Топтың құрамы

3-сынып. Ақпан айына арналған тәрбие сағатының жоспары

Сынып жетекшілері : Жақсылық Маржанай; Хуанқызы Шұғыла.

Пән мұғалімдері : Мауленова Динара; Әбитаева Сағыныш;

Дингалиева Маншук

Сабақтың тақырыбы : «Кім шешен, кім жылдам?»

Сабақтың мақсаты: Халық ауыз әдебиетін құрметтеп, оны дамытуға, тіл мәдениетіне, достық қарым-қатынасқа, ой ұшқырлығы мен тапқырлыққа өз ұлтын сүюге, халық мәдениетін жақсартуға тәрбиелеу.

Міндеттері:

1. Оқушының ойын нақты әрі дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге, салмақты ой айтуға үйрету;

2. Ана тілінде сөйлеу шеберлігін арттыру, сөздік қорын молайту;

3. Мақалдап, мәтелдеп сөйлеу мәнеріне дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже: Осы"Кім шешен, кім жылдам? " сайысы арқылы, оқушыларға халық ауыз әдебиетінің түрлерін еске түсіріп, бір қайталап өту. Халық ауыз әдебиетінің ішіндегі мақал-мәтелдер мен жұмбақ, жаңылтпаштардың түрлерімен таныстырып, олардың шығу тарихы жайында мағлұмат беру. Мақал - мәтелдерді дұрыс әрі ұтымды пайдалануға үйрету. Әр сөздерді ұтымды, әсерлі етіп жеткізуге, мақал-мәтелдер мен жаңылтпаштардың, шешендік сөздердің қандай маңызы бар екендігін түсіндіріп өту

Сабақтың түрі: Жарыс сабақ

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап

Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, плакаттар, шарлар, стикерлер

Сабақтың барысы:

I. Психологиялық ахуал.

Мұғалім: Бүгін ерекше сабақ. Сендерді өте көп қызықты тапсырмалар күтіп тұр. Сендерден ұйымшылдықпен, көтеріңкі көңіл-күймен сабаққа қатысуды сұраймын. Бәріміз тұрайық. Күннен жылу сұрайық!

Оқушылар:

Алтын күн, жарқын күн

Шуағыңды төге бер

Арайыңнан нәр алған

Біз бақытты балдырған

II. Топқа бөлу: Оқушылардың санына байланысты оқушылар топқа бөлінеді. Әр топ өз аттарын дайындайды.

III. Тақырып туралы ойтұжырым.

Әр топ шығармашылықтарына, өз ойларына байланысты ассоциограмма құрастырады.

  • 1. Бүгінгі сайысымыз не туралы болмақ?
  • 2. Мақал-мәтелдер, шешендік сөздер дегеніміз не?
  • 3. Мақал-мәтелдер, шешендік сөздер, жаңылтпаштар біздің ауыз әдебиетімізге қалай енді?
  • 4. Ауыз әдебиетінде мақал-мәтелдер, шешендік сөздер, жаңылтпаштардың қандай маңызы бар?

- Сондықтан да бүгінгі сабағымыздың тақырыбы - «Кім шешен, кім жылдам?» деп аталады.

-Мақал-мәтелдер туралы білесіңдер деп ойлаймын. Бүгінгі сабағымыз жарыс түрінде өтпек.

Мына жоспар бойынша жұмыс жасаймыз.

Жоспар:

  1. «Топқа бөліну, таныстыру»
  2. «Тақырып туралы ойтұжырым»
  3. «Топтық тапсырмалар»
  4. «Қорытынды»

Мұғалім:

Оқушылар 2 топқа бөлінді. Әр топ өздерін таныстырады.

1-топ бастайды, 2 -топ қостайды.

1-топ: Біздің топтың аты: « Арман »

Біздің ұранымыз : Армандарға жетуге талпынамыз біз бірге!

Топтың құрамы: Мөлдір, Аружан, Баян-Сұлу, Майра, Динара, Аруна, Жұлдыз

2-топ: Біздің топтың аты: « Болашақ »

Біздің ұран:

Болашақ тобы алға

Биіктерге самға

Достығымыз барда

Жүреміз тек алда!

Топтың құрамы: Аймерек, Аружан, Айдана, Әйгерім, Дана, Қазына, Асылзат

IV. «Топтық тапсырмалар»

1. Бөлім: «Жалғасын тап».

2. Бөлім: «Кім тапқыр?»

