Теңдеулерді шешіңіздер

Мектеп::

Мектеп:

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты

Мектеп::

Күні: 26. 01. 2022ж.

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Мұғалімнің аты-жөні:Артикова. У. М

Мектеп::

Сынып: 7 ғ

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Қатысқандар саны: 23

Сабаққа қатыспағандар саны:2

Мектеп::

Сабақ тақырыбы

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Квадраттар айырмасының формуласы

(жаңа материалды меңгеру сабағы)

Мектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

7. 2. 1. 10

a 2 b 2 = ( a b ) ( a + b ) a^{2} - b^{2} = (a - b) (a + b) , ( a ± b ) 2 = a 2 ± 2 a b + b 2 ({a \pm b) }^{2} = a^{2} \pm 2ab + b^{2} қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7. 1. 2. 14

тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Мектеп:: Сабақ мақсаттары
№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

- қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

Мектеп:: Сабақ барысы
Мектеп::

Сабақтың кезеңі/ уақыт

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Мектеп::

Басы

5 минут

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Амандасу. Психологиялық ахуал

«Қошемет сөздер»

Амандасу. Психологиялық ахуал

«Қошемет сөздер»

Оқушылар шеңбер жасап қол ұстасып тұрады. Көршінің көзіне қарап ол туралы жақсы сөз айту керек. Содан кейін ол басқа оқушыға қошеметсөздерді айтады.

Мектеп::

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Мұғалім оқушылардан тақтаға назар аударуды сұрайды. Тақтада бірінші слайдта анаграмма көрсетеді. Оқушылар анаграммадан керекті сөз тіркесін тауып сабақтың тақырыбын атайды. Одан кейін сабақтың мақсатын анықтайды.

(оқушылар 1-2 саналып жұпқа бөлінеді)

Оқушылар қасында отырған көршілермен келесі тапсырмаларды орындайды. (кілт арқылы өзара тексеріс) .

1. Теңдеулерді шешіңіздер

Кері байланыс:

Квадраттардың айырмасының формуласын қолдану қиындық туғызды ма?

  • Қандай?

- Қосымша талқылауды қажет ететін сұрақтар бар ма?

Мектеп:: 15 минут
№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Тез орындаған оқушыларға арналған тапсырмалар:

Тиімді тәсілмен шығарыңдар:

а ) 910 137 2 123 2 ; б ) 274 2 34 2 960 ; а) \ \frac{910}{137^{2} - 123^{2}}; \ \ \ \ \ б) \ \frac{274^{2} - 34^{2}}{960}; \ \

в ) 53 2 27 2 79 2 51 2 ; г ) 14400 324 2 36 2 \ в) \ \frac{53^{2} - 27^{2}}{79^{2} - 51^{2}}; \ \ г) \ \frac{14400}{324^{2} - 36^{2}}

Мектеп::

Жеке жұмыс

10 минут

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Оқушылар өз топта келесі тепе-теңдігін дәлелдейді:

Тепе-теңдігін дәлелдеңдер:

( a + b ) ( a b ) = a 2 b 2 (a + b) (a - b) = a^{2} - b^{2}

Одан кейін әр топ басқа топтарға өз шешімін көрсетеді

-1-ші жол - бір сөз, тақырыптың аты, көп кездерде кездесетін зат есім;

- 2-ші жол - екі сөз, сын есімдер

- 3-ші жол - үш сөз, етістік;

- 4-ші жол - төрт сөзден құрастыратын сөйлем

- 5-ші жол - синоним.

Мектеп::

Соңы

5 минут

№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты:

Оқушыларға өз шешімдерін тексеру үшін «Bilimland» сайтынан видеоны қарауға ұсынылады

Кері байланыс:

Шешімі дұрыс па?

Шешімі дұрыс емес болса, не істеу керек?

Үй жұмысы: 5, 35; 5, 46 жұп сандары

Көпмүше түріне келтіріңдер:

Өрнекті ықшамдаңдар:

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы: Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?: Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?: Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы: Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?:

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болмады


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Сандармен амалдар орындау
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Қос теңсіздіктерді шешіңіздер
40 миллион теңге интеллектуалдық ойыны
Сәбит Дөнентаев Уақ - Түйек өлеңдер жинағы
Квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Жүректен жүрекке әдісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz