Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушының әрекеті. Сабақтың тақырыбы
САБАҚ ЖОСПАРЫ Тексерілді:
Бөлім:
Координация және реттелу
Мұғалімнің аты-жөні:
Кунбосынова Алтынай Толебаевна
Күні:
28.02.2022
Сынып: 7
Қатысушылар саны: ___
Қатыспағандар саны:__
Сабақтың тақырыбы:
Рефлекстікдоға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыснейрондары, жұмысмүшесі.Зертханалықжұмыс №9 <<Тізерефлексі>>.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.1.7.5 - рефлекстікдоғанызерттеу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар рефлекстік доға туралы түсінік қалыптасады. Олардың қызметін сипаттайды.
Көпшілік оқушылар үшін:
Білім алушылар рефлекс не екенін сипаттай алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Қарапайым және күрделі рефлексті бөліп ажарата алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
0-15 мин
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бинго ұяшық арқылы үй тапсырмасын тексеру.
--------------------------------------------------------------------------------
Сұрақ:
1. --------------------------------------------------------------------------------
Рефлекс дегеніміз не?
2. --------------------------------------------------------------------------------
Рефлекске мысал келтір....
3. --------------------------------------------------------------------------------
Ми түрлерін және қызметін атап бер?
4. --------------------------------------------------------------------------------
Ми мен жұлынның туралы анықтама беріп кет...
5. --------------------------------------------------------------------------------
Жүйке жүйе дегеніміз ....................
6. --------------------------------------------------------------------------------
Мишық ми бөлімі зақымданса ...
Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
3
Ұяшықтар
Сабақтың ортасы
16-22мин
22-29мин
30-39мин
Сабақтың соңы
40-45 мин
Рефлекс және рефлекс доғасына қатысты видеоматериал
1-Тапсырма.Зертханалық жұмыс
<<Адамның тізе рефлексін зерттеу, бақылау>>
Жұмыс барысы:
1. бір оқушы орындыққа аяғын бірінің үстіне бірін қойып, яғни аяғын айқастырып отырады.
2. Екінші оқушы резеңке балғамен тізенің төменгі бөлігін жайлап ұрады.
3. Рефлекс доғасының суреті салу.
Қорытынды: Тізе рефлексінің орталығы жұлынның бас бөлігінде орналасқан. Тізе рефлексі шартсыз рефлекске жатады. Ол рефлекс доғасы арқылы жүзеге асады.
2-Тапсырма.
<<Рефлекторлық доға>> -оқушылар арнайы парақ берілген сұрақтарға жауап береді
<< Сиқырлы ағаш >>>> әдісі .
Оқушыларға алма түріндегі стикерлер беріледі. Оқушылар сол стикерлерге бүгінгі сабақта не білгенін, нені білгісі келетінін жазып, сол суреттер арқылы алма ағашын толықтырады.
Мен енді білемін .....................................................
Менің түсінбей қалғаным .........................................
Мен жақсы түсіндім ..................................................
Оқушылар видеоматериал көреді және толықтай түсінеді.
Оқушылар механикалық әсерден адамның тізесінде рефлекстің пайда болуын бақылау, шартсыз рефлекспен танысады.
Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
3
4
Видеоматериал
Резеңке балға, орындық оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені жаттады?
Оқу атмосферасы қандай болды?
Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
3:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
3:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Бөлім:
Координация және реттелу
Мұғалімнің аты-жөні:
Кунбосынова Алтынай Толебаевна
Күні:
28.02.2022
Сынып: 7
Қатысушылар саны: ___
Қатыспағандар саны:__
Сабақтың тақырыбы:
Рефлекстікдоға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыснейрондары, жұмысмүшесі.Зертханалықжұмыс №9 <<Тізерефлексі>>.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.1.7.5 - рефлекстікдоғанызерттеу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар рефлекстік доға туралы түсінік қалыптасады. Олардың қызметін сипаттайды.
Көпшілік оқушылар үшін:
Білім алушылар рефлекс не екенін сипаттай алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Қарапайым және күрделі рефлексті бөліп ажарата алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
0-15 мин
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бинго ұяшық арқылы үй тапсырмасын тексеру.
--------------------------------------------------------------------------------
Сұрақ:
1. --------------------------------------------------------------------------------
Рефлекс дегеніміз не?
2. --------------------------------------------------------------------------------
Рефлекске мысал келтір....
3. --------------------------------------------------------------------------------
Ми түрлерін және қызметін атап бер?
4. --------------------------------------------------------------------------------
Ми мен жұлынның туралы анықтама беріп кет...
5. --------------------------------------------------------------------------------
Жүйке жүйе дегеніміз ....................
6. --------------------------------------------------------------------------------
Мишық ми бөлімі зақымданса ...
Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
3
Ұяшықтар
Сабақтың ортасы
16-22мин
22-29мин
30-39мин
Сабақтың соңы
40-45 мин
Рефлекс және рефлекс доғасына қатысты видеоматериал
1-Тапсырма.Зертханалық жұмыс
<<Адамның тізе рефлексін зерттеу, бақылау>>
Жұмыс барысы:
1. бір оқушы орындыққа аяғын бірінің үстіне бірін қойып, яғни аяғын айқастырып отырады.
2. Екінші оқушы резеңке балғамен тізенің төменгі бөлігін жайлап ұрады.
3. Рефлекс доғасының суреті салу.
Қорытынды: Тізе рефлексінің орталығы жұлынның бас бөлігінде орналасқан. Тізе рефлексі шартсыз рефлекске жатады. Ол рефлекс доғасы арқылы жүзеге асады.
2-Тапсырма.
<<Рефлекторлық доға>> -оқушылар арнайы парақ берілген сұрақтарға жауап береді
<< Сиқырлы ағаш >>>> әдісі .
Оқушыларға алма түріндегі стикерлер беріледі. Оқушылар сол стикерлерге бүгінгі сабақта не білгенін, нені білгісі келетінін жазып, сол суреттер арқылы алма ағашын толықтырады.
Мен енді білемін .....................................................
Менің түсінбей қалғаным .........................................
Мен жақсы түсіндім ..................................................
Оқушылар видеоматериал көреді және толықтай түсінеді.
Оқушылар механикалық әсерден адамның тізесінде рефлекстің пайда болуын бақылау, шартсыз рефлекспен танысады.
Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
3
4
Видеоматериал
Резеңке балға, орындық оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені жаттады?
Оқу атмосферасы қандай болды?
Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
3:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
3:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz