Python программалау тілінде массив элементтерін іздеу жобасын дайындау

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Ахметова Гулмарал
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
18. 01. 2021
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 9 Ә
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:

Белгіленген сипаттары бар элементті іздеу

Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9. 3. 3. 1 - бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау;

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары: Массив элементтерін қасиеттері бойынша іздеуді анықтау;
Қысқа мерзімді жоспары: Көптеген оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары:

Python программалау тілінде массивтен қасиеттері бойынша

деректерді іздеу;

Қысқа мерзімді жоспары: Кейбір оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспары:

Берілген қасиеттері бойынша массив элементтерін іздеу

жобасын қолданудың қажеттілігін тұжырымдау.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:
  1. Ұйымдастыру
  2. Сәлемдесу, түгелдеу

«Ыстық алақан» тренингі (бір-біріне ыстық лебіздерін білдіру)

Өткен тақырыпқа байланысты «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар беріледі. Оқушылар дайындалып сұрақтарға жауап береді.

  1. Массив дегеніміз не?
  2. Массив нешеге бөлінеді ?
  3. Бір өлшемді массивті қалай анықтай аламыз?

3. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

4. Жаңа тақырыпқа шолу

Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.

Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Cұрақтарға жауап береді

3. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

4. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:

  • Өрнекте жақша болған жағдайда жақша ішіндегі амал бірінші орындалады.
  • Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан басталады

Компьютермен жұмыс.

Python программалау тілінде массив элементтерін

іздеу жобасын дайындау

Python программалау тілінде бірөлшемді массивтен

белгілі бір қасиеттер бойынша деректерді іздеуге

арналған көптеген қызықты және пайдалы жобаларды

жасауға мүмкіндік бар. Python программалау тілінде

мұндай жобаларды қалай орындайтынымен

танысайық.

Жеке жұмыс

Берілген қасиеттері бойынша массив элементтеріне

іздеу қызметіне ұсынылған жоба кодтарына талдау

жасаңдар.

Дескриптор

Массив элементтерін анықтайды, талдайды.

Жеке жұмыс

Тапсырма:

Мал базарында сатылымда 10 ат тұр. Аттардың

сатылу бағасын өздерің белгілеңдер. Аттардың

бағасы бойынша бірөлшемді бүтін сандар массивін

құрыңдар. Осы массив бойынша қандай

тапсырмаларды құрастырған болар едіңдер?

Бірөлшемдік массив бойынша іздеуге арналған

бірнеше тапсырманы құрастырып, ұсыныңдар.

Дескриптор

Бірөлшемді массивтерді құрып, ұсынады.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл

қою арқылы бағалау.

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

https://youtu. be/A21ZaLX7gQY

Практикалық жұмыс жасайды

https://repl. it/Languages/python3

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

1. Сызықтық алгоритм дегеніміз не?

2. Бірөлшемді кестеде ең жиі орындалатын іс -

әрекет түрі қандай?

3. Бірөлшемдік массивтерде іздеуде жиі

қолданылатын қандай шарттар бар?

4. Модульдік ортамен визуалды орта деректерді

іздеуге арналған жобаларды салыстырып,

қандай айырмашылықтар байқадыңдар?

Қайсысы қолайлы? Себебін түсіндіріңдер.

«БББ кестесі» әдісі.

Оқушылар сабақ туралы не білетінін, сабақта не

білгенін, не білгісі келетінін дәптерге кестеге жазады. :

Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтың әрекеті:

Өзіңе таныс күнделікті қолданыста кездесетін

мысалдардың арасынан массив элементтерін

іздеу қызметіне 1 қарапайым және 1 визуалды

жобаға тапсырма құрастыр. Құрастырған

тапсырмаларыңның шешу жолын жаз.

Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт:

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, /қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:


Ұқсас жұмыстар
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы
Python тілінде программалау
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
ЖОЛДЫҚ ФУНКЦИЯЛАР
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Тармақталған алгоритмді программалау
Python программалау тілінде
Деректер типі
Жарысу жобасының программа кодын талда
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz