Оқушыларды топтарға біріктіру

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: 1. Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

Бөлім:
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері: Давлетов Ж К
Бөлім:: Күні:
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері:
Бөлім:: Сыныбы: 4
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері: Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері: 4. 3. 4. 4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері:

1. Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;

2. Жаттығу түрлерін көрсетеді;

3. Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.

Оқушының іс-әрекеті:

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ:

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.
  2. Топ басшысына бағыну.
  3. Белсенді болу.
  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
Бағалау:

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Ресурстар: Интернет ресурстары
Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.

1. Қазақттың қандай ұлттық ойындарын білесіздер?

2. Асық ату ойынының ережелері қандай?

3. Ұлттық ойындардың артықшылықтары қандай?

Оқушының іс-әрекеті:

https://youtu. be/wZdX7LqpEPQ

Берілген сілтеме бойынша гимнастикалық жаттығу жасайды.

Саптағы жаттығулар:

Оңға, солға, айналып бұрылу.

Секіріп бұрылу.

Жүру:

Аяқтың ұшымен, өкшемен,

Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен.

Отырып, жартылай отырып жүру.

Назар аудару жаттығулар:

- жүріс

- жүгіріс

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.

«Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер) . Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.

Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.

Сабақ кезеңі/Уақыты: Топтық жұмыс.
Педагогтің іс-әрекеті:

«Ойлан, топтас, бөліс» әдісі.

Мақсаты: Дене тәрбиесін жүзеге асыру - денсаулықты нығайту, білім беру, дамыту, тәрбиелеу міндеттерін шешуге арналған. Жеке тұлғаның денсаулық деңгейін арттыру, табиғи күш-қуатын нығайту, дене мүшелерін гигиеналық негіздері мен дене- қозғалыс қабілеті мүмкіндіктеріне сай, өз бетінше қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындап, өзін- өзі үнемі дамытып, көңілді де сергек жүруге баулиды.

Оқушының іс-әрекеті:

https://youtu. be/MfYxLMTSWLE

Берілген сілтеме бойынша бейне-роликті көріп, топтық ұжым ретінде қайталайды.

Бағалау:

Дескриптор:

-Бейнероликті мұқият көреді.

-Топ ішінде бейнеролик желісін талқылайды.

-Өз ойын, пікірін топ ішінде бір-бірімен бөліседі.

-Топтар арасында топтық шешім бойынша пікір алмасады.

Оқушыларды ынталандыру мақсатында

«От шашу» әдісі арқылы топтар арасында оқушылар бір-бірін бағалайды.

Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты: Жеке, ұжымдық жұмыс
Педагогтің іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың соңы
Альдегидтер мен кетондар
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
Қазақ хандығының құрылуы туралы ақпарат
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
Компьютермен танысу. мүмкіндіктері. жүйелік блок. компьютердің ішкі құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz