Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білім алушының әрекеті

МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)

Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Оффлайн оқыту сабағы 45 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні

Курс, тобы
1 курс, П20-1А, Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
1.Сабақ типі
Аралас
1.1 Сабақтың тақырыбы:
Адам-адамзат айнасында
2.Мақсаты, міндеттері
Мақсаты: Студенттерге <<адамгершілік>>, <<адамзат >> ұғымын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: - студенттерге адам өмір бойы білім іздеу керектігін үйрету;
Дамытушылық: - студенттер бойындағы өз-өзіне сенімділік қасиеттерін дамыту;
Тәрбиелік: - студенттерді жауапкершілік және тәртіппен, сүйіспеншілікпен, шынайылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- заманауи өркениеттің рухани дағдарысын еңсеру туралы тұжырымдарын құрады;
- әр адамның адамзат тағдырындағы рөлін түсінеді және бағалайды
2.2 Бағалау критерилері
Барлығы: - мәдениет, өнер және күнделікті өмірдегі адамзаттың рухани құндылықтарын анықтайды және атайды.
Басым бөлігі: - әр адамның адамзат тағдырындағы рөлін бағалайды және қорытынды жасайды.
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
0.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-мотивациялық:

Дәйексөз:... Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік
болса, сонда ғана оның аты адам болады.
Абай
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
Білім алушылар өз ойын айтады және жазады.

Оқулық
2 Кезең. Теориялық-тәжірибелік:

1 тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіздер.Үш сауал
Ш.Құдайбердіұлы
(Оқулықта 140 бетте орналасқан)

Білім алушылар келесі сұрақтарға жауап жазады.
:: Мәтіндегі <<Үш түрлі нәрсені күні бұрын білген және дұрыс
жасаған адамды>> жақсы адам деуге бола ма? Неліктен?
:: <<Қай істі қандай уақытта істеген жақсы>>, <<Ең керекті кісі
кім?>>, <<Ең керекті іс не?>> деген үш сұрақты өздеріңізге қойып
көріңіздер.
:: Бұл әңгіменің рухани қуаты неде деп ойлайсыздар?
:: Мәтіннен қандай ой түйдіңіздер?

2 тапсырма. Сөзжұмбақты дұрыс шешсеңіздер, ерекше торкөзден <<Адам>> сөзін оқуға болады. Тапсырманы дәптерде орындаңыздар.
Бүкіл адам баласы.
Адам бойындағы таза ниет, адамның сана-сезімі мен арұжданына қайшы келмейтін әрекеттер.
Адамға тән ізгі қасиет-болмыс.
Адамдардың туыстық негізінде ғана емес, жалпы адами қасиет ретінде өзге жұрттарды бауырына тарта білу, оларды жақын санап қамқорлық көрсетуі.

3 Кезең. Рефлексиялық:

Көзге арналған жаттығу
Шынтағыңызды үстелге тіреп, алақандарыңызбен көздеріңізді жабыңыз. Жаттығу ұзақтығы -- 5 минут. Осы жаттығуды күніне 2-3 рет қайталаңыз. Алақаныңыздан тараған жылу мен қараңғылық көздеріңіздің шаршауын басады.
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Үй тапсырмасы
Әбіш Кекілбаевтың <<Арлы адам - ең күшті адам. Ол өткінші бақыттың, өткінші қайғының ырқына мойынсұнбайды>> деген ойын басшылыққа ала отырып, адамның адамзат тағдырындағы рөлі туралы қысқаша эссе жазыңыздар.

Ұқсас жұмыстар
"мұғалім оқушылардың интелектуалды және шығармашылық танымын көтеруге бағыт бере отырып, оқушы денсаулығының аспектілеріне көңіл бөлу "
САБАҚ БАРЫСЫ. Сабақтың тақырыбы
Бекіту тапсырмасы мин
Көзге арналған жаттығу
Электрондық үкімет порталында тіркелу
Білім алушының әрекеті. Сабақ типі
Қиял - ғажайып ертегілер
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Көзге арналған жаттығу. Сабақ типі
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Пәндер