Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білім алушының әрекеті. Сабақ типі

МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)

Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Қашықтықтан оқыту сабағы 35 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні
<<09>> желтоқсан 2020ж.
Курс, тобы
1 курс, УА20-1 тобы
1.Сабақ типі
Аралас
1.1 Сабақтың тақырыбы:
<<Отбасы-руханилықтың көзі>>
Құндылығы:
Дұрыс әрекет
Қасиеттері:
Қайырымдылық, қамқорлық
2.Мақсаты, міндеттері

Мақсаты: білім алушылардың отбасылық құндылықтар жөніндегі түсініктерін кеңейту. Міндеттері:
Білімділік: студенттерге отбасылық құндылықтарды сақтап, оны жалғастыруды дұрыс әрекет құндылығы негізінде ұғындыру;
Дамытушылық: білім алушылардың жақындарына, туған-туысқандарына құрмет, сыйластық сезімдерін дамыту; Тәрбиелік: қайырымдылыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- <<үлгілі отбасылық қарым-қатынас>>, үлгілі отбасының критерийлерін анықтауды үйренеді;
- отбасындағы жағымды қарым-қатынастың құндылығын, ата-ана алдындағы адамгершілік парызын қарастырады.
2.2 Бағалау критерилері
Барлығы: - отбасының негізгі заңдары мен ережелерін құрады, отбасының адамгершілік негіздерін сипаттайды.
Басым бөлігі: - <<Бақытты отбасы кодексін>> жасайды, отбасылық қатынастарды бағалайды.
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
0.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-мотивациялық:

Дәйексөз: Отбасының сәні - сыйластық, Достың сәні - қимастық.
Мақал
-Дәйексөзің мағынасын қалай түсінесіңдер?
Білім алушылар өз ойымен бөлісіп, дәптерге жазады.

Оқулық
2 Кезең. Теориялық-тәжірибелік:

Үй тапсырмасын пысықтау.

Шығармашылық жұмыс.
1 тапсырма.
Төмендегі сұрақтарды қатыстыра отырып, эссе жазыңыз.

:: Отбасыңда қандай ағасыз, қандай іні, қандай қарындассыз?
:: Ағалыққа, әпкелікке тұрарлық қандай іс-әрекеттер жасап жүрсіз?
:: Лайықты іні, сіңлі болып жүрсіз бе?

2-тапсырма
Отбасындағы адал қызмет, парыз және жауапкершілікті негіз етіп, <<Бақытты отбасының>> ережесін жасап, жазыңыз.
3-тапсырма
Бейнероликты тамашалап, қандай ой түйдіңіз, өз ойыңызды дәптерге жазыңыз.

Студенттер дәптермен жұмыс жасайды.

https://youtu.be/pjHmgyDGLX8

3 Кезең. Рефлексиялық:
4.Үй тапсырмасы . 2мин
<<Жеті атасын білмеген жетесіз>>, <<Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер>> демекші сіз өзіңіздің жеті атаңызды білесіз бе? Жеті атаңызды жазыңыз.

Қорытындылау, соңғы тыныштық сәтi. 3 мин.
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарыңызға рахмет, сау болыңыздар.

Ұқсас жұмыстар
Көзге арналған жаттығу
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Көзге арналған жаттығу. Сабақ типі
Сабақ ұзақтығы
Білім алушының әрекеті
Электрондық үкімет порталында тіркелу
Білім алушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу
"мұғалім оқушылардың интелектуалды және шығармашылық танымын көтеруге бағыт бере отырып, оқушы денсаулығының аспектілеріне көңіл бөлу "
Сабақ типі. Сабақтың тақырыбы
Дәйексөзді дәптерге жазу
Пәндер