Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ ұзақтығы

МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)

Сабақ жоспары №

Сабақ ұзақтығы: 80 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні

Курс, тобы
1 курс, ТЗИ21-1, С21-1, Т21-1А, ЭВМ21-1А, ЭВМ21-1Б, РЭТ21-1, П21-1А
1.Сабақ типі
Аралас
1.1 Сабақтың тақырыбы:
Адамның жан сұлулығы
2.Мақсаты, міндеттері

Мақсаты: Білім алушыларға ішкі және сыртқы сұлулық туралы айта отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Адамның <<жан сұлулығы>> ұғымының мәнін ашу Дамытушылық: Білім алушылардың бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік:Білім алушыларды жанашырлыққа тәрбиелеу
2.1 Оқыту нәтижелері
- адамның ішкі әлемін анықтайды;
- өзін-өзі бағалау түрлеріне сипаттама береді;
- әрекеттерді жеке тұлғаның ішкі әлемімен салыстырады.
2.2 Бағалау критерилері
Барлығы: - адамның ішкі әлемін сипаттайды
Басым бөлігі: - өзін-өзі бағалаудың түрлерін атайды;
Кейбірі: - өзінің іс-әрекетін талдайды және бағалайды
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
0.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-мотивациялық:

Дәйексөз: Адам бойындағының бәрі - бет пішіні, киім киісі, жан дүниесі, ақыл-ойы да сұлу болуға тиіс. (Антон Чехов)
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
Білім алушылар өз ойың айтады және дәптерге дәйексөзді жазады.

Оқулық
2 Кезең. Теориялық-тәжірибелік:

1 тапсырма. Ақиқаттан аттауға болмайды (Үзінді) Дінмұхамед Қонаев үзінді әңгімесін оқып, сұраққа жауап беріңіздер. (Оқулықта 44-45 бетте орналасқан)

Сұрақтар:
Мәтінде автордың өзі емес өзгелер жайлы айтуы нені аңғартады? Мәтіндегі <<Алтынның қолда барда қадірі жоқ>> деген ойын қалай түсінесіздер? Мәтіндегі қарамен жазылған автордың ойын түсініп оқып, өз ой қорытындылырыңызды шығарыңыздар. Авторды еліне адамдық борышын адал атқартып, ақиқаттан аттамауға мұрындық болған қандай қасиеттері деп ойлайсыздар?

2 тапсырма. Бейнебаянды көріп, қандай ой түйдіңіздер дәптерге жазыңыздар.

Студенттер бейнебаянды көріп, өз ойларын дәптерге жазады.
https://youtu.be/XvER7cc8C0E

3 Кезең. Рефлексиялық:

Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Оқытушы: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Үй тапсырмасы
В.Сухомлинскийдің <<Адамның нағыз байлығы затта емес, ақыл-парасатта, рухани байлықта>> деген ойын басшылыққа алып <<Менің жан дүнием>> тақырыбында эссе жазыңыздар.

Ұқсас жұмыстар
Күн жүйесі планеталары қозғалысының заңдары
Қолдың Аяққа тиюін ескерту
Иммундық жүйе мүшелері топтастыру
Бақытты отбасы эмблемасы
Қанның қызыл түсті жасушалары
Лейкоциттер.Тромбоциттер.Қанның ұюы
Меншікті балқу жылуы
Қозғалыс белсенділігі
Мәліметтерді сұрыптау, іздеу және алмастыру
Жаңа сабаққа нұсқау беру
Пәндер