Оқушының әрекеті. Сабақтың тақырыбы

САБАҚ ЖОСПАРЫ Тексерілді:

Бөлім:
Координация және реттелу
Бөлім:: Мұғалімнің аты-жөні:
Координация және реттелу: Кунбосынова Алтынай Толебаевна
Бөлім::

Күні:

Координация және реттелу: 28. 02. 2022
Бөлім::

Сынып: 7

Координация және реттелу:

Қатысушылар саны: ___

Қатыспағандар саны:__

Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Координация және реттелу: Рефлекстікдоға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыснейрондары, жұмысмүшесі. Зертханалықжұмыс №9 «Тізерефлексі».
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
Координация және реттелу: 7. 1. 7. 5 -
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Координация және реттелу:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар рефлекстік доға туралы түсінік қалыптасады. Олардың қызметін сипаттайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар рефлекс не екенін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Қарапайым және күрделі рефлексті бөліп ажарата алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

0-15 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Бинго ұяшық арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Сұрақ:

  1. Рефлекс дегеніміз не?
  2. Рефлекске мысал келтір . . .
  3. Ми түрлерін және қызметін атап бер?
  4. Ми мен жұлынның туралы анықтама беріп кет . . .
  5. Жүйке жүйе дегеніміз . . .
  6. Мишық ми бөлімі зақымданса . . .
Оқушының әрекеті: Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Бағалау: 3
Ресурстар: Ұяшықтар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

16-22мин

22-29мин

30-39мин

Сабақтың соңы

40-45 мин

Мұғалімнің әрекеті:

Рефлекс және рефлекс доғасына қатысты видеоматериал

1-Тапсырма. Зертханалық жұмыс

«Адамның тізе рефлексін зерттеу, бақылау»

Жұмыс барысы:

1. бір оқушы орындыққа аяғын бірінің үстіне бірін қойып, яғни аяғын айқастырып отырады.

2. Екінші оқушы резеңке балғамен тізенің төменгі бөлігін жайлап ұрады.

3. Рефлекс доғасының суреті салу.

Қорытынды: Тізе рефлексінің орталығы жұлынның бас бөлігінде орналасқан. Тізе рефлексі шартсыз рефлекске жатады. Ол рефлекс доғасы арқылы жүзеге асады.

2-Тапсырма.

«Рефлекторлық доға» - оқушылар арнайы парақ берілген сұрақтарға жауап береді

« Сиқырлы ағаш »» әдісі .

Оқушыларға алма түріндегі стикерлер беріледі. Оқушылар сол стикерлерге бүгінгі сабақта не білгенін, нені білгісі келетінін жазып, сол суреттер арқылы алма ағашын толықтырады.

Мен енді білемін . . .

Менің түсінбей қалғаным . . .

Мен жақсы түсіндім . . .

Оқушының әрекеті:

Оқушылар видеоматериал көреді және толықтай түсінеді.

Оқушылар механикалық әсерден адамның тізесінде рефлекстің пайда болуын бақылау, шартсыз рефлекспен танысады.

Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Бағалау:

3

4

Ресурстар:

Видеоматериал

Резеңке балға, орындық оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Разработка урока - Начальные классы - Уроки - 4 класс

Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ны қолдану

Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?:

Ой толғау

Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені жаттады?

Оқу атмосферасы қандай болды?

Менің жоспарлаған дифференциация дұрыс болып шықты ма?

Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай?

Бағалау- Оқушылардың білімін қалай тексересіз?: Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Дифференциациялап оқыту - Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?:

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

3:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты) ?

1:

2:

3:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпараттың қасиеттері
Ақпаратты сығу
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Оқушы мен оқушы
Знап роботын құрастыру
Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып
Туындыны табу ережелері
Мұғалім бақылаушы
Информатика және ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz