлі болады: біріншісі - арнайы қонақ, екіншісі - құдайы қонақ, үшіншісі - қыдырма қонақ, төртіншісі - қылқыма қонақ.

- Ал оны қалай айырамыз?, - дегенде:

- Арнайы қонағымыз , алыстан арнайы келген жақын туыс, нағашы, жиен, құда, күйеу, қайын сияқты жекжатың немесе сүйікті достарың, жақсы жолдас-жораң.

Міне, бұл - нағыз сыйлы қонағың.

Құдайы қонағымыз , өзің танымайтын, білмейтін шалғай елден, алыс жерден жолаушылап жүріп, ат басын тірей қалған тосын да бөгде қонақ.

Міне, бұл - нағыз сауап қонағың.

Қыдырма қонағымыз , ерігіп те желігіп үйден-үйді, ауылдан-ауылды кезіп, сөз аңдып, өсек теріп, қымыз ішіп, ет жеп жүрген сандалма қонақ.

Міне, бұл - нағыз далбаса қонағың.

Қылқыма қонағыңыз, үй арасындағы, ауыл ішіндегі түтіні түзу шыққан үйді торып, өзінің құлқыны үшін аузына тигенін қылқытып жіберіп, басы ауған жаққа тарта беретін көлденең қонақ.

Міне, бұл - нағыз сұғанақ қонағың, - депті, көпті көрген көне би Төленді қарт.

ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ

(36МИН )

I‑кезең:

(8 мин. ) .

1-тапсырма

Берілген мәтін мазмұнына байланысты 5 ақпарат жазу

2-тапсырма

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3-тапсырма Мақалдың мағынасын түсіндіреді

Қонақ келсе құт келер.

Қонақ аз отырып, көп сынайды.

Қонағын сыйламаған баласын ұрады,
Я үйін сыпырады.

Құтты қонақ келсе,
Қой егіз табады.
Құтсыз қонақ келсе,
Қораға қасқыр шабады.

Жаман үйдің қонағы билейді.

Сұрағы
Мысал
Сөйлем
Мезгіл үстеулері
Мекен үстеулері
Мақсат үстеулері
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:

II‑кезең:

(28 мин)

4-тапсырма

«Ерулік» тақырыбында мақсат үстеулерін қатыстыра отырып шағын ойтолғау жазу. 6-7 сөйлем

5-тапсырма

Өлең жолдарындағы құндылықтарды талдап түсіндір.

Қазақ осы - айтатұғын желге сыр,

О, ағайын, халық емес ол кесір.

Қазақ осы - аңғал-саңғал жабусыз,

Қазақ осы - ағыл-тегіл, көл-көсір.

Қазақ осы - дала дейтін, күн дейтін,

Қазақ осы - «Өнер алды - тіл» дейтін.

Қазақ осы - қарасың ба, ақсың ба,

Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін.

Қазақ осы - ашық жарқын қабағы,

Қонақ келсе шабылып бір қалады.

Байқа да тұр, саған да ол кетерде,

Ат мінгізіп, жібек шапан жабады.

Қазақ осы - дүние мен малыңды,

Оңды-солды шашу үшін жинайтын.

5-тапсырма

Қонақ күту ерекшелігін уақыт тұрғысынан сипаттап жаз

:
:

6-тапсырма

Осы заманғы қонақ күту дәстүріне баға бер. Ысырапшылдық жайында не айтуға болады?

Қонақ күтудегі бабалар дәстүрі
Қазіргі заманғы қонақ күті
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:
ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ СОҢЫ

4 мин

(2-3 мин. )
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма
ЖОСПАР: САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
ЖОСПАР: Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
ЖОСПАР:
  • білдім, түсіндім
ЖОСПАР:
  • қолданамын
ЖОСПАР:
  • талдаймын
ЖОСПАР:
  • өзіндік пікір қалыптасты
ЖОСПАР:
  • білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді

Қорытынды:

1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?

2. Қандай түзетулер енгізу қажет?