3. Бөлім: Тақырыпты мақалдар

4. Бөлім: «Ойлы болсаң, тауып көр»

Мұғалім: Сайысымызды бастамас бұрын, әр топқа жанкүйер, бақылаушы бір сөзбен айтқанда әділқазы сайлап алайық: 1-топқа Мауленова Динара, 2-топқа Дингалиева Маншук

Бірінші сайысымыз «Жалғасын тап » деп аталады, яғни мақал-мәтелдің жартысы оқылып, жалғасын табу керек.

Сөздің көркі-мақал (Жүздің көркі-сақал)

Өз елім . . . (өлең төсегім)

Балапан ұядан не көрсе . . . (ұшқанда соны іледі)

Сөзің тәтті болсын . . . (ашуың қатты болсын)

Жақсы байқап сөйлер . . . (жаман кісі шайқап сөйлер)

Ананың көңілі балада . . . (баланың көңілі далада)

Батыр туса ел ырысы . . . (жаңбыр жауса жер ырысы)

Балалы үйдің . . . (ұрлығы жатпас)

Оқу- білім бұлағы . . . (білім-өмір шырағы)

Тіл тас жарады . . . (Тас жармаса, бас жарады)

Ашу-дұшпан, ақыл дос . . . (Ақылына ақыл қос)

Тіліңмен жүгірме, . . (Біліммен жүгір)

Ұста пышаққа жарымас. . (етікші етікке жарымас)

Сөзде қаңқу жаман . . . (ауруда шаншу жаман)

Білімі жоқ ұл . . . (жұпары жоқ гүл)

Мұғалім : Келесі сайысымыз «Кім тапқыр!» деп аталады. Мұнда балалардың әртістік қабілетін байқаймыз, ол үшін 2 топ берілген тірек сөздерді пайдаланып мақал-мәтел құрастырады.

  1. Дос -теңге

Жауабы: Жүз теңгең болғанша, жүз досың болсын.

2. Ақыл -кен

Жауабы: Ақыл-тозбайтын тон,

Білім-таусылмайтын кен.

3. Оқу - ине

Жауабы: Оқу - инемен құдық қазғандай.

4. Еңбек - береке

Жауабы: Еңбек түбі-береке,

Көптің түбі-мереке.

Мұғалім : Келесі сайысымыз «Тақырыпты мақалдар» деп аталады. Мұнда өлең жолдары оқылып, баламасы мақал-мәтелмен айтылады.

Отан тақырыбы бойынша:

Отаным, кең далам орманды

Болаттан соғылған қорғанды.

Бақыттың, шаттықтың мекені

Қолдаймын, қорғаймын Отанды

Мақал: Отансыз адам - ормансыз бұлбұл

Отан - отбасынан басталады.

2. Ана тақырыбы бойынша:

Еркелесем күлімдейтін,

Ұрысқаны білінбейтін,

Маңдайымнан иіскеп менің

«Құлыншағым, күнім» дейтін.

Мақал: Ақ шашты ана «Жастығым - балам» дейді.

Ақылды бала «Ай, күнім - анам» дейді.

3. Әке тақырыбы бойынша:

Адалдық әркез көксеген

Үйрендім, әке, тек сенен

Ардақтап өтем мәңгілік

Ғұмырда жалғыз жетсе дем…

Мақал: Әкеден-ақыл, анадан-мейір.

4. Бала тақырыбы бойынша:

Бала кезім - балғын шағым

Қызыққа бір тоймаған

Көбелекпен жарысып,

Қуыршақпен ойнаған.

Мақал: Бала - күлкіге тоймас

Жалқау - ұйқыға тоймас.

5. «Достық» тақырыбы бойынша :

Достық бағы біздің бұл-

Көлеңке емес күнде өскен.

Бөлек-бөлек қызыл гүл,

Бас қосқанда - гүлдесте.

Мақал: Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды.

6. «Қыс» тақырыбы бойынша:

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,

Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.

Үсті басы ақ қырау, түсі суық,

Басқан жері сықырлап келіп қалды.

Мақал: Жаз сайға қонба, қыс қарға қонба.


Ұқсас жұмыстар
Оқу мен оқытуда жаңа әдіс - тәсілдерді қолдана отырып топтарды ұйымдастыру
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы ақпарат
Мұғалімнің бағалауы
Атомдық құбылыстар
Сөз құрамы. 2 сынып
Ауаның ластануына сипаттама
Қышқылдар, құрамы, классификациясы, физикалық қасиеттері
Сөз құрамы. 4-сынып
Сан есімнің құрамы қанша
Салауат тобы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz