Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың кезеңі мен уақыты
МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)
Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Оффлайн оқыту сабағы 45 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні
Курсы, тобы
1 курс, П20-1А, Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
Сабақтың тақырыбы
Адамдық борыш-асыл қасиет
1.1 Сабақ типі
Аралас
2.Мақсаты, міндеттері
Мақсаты: Адамның ақиқатқа, сүйіспеншілікке, жақсылық пен сұлулыққа деген жоғарғы қажеттіліктеріне сәйкес өз бойындағы қабілеттерін жүзеге асыруға ұмтылысын дамыта отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Білім алушыларға қоғамға, адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. Дамытушылық: Білім алушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Білім алушыларды айналасындағы адамдарға, табиғатқа жанашыр болуға тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- өмірлік жетістіктер туралы түсінікті тұжырымдайды;
- адамның өзінің өмірлік мақсатын жүзеге асыруға деген ұмтылысын негіздейді
2.2 Бағалау критерийлері
Барлығы: - <<Адамның мақсаты>> ұғымына анықтама береді.
Басым бөлігі: - Адамның ұмтылысын талдайды;
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-ынталандыру: 3 мин
Сәлемдесу, түгелдеу
5 Т - ережесі:
1. Тәртіп.
2. Талап.
3. Тыныштық.
4. Тазалық.
5. Татулық.
Студенттер ережені есімізге түсіріп, аудиторияның тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
Жағымды күйге келу.
"Үй, адам, жер сілкінісі" жаттығуы
Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену
Жүргізуші "Үй" дегенде екі адам бірігіп, шатыр құрады. "Адам" дегенде екі адам бірігіп, ортасына адам кіреді. "Жер сілкінісі" дегенде бейтарап болып жүреді. Қалып қалған адам жүргізуші болады.
2 Кезең. Білімді актуализациялау. Алдыңғы білімді тексеру: 15 минут
<<Миға шабуыл>>, <<Лездеме сұрақ>> <<Постер>> т.б
Өткен тақырыпты тиянақтау
3 Кезең. Теориялық-тәжірибелік: 20 минут
Дәйексөз: ... Адамдық борышың - Халқыңа еңбек қыл. Ақ жолдан айнымай, Ар сақта, оны біл.
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
1 тапсырма. Сөздіктерден <<адамдық>>, <<адалдық>>, <<борыш>> сөздерінің анықтамасын тауып, оқыңыздар. Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тауып, дәптерге жазыңыздар.
2 тапсырма. Мақал-мәтелдерді оқып, негiзгi ойын анықтап, бүгiнгi өмiрмен байланыстырып, қорытынды жасаңыздар. <<Адамның ұяты бетінде, Адамгершілігі ниетінде>>. <<Адамның құлқы түзелмей, Өмірдің құлпы түзелмейді>>. <<Адамды тұрар адам қып, ақжүрек пен адалдық>>.
4 Кезең. Рефлексиялық-қорытындылау: 5 минут
5.Үй тапсырмасы: 2 минут
<<Адамдық борышқа - адалдық>> немесе <<Менің адамдық борышым>> тақырыбында эссе жазыңыздар.
(оқу орнының атауы)
Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Оффлайн оқыту сабағы 45 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні
Курсы, тобы
1 курс, П20-1А, Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
Сабақтың тақырыбы
Адамдық борыш-асыл қасиет
1.1 Сабақ типі
Аралас
2.Мақсаты, міндеттері
Мақсаты: Адамның ақиқатқа, сүйіспеншілікке, жақсылық пен сұлулыққа деген жоғарғы қажеттіліктеріне сәйкес өз бойындағы қабілеттерін жүзеге асыруға ұмтылысын дамыта отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Білім алушыларға қоғамға, адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. Дамытушылық: Білім алушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Білім алушыларды айналасындағы адамдарға, табиғатқа жанашыр болуға тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- өмірлік жетістіктер туралы түсінікті тұжырымдайды;
- адамның өзінің өмірлік мақсатын жүзеге асыруға деген ұмтылысын негіздейді
2.2 Бағалау критерийлері
Барлығы: - <<Адамның мақсаты>> ұғымына анықтама береді.
Басым бөлігі: - Адамның ұмтылысын талдайды;
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-ынталандыру: 3 мин
Сәлемдесу, түгелдеу
5 Т - ережесі:
1. Тәртіп.
2. Талап.
3. Тыныштық.
4. Тазалық.
5. Татулық.
Студенттер ережені есімізге түсіріп, аудиторияның тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
Жағымды күйге келу.
"Үй, адам, жер сілкінісі" жаттығуы
Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену
Жүргізуші "Үй" дегенде екі адам бірігіп, шатыр құрады. "Адам" дегенде екі адам бірігіп, ортасына адам кіреді. "Жер сілкінісі" дегенде бейтарап болып жүреді. Қалып қалған адам жүргізуші болады.
2 Кезең. Білімді актуализациялау. Алдыңғы білімді тексеру: 15 минут
<<Миға шабуыл>>, <<Лездеме сұрақ>> <<Постер>> т.б
Өткен тақырыпты тиянақтау
3 Кезең. Теориялық-тәжірибелік: 20 минут
Дәйексөз: ... Адамдық борышың - Халқыңа еңбек қыл. Ақ жолдан айнымай, Ар сақта, оны біл.
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
1 тапсырма. Сөздіктерден <<адамдық>>, <<адалдық>>, <<борыш>> сөздерінің анықтамасын тауып, оқыңыздар. Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тауып, дәптерге жазыңыздар.
2 тапсырма. Мақал-мәтелдерді оқып, негiзгi ойын анықтап, бүгiнгi өмiрмен байланыстырып, қорытынды жасаңыздар. <<Адамның ұяты бетінде, Адамгершілігі ниетінде>>. <<Адамның құлқы түзелмей, Өмірдің құлпы түзелмейді>>. <<Адамды тұрар адам қып, ақжүрек пен адалдық>>.
4 Кезең. Рефлексиялық-қорытындылау: 5 минут
5.Үй тапсырмасы: 2 минут
<<Адамдық борышқа - адалдық>> немесе <<Менің адамдық борышым>> тақырыбында эссе жазыңыздар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz