Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білім алушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу

МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)

Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Оффлайн оқыту сабағы 80 мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні

Курс, тобы
1 курс, П21-1А, Т21-1А, ИС21-1А, ТЗИ21-1, С21-1,ЭВМ21-1А,ЭВМ21-Б, РЭТ21-1 топтары
1.Сабақ типі
Аралас
1.1 Сабақтың тақырыбы:
Тәрбиеден-өзін-өзі тәрбиелеуге
2.Мақсаты, міндеттері

Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы білім алушыларды өзін-өзі тәрбиелеуге баулу
Білімділік: Білім алушыларды қоғамға риясыз қызмет жасауға баулу Дамытушылық: Білім алушылардың бойындағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Білім алушыларды жауапкершілікке тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- өз мінезінің қасиеттерін дамыту қажеттілігін түсінеді;
- өзін-өзі тәрбиелеудегі ерік-жігерінің көрінісінің маңыздылығын негіздейді;
2.2 Бағалау критерилері
Барлығы: - <<өзін-өзі тәрбиелеу>> және <<білім беру>> ұғымдарын анықтайды;
Басым бөлігі: - өзін-өзі тәрбиелеу бағдарламасын құрады.
Кейбірі: қоғамға риясыз қызмет етудің практикалық дағдыларын сипаттап, бағалайды.
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
0.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-мотивациялық:

Дәйексөз: <<Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Еңбегің мен ақылың екі жақтап>>
Абай
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
Білім алушылар өз ойың айтады және дәптерге дәйексөзді жазады.

Оқулық
2 Кезең. Теориялық-тәжірибелік:

1 тапсырма. Мәтінді оқыңыздар. Жүрегім соғып тұрғанда (Үзінді) (Оқулықта 50-51 бетте орналасқан)

Білім алушылар дәптерге төмендегі сұрақтарға жауап жазады.
Мәтіндегі <<Әркімнің өз жолы бар, әркімнің өз ұшар көгі бар>> деген ойды қалай түсіндіңіздер? Әр адамның өз ойы, көзқарасы, өз пікірі болмаса не болар еді деп ойлайсыздар? Абайдың <<Керек іс бозбалаға - талаптылық...>> деген ойын қалай түсінесіздер? Талаптану, өз ойы, сөзі, ісіне жауапкершілікпен, сын көзімен қарау адамды қандай игіліктерге жеткізеді?

2 тапсырма. <<Мен кіммін? <<Менің іс-әрекетімдегі немесе мінез-құлқымдағы жетілдіруді қажет ететіндер>> тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа алып, өзіңізді зерттеңіз. Дәптерге бір күндік, бір апталық, бір айлық жоспарын жасап, орындаңыз.
Не істеу керек?
Бұған қалайша жетуге болады?
Іске асырудың жолдары мен құралдарын анықтаңыз.
Жүзеге асырыңыз.
Барлығы дұрыс орындалды ма?
Келесі жолы нені дәлірек істеген жөн?
Білім алушылар дәптерге өз мақсаттарын жазып және соған жету жолындағы жасайтын қадамдарын жоспарлап,жазады.

3 Кезең. Рефлексиялық:

Көзге арналған жаттығу
Шынтағыңызды үстелге тіреп, алақандарыңызбен көздеріңізді жабыңыз. Жаттығу ұзақтығы -- 5 минут. Осы жаттығуды күніне 2-3 рет қайталаңыз. Алақаныңыздан тараған жылу мен қараңғылық көздеріңіздің шаршауын басады.
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

Үй тапсырмасы
Жақсы қасиеттерді жетілдіру, кемшіліктерді жою, саналы және мақсатты іс-әрекет жасау, өзін-өзі тәрбиелеу жолдарын жасаңыздар, дәптерге жазыңыздар.

Ұқсас жұмыстар
Санауыштар
Газ тарату механизмі
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Қиял - ғажайып ертегілер
Білімді актуализациялау
"Word мәтіндік редакторы"
Ақпарат жинаушылар
Сабақтың құндылығы
Таным теориясы
Эффект түрлері. Мәтін жасаудың тәсілдері
Пәндер