Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды топтарға біріктіру

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 1.Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту
Бөлім:
5-бөлім *шаңғы /кросс/ коньки даярлық неіздері
Педагогтің аты-жөні:
Давлетов Ж К
Күні:

Сыныбы: 4
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қауіпсіздік ережесі.
Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану
Сабақтың мақсаты:
1.Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;
2.Жаттығу түрлерін көрсетеді;
3.Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.

Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
8 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
--------------------------------------------------------------------------------
3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ:
Топтың ережесі:
1. ТҚЕ сақтау.
2. Топ басшысына бағыну.
3. Белсенді болу.
4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
--------------------------------------------------------------------------------

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Интернет ресурстары
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе

--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Жаттығу жасайды.

1.Қазақттың қандай ұлттық ойындарын білесіздер?
2.Асық ату ойынының ережелері қандай?
3.Ұлттық ойындардың артықшылықтары қандай?
https://youtu.be/wZdX7LqpEPQ
Берілген сілтеме бойынша гимнастикалық жаттығу жасайды.

Саптағы жаттығулар:
Оңға,солға,айналып бұрылу.
Секіріп бұрылу.
Жүру:
Аяқтың ұшымен, өкшемен,
Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен.
Отырып, жартылай отырып жүру.
Назар аудару жаттығулар:
- жүріс
- жүгіріс
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
--------------------------------------------------------------------------------
30 мин.
Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.
<<Құлатпай жеткіз>> ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.
Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.
Топтық жұмыс.
<<Ойлан, топтас, бөліс>> әдісі.
Мақсаты: Дене тәрбиесін жүзеге асыру - денсаулықты нығайту, білім беру, дамыту, тәрбиелеу міндеттерін шешуге арналған. Жеке тұлғаның денсаулық деңгейін арттыру, табиғи күш-қуатын нығайту, дене мүшелерін гигиеналық негіздері мен дене- қозғалыс қабілеті мүмкіндіктеріне сай, өз бетінше қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындап, өзін- өзі үнемі дамытып, көңілді де сергек жүруге баулиды.
https://youtu.be/MfYxLMTSWLE
Берілген сілтеме бойынша бейне-роликті көріп,топтық ұжым ретінде қайталайды.
Дескриптор:
-Бейнероликті мұқият көреді.
-Топ ішінде бейнеролик желісін талқылайды.
-Өз ойын, пікірін топ ішінде бір-бірімен бөліседі.
-Топтар арасында топтық шешім бойынша пікір алмасады.

Оқушыларды ынталандыру мақсатында
<<От шашу>> әдісі арқылы топтар арасында оқушылар бір-бірін бағалайды.

Жеке, ұжымдық жұмыс
Сапта тұрған кезде ара-қашықтықты сақтап тұрыңыз. <<Түзел!>> деген бұйрықта оң жаққа қарай басты бұрып, түзеліңіз. <<Тік тұр!>> командасын орындау кезінде бастапқы қалыпқа түсіңіз. Саптағы жаттығуды жасаңыз.
Сапатағы жаттығулар: тұрып бұрылу, жүру, жүріп келіп бұрылу және орнында тұрып бұрылу әдістерін көрсету.

Дескриптор:
-Саптық жттығуларды біледі
-Бөліну әдістері кезінде қателіктер жібермейді
-Сапта жүру, бұрлу , тұруды меңгерген
-Сапта дұрыс жүруді, ара-қашықтықты қатесіз орындайды
-Қауіп-қатерді анықтый алады

Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
--------------------------------------------------------------------------------

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Ұқсас жұмыстар
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
Қазақ хандығының құрылуы туралы ақпарат
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
Компьютермен танысу. мүмкіндіктері. жүйелік блок. компьютердің ішкі құрылымы
Тапсырма орындауға дайындалу
Міндетті құрылғылар
Кестелерді редакциялау
Пәндер