Теңдеулерді шешіңіздер

Мектеп:
№2 мамандандырылған үш тілде оқытатын мектеп-интернаты
Күні: 26. 01. 2022ж.
Мұғалімнің аты-жөні:Артикова. У. М
Сынып: 7 ғ
Қатысқандар саны: 23
Сабаққа қатыспағандар саны:2
Сабақ тақырыбы
Квадраттар айырмасының формуласы
(жаңа материалды меңгеру сабағы)
7. 2. 1. 10
, қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
7. 1. 2. 14
тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;
- қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;
- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Амандасу. Психологиялық ахуал
«Қошемет сөздер»
Амандасу. Психологиялық ахуал
«Қошемет сөздер»
Оқушылар шеңбер жасап қол ұстасып тұрады. Көршінің көзіне қарап ол туралы жақсы сөз айту керек. Содан кейін ол басқа оқушыға қошеметсөздерді айтады.
Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут
Мұғалім оқушылардан тақтаға назар аударуды сұрайды. Тақтада бірінші слайдта анаграмма көрсетеді. Оқушылар анаграммадан керекті сөз тіркесін тауып сабақтың тақырыбын атайды. Одан кейін сабақтың мақсатын анықтайды.
(оқушылар 1-2 саналып жұпқа бөлінеді)
Оқушылар қасында отырған көршілермен келесі тапсырмаларды орындайды. (кілт арқылы өзара тексеріс) .
1. Теңдеулерді шешіңіздер
Кері байланыс:
Квадраттардың айырмасының формуласын қолдану қиындық туғызды ма?
- Қандай?
- Қосымша талқылауды қажет ететін сұрақтар бар ма?
Тез орындаған оқушыларға арналған тапсырмалар:
Тиімді тәсілмен шығарыңдар:
Жеке жұмыс
10 минут
Оқушылар өз топта келесі тепе-теңдігін дәлелдейді:
Тепе-теңдігін дәлелдеңдер:
Одан кейін әр топ басқа топтарға өз шешімін көрсетеді
-1-ші жол - бір сөз, тақырыптың аты, көп кездерде кездесетін зат есім;
- 2-ші жол - екі сөз, сын есімдер
- 3-ші жол - үш сөз, етістік;
- 4-ші жол - төрт сөзден құрастыратын сөйлем
- 5-ші жол - синоним.
Соңы
5 минут
Оқушыларға өз шешімдерін тексеру үшін «Bilimland» сайтынан видеоны қарауға ұсынылады
Кері байланыс:
Шешімі дұрыс па?
Шешімі дұрыс емес болса, не істеу керек?
Үй жұмысы: 5, 35; 5, 46 жұп сандары
Көпмүше түріне келтіріңдер:
Өрнекті ықшамдаңдар:
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болмады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz