Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көзге арналған жаттығу. Сабақ типі

МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)

Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Оффлайн оқыту сабағы 45 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні

Курс, тобы
1 курс, П20-1А,Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
1.Сабақ типі
Аралас
1.1 Сабақтың тақырыбы:
Өнегелі өмір
2.Мақсаты
Мақсаты: Студенттердің шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, ой өрісін, дүниетанымын кеңейту, туған жердің табиғаты мен тарихын сүйе білуге тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- адамның қызығушылық әлемін сипаттайды;
- шабыт көздерін анықтайды.
2.2 Бағалау критерилері
Барлығы: - <<Біздің отбасымыздың қызығушылығы>> таныстырылымын дайындайды.
Басым бөлігі: - шығармашылықты адамның іс-әрекетіндегі ең жоғарғы көрінісі ретінде бағалайды.
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
0.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-мотивациялық:

Дәйексөз: Назары әдемінің ой-санасы әдемі, ой-санасы әдемі адам өмірдің рақатын көреді.
Халық нақылы
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
Білім алушылар өз ойың айтады және жазады.

Оқулық
2 Кезең. Теориялық-тәжірибелік:

1 тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіздер.Жақсылыққа апарар жол қайда?(Үзінді)
Дейл Карнеги
(Оқулықта 62 бетте орналасқан)

Білім алушылар келесі сұрақтарға жауап жазады.
:: Адам өмірінің мән-мағынасы неліктен оның ойынан басталады?
:: Мәтіндегі <<Біздің өміріміз өзіміздің өмір туралы ойларымыздан туындайды>> деген оймен қаншалықты келісесіздер? Неліктен?
:: Мәтіндегі <<Біз өз проблемамыз туралы мазасызданудың орнына оларды шешу туралы қамдануымыз қажет>> деген ойды түсіндіріп беріңіздер.
:: Адам ақыл-ойының мәнді-мағыналы өмірге бастайтынын қалай дәлелдер едіңіздер?
:: Жақсы ойлаудың жемісін көрген кездеріңізді еске түсіріп, айтып беріңіздер.
:: Өзінің жақсы ойы арқылы жоғары көтеріліп, жеңіске жеткен өздеріңіз білетін жандар жайлы әңгімелеп беріңіздер.

2 тапсырма. Адам өмірінің қуанышты, мәнді, мағыналы болу жолдары мен себебін тауып, дәптерге жазыңыздар.
Сіз кімге (неге) көмек көрсете аласыз? Айналаңызда көмекке мұқтаж адамдар немесе дүниелер бар ма? Оларға қандай көмек көрсете аласыз?
Студенттер сұрақтарға жауапты дәптерге жазады.

3 Кезең. Рефлексиялық:

Көзге арналған жаттығу
Шынтағыңызды үстелге тіреп, алақандарыңызбен көздеріңізді жабыңыз. Жаттығу ұзақтығы -- 5 минут. Осы жаттығуды күніне 2-3 рет қайталаңыз. Алақаныңыздан тараған жылу мен қараңғылық көздеріңіздің шаршауын басады.
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Үй тапсырмасы
"Менің еліме қосар үлесім" тақырыбында бизнес жоба даярлап келіңіздер.

Ұқсас жұмыстар
Көзге арналған жаттығу
Білім алушының әрекеті
Тапсырма компьютерде
Білім алушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу
Сызықтық алгоритмдер. Циклдік алгоритмдер
Пернетақта құрылғысы
Суреттің үзінділерін ерекшелеу
Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Көзге арналған жаттығулар
Графикалық редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру
Ақпаратты өңдеу тәсілдері
Пәндер