(мұғалім үшін)

Қорытынды:

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мектеп:
Мектеп:: Мұғалім:
:
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
:
Мектеп:: Күні:
:
Мектеп:: Сынып:
:
Мектеп:: Оқу мақсаты:
:
Мектеп:: Сабақ мақсаты
: I. Барлық оқушылар біледі.
Б. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
: Қ. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: III. Кейбір оқушылар біледі.
: Ж
Мектеп:: Б. :
Мектеп:: Бағалау критерийлері
:
  • I - біледі, түсінеді
Мектеп::
  • II - қолданады
:
Мектеп::
  • III - талдайды
:
Мектеп::
  • өзіндік пікір қалыптасады
:
Мектеп::
  • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
:
Мектеп:: РЕСУРСТАР
:

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

ЖОСПАР
ЖОСПАР:

Жоспар‑

ланған уақыт

Жоспарланған жұмыстар
ЖОСПАР:
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ БАСЫ

(5 мин)

Мақсат, бағалау критерийі, дискриптор анықталады.

Проблема айқындалады, мотивация туғызылады.

ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ

(36МИН )

I‑кезең:

(8 мин. ) .

жаңа білімді, зерттеу кезеңі.

Проблеманы шешу немесе мағынаны ашу

ЖОСПАР:

II‑кезең:

(28 мин)

бекіту (2-3 мин. ) ,

операциялық кезең - өздік (15 мин. ) ,

топтық, жұптық тапсырманы орындау (10 мин. ) .

ЖОСПАР:

САБАҚТЫҢ СОҢЫ

4 мин

(2-3 мин. )
Меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау. Бағалау, рефлексиялық кезең, үйге тапсырма
ЖОСПАР: САБАҚ БОЙЫНША РЕФЛЕКСИЯ
ЖОСПАР: Қалыптасатын ойлау дағдыларының деңгейлері
Дағдылардың қалыптасуы
ЖОСПАР:
  • білдім, түсіндім
ЖОСПАР:
  • қолданамын
ЖОСПАР:
  • талдаймын
ЖОСПАР:
  • өзіндік пікір қалыптасты
ЖОСПАР:
  • білімімді өмірлік жағдайда пайдаланамын

Ескерту: оқушы дағдыларды меңгергендігін (+ / -), мұғалім пайызбен (%) белгілейді

Қорытынды:

1. Сабақ мақсатына толық жетті ме?

2. Қандай түзетулер енгізу қажет?

(мұғалім үшін)

Қорытынды:

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мектеп:
Мектеп:: Мұғалім:
:
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
:
Мектеп:: Күні:
:
Мектеп:: Сынып:
:
Мектеп:: Оқу мақсаты:
:
Мектеп:: Сабақ мақсаты
: I. Барлық оқушылар біледі.
Б. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: II. Оқушылардың басым бөлігі біледі.
: Қ. :
Мектеп:: Т. :
Мектеп:: III. Кейбір оқушылар біледі.
: Ж
Мектеп:: Б. :
Мектеп:: Бағалау критерийлері
:
  • I - біледі, түсінеді
Мектеп::
  • II - қолданады
:
Мектеп::
  • III - талдайды
:
Мектеп::
  • өзіндік пікір қалыптасады
:
Мектеп::
  • білімін өмірлік жағдайда пайдаланалады
:
Мектеп:: РЕСУРСТАР
:

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ


Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары: Қазақтың дастарханы - ұлттық тағамдар мен салт-дәстүрлер
7-сынып: Қиысу тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Қазақтың ұлттық тағамдары бойынша қысқа мерзімді практикалық сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған Рационал сандарға амалдар қолдану тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Блум таксономиясы негізінде 6-сыныпқа арналған Жақшаларды ашу тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып геометриясы: Трапеция тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
4-сынып үшін Scratch программалауында айнымалылар тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сынып ағылшын тілі пәні Art тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған арифметикалық прогрессия тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сынып: Ас дайындау тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары (some/any және there is/are, was/were құрылымдары)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz