Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Білім алушының әрекеті. Сабақтың тақырыбы
МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)
Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Оффлайн оқыту сабағы 45 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні
Курсы, тобы
1 курс, П20-1А, Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
Сабақтың тақырыбы
Отбасы аясында
1.1 Сабақ типі
Аралас
2.Мақсаты, міндеттері
Мақсаты: Адамның ақиқатқа, сүйіспеншілікке, жақсылық пен сұлулыққа деген жоғарғы қажеттіліктеріне сәйкес өз бойындағы қабілеттерін жүзеге асыруға ұмтылысын дамыта отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Білім алушыларға қоғамға, адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. Дамытушылық: Білім алушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Білім алушыларды айналасындағы адамдарға, табиғатқа жанашыр болуға тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- өмірлік жетістіктер туралы түсінікті тұжырымдайды;
- адамның өзінің өмірлік мақсатын жүзеге асыруға деген ұмтылысын негіздейді
2.2 Бағалау критерийлері
Барлығы: - <<Адамның мақсаты>> ұғымына анықтама береді.
Басым бөлігі: - Адамның ұмтылысын талдайды;
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-ынталандыру: 3 мин
Сәлемдесу, түгелдеу
5 Т - ережесі:
1. Тәртіп.
2. Талап.
3. Тыныштық.
4. Тазалық.
5. Татулық.
Студенттер ережені есімізге түсіріп, аудиторияның тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
Жағымды күйге келу.
"Үй, адам, жер сілкінісі" жаттығуы
Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену
Жүргізуші "Үй" дегенде екі адам бірігіп, шатыр құрады. "Адам" дегенде екі адам бірігіп, ортасына адам кіреді. "Жер сілкінісі" дегенде бейтарап болып жүреді. Қалып қалған адам жүргізуші болады.
2 Кезең. Білімді актуализациялау. Алдыңғы білімді тексеру: 15 минут
<<Миға шабуыл>>, <<Лездеме сұрақ>> <<Постер>> т.б
Өткен тақырыпты тиянақтау
3 Кезең. Теориялық-тәжірибелік: 20 минут
Дәйексөз: Отбасы - бақыт бастауы
Халық даналығы
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
1 тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіздер.
Бала Шоқан
Сапарғали Бегалин
Студенттер сұрақтарға жауапты дәптерге жазады.
Шоқанның азамат болып қалыптасуына отбасы қалай ықпал
етті?
Шоқанның тәрбиесіндегі әжесінің орны қандай болды?
Шоқан өскен ортаның, отбасының құндылықтары туралы не айтасыз?
Шоқанның әжесі: <<Білімділік жақсы, мансапқорлық жаман
емес пе. Ол әлемді аузыма қаратам деген озбырлықтан апатқа ұшырады ғой>>, - дегенде не айтқысы келді деп ойлайсыз?
Ойыңызды дәлелдеп беріңіз.
Шоқанның өмір жолын адамзатқа қызмет ету жолы деп атауға бола ма? Неліктен?
Қазіргі уақытта бірнеше тіл білу қаншалықты маңызды?
Ойыңызды нақты мысалмен түсіндіріңіз.
Ал сіз кітап оқисыз ба? Қалай, қандай кітап оқисыз? Неліктен?
:: Өз отбасыңыздағы әжеңіздің, атаңыздың сізге берген үлгі,
өнегесі қандай? Олардың қандай жақсы қасиеттерін бойыңызға
сіңіріп өскіңіз келеді?
2 тапсырма. Ұсынылып отырған отбасы қажеттіліктерінің тізбесімен танысып шығыңыз. Керек деп тапсаңыз, тізбені толықтырып, маңыздылық дәрежесіне қарай бір бағанға тізіп, дәптерге жазыңыз. Өз таңдауыңызды түсіндіріңіз.
:: жалпы ортақ мүдделердің болуы
:: отбасы мүшелерінің арасындағы өзара сыйластық
:: бір-бірінің ісіне араласпау
:: сүйіспеншілік
:: отбасы мүшелерінің дербестігін сақтау
:: материалдық молшылық
:: руханилық
:: ұлттық біртектілік
:: айналасындағылардың көзімен қарағандағы ынтымақтастық
:: тәртіп
:: отбасы мүшелерінің әрқайсысының өз міндетін атқаруы
:: бос уақытты бірге өткізу
:: достары, туыстары мен әріптестері үшін - <<ашық үй>>
:: көп бала
:: жақсы денсаулық
:: отбасы мүшелерінің арасындағы ынтымақтастық
:: ата-ананың мызғымас беделі
:: сенім
:: өзара көмек ...
4 Кезең. Рефлексиялық-қорытындылау: 5 минут
5.Үй тапсырмасы: 2 минут
"Менің отбасым" тақырыбында өз отбасыңыз туралы қысқаша эссе жазыңыздар және өз отбасыңыздың суретін салыңыздар.
(оқу орнының атауы)
Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Оффлайн оқыту сабағы 45 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні
Курсы, тобы
1 курс, П20-1А, Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
Сабақтың тақырыбы
Отбасы аясында
1.1 Сабақ типі
Аралас
2.Мақсаты, міндеттері
Мақсаты: Адамның ақиқатқа, сүйіспеншілікке, жақсылық пен сұлулыққа деген жоғарғы қажеттіліктеріне сәйкес өз бойындағы қабілеттерін жүзеге асыруға ұмтылысын дамыта отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Білім алушыларға қоғамға, адамдарға риясыз қызмет жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіру. Дамытушылық: Білім алушылардағы шынайылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Білім алушыларды айналасындағы адамдарға, табиғатқа жанашыр болуға тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- өмірлік жетістіктер туралы түсінікті тұжырымдайды;
- адамның өзінің өмірлік мақсатын жүзеге асыруға деген ұмтылысын негіздейді
2.2 Бағалау критерийлері
Барлығы: - <<Адамның мақсаты>> ұғымына анықтама береді.
Басым бөлігі: - Адамның ұмтылысын талдайды;
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-ынталандыру: 3 мин
Сәлемдесу, түгелдеу
5 Т - ережесі:
1. Тәртіп.
2. Талап.
3. Тыныштық.
4. Тазалық.
5. Татулық.
Студенттер ережені есімізге түсіріп, аудиторияның тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
Жағымды күйге келу.
"Үй, адам, жер сілкінісі" жаттығуы
Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену
Жүргізуші "Үй" дегенде екі адам бірігіп, шатыр құрады. "Адам" дегенде екі адам бірігіп, ортасына адам кіреді. "Жер сілкінісі" дегенде бейтарап болып жүреді. Қалып қалған адам жүргізуші болады.
2 Кезең. Білімді актуализациялау. Алдыңғы білімді тексеру: 15 минут
<<Миға шабуыл>>, <<Лездеме сұрақ>> <<Постер>> т.б
Өткен тақырыпты тиянақтау
3 Кезең. Теориялық-тәжірибелік: 20 минут
Дәйексөз: Отбасы - бақыт бастауы
Халық даналығы
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
1 тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіздер.
Бала Шоқан
Сапарғали Бегалин
Студенттер сұрақтарға жауапты дәптерге жазады.
Шоқанның азамат болып қалыптасуына отбасы қалай ықпал
етті?
Шоқанның тәрбиесіндегі әжесінің орны қандай болды?
Шоқан өскен ортаның, отбасының құндылықтары туралы не айтасыз?
Шоқанның әжесі: <<Білімділік жақсы, мансапқорлық жаман
емес пе. Ол әлемді аузыма қаратам деген озбырлықтан апатқа ұшырады ғой>>, - дегенде не айтқысы келді деп ойлайсыз?
Ойыңызды дәлелдеп беріңіз.
Шоқанның өмір жолын адамзатқа қызмет ету жолы деп атауға бола ма? Неліктен?
Қазіргі уақытта бірнеше тіл білу қаншалықты маңызды?
Ойыңызды нақты мысалмен түсіндіріңіз.
Ал сіз кітап оқисыз ба? Қалай, қандай кітап оқисыз? Неліктен?
:: Өз отбасыңыздағы әжеңіздің, атаңыздың сізге берген үлгі,
өнегесі қандай? Олардың қандай жақсы қасиеттерін бойыңызға
сіңіріп өскіңіз келеді?
2 тапсырма. Ұсынылып отырған отбасы қажеттіліктерінің тізбесімен танысып шығыңыз. Керек деп тапсаңыз, тізбені толықтырып, маңыздылық дәрежесіне қарай бір бағанға тізіп, дәптерге жазыңыз. Өз таңдауыңызды түсіндіріңіз.
:: жалпы ортақ мүдделердің болуы
:: отбасы мүшелерінің арасындағы өзара сыйластық
:: бір-бірінің ісіне араласпау
:: сүйіспеншілік
:: отбасы мүшелерінің дербестігін сақтау
:: материалдық молшылық
:: руханилық
:: ұлттық біртектілік
:: айналасындағылардың көзімен қарағандағы ынтымақтастық
:: тәртіп
:: отбасы мүшелерінің әрқайсысының өз міндетін атқаруы
:: бос уақытты бірге өткізу
:: достары, туыстары мен әріптестері үшін - <<ашық үй>>
:: көп бала
:: жақсы денсаулық
:: отбасы мүшелерінің арасындағы ынтымақтастық
:: ата-ананың мызғымас беделі
:: сенім
:: өзара көмек ...
4 Кезең. Рефлексиялық-қорытындылау: 5 минут
5.Үй тапсырмасы: 2 минут
"Менің отбасым" тақырыбында өз отбасыңыз туралы қысқаша эссе жазыңыздар және өз отбасыңыздың суретін салыңыздар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